• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jill Anderson:

    Ik raak bijna niet uitgekeken. Zo mooi. Waarom noemen ze het eigenlijk een toren? Ik schud mijn hoofd, niet weer vage vragen gaan stellen Jill. Ik sta op van het bankje en loop met mijn handen in mijn zakken, fluitend terug. Eigenlijk faal ik erg. Ik weet niet hoe lang maar ik heb lang gekeken naar een gebouwtje. Ik fluit een bekend deuntje. Waar ken ik dat van? Ach, vast niet zo belangrijk. Ik kijk nog even om me heen. Ik weet het niet, ik vertrouw dit buurtje niet. Ik versnel mijn pas en open de deur van ons nieuwe huis. Gelukkig heb ik een tijdje geleden mijn spullen al uitgepakt. Dan hoeft mijn moeder niet meer te zeuren dat ik nog dingen op moet ruimen en dat ik dan niet naar buiten mag. Ik loop naaar mijn kamer en doe meteen de boxen aan. Mijn mondhoeken krullen omhoog als ik What Makes You Beautiful van One Direction hoor. Zo'n cliché eigenlijk, dat begrijp je als je directioner bent. Maar als fan mag ik dit gewoon niet skippen! IK spring op mijn bed en dans verder op de muziek.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nathan Sean Drewi

    Ik hoor dat Emily begint te hyperventileren en ik kijk haar bezorgd aan. Ik zie hoe ze mij ook aankijkt en ik kijk naar haar lichaam. 'Mag je naar huis? Desnoods ga je maar met ons mee als je niet alleen durft te zijn.' Zeg ik. Jason mompelt dat hij het er mee eens is. 'Straks is een van die creepy dokters de...' Ik stop. Ik wou geen nare woorden meer zeggen. Ik leg mijn hand op haar voorhoofd om te voelen of ze warm is. Het blijkt niet zo te zijn, gelukkig. Ik laat mijn hand boven haar hoofd glijden en buig naar voren. Zachtjes druk ik mijn lippen op die van haar. 'Het komt wel goed. Dat beloof ik' fluister ik voordat ik mijn lippen nog een keer op die van haar plant. Ik hoor Jason zacht grinniken. Ik kom weer overeind en kijk hem aan. 'Ga gerust verder, loverboy. Ik wacht wel.' Ik grom zachtjes en aai Emily's hoofd. 'Zullen we anders een dokter roepen om te vragen of je naar huis mag.' Zeg ik tegen haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Benjamin Daniel Quinn
    In het ziekenhuis werd ze officeel een uur geleden dood verklaard. Ik zuchtte en gaf hen alle informatie die ik nog van haar wist. Dit was niet iets wat ik graag wilde doen. Wel kreeg ik nog iets interesants te horen. Er was al een ander kind uit mijn vorige jaar omgelegd op een brute manier. Complottheorist die ik was, sloeg ik direct aan het denken en stelde ik allerlei vragen aan de lijkschouwer, die alles vreemd genoeg beandwoordde. Ik bedankte hem en gaf hem mijn nummer voor ik naar huis vertrok. Daar maakte ik een muur leeg en begon erop postits te plakken met alles wat ik had gezien en gehoord en wat ik dacht. Ik wist dat dit potentieel gevaarlijk kon zijn, maar wie ging er nou weer deze wijk zomaar in. Behalve als je er zelf woonde werd je er namelijk direct in omgelegd.


    Bowties were never Cooler

    Emily Rhodes

    'Zullen we anders een dokter roepen om te vragen of je naar huis mag.' vraagt Sean aardig. 'Ja ja, heel graag' antwoord ik snel. Je wilt niet weten hoe graag ik uit dit ziekenhuis wil. Ik voel me ook niet helemaal veilig hier, maar wel bij Sean wel. 'en ik zou heel graag met jou - of jullie- mee willen. Ik weet niet of ik het alleen volhoud met een of andere gek die je ieder moment aan kan vallen.' Dan begint mijn buik te rommelen. Als ik nadenk heb ik ook best wel trek in iets. Mijn buik rommelt nog eens en ik zeg: 'Eeh.. Is er ook wat eten?' Zelf kan ik het nu n iet halen, dus moet iemand anders het doen. Bah, ik haat het om afhankelijk van mensen te zijn.


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    'Ja ja, heel graag' zegt Emily snel en ik glimlach. 'en ik zou heel graag met jou - of jullie- mee willen. Ik weet niet of ik het alleen volhoud met een of andere gek die je ieder moment aan kan vallen.' Ik knik en druk op het knopje om de dokter te roepen. Ik hoor Emily's buik rommelen en grinnik zacht. 'Eeh.. Is er ook wat eten?' Ik voel zelf ook een hongerig gevoel in mijn buik. 'Geen idee.' Zeg ik. 'We kunnen zo anders ook langs de Mac.' Jason grinnikt. 'Jij betaalt, ik heb al genoeg voor je betaald.' Zegt hij. Ik zucht dramatisch. 'Ja is goed' zeg ik. Een dokter komt de kamer binnen. 'Meneer Dorsent!' Stelt hij zichzelf voor. Ik glimlach. 'Ik ben Sean Drewi' zeg ik. 'Mag Emily naar huis?' De dokter knikt. 'Ik moet alleen haar bloed nog controleren, maar dat is zo gebeurd.' Ik glimlach vriendelijk naar de dokter. Blijkbaar heeft hij al bloed afgenomen toen Emily buiten bewustzijn was, want hij loopt weg. Ik kijk Emily aan. 'Kan je staan?' Vraag ik voorzichtig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    'Geen idee.' Zegt Sean op mijn vraag.'We kunnen zo anders ook langs de Mac.' Ik zie dat Jason grinnikt. Ik grinnik zelf ook eventjes. 'Jij betaalt, ik heb al genoeg voor je betaald.'Zegt Jason, waarop Sean dramatisch zucht en 'Ja is goed' zegt. Iets anders had ik ook nog niet van hem verwacht. Niet veel later komt er een dokter de kamer binnen. Hij heeft lang grijs golvend haar en een bril. 'Meneer Dorsent!' Zegt hij. . 'Ik ben Sean Drewi' zegt Sean op aardige toon terug naar de man. 'Mag Emily naar huis?' is de eerste vraag die Sean stelt. Ik zucht opgelucht als ik zie dat de dokter knikt. 'Ik moet alleen haar bloed nog controleren, maar dat is zo gebeurd.' dan loopt hij weg en Sean kijkt mij aan. 'Kan je staan?' zegt hij met voorzichtige stem. 'Ik...Ik weet het niet. Ik zal het eens proberen, als jij mij ondersteunt.' Het komt een beetje schor uit mijn keel, maar ik besteed er weinig aandacht aan. Ik adem diep in en probeer rechtop te gaan zitten.


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    'Ik...Ik weet het niet. Ik zal het eens proberen, als jij mij ondersteunt.' Zegt ze en ik knik glimlachend. Ik loop naar haar toe en help haar overeind. Ik pak haar handen voorzichtig vast en glimlach bemoedigend. Dan komt de dokter binnen. 'Het is oke, je mag gaan. Hoe voel je je?' Vraagt de dokter aan Emily.
    De dokter loopt weer weg en ik pak haar handen weer. 'Probeer het eens.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    'Probeer het eens.' Zegt Sean, waarna ik met moeite langzaam opsta. Ik moet er even aan wennen omdat het anders voelt, dus blijf ik eventjes staan. Dan houd ik Sean stevig vast en zet me schrap voor de eerste pas. Tot mijn verbazing ging het nog aardig goed. Ik probeer langzaam de volgende stap en de volgende. Steeds een stukje sneller. Er verschijnt een grote glimlach op mijn mond. Ik laat Sean langzaam los en probeer uit mezelf te lopen.
    Het gaat geweldig dus ik maak een kleine pirouette. 'Tadaa!' Zeg ik tegen Sean en Jason met een lach op mijn gezicht. Ik ga weer op het bed zitten. 'Waar blijft mijn eten?' zeg ik grappend tegen de jongens.


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    Langzaam staat Emily op en ik kijk bewonderend toe. Langzaam zet ze een aantal stapjes en ik hou haar stevig vast. Ik wil niet dat ze valt ofzo. Na een tijdje laat ze los, maar ik blijf in de buurt, voor het geval ze alsnog valt. Dat gebeurt gelukkig niet en ze maakt een pirouette. Ik glimlach breed en grinnik zacht. 'Tadaa!' Zegt ze en Jason en ik beginnen te applaudisseren. Ze gaat weer zitten en ik lach vrolijk. Ik was blij dat ze weer beter was. 'Waar blijft mijn eten?' Vraagt ze en ik grinnik. 'Kom maar mee, mevrouw. Dat wijs ik u de weg naar Jasons auto. De chauffeur brengt ons dan naar het luxste restaurant in de omgeving: de Macdonalds!' Zeg ik deftig. Ik steek mijn hand uit terwijl ik mijn lach in moet houden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Moet ik nog op iets/iemand reageren?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lill Rose Morgan

    Hij knikt even, en neemt even een slokje. Ik doe hetzelfde en merk tot mijn opluchting dat de Starbucks is afgekoeld.
    "Misschien is het ,het beste dat we nu gaan." Mompelt hij. Ik knik en drink snel mijn Starbucks leeg. Mijn tong brand nog een beetje, maar het is al wat minder dat eerst.
    “Is goed,’ zeg ik tegen hem met een glimlach.
    "Heb je misschien zin om morgen iets te doen ,of...?" Vraagt hij me dan. Ik bijt een beetje op mijn lip. Ik begrijp dat hij zijn gedachten wil afleiden, maar ik ben niet gewend om in gezelschap van andere te zijn.
    Ik kijk even naar hem en haal dan mijn hand door mijn haren.
    “Ja, ik heb wel zin om iets te doen.” Zeg ik met een glimlach naar hem terwijl ik opsta. Ik wacht tot Elliot opstaat en we naar huis kunnen gaan.
    “Wat wil je doen?” Vraag ik dan aan hem met een glimlach. Misschien moet ik wat meer met mensen omgaan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont

    Lill knikte en dronk haar drankje op. Ik dronk ook mijn drankje op. “Is goed,’ zei ze met een glimlach.
    Ze kijkt me dan even aan en gaat dan met een hand door haar haar. “Ja, ik heb wel zin om iets te doen.”glimlachte ze,waardoor ik automatisch terug glimlach.
    “Wat wil je doen?” vroeg ze me dan. Oh ja ,daar had ik nog niet over nagedacht.
    "Euhm,we kunnen naar een club gaan."stel ik voor.Ik sta ook op en ga met haar mee de starbucks uit.
    Ergens was ik wel nieuwsgierig of ze dit als date of puur vriendschappelijk was. Ik bijt zachtjes op mijn lip en haal dat idee uit mijn hoofd. Ze vond me vast nog vervelend ,om me leuk te kunnen vinden. Ik vond haar wel leuk,maar ik begreep nog niet of het vriendschappeijk was of leuk,leuk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Rhodes

    Ik kijk Sean en Jason om de beurt aan. 'Kom maar mee, mevrouw. Dat wijs ik u de weg naar Jasons auto. De chauffeur brengt ons dan naar het luxste restaurant in de omgeving: de Macdonalds!' Zegt Sean op een nette manier. Hij heeft moeite om zijn lach in te houden, dat is duidelijk te zien aan zijn gezicht. Als hij zijn hand uitsteekt neem ik hem met genoegen aan en laat mijn dramakunsten zien. Op deftige en kakkerige manier zeg ik: 'Het is me een genoegen, meneer Drewi.' Deze keer kan ik mijn lach niet inhouden. Ik houd mijn hand voor mijn mond omdat ik weet dat ik soms veel te hard kan lachen, en dat is niet echt toepasselijk in een ziekenhuis. Het eten maakt mij eigenlijk al niet zoveel meer uit, hier is wel genoeg lol te beleven.


    imperfection is beauty

    Lill Rose Morgan

    "Euhm,we kunnen naar een club gaan." Stelt hij voor. Hij staat ook op en gaat met me mee de Starbucks uit.
    Ik knik, terwijl we aan het lopen zijn.
    "Lijkt me leuk." Zeg ik met een glimlach naar hem. Het is echt al eeuwen geleden dat ik in een club ben geweest, maar tja, de tijden veranderden en ik ben verandert.
    Elliots aanwezigheid is fijn, het voelt goed.
    Als mijn huis inzicht is zeg ik:
    "Daar woon ik." En ik wijs naar een redelijk groot huis.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont

    Lill knikte ,waardoor ik glimlach. "Lijkt me leuk." zei ze glimlachend. Gelukkig was de regen gestopt en de straatlantaarns verlichten de straat.
    We zijn nu al een tijdje onderweg en ik probeerde me te oriënteren waar we ongeveer waren ,zodat ik weet hoe ik terug naar huis kan keren.
    "Daar woon ik."zei ze na een tijdje en wees naar het grote huis. Ik bijt op mijn lip en knik even. "Wauw ,groot huis heb je." glimlach ik.
    Ergens zag ik het niet zitten ,om alleen te zijn. Ik weet dat ik niet zou kunnen wachten om haar weer te zien ,hoe je gevoelens eigenlijk zo rap konden veranderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH