• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [30]


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Lilly met een zwak glimlachje aan en knikte. Reanimeren moest toch werken? Lilly begint Liam te reanimeren en op de dertig, of vijftien moest ik hem mond op mond te geven. Ik blies zoveel mogelijk lucht in zijn longen en zuchtte diep. "Ik wil hem niet kwijtraken." Mompelde ik zacht. Daarna begon ik eigenwijs zelf te reanimeren en hem weer onttelbare keren mond op mond gegeven. Ik plofte op het zand neer en keek met waterige ogen naar de lucht die helderblauw was gekleurd. Dit moest een goede vakantie worden in plaats van een slechte vakantie die op de eerste dag al fout ging. Ik ging weer rechtop zitten en keek naar Liam. "Ik wil je niet kwijtraken, Liam.." Mompelde ik opnieuw zacht en pakte zijn hand vast.

    (Ik ga maae slapen, anders fiets ik straks als een zombie en lig ik in de klas te slapen x)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Morgen ben ik er in de middag niet in verband met Ierse dans]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik zonk steeds verder weg. Ik was geen opgever, maar ik was uitgeput. Uiteindelijk zakte ik toch niet meer verder weg en werd de stroperige vloeistof ook niet meer dikker, maar juist wat lichter. Ik had het gevoel alsof ik weer wat naar boven dreef en weer beter door de stroperige massa kon ademhalen. Nu hoorde ik ook wat er om me heen gebeurde. Ik voelde lippen op de mijne en handen op mijn borst. Ook hoorde ik Lie's stem. Daardoor vond ik nieuwe kracht. Zwaar als het was vocht ik mijn weg naar boven. Uiteindelijk vond ik hoe ik zacht in haar hand kon knijpen voor ik een paar minuten later proestend mijn ogen open deed.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek met betraande ogen naar Liam toen hij een zacht kneepje in mijn hand. Liam schrok op en kwam proestend 'boven water'. Ik vloog hem om de hals en begon weer harder te huilen. "Liam.. Ik wil je nooit meer kwijt." Snikte ik en keek hem aan. "Doe dat nooit meer. Nooit ja?" Mompelde ik zacht en trok hem omhoog. Ik kneep hem in zijn hand en glimlachte waterig. Hij had me letterlijk een hartaanval bezorgd, hij was bijna dood door verdrinking. Ik zuchhtte opgelucht en kuste hem op de wang.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lilly Tiffany Malik:

    Ondertussen zie ik Emilie erg haar best doen om Liam te redden, logisch natuurlijk. Na vaker proberen bracht ze te snel lucht in Liam zijn longen. Ik zei er maar niks van, het moest wel goed zijn. Mijn hoofd kon het niet bijhouden. Ik heb alles even uitgezet en mezelf even gefocust op het reanimeren. Als ik hier emotioneel van word, moet je nagaan hoe het met Emilie gaat! Na een aantal minuuten proberen kwam Liam gelukkig proestend omhoog. Ik zag al het water zijn mond verdwijnen. Emilie slaat haar armen om Liam en zegt: "Liam.. Ik wil je nooit meer kwijt." . Ik zucht een keer diep. Godver, dit was eng. "Doe dat nooit meer. Nooit ja?" hoor ik Emilie daarna zeggen. Ik glimlach en kijk ze aan. Ik zou toch zweren dat ze samen waren. Dan bedenk ik me dat ik in de weg zit. Langzaam schuif ik naar achter, en als ik al wat verder ben sta ik voorzichtig op en loop weer richting het hotel. Eefkes bijkomen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Styles
    'Mijn bijna naamgenootje Hazza is inderdaad ook niet een van de handigste. Ik zie hem ook wel aan voor zulke dingen en daarbij zorgt het voor nieuwe mensen en gezelligheid.' grinnikte ik waardoor Louis ook begon te lachen. 'Ik zal jullie dan maar allebei gelijk geven.' zei hij met een glimlach en ik knikte vrolijk. Ik gaf Louis nu ook een knuffel als teken dat hij een goede keuze had gemaakt. 'Dat is goed om te horen.' zei Louis met een glimlach terwijl hij Harry nog steeds aankeek en mij optilde. 'Het is nu al gezellig.' zei ik zacht en niet veel later stond ik met beide benen weer op de grond, om Harry te helpen met mijn spullen.
    'Nope, Hazz heeft dat bij mij ook wel geleerd, dus dat vind ik inderdaad een goede.' lachte ik en keek weer naar Harry. 'Tot straks' zei ik vrolijk waarna ik mijn spullen ook weer vastpakte. Ik was Harry dankbaar dat hij me nog hielp met een paar spullen en volgde hem naar binnen. 'Dit was een goede keuze om naar toe te gaan, grote broer.' lachte ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik kijk Louise aan en knik, 'Ik had toch al gezegd dat dit een goede keuze was, ik vond het vroeger ook geweldig, en het is mooi dat jij gelijk iemand van je leeftijd gevonden hebt' zeg ik met een glimlach. Als ik bij de balie ben zet ik de koffers neer. Ik kijk degene achter de balie aan en glimlach even. Daarna check ik in en niet veel later krijg ik de sleutel in mijn handen geduwd. Ik stop hem in mijn zak en pak de rest van de koffers vast. Ik kijk Louise aan en loop richting waar we de komende vakantiedagen zouden verblijven. Degen achter de balie had het wel een beetje uitgelegd daarom was het makkelijk te vinden en ik kijk even als we er zijn. Ik geef Louise de sleutel. 'Jij mag eerst' zeg ik lachend en kijk eraan.

    Zayn Javadd Malik

    Ik volgde het allemaal even niet meer. Als eerst kwam Lilly die zowat doorratelde en haar hand in mijn gezicht duwde, toen kwam één of ander meisje naar Autumn helemaal in paniek om haar vriend, daarna reanimeerde Lilly hem en na enkele minuten kwam ie bij. Het ging nogal snel, dus ik kon nauwelijks wat doen. Toch stond ik maar op, en rende ik naar Lilly die wat somber richting het hotel liep. 'Li? Lilly, wat is er?' vroeg ik onmiddellijk. 'Gaat het om die jongen? Was het een vriend van je? Ik herkende hem wel ergens van' mompelde ik. Ik wist het allemaal even niet meer, alles gebeurde zo snel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lilly Tiffany Malik:

    'Li? Lilly, wat is er?' hoor ik opeens achter me. Ik kijk om en zie Zayn. 'Gaat het om die jongen? Was het een vriend van je? Ik herkende hem wel ergens van' zegt hij. Ja, dan zal hij zeker wel in de war zijn. Nog wat trillend zeg ik: 'Dat is Liam, met hem zouden jullie surfen. Ik weet niet wat er precies gebeuert is m-maar weetje, hij, en. Toen lag hij daar en ik wist het niet oke!' Ik leg mijn trillende handen in mijn haar. Het is allemaal zo vaag. Ik doe nog een poging om het Zayn uit te leggen en ik zeg: 'Ik probeerde maar wat, en toen zat ik weer in de weg...' Mijn handen vliegen in het rond om maar iets te proberen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Javadd Malik

    'Dat is Liam, met hem zouden jullie surfen. Ik weet niet wat er precies gebeurt is m-maar weetje, hij, en. Toen lag hij daar en ik wist het niet oke!' Lilly leek helemaal in paniek, waarbij ik haar probeerde rustig te houden. 'Ik probeerde maar wat, en toen zat ik weer in de weg...' Ik pakte haar armen, en hield haar goed vast zodat ze niet meer in het rond zwaaide. 'Rustig maar, Li. Sst' suste ik haar. 'Het is goed, je hebt het goed gedaan, anders zou Liam nu niet meer ademen' vertelde ik haar. Beschermend nam ik haar in mijn armen, en omhelsde haar voor even. 'Wat is er nou precies gebeurd? Liam was dus verdronken, maar weet je ook waardoor?' vroeg ik. Als ik zo doorging stonden we hier nog zo'n paar uur, dus ik hield maar op met vragen stellen.

    [Sorry dat ik zulke slechte stukjes heb, maar ik moet zo weg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Maakt niet uit :) vind ik...)

    Lilly Tiffany Malik:
    Zayn hield mijn handen vast zodat ze niet meer rondzwaaiden. 'Rustig maar, Li. Sst' Ik bijt op mijn lip. 'Het is goed, je hebt het goed gedaan, anders zou Liam nu niet meer ademen' zegt hij. Nou, dat komt nog niet bij me binnen. Toen hij me beschermend vasthield werd ik rustiger. Ik begon te ontspannen en mijn hoofd begon minder te bonken. 'Wat is er nou precies gebeurd? Liam was dus verdronken, maar weet je ook waardoor?' vroeg hij daarna. Ik schud mijn hoofd. 'Ik zou weglopen, maar toen zag ik Emilie Liam naar Autumn brengen.' Zeg ik een stuk rustiger dan daarnet. Oja, hij weet het niet. 'Emilie is hier samen met Liam'.. Ik kijk met een glimlach naar Zayn. 'Dankje' zeg ik en ik geef hem een knuffel. Tijdens de knuffel zeg ik: 'Je bent de allerbeste broer, weet je dat?' en ik laat hem los en ik kijk hem aan. 'Als je me nu wilt excuseren, ik ga je andere vrienden zoeken.' en ik draai me om en ik loop weer richting het hotel.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 12:54 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Styles

    Ik knikte ook langzaam na zijn woorden. 'Ja, je hebt bijna altijd gelijk met je keuzes. Behalve met degene om naar de kamers te zoeken, want het was juist zo gezellig met Lou en Austin.' zei ik lachend, maar gelukkig gingen we straks met allemaal zwemmen. Ik wacht geduldig af tot Harry alles heeft geregeld en we naar de kamers konden. Ik luisterde niet, maar at rustig mijn snoep op. Ik snapte er toch niet heel veel aan en daarbij had ik mijn broer als gids voor zo meteen. Toen hij de sleutels in zijn handen had, pakte ik mijn spullen op weer van de grond. Ik volgde Harry naar waar we de eerst komende paar dagen zouden overnachten. Het was dat mijn blik op mijn broer gericht was, dus ook wist wanneer we er waren. Ik nam de sleutel over. 'Lief van je.' zei ik lachend en draaide de deur open, om deze erna open te gooien en met mijn spullen, die ik al gepakt had, naar binnen te lopen. 'Wauw Hazz.' mompelde ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Ja het was wel gezellig, maar we stonden daar met onze koffers en een wachtende taxi, het is toch veel gezelliger als we met zijn alle bij het zwembad zijn' zeg ik met een glimlach en kijk eraan. Het was maar heel even dat we nu niet bij hun waren daarna zaten we gewoon met ze alle bij het zwembad, gezellig dat ik zo snel eigenlijk al een soort van vrienden gemaakt heb. Ik grinnik en haal mijn schouders op, 'Ik ben gewoon lief' lach ik en schud dan mijn hoofd. Als ze wauw zegt loop ik ook naar binnen met de koffers en maak een instemmend geluidje, 'echt mooi' zeg ik met een glimlach en kijk eraan. 'Hier kunnen we wel even een tijdje blijven' zeg ik lachend en leg mijn koffers neer. 'Maar eerst maar is gaan zwemmen' zeg ik met een knipoog en open de koffer waar ik de zwemspullen bovenop had gedaan. Ik geef Louise haar spullen en pak de mijne er ook uit.

    Lilly Tiffany Malik:

    Ik loop rechtstreeks naar het hotel. Ik kijk op mijn hand voor de nummers. Fuck, ze zijn vervaagd. Het nummer van Styles kan ik nog wel lezen. Ik loop naar de lift en druk op het knopje. Ik hoor een liedje in de lift. Grade 8 - Ed Sheeran. Mijn hoofd gaat heen en weer op het liedje. Als de deuren opengaan check ik nog even het nummer van de kamer. Ik loop richting de kamer. Dan bedenk ik me iets. Mijn stemming is rustig. Tja, wat anders na zo'n situatie. Ik klop alvast op de deur. Maar 'Harry Styles' krijgt zo de indruk dat ik rustig ben, maar Liam weet dat ik druk ben. Ik lach even om het idee van de verwarring. Rustig wachtt ik tot de deur wordt geopend.


    Gotta get, gotta get out of my head <3