• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emilie Joanne Bond

    Ik lachte schamper, nu moest ik een taak verzinnen.. "Euhm, een hele dag met knalrode lipstick lopen." Besloot ik maar met een grote grijns. Dat ging gênant worden voor hem, maar daar ging het om. "Doe mij maar.. Dar- Truth, nee doe toch maar truth" Zei ik en fronsde even. Dat moest toch goed komen, niet dat hij iets vaags met me ging vragen. Hoopte ik. Ik zuchtte even en begon uit verveling tekeningetjes te maken op zijn buik. Mijn mondhoeken krulden regelmatig op en neer en zuchtte af en toe. Ik keek naar Liam en een grote grijns ontstond rond mijn lippen. Mijn gedachtes waren nogal leeg, dus ik was echt nieuwsgierig wat hij ging vragen en hopend dat ik geen spijt kreeg dat ik truth heb gekozen. Het kon niet erger zijn dan dare.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aideen Nessa Horan
    Ik keek naar haar en glimlachte door haar reactie. Die dacht natuurlijk dat ik het tegen Niall had. Best logisch aangezien dat degene was met wie ik nog het meest sprak, maar goed. Ik schudde bij haar vraag mijn hoofd en pakte haar arm. Rustig trok ik haar mee naar beneden. Onze spullen lagen op de kamer waar Niall lag en de deur viel achter ons in het slot, dus ik maakte me geen zorgen. Beneden vond ik vrij gauw de bar. "Twee Irish Whiskey alstublieft." Bestelde ik bij de barman. Hij trok een wenkbrauw op maar schoof ons toen toch de twee glazen toe. Ik was een echte Ier als het op drinken aan kwam. Veel en sterk. "Op een goede vakantie" zei ik vrolijk voor ik een goede slok nam en het spul heerlijk in mijn keel voelde branden.


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik grinnikte bij de taak die ze me gaf. "Sure" Zo erg was dat nog niet. Ik viste haar rode lipstick van het nachtkastje en deed het netjes op. Met een aantal zussen kon je dit zelf uiteindelijk ook wel. Ik glimlachte naar haar en dacht na over een vraag. Ik beet op mijn onderlip en vroeg toen zacht. "Heb je ooit wel eens gedacht aan een relatie met me beginnen?" vroeg ik voorzichtig. "Ik bedoel, omdat iedereen altijd zegt dat we zo'n leuk stel zijn." Mijn hart klopte iets harder. Dit was een vrij persoonlijke vraag en ik wist niet goed hoe ze ging reageren, daarbij was ik erg benieuwt naar het antwoord. Gelukkig had ik me wel ingedekt. Ik aaide rustig over haar haar terwijl ik haar patroontjes over mijn buik voelde maken. Het voelde fijn en vertrouwt. Dit hoorde gewoon zo te zijn.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Liam fronsend aan en dacht na. "Ik ga je iets vertellen wat niemand weet, zelfs jij niet." Begon ik zacht. "Toen ik veertien was had ik nogal een zware periode. Mijn vader was toen elf jaar overleden en mijn zus ging weg om te gaan studeren. Mijn moeder ging raar doen en drugs gebruiken, maar altijd was jij in mijn buurt en dat voelde echt fijn. Ik bedoel dat ik meer voelde dan een beste vriend. Mensen die ons zagen als een stel, ik werd er gek genoeg blijer van." Zei ik zacht en keek Liam aan. "Maar eerlijk? Nu weet ik het even niet, maar mijn gedachtes slaan op hol en ik weet niet waarom." Mijn mondhoeken krulden wat omhoog en glimlachte waterig. "En jij dan?" Ik grijnsde even en keek naar zijn lippen die rood waren gestift. Wat was ik toch geniaal.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Stil keek ik haar aan terwijl ik naar haar verhaal luisterde. Ik wist dat ze toen door een moeilijke periode ging, maar dat het zo zwaar was geweest wist ik niet. Ik trok haar wat dichter tegen me aan en wreef wat ongemakkelijk over haar arm in de hoop dat het wat zou afdoen aan haar pijn, wat het vast niet zou doen. Ik keek haar in de ogen en glimlachte wat onzeker terug. Bij haar vraag beet ik op mijn onderlip. "Soms denk ik er wel over ja, maar dan wordt mijn hoofd vaak heel warrig en geef ik het op." Ik aaide even door haar haren. Ik beet nu wat harder op mijn lip en slikte de brok in mijn keel tot twee keer toe weg. "Misschien moeten we het een keer proberen. We kunnen altijd terug gaan, maar misschien schept het duidelijkheid." Ik ging wat rechtop zitten en trok haar zittend op mijn schoot. "I dare you to kiss me." zei ik zacht en onzeker. Hopelijk vond ze het niet erg. Een klap in mijn gezicht wilde ik namelijk zeker niet, al helemaal niet van haar want zij sloeg HARD!


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte waterig. Liam was dan ook zo schattig. Hij ging rechtop zitten en trok me op mijn schoot om daarna mij uit te dagen om hem te kussen. Ik lachte even schamper en veegde de lippenstift van zijn lippen mee. "Ik heb geen zin in rode lippen." Lachte ik. "En ja, we kunnen het best proberen, maar als het niet lukt wil ik onze vriendschap niet schaden." Zei ik met een zwak glimlachje. "En je moet niet zo onzeker zijn tegenover mij." Ik drukte zacht mijn lippen op die van hem en een vaag gevoel ging door me heen. Misschien kwam het gewoon doordat ik nog nooit een vriend heb gehad en dit echt mijn eerste kus was. Mijn mondhoeken krulden toch wat omhoog en legde mijn armen in zijn nek om hem wat dichterbij me te trekken.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 23:29 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Ze glimlachte even en nam met toen aan mijn arm mee naar beneden. Aideen bestelde voor ons allebei een Irish Whiskey. Lekker. Ik zag de barman even moeilijk kijken en hij trok een wenkbrauw op. Maar uiteindelijk schonk hij het toch voor ons in. 'Op een goede vakantie,' zegt Aideen. 'Op een goede vakantie,' herhaalde ik haar woorden. Meteen daarna nam ze een slok en ik volgde haar voorbeeld. Het was lekker sterk en ik nam meteen nog een slokje. 'Gaan we zo ook nog naar het strand?' vraag ik dan.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Liam Payne
    Ik werd licht rood toen ze begon te lachen. Dat ze de lippenstift vasn mijn lippen haalde was ik wel heel blij mee. Ik had het niet erg gevonden, maar zonder was toch beter. Ik glimlachte naar haar en aaide door haar haren. "Ik ook niet en dat weet ik, Lie. Maar ik ben niet de zekerste als het hierop aan komt, dat weet jij ook." Ik voelde zacht haar lippen op de mijne en ik kuste haar rustig terug. Mijn armen sloot ik om haar middel en ik trok haar wat dichterbij. Het voelde vreemd, maar niet slecht. Ik glimlachte tegen haar lippen en sloot stil de kus af. Ik liet haar wat losser, maar niet veel. "En?" vroeg ik zacht. Het was aan haar wat ze wilde, want ik was veels te verward. Dat had goed gevoelt, maar gewoon omdat we zulke goede vrienden waren, of omdat er meer was? Ik had geen idee. Het was nu echt Emilie's keuze.


    Bowties were never Cooler

    Aideen Nessa Horan
    Het spul brandde zo heerlijk in mijn keel dat ik nog een slok nam. Ik genoot hier echt van. Ik glimlachte even en knikte. Het was best een prima plan om naar het strand te gaan. Het was heerlijk weer. Ik moest me alleen wel insmeren. Ik was namelijk nog bleker dan Voldemort, op mijn sproeten na, en ik verbrandde heel snel. Ik gooide mijn vlecht op mijn rug en keek de bar rond. Ik zocht naar bekende gezichten, maar ik zou ze vast hier niet zien. Dit was freaking Hawaii en we waren hier al 12 jaar niet geweest. Hoe kon ik nog mensen herkennen? Ik dronk rustig mijn drankje op. Het gebrand achter in mijn keel deed me goed.


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Hmm... Zo heerlijk. Al snel heb ik mijn rinken helemaal op en ik wacht tot Aideen klaar is. 'Ken je de weg hier nog?' vraag ik Aideen. Het zou wel handig zzijn als een van ons weet hoe je bij het strand komt. En aangezien ik het niet weet, moet Aideen het wel weten. Of Niall. Maar slaapkop Niall die slaapt dus weer. Dus dan blijft Aideen over. Hopelijk weet zij het dan. Of ik ben gewoon voor niets aan het denken en het is heel makkelijk om er te komen.
    Ach ja, we zien wel.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte waterig en legde mijn hoofd op zijn borst. "Ik houd van je, misschien kunnen we het wel proberen." Ik glimlachte zwakjes en drukte een kus op zijn wang. Mijn mondhoeken krulden wat omhoog en grinnikte. "Kijk, we houden van elkaar en mensen zien ons als een koppel, wat ik niet echt heel erg vind, snap je?" Ik vond het niet erg, maar als we onze vriendschap gingen schaden, kreeg ik echt spijt ervan. Als hij of ik een vriendin of vriend kregen en we uit elkaar gingen groeien, kreeg ik er ook spijt van. Zuchtend keek ik Liam aan en glimlachte waterig. "Ik wil het wel doen .."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lilly Tiffany Malik:

    Langzaam open ik mijn ogen. Meteen schiet mijn hand voor mijn mond als ik luid moet gapen/geeuwen. Ik sla de dekens van me af en loop naar de badkamer. Ik gooi daar wat water in mijn gezicht en al hangend op de wasbak kijk ik naar mezelf in de spiegel. Vreselijk dat ik zoveel beweeg tijdens het slapen. Ik pak de borstel vol haren weer en gooi de haren in een klein prullenbakje. Ik ruk zowat mijn haar eruit maar dan zijn mijn knopen/klitten er ook uit. Ik vind het nog steeds apart dat ik bruin haar en blauwe ogen heb. Ik vind blauwe ogen eigenlijk bij blondines passen. Ik pak mijn stijltang en begin mijn haar te stijlen. Hopelijk wordt het wat...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    | wow wat is er allemaal gebeurd? |

    Aideen Nessa Horan
    Ik drink mijn glas leeg en dacht toen na over haar vraag. Het was erg verandert, maar volgens mij lag het strand achter het zwembad. Dat hadden ze volgens mij niet verandert. In ieder geval voor zo ver ik kon zien vanuit onze kamer. Ik knikte. Ik wist het vast nog wel en anders konden we het vast wel vinden. Daarbij was de bar ook niet zo erg. Ik stond op. "Bikini's en zonnebrand? vroeg ik aan haar. Ik wist niet of zij ook zich wilde insmeren, maar ik zeker wel. Verbranden was niet leuk. Daarbij kon je ook niets doen als je knal rood was.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en aaide door haar haren. Ik gaf haar zacht een kusje op haar voorhoofd. Zacht bleef ik over haar haren en rug aaien. Haar woorden stelde me gerust. "Ik snap het helemaal, Lie. Echt waar." Ik hoorde haar zuchten en keek haar glimlachend aan. "Dan ik ook." Ik drukte zacht nog een kusje op haar lippen voor ik weer achterover op het bed ging liggen. "Nu dat zo is, wil je verder nog wat doen vandaag? Of blijven we hier de hele dag samen saai zijn?" Ik grinnikte achter en keek naar haar. Mijn hart klopte wat sneller dan normaal. Ik voelde me vreemd, maar op een hele goede manier. Dit geweldige gevoel had ik nog nooit gehad. Ze was mijn beste vriendin en dat maakte dit misschien nog wel perfecter dan welke andere keer hiervoor.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 11:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Ze knikt en staat ook meteen op. 'Bikini's en zonnebrand?' vraagt ze me. Ik knik. 'Ja, lijkt me wel handig,' geef ik als antwoord.
    Ik ben nu wel opgelucht dat ze de weg nog weet. Stel je voor dat we de hele tijd zouden verdwalen! Maar Aideen weet de weg, dus dat moet wel goedkomen. Hoop ik.
    Maar bikini en zonnebrand dus. Die liggen boven in de tas. 'Laten we gaan,' zeg ik terwijl ik aanstalten maak om alvast weer naar de kamer te gaan.


    It just takes one negative comment to kill a dream