• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik glimlachte dankbaar naar het meisje en gaf het water door aan de jongen. Ze hadden allemaal iets bekends, maar ik had mezelf geleerd me totaal emotioneel af te zonderen als zoiets gebeurde. Ik keek even naar de jongen die gelukkig wat dronk. Hij begon rustiger adem te halen, maar wel erger te trillen. Ik had geen jas meer, dus kon er nu even niets aan doen. Ik zag hoe hij dichterbij kwam zitten en haar vrije hand pakte. "Ik vind het best zolang ik haar hartslag maar in de gaten kan blijven houden bij haar andere pols." In de vertes hoorde ik sirenes aankomen. "MAAK EENS EVEN RUIMTE,MENSEN!" riep ik naar de omstanders. Gelukkig deden ze een paar stappen achteruit, en nog een paar toen de ambulance recht achter ons parkeerde. Een broeder sprong eruit en liep naar ons toe. Hij vroeg wat er was en rustig vertelde ik hem het hele verhaal. Hij knikte en riep wat Frans naar de ander die terug kwam met een brancard en een deken. Nu pas herkende ik ze allemaal. Alicia, Nathan en Emily. Ze hadden bij me op school gezeten. Nathan en Emily had ik me nooit mee bemoeit en zij nooit met mij maar ik had best wat botsingen met Alicia gehad. Gelukkig had ze nu wel geholpen.

    [Sorry als je het niet wil, maar Benji is een beetje het nerdje, watje van de middelbare dus ik heb hem wat nare herrinderingen aan Alicia gegeven]


    Bowties were never Cooler

    Elliot Michael Dumont
    Ze had blijkbaar niet verwacht dat ik zo rustig zou reageren.Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat ze haar ogen gesloten had.
    "Ga je nog met je vrienden van de middelbare school om?" vroeg ze me dan,met nog steeds haar ogen gesloten.
    "Nee ,niet echt meer. Behalve met Robert en met Gabriel. De andere zie ik nooit meer."antwoord ik dan.
    Ik ga even met een hand door mijn haar,die nu toch in de war ligt.
    "Sorry ,dat die vraag nochal onverwachts kwam,maar ik besef nu pas ,dat ik dit niet verdien."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Augustin Guillaume Desmarais
    Ik bekeek haar even. Chimène, die naam herkende ik. "Zat ja, vorig jaar afgestudeerd. Daar herken ik je dus van." Zei ik met een kleine glimlach. Mensen die bij mij op school hadden gezeten, dat zou goed kunnen. Haar donkerblonde haren en blauwe ogen kwamen me iets beter dan vaag bekend voor, maar ik was sowieso niet goed in mensen herkennen. Was ik nooit geweest. Ze was iets kleiner dan mij en leek heel erg vrolijk te zijn. "Ik ben Augustin. Al noemen de meeste mensen me Gus omdat dat makkelijker is." Zei ik met een halve glimlach. Ik keek even naar het andere meisje. "En jij bent?" Vroeg ik. Ik trok mijn beanie iets meer over mijn oren en deed een poging om mijn haar zo te doen dat ik me er niet aan irriteerde. Ik gaf het al snel op en liep een paar stappen in hun richting. Ik vroeg me af of ze het al wisten van Gabriels. Ik herinnerde me zijn voornaam niet meer, maar ik herinnerde hem nog maar al te goed. Niet dat ik heel veel zin had om erover te beginnen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lill Rose Morgan

    "Nee ,niet echt meer. Behalve met Robert en met Gabriel. De andere zie ik nooit meer." Antwoordt hij dan. Ik knik. En eigenlijk ben ik daar eigenlijk best wel blij mee.
    Ik doe mijn ogen even weer open en zie dat hij zijn hand door zijn haren haalt. Dan sluit ik mijn ogen weer.
    "Sorry ,dat die vraag nochal onverwachts kwam,maar ik besef nu pas ,dat ik dit niet verdien." Zegt hij dan.
    Ik doe mijn ogen open, en kijk hem fronsend aan.
    "Hoe bedoel je? Wat verdien je niet?" Vraag ik fronsend aan hem. Ik weet wel waar hij het over heeft, denk ik, maar ik wil het uit zijn mond horen. Anders trek ik misschien te snel conclusies.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont
    "Hoe bedoel je? Wat verdien je niet?" vroeg ze en keek me fronsend aan.
    Even kijk ik haar aan ,maar daarna kijk ik naar mijn vinders ,waarmee ik wat nerveus aan het prutsen was.
    "Jouw,ik bedoel ,dat je zo aardig tegen me bent,terwijl ik nooit iets aardigs voor jou gedaan heb."zucht ik.
    Het is niet ,dat ik haar hulp niet wilde,want ik vond het fijn dat ze me hielp en aardig tegen me was,maar ik begreep gewoon niet waarom.

