• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MYxLoubear schreef:
    Lilly Tiffany Malik:

    Ik loop rechtstreeks naar het hotel. Ik kijk op mijn hand voor de nummers. Fuck, ze zijn vervaagd. Het nummer van Styles kan ik nog wel lezen. Ik loop naar de lift en druk op het knopje. Ik hoor een liedje in de lift. Grade 8 - Ed Sheeran. Mijn hoofd gaat heen en weer op het liedje. Als de deuren opengaan check ik nog even het nummer van de kamer. Ik loop richting de kamer. Dan bedenk ik me iets. Mijn stemming is rustig. Tja, wat anders na zo'n situatie. Ik klop alvast op de deur. Maar 'Harry Styles' krijgt zo de indruk dat ik rustig ben, maar Liam weet dat ik druk ben. Ik lach even om het idee van de verwarring. Rustig wachtt ik tot de deur wordt geopend.


    (Mag ik vragen hoe ze Harry kent? Niemand herkent elkaar namelijk nog (; )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OhMyZiall schreef:
    (...)

    (Mag ik vragen hoe ze Harry kent? Niemand herkent elkaar namelijk nog (; )

    { Nou, ze wist nog dat het st was. Later heeft ze het opgezocht in de computer... Snapje? En daar stond Harry enzo... }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    { Nou, ze wist nog dat het st was. Later heeft ze het opgezocht in de computer... Snapje? En daar stond Harry enzo... }


    ( Je eet dat het de bedoeling is dat de jongens elkaar leren herinneren door dingen met elkaar te doen?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth Lauren Tomlinson

    Harry en zijn zusje liepen weg, dus keerde ik me weer tot mijn familieleden en Coco. 'Let's go! Ik wil mijn bikini aandoen,' grijns ik. Vlug pak ik de koffers en tassen op. 'Alsjeblieft zeg, wat heeft iedereen mee?' Oké, alleen ik al had twee koffers en nog twee tassen en een handbagage tas. Wat er in zat? In één tas mijn danskleding, in een koffer allemaal kleding, in de andere koffer nog meer kleding en de andere tas was leeg, zodat ik kon shoppen. In mijn handbagage tas zaten spullen, zoals portomonnee enz. Met een glimlach sjouw ik het naar binnen. Ik vond het namelijk geen probleem mijn eigen kleding te sjouwen. Waarom zou ik? Ik hield van kleding! Met een zucht laat ik alles vallen en loop naar de balie. Ik hang over de balie heen en glimlach even naar de jongeman. ik was in een goede stemming en daar kon hij zeker van profiteren.
    'Ik heb een kamer geboekt,' zeg ik en probeer mee te kijken over de balie. Iets dat niet zo gemakkelijk ging. Ik grijns even. Hij vraagt naar de naam. 'Tomlinson,' zeg ik vastbesloten. Hij bekijkt alles, maar schudt dan zijn hoofd. Niet? Hoezo niet? 'Louis Tomlinson,' vraag ik dan. Hij bekijkt weer alle bestanden. Ditmaal knikt hij. 'Tomlinson is toch gewoon Tomlinson,' vraag ik hem verbaasd en schudt mijn hoofd. Hij haalt zijn schouders op en typet vlug iets in. Hij drukt de sleutel in mijn hand en begint dingen te vertellen. Ik luister er niet eens naar en zeg maar zo snel mogelijk ja. Ik glimlach even en pak dan alle spullen weer op. Ik ren Austin, Coco en Louis tegemoet. 'Jongens, we kunnen naar de kamer,' roep ik vrolijk en ren met al mijn spullen naar de lift. Ongeduldig druk ik op de knoppen en wacht tot de liftdeuren opengaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    OhMyZiall schreef:
    (...)

    ( Je eet dat het de bedoeling is dat de jongens elkaar leren herinneren door dingen met elkaar te doen?)

    { Ik zal er niet mee verdergaan. Sorry }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [moest ik nog ergens op reageren? denk het niet xD maar ik denk, ik vraag het maar voor de zekerheid]

    [volgens mij niet nee]

    [ahw :(, maar dat krijg je er ook van als je -je personage alleen laat zitten xD]

    [Sorry, verkeerd topic]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 21:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Infelia schreef:
    Emilie Joanne Bond

    Ik keek met betraande ogen naar Liam toen hij een zacht kneepje in mijn hand. Liam schrok op en kwam proestend 'boven water'. Ik vloog hem om de hals en begon weer harder te huilen. "Liam.. Ik wil je nooit meer kwijt." Snikte ik en keek hem aan. "Doe dat nooit meer. Nooit ja?" Mompelde ik zacht en trok hem omhoog. Ik kneep hem in zijn hand en glimlachte waterig. Hij had me letterlijk een hartaanval bezorgd, hij was bijna dood door verdrinking. Ik zuchhtte opgelucht en kuste hem op de wang.



    Liam Payne
    Ik legde wat beduusd mijn armen om haar heen toen ze begon te huilen. Zelf was ik maar wat blij dat ik weer gewoon bij kennis was. Ik aaide zacht door haar haren. "Dat beloof ik. Maak je geen zorgen, Lie." Ik drukte zacht een kus op haar voorhoofd en glimlachte terug naar haar. Bij haar kus op mijn wang keek ik even rond. Ik zag onze planken naast ons op het strand liggen. Ik was wat gespannen om weer de golven op te gaan, maar ik wist dat als ik het nu niet deed, ik het nooit meer zou doen. "Zullen we in ieder geval samen nog een kleinere golf pakken. Die van net was me te veel, maar een kleintje kunnen we denk ik samen wel aan." Ik glimlachte naar haar en kneep in haar hand voor ik onze boarden pakte en op stond met mijn board onder mijn arm en de hare naast haar in het zand.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Liam fronsend aan en keek naar onze surfplanken, die tot een groot wonder naar het strand zijn gedreven. Ik had die van mij namelijk weggedaan toen ik Liam begon te zoeken, maar ach ja. "Liam James Payne, ik verklaar je officieel tot een gek. Je bent bijna verdronken, nog geen half uur geleden en je wilt nog gaan surfen? Dat is hoe ik mijn beste vriend ken." Lachte ik. Ik zou het persoonlijk nooit doen en dan zou ik echt nooit meer op een surfplank durven, maar zo was ik nou eenmaal. "Tiehie, surfen!" Ik pakte mijn board op en peddelde alvast in het water. Nu ik eraan dacht kon je ook makkelijk zonnen in het water, maar ik vond surfen toch iets leuker. "Waag het niet om een grote golf te pakken en dan opnieuw te verdrinken, Payne!" Riep ik zo hard mogelijk en stopte met peddelen. Ik ging op mijn board zitten, wachtend op Liam. Diep van binnen wilde ik geen weddenschap meer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik keek wat bedenkelijk bij haar eerste woorden, maar glimlachte bij haar laatste. "Wel jou gek. Bedenk dat goed." Ik keek hoe ze voor me uit rende. Ze was inderdaad bloedmooi. Ik schudde even mijn hoofd. Nee, Payne. Je laat het maar mooi uit dat warrige hoofd van je." Met die woorden tegen mezelf rende ik achter haar aan en peddelde niet veel later naar haar toe. "Zal ik niet doen hoor, Bond. Ik wil echt niet zo graag dood ofzo." Ik ging naast haar op mijn plank zitten en gaf haar een knuffel. Voor ons zag ik een mooie golf ontstaan. "Zullen we die doen?" Ik gaf haar een kus op haar wang en glimlachte breed. In mijn borst voelde ik de adrenaline opbouwen en in mijn onderbuik voelde ik kriebels van spanning.


    Bowties were never Cooler

    Lilly Tiffany Malik:

    Ik loop naar de kamer waar mijn koffer staat. Als ik voor de deur sta kijk ik in mijn tasje. Geen sleutel, natuurlijk. Typisch ik. Ik loop alweer terug naar het strand. Ik zie de sleutel. (Ergens bij Autumn en Zayn, waar weet ik niet precies).Ik pak hem en loop weer terug het hotel in. Nou, die aula heb ik vandaag wel weer vaak genoeg gezien. Ik open de deur van de kamer. en plof neer op een bed. Meteen ga ik weer rechtop zitten. Dit klopt niet. Ik voel met mijn handen op het bed. Dit had ik de vorige keer in het hotel ook. Toen was ik 4 en ik kon niet slapen. Ik haalde papa er bij. Hij keek onder het bed en zag dat de plank wat scheef lag. Ik weet nog niet waarom, maar ze moeten altijd recht staan. Ik klim onder het bed en zet de plank weer recht. Ook de andere bedden check ik, maar daar is niks. Ik kom er weer onder vandaan. Ineens komt er een boos gevoel, waarom? Meisjes ook met hun stemmingswisselingen, echt kut. Ik pak wat cassis uit het koelkastje en neem er meteen een flinke slok van. Lekker. Ik ga op het bed liggen, zet het drinken op het kastje naast me, en doe met de afstandsbediening de televisie aan. Hij start op MTV. Meteen krullen mijn mondhoeken omhoog. Hoppa! Ik sta op en begin als een gek te dansen. De drukke ik komt weer naar boven, en ik denk jammergenoeg niet dat die snel verdwijnt. Ik pak een borstel en begin keihard mee te zingen. Heerlijk dit!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emilie Joanne Bond

    Ik grijnsde breed. "Dat klopt, je bent mijn gek inderdaad." Ik glimlachte voldaan, maar keek hem daarna weer zuur aan omdat hij mij 'Bond' noemde. Kijk, het was niet erg als mensen me zo noemden, maar als het bij Liam was.. Was het gewoon vaag. Hij plaagt me er vaak mee, maar ach. Liam gaf me nog een knuffel en een kus op de wang. Ik keek naar de middelmatige golf voor ons. "Doei!" Ik peddelde weer weg naar de golf en keek lipbijtend erna. Het was minstens een half jaar geleden dat ik gesurft heb. Ik haalde diep adem en peddelde weer dichterbij de golf om zo op de golf op mijn surfboard te gaan staan. Ik slaakte een gelukskreet toen ik succesvol weer op ondiep water terechtkwam. "Het is Emilie Bond gelukt!" Riep ik blij.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en peddelde achter haar aan naar de golf. Wat onvast ging ik staan, maar niet veel later stond ik al vrij zeker en zelfverzekerd op de plank. Toen ik bij ondiep water aankwam ging ik er weer op zitten. Ik hoorde haar juichen en stapte van mijn board af om ermee onder mijn arm naar haar te lopen. "Goed gedaan, Lie." Ik gaf haar met een arm een knuffel. "Wil je nog meer surfen? Of eerst een ijsje halen tegen de schrik?" Het maakte mij weinig uit, al had ik geen geld bij me, behalve een aantal munten in mijn kontzak, maar volgens mij waren dat nog ponden. Daar had ik hier helemaal nada aan. Ik keek even het strand over. Het was op zich niet heel druk, maar het strand was ook niet heel groot en waarschijnlijk alleen voor hotel gasten, waarvan de meesten bij het zwembad bleven. Ik keek nog even naar Emilie en glimlachte. Ik vond het heerlijk hier met mijn beste vriendin te zijn. Dit werd een heerlijke week.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 22:58 ]


    Bowties were never Cooler