• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [haha degenen die ook aan de andere rpg's meedoen waarin ik zit weten nu wss al wat ik ga zeggen:
    Sorry dat ik al zo lang niet gereageerd heb, maar had t nogal druk. Zal nu weer vaker reageren.]

    Isabella Megan Adams
    Opeens komt er een jongen bij ons staan. Hij komt me vaag een beetje bekend voor, maar niet zo goed dat ik nou echt zijn naam weet. Natuurlijk begint Chimène meteen met hem te flirten. Ik had eigenlijk ook niet anders gedacht. Hij is ook een skater en knap, dus best wel haar type. En ik ken Chimène lang genoeg om te weten wat ze leuk vindt.
    Nadat Chimène zich heeft voorgesteld begint ze zelfs te blozen en vraagt: 'Zit je niet bij ons op school of zo?'
    'Ik ben Augustin. Al noemen de meeste mensen me Gus omdat dat makkelijker is.' reageert de jongen en nu begint me wel wat de dagen. Volgens mij heeft hij inderdaad bij ons op school gezeten.
    'En jij bent?' Augustin kijk me vragend aan en even knipper ik een paar keer met mijn ogen. Ik was wat te diep in gedachten verzonken.
    'Ik ben Isabella, maar zeg maar Isa.' zeg ik lachend.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Emily Rhodes

    Ik zie dat Jason terug komt met een glas water. 'Ik wist niet wat je wou, dus heb ik maar water gepakt.' zegt hij. 'is goed, dankjewel' antwoord ik zachtjes. Het lijkt alsof er bijna geen geluid meer uit mijn mond komt. Toch ben ik blij met het water. Misschien helpt het een beetje tegen de barstende hoofdpijn die ik nu heb. Jason pakt een stoel en Sean komt aan mijn bedrand zitten. 'Em? Zijn je ouders of zoiets al gebeld?' zegt hij met een zachte stem. 'Eeh, nee nog niet. Daar had ik nog niet over nagedacht. ' Ik woon al een tijdje alleen, dus denk ik niet zo vaak meer aan mijn ouders. 'Moeten we dat nu doen?' mijn hoofd is gewoon niet zo helder vandaag. hopelijk kan ik vannacht een beetje goed slapen en misschien is het morgen dan wat beter. Ik kijk Sean aan en wacht op een antwoord.


    imperfection is beauty

    Lill Rose Morgan

    Hij schudt zijn hoofd. Ik kijk hem aarzelend aan, hem niet helemaal vertrouwend, maar doe dan het shirt van hem aan. Het shirt is te groot, maar dat maakt niet uit, hij zit lekker. De mouwen komen over mijn handen, en de rand van het shirt komt halverwege mijn bovenbenen. Mijn haar zit nog onder het shirt, maar ik laat het gewoon zo.
    Elliot staat ook op en neemt zijn longboard.
    "Waar ga jij graag gaan eten ? Ik trakeer je dan wel." Vraagt hij me dan met een glimlach, en loopt met me uit het bos.
    Ik bijt een beetje op mijn lip.
    "Ehm, eigenlijk ben ik niet echt bekend met de eetgelenheden hier in de stad. Weet jij misschien iets?" Zeg ik tegen hem. Eigenlijk wou ik zeggen dat hij niet hoeft te betalen, maar ik wil niet onbeleefd overkomen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Iemand voor Jill? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Elliot Michael Dumont
    Ik zag Lill even aarzelen,maar uiteindelijk doet ze tog mijn trui aan. Het leek veel te groot voor haar ,wat me toch even liet grinniken.
    "Je hebt overduidelijk niet mijn maat."zeg ik met een glimlachje.
    We zijn bijna het bos uit en ik kijk haar weer even aan.
    "Ehm, eigenlijk ben ik niet echt bekend met de eetgelenheden hier in de stad. Weet jij misschien iets?" vroeg ze me dan en ik haalde even mijn schouders op.
    "We kunnen misschien naar starbucks gaan ,voor een warme kop koffie of iets anders?"stel ik dan voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik heb Sam^^ Augustus was ingesprek maar daar krijg ik geen reactie op)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lill Rose Morgan

    Hij grinnikt even.
    "Je hebt overduidelijk niet mijn maat." Zegt hij met een glimlach.
    We zijn bijna het bos uit en hij kijkt me weer even aan. Hij haalt zijn schouders op en stelt dan voor:
    "We kunnen misschien naar Starbucks gaan ,voor een warme kop koffie of iets anders?"
    Ik knik vrolijk. Ik hou van de Starbucks.
    Op dat moment lopen we het bos uit en even later komen we in de stad die in tegenstelling tot het bos heel lawaaierig is.
    Het is nu bijna donker en de lichten gaan al aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Unimaginable schreef:
    (Ik heb Sam^^ Augustus was ingesprek maar daar krijg ik geen reactie op)


    (zie bovenaan de pagina :3)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elliot Michael Dumont
    Lill knikte en net op dat moment waren we het bos uit en hoorde je de drukke geluiden van de stad.
    Het begon langzaamaan donker te worden ,wat ik best wel jammer vond. Minder tijd om met haar te praten
    Ik wist waar de starbuck zat ,want ik ging er vaak heen met mijn zusje.
    Ik neem losjes Lill's pols vast en trek haar zachtjes achter me aan. Na een tijdje komen we bij starbucks aan en hou ik de deur voor haar open. Hier gaat het ook wat warmer zijn dan buiten ,want ik begon het wel fris te vinden. "Wat wil je graag drinken of eten ? "vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    Hij neemt losjes mijn pols vast en trekt me zachtjes achter hem aan. Er gaat een soort schok door mijn lichaam, maar het is wel een fijne. Ik laat niks merken en blijf gewoon achter hem aan lopen.
    Na een tijdje komen we bij Starbucks aan en hij houdt de deur voor me open. Ik glimlach naar hem als ik naar binnen loop. Het is hier al wat warmen dan buiten.
    "Wat wil je graag drinken of eten ?" Vraagt hij me dan.
    "Ik wil graag een Starbucks." Zeg ik met een glimlach naar hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hour schreef:
    (...)

    (zie bovenaan de pagina :3)



    (Ik heb niks gezegd. En zal reageren zodra ik thuis ben.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elliot Michael Dumont

    "Ik wil graag een Starbucks." Antwoord ze met een glimlachje en ik knik. "Ga anders al een tafeltje zoeken ,dan ga ik bestellen."zeg ik met een glimlachje en loop dan richting de toonbank waar ik 2 starbucksen bestel. Het duurt heel even ,voordat ze de 2 bekertjes aan me heeft en ik afreken.
    Ik loop met de 2 drankjes richting Lill en zet ze dan op het tafeltje en zet me voor haar. "Alstublieft."glimlach ik.
    Zelf houd ik mijn bekertje vast om mijn handen ,wat op te warmen aangezien ze daarnet wel koud waren.
    Ik kijk uit het raam en zie een ambulance voorbij rijden en stoppen in de straat ,net tegenover de starbucks. Fronsend kijk ik uit het raam.
    "Wat zou er daar gebeurt zijn?"komt er fluisterend uit mijn mond. Eigenlijk wilde ik het niet meer weten ,want een rilling liep al over mijn rug toen ik eraan dacht. Ik dacht even na,was dat niet de bloemenwinkel(plaats waar Oliver omvergereden was) .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    Hij knikt.
    "Ga anders al een tafeltje zoeken ,dan ga ik bestellen." Zegt hij met een glimlachje en loopt dan richting de toonbank waar hij 2 Starbucksen bestelt. Ik loop ondertussen naar een lege tafel bij het raam.
    Het duurt even voor hij terug komt en de Starbucks dan voor me op tafel zet.
    "Alstublieft." Glimlacht hij. Ik glimlach terug en zeg:
    "Bedankt."
    Hij houdt zelf zijn bekertje vast om zijn handen op te warmen. Wat alleen maar benadrukt dat hij het wel koud had. Maar ik weet zeker dat hij geen duidelijk antwoordt zal geven als ik zeg dat hij het dus wel koud had.
    Hij kijkt uit het raam, ik doe het ook en zi een ambulance voorbij rijden en stoppen in de straat net tegenover de Starbucks. Ik frons en bijt op me lip, nadenkend over wat er gebeurd zou kunnen zijn.
    "Wat zou er daar gebeurt zijn?" Komt er fluisterend uit zijn mons. Ik weet het niet. Maar waarschijnlijk gaat het nog op het nieuws komen.
    Ik pak mijn Starbucks en neem een slokje, terwijl ik naar buiten kijk waar het langzaamaan begint te regenen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont

    Lill was stil en keek ook door het raam,waartegen kleine druppeltjes begonnen te vallen.
    Het was net zo'n moment uit een film ,waar alles gewoon nog erger kon. Ik slik even en neem dan een slokje van mijn koffie om aan iets anders te denken.
    Maar helaas ,werkte het niet en kwamen er steeds meer vragen in me op.
    Waar Werd Robert eignelijk vermoord,door welk wapen? Wie heeft hem vermoord en waarom ?
    "Zal ik dan straks ,mee naar je huis lopen?"vraag ik haar dan. Ik vertrouwde de meeste mensen in Parijs niet ,meer want iedereen kon een moordenaar zijn ,maar ik vertrouwde Lill wel. Ik had het gevoel dat zij nooit iets zou doen. Ik zou echt depressief worden als haar hetzelfde zou overkomen.
    Ik bedoel ,ik heb nooit echt aardig tegen haar gedaan ,maar zij wel tegen mij en ik moet gewoon iets terug doen voor haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    "Zal ik dan straks ,mee naar je huis lopen?" Vraagt hij me dan. Ik kijk hem verbaasd aan, maar zeg dan:
    "Graag." Ik geef het niet graag toe, maar het geeft me geen fijn gevoel om alleen in het donker naar huis te lopen terwijl ik heb gehoord dat er iemand is vermoord. En ik geloof niet dat Elliot de moordenaar is. Hij was vroeger misschien een eikel, maar hij is verandert. De nieuwe Elliot is aardiger. En ik voel me veiliger als hij met me meeloopt.
    Ik kijk weer even naar buiten, maar kijk dan naar Elliot, om het gebeuren buiten niet te zien.
    Voorzichtig neem ik nog een slokje van mijn Starbucks, maar ik verbrand mijn tong van de hitte.
    "Au." Mompel ik, en kijk dan op.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 18:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki