• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlacht van oor tot oor, dus een ijsje of nog een golf. "Ijsje. Ik heb denk ik nog wel wat geld die ik had ingewisseld op het vliegveld. Ben ik toch de slimste hier." Grinnikte ik. Ik stopte de surfboard rechtop in het zand en keek even om me heen. Mijn blik ging weer naar Liam's buik en even overwoog ik het om in zijn buik te prikken, maar dat ging hoogstwaarschijnlijk een falende poging worden dus deed ik het maar niet. Een sixpack bij vrouwen was nogal raar, ik wilde er absoluut geen sixpack. "Humh, waarom heb jij eigenlijk geen vriendin?" Dacht ik hardop na en barstte in lachen uit. Daar ging ik weer met mijn rare momenten. Je moest er maar aan wennen als je bij me was. "Zullen we zo gewoon naar het hotel gaan, geld pakken en weer terug naar het strand gaan, of bij het zwembad." Stelde ik voor.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zette mijn surfplank naast die van haar neer en glimlachte. Ik zag haar even naar mijn buik kijken. Ik had geen sixpack ofzo, maar er zaten wel spieren, in ieder geval genoeg om niet echt te reageren op haar geprik in mijn buik. Ik schrok een beetje van haar vraag, maar toen ze begon te lachen wist ik ten minste dat ik er geen antwoord op hoefde te geven. Ik was wel gewent aan rare vragen, maar van deze category had ze ze nog nooit gestelt. Ik knikte. "Zetten we de planken dan gewoon weer bij het hek?" Ik maakte de band rond mijn enkel los en deed ook gelijk de hare. Waarom zouden we allebij bukken als ik al op de grond zat? Ik veegde mijn natte haar uit mijn gezicht en ging weer staan. "Dus hotel, ijsje, en dan weer terug?" Erg vond ik het niet. Zon, Zee, Strand... Heerlijk.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Liam serieus aan en zuchtte. "Liam, het is onbeleefd om niet op mijn vraag te antwoorden. Dat weet je toch wel? Je bent namelijk goed opgevoed." Zei ik met een grote grijns. Ik knikte en zette mijn surfplank weg. "Ik herhaal mijn vraag. Waarom heb je geen vriendin? Kijk, je bent best populair op school. Sommige meisjes aanbidden je. Ik begrijp je totaal niet. Nu kan je de vraag ook aan mij stellen en mijn antwoord is, nee. Mijn beste vriend is al genoeg om mee te kleffen." Ik probeerde mijn lach in te houden en glimlachte maar breed. "Je weet toch hoe ik ben." Grinnikte ik. Ach, zo onbekend op school was ik ook niet en daar was ik echt blij mee. Ik kon nogal raar zijn, maar ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zuchtte toen het bleek dat ze het wel echt meende. Wat ze opsomde had ik zelf weinig van gemerkt. Ja, ik had een groep vrienden, maar meisjes die me aanbaden, echt niet. Wij waren gewoon een club rare muziek en sport gastjes die nergens echt helemaal bij hoorden en daarom hingen we samen rond. Meisjes... Ze waren wel leuk enzo, maar als ik er een probeerde uit te vragen werd ik altijd kei en dan ook echt keihard afgewezen. Ik glimlachte toch bij haar woorden. "Mooi, want dan bewaar ik mijn geklef voor jou." Ik grijnsde en likte haar wang. Geen idee waarom eigenlijk, maar goed. "Je smaakt lekker, maar toch heb ik liever een ijsje." zei ik vrolijk. Ze maakte me bijna net zo spontaan en gek als zij was, maar dat maakte me niets uit. We hadden het altijd gezellig samen en daar ging het om.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek lachend naar Liam en kuste hem klef op de wang. We waren samen gewoon gek. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik knuffelde hem stevig. "Ik wil je nooit kwijtraken aan een vriendin." Mompelde ik en zuchtte. Ooit zou het gebeuren dat wij allebei een vriend of vriendin had en we elkaar dan nauwelijks gingen zien. Nee. Dat ging voor mijn part nóóit gebeuren. Ik hield veel te veel van Liam, mijn mondhoeken krulden weer omhoog. "Nawh, ik besef me nu hoeveel ik wel niet van je houd." Lachte ik en pakte zijn om hem mee te trekken naar het hotel. "Kom." Mompelde ik en trok hem mee richting het hotel. Ik kreunde even ellendig en keek naar Liam om zo mijn armen te strekken. "Til me even op, ik ben moe." Zuchtte ik en keek hem met een zwak glimlachje aan. Ik moest wat aan mijn conditie doen, terwijl die best goed was, maar door alle gebeurtenissen werd ik wat moe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lilly Tiffany Malik:

    Na een paar liedjes wild meezingen zet ik alleen het geluid van de televisie uit. Ik gooi de borstel ergens in de kamer neer. Ik loop naar de badkamer. Ik zie er echt niet uit! Niet dat mijn make-up is uitgelopen ofzo, want dat draag ik niet. Mijn haar zit helemaal in de war en mijn gezicht is helemaal rood. Ik loop terug in de kamer en kruip over de grond om de borstel te zoeken. Hebbes! Ik loop met de borstel weer naar de badkamer en borstel mijn haren uit. Veel te veel klitten/knopen! Omg! Een hele lok haar zit in de borstel. Ik geef het op, ik ben moe. Ik leg de borstel vol haren in de wasbak en loop de kamer weer in. Opeens gaap/geeuw ik. Ik kijk naar het bed. Nou, een schoonheidsslaapje kan geen kwaad. Ik kruip onder de dekens en val langzaam in slaap.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik haar lippen op mijn wang voelde en veegde hem af met de rug van mijn hand. Ik knuffelde haar stevig terug en drukte nog een kus op haar kruin. "Ik jou ook niet, nooit." Ik zou het volgens mij zelfs niet met een vriendin later te druk hebben voor Lie. Ik kon me geen leven voorstellen zonder haar. Ik glimlachte. "En ik van jou, mop." Ze was mijn gekke moppie en dat vond ik wel best. ik hoefde geen vriendin zo lang ik haar had. Liever gek doen met haar dan klef met een ander. Ik voelde hoe ze trok en liep heel langzaam mee om haar te plagen. Ik keek naar haar. "Okay dan, voor deze keer. Maar wen er maar niet aan want ik ben geen pakezel." Ik tilde haar op als een baby. Mijn ene arm lag achter haar rug, de ander onder haar knieen. Ik tilde haar nog redelijk makkelijk op, echt zwaar was ze niet. Ik tilde haar naar de lift en van daar naar onze kamer. Ik legde haar op het bed neer. Dat gelukkig niet echt nat werd omdat alles heel snel in de zon droogde "Dus, wat wil je nu gaan doen?" vroeg ik terwijl ik naast haar ging zitten op de rand van het bed.


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Aideen Nessa Horan
    Nog voor Niall kon antwoorden was Lexi al aan het ratelen. Ik keek naar haar en draaide de losse krul rond mijn vinger. "Mij maakt helemaal niets uit. Zelfs al zouden we altijd op een van de kamers hangen, dat zal denk ik toch wel gebeuren. Zullen we voor nu alles op een kamer zetten en vanavond besluiten wie waar slaapt?" Na die vraag hield ik mijn mond. Ik was verbaast hoe veel ik er in een keer uit kon gooien. Ik stak de sleutel in het slot en draaide hem op. De deur ging open en ik staarde even in bewondering naar de kamer. Voor me zag ik een prachtige lichte kamer. Alles was ofwel wit, ofwel licht groen of licht geel. Er stond een groot tweepersoons bed, een tv hing aan de muur er tegenover. In de muur zat een kast gebouwd en daarnaast zat een deur, die vast naar de badkamer ging. Een van de wanden was totaal van glas, met grote deuren die open gingen naar een balkon dat uitkeek over het zwembad en daar achter het strand. "Prachtig" Was het enige wat ik nog kon uitbrengen.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    "Beter dan dat jij geen vriendin hebt, ik heb jou liever voor me alleen." Lachte ik. Liam tilde me op naar het hotel, eenmaal in het hotel kregen we rare blikken naar ons toegeworpen. I don't care. Ik was nou eenmaal mentaal een klein kind van zes, kon ik er iets aan doen. Liam legde me op het bed en ging zelf op de bedrand zitten. "Euh, het maakt mij niet zoveel uit." Gelukkig had ik tijdens het lopen mijn blouse even gepakt met mijn Ray Ban. Ik deed mijn blouse aan en liet het er maar zo bij. Misschien gingen we nog wel in de zee, wist ik het. "Wacht even." Ik sprong van het bed en liep naar de badkamer. Zoals ik had verwacht was al mijn make-up uitgelopen, maar niet echt dat ik eruit zag als een panda. Zuchtend pakte ik een watje met een schoonmaakmiddel voor make-up en veegde alles weg. Dan maar geen make-up. Ik liep weer naar Liam toe en plofte neer op zijn schoot. "En nu?" Vroeg ik maar en keek hem aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    'Liam Payne
    Ik grinnikte en tilde haar rustig door het hotel. Ik stapt op mijn weg naar binnen makkelijk in mijn slippers. Dat we raar werden aangekeken merkte ik maar amper. Dat werd ik toch altijd. Op de kamer drukte ik een kus op haar wang en staarde ik wat afwezig naar de zee. Ze liep weg. Mijn gedachten begonnen te dwalen. Mensen hadden altijd gezegd dat Lie en ik goed bij elkaar pasten. Ik had altijd ontkend en gezegd dat we gewoon vrienden waren, dat was ook zo, maar wat als zij mee zagen dan wij? Ik had geen idee. Ik voelde me altijd op mijn gemak bij haar en we hadden het altijd leuk samen, maar zou ik echt dat soort dingen met mijn beste vriendin kunnen doen? Het voelde onnatuurlijk. Zelfs de gedachte al. Ik schrok op uit gedachten toen ze op mijn schoot plofte. Uit mezelf sloeg ik mijn armen om haar heen, maar omdat ik toch ook wat moe was viel ik door de klap wel achterover. Ik glimlachte en kuste haar kruin. "Het maakt me echt niets uit." Dat was de waarheid.


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    "Mij maakt helemaal niets uit. Zelfs al zouden we altijd op een van de kamers hangen, dat zal denk ik toch wel gebeuren. Zullen we voor nu alles op een kamer zetten en vanavond besluiten wie waar slaapt?" zegt Aideen in één keer. Ik heb haar nog nooit zo veel achter elkaar horen zeggen. Aideen is zo'n meisje waar je voorzichtig bij bent, ze lijkt zo makkelijk gekwetst. Ik ben altijd wat voorzichtiger bij haar. Ze pakt de sleutel en opent de eerste kamer. Wow. Dat is alles wat ik weet te zeggen. Wow. Het is echt verschrikkelijk mooi. Als ik binnen ben, llaat ik meteen mijn koffers vallen en loop ik naar het balkon om van het prachtige Hawaiaanse uitzicht te genieten. 'Moet je dit uitzicht zien!' roep ik naar binnen terwijl ik verder kijk.

    {@LIamarmy ik weet niet of je hier veel aan hebt}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [No problemo]

    Aideen Nessa Horan
    Ik hoorde Lexi achter me Wow zeggen. Ik glimlachte en keek even om naar Niall. Die lag weer te slapen. Ik zuchtte en tilde hem met wat moeite van de grond. Voorzichtig hees ik hem op het bed en trok zijn schoenen uit voor ik hem daar gewoon liet liggen. Rare broer had ik toch. Ik keek even naar Lexi's achterkant. Ik wist dat zij vrij voorzichtig rond me was, terwijl de jongens waarmee ik voor de rest op trok me even ruw behandelde als de anderen. Ik kon veel hebben, meer dan de meeste mensen, maar Lexi was denk ik gewoon voorzichtig omdat ik weinig zei en mijn emoties ook slecht uitte. Ik keek naar buiten en likte mijn lippen. "Zullen we wat gaan drinken?" Ik was blij dat hier de drinkleeftijd lager lag dan in de rest van de VS. Niall en ik hielden namelijk wel van een Pintje en Lexi volgens mij ook wel.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte even en draaide me om zodat ik hem aan kon kijken. "Mij namelijk ook niet." Ik rolde even van Liam af en ging naast hem op mijn zij liggen. "Waar dacht, denk je aan?" Vroeg ik maar uit verveling. Mijn blik ging rond de kamer, het was werkelijk prachtig en dat het goedkoper was dan de vliegticket verbaasde me ook. "Of truth or dare spelen? Dan mag jij beginnen." Ik glimlachte breed, ook al wisten we letterlijk alles van elkaar, soms was er toch iets wat je nog niet wist. Zuchtend nestelde ik me tegen Liam aan, met mijn hoofd op zijn borst. Ja, we waren nogal close inderdaad en dat iedereen ons uitmaakte als een stel kon mij niks schelen. Zij mochten doen en denken wat ze wilden, wij namelijk ook.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik bleef naar het plafond kijken toen ze van me af rolde. "Gewoon, hoe blij ik ben met jou altijd aan mijn zij." Ik glimlachte naar haar en keek weer omhoog. Het was waar, al wilde ik niet dat ze alles wist wat ik dacht, al kon ze het nog wel eens raden. Ik glimlachte bij haar woorden. We wisten al zo veel van elkaar, daarom werd het vaak gewoon een potje vreemde taken voor elkaar verzinnen, maar goed. Ik legde mijn arm om haar heen en keek even naar boven. Nu ik er zo over dacht hielp ons close kleffe gedrag niet mee met te proberen mensen te overtuigen dat we geen stel waren, maar dat kon me niks schelen. "Dare" fluisterde ik zacht ik haar ook, voor ik haar daar een klein kusje op gas en weer naar boven staarde.


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    'Zullen we wat gaan drinken?' hoor ik Aideen achter me zeggen. Eerst dacht ik dat ze het tegen Niall had, maar toen ik naar binnen stapte, zag ik dat hij (weer) lag te slapen. Ze had het dus tegen mij. Ik begin te glimlachen. Eigenlijk heb ik wel dorst, 'Ja, lekker. Beneden kan je volgens mij drinken halen,' zei ik. Ik liep nog eens de kamer rond en bekeek hem nog eens. Het is gewoon zo mooi! Hopelijk is die andere kamer dat ook. 'Moeten we niet iets achter laten voor Niall? Zodat hij weet waar we zijn? Of maken we hem wakkr?' vraag ik dan. Hat is niet de bedoeling dat hij wakker schrikt en niet meer weet waar hij is en waar wij zijn.


    It just takes one negative comment to kill a dream