    (sorry voor de korte post ,ik ben wat inspiloos)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    Even kijkt hij me aan, maar daarna kijkt hij naar zijn vingers, waarmee hij wat nerveus aan het prutsen is.
    "Jouw,ik bedoel ,dat je zo aardig tegen me bent,terwijl ik nooit iets aardigs voor jou gedaan heb." Zucht hij. Ik knik een beetje. Dan heb ik het dus goed, ik dacht al wel dat hij dat zou zeggen.
    "Je beste vriend is er niet meer. Wat moet ik anders doen? Je de huid vol schelden? Nee, dat zou ik niet over mijn hart krijgen. En ik weet hoe het voelt als je je beste vriend kwijtraakt,' zeg ik. Dan mompel ik er zacht achteraan. 'Of je beste vriendin.' Ik zucht en haal een hand door mijn haren.

    [Whahaha, geeft niet hoor.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont
    "Je beste vriend is er niet meer. Wat moet ik anders doen? Je de huid vol schelden? Nee, dat zou ik niet over mijn hart krijgen. En ik weet hoe het voelt als je je beste vriend kwijtraakt,' zei ze en ik knikte zachtjes.
    'Of je beste vriendin.'vervolgde ze er zacht mompelend achteraan.Ze zuchten en haalde een hand door haar donkerbruine lokken.
    Even kijk ik haar aan. "Wat was haar naam?"vroeg ik haar zacht. Het was misschien onbeleefd om dat te vragen ,maar ik kon wel wat tips gebruiken ,om over iemands dood heen te geraken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Sean Drewi

    Ik ben best blij als de jongen zegt dat ik Emily's hand mag vasthouden, dat voelt toch vertrouwelijker. Ik hoor een ambulance en sta op. Een broeder komt uit de ambulance en de jongen legt uit wat er gebeurd is. De broeder roept iets naar achter en ik zag een brancard met een deken. Ik kijk toe hoe ze Emily voorzichtig op de brancard leggen. Ik voel hoe de paniek langzaam wegebt, deze mensen weten wat ze doen. Toch ben ik wel blij dat de jongen en het meisje geholpen hebben. Ik ben echt een kip als het om ongelukken gaat. Ik volg de broeders totdat Emily in de wagen is getild. Ik bijt op mijn lip en kijk een van de broeders aan. 'Naar welk ziekenhuis gaan jullie?' Vraag ik dan zacht. Ik had geen rijbewijs, maar Jason kon mij misschien wel brengen, hij hoorde nu ongeveer thuis te komen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lill Rose Morgan

    Even kijkt hij me aan.
    "Wat was haar naam?" Vraagt hij zacht. Ik slik een beetje. Soms vind ik het nog moeilijk om over Rose te praten. Ja, hoe ironisch. Ik heet van mijn tweede naam Rose. De eerste keer toen ik dat zei kregen we de slappe lach.
    Langzaamaan krijg ik een brok in mijn keel. Ik probeer het weg te slikken, maar het lukt niet helemaal. Maar ik huil niet, dat doe ik al een tijd niet meer, en ik ben ook niet van plan het nog te doen.
    "Rose, zo heette ze." Zeg ik zachtjes. Ik weet dat het helpt voor hem dat ik erover praat, maar ik vind het nogal moeilijk. “In het begin kon ik het niet verdragen dat ze dood was, maar ik leerde er uiteindelijk mee leven. Ik denk altijd aan de leuke dingen die we deden, of gebeurden.” Ik lach zachtjes.
    “De eerste keer dat we elkaar ontmoetten kregen we de slappe lach omdat mijn tweede naam Rose is, en haar voor naam.” Ik glimlach een beetje bij de herinnering.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont
    Ik zag hoe ze slikte,aan haar blik ,vond ze het nogal moeilijk om te vertellen.
    "Rose, zo heette ze." zei ze zachtjes en ik knikte even.
    “In het begin kon ik het niet verdragen dat ze dood was, maar ik leerde er uiteindelijk mee leven. Ik denk altijd aan de leuke dingen die we deden, of gebeurden.” lacht ze zacht en ik glimlachte even waterig,misschien moet ik dat ook maar doen. Denken aan de goede dingen,en niet aan de verdrietige of aan het feit dat hij er niet meer is.
    zachtjes.
    “De eerste keer dat we elkaar ontmoetten kregen we de slappe lach omdat mijn tweede naam Rose is, en haar voor naam.” zei ze en glimlachte lichtjes.
    De eerste keer dat ik Robert ontmoete ,was nogal vaag eigenlijk. We hadden eerst ruzie omdat hij tegen me opbotste en dan uiteindelijk ,begonnen we erom te lachen.
    "Hoe is ze ,dood gegaan?"vraag ik haar dan zacht. Ik zou het begrijpen als Lill er niet over wil praten,maar ik had nu eenmaal iets nodig om niet aan Rob te denken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MYxLoubear schreef:
    Jill Anderson:

    Ik zie hem verbaasd kijken. WAHA, die blik is goud waard! Hij fluisterd nog met het meisje en trekt haar daarna mee. Oh, ik houd zo van Parijs. Eigenlijk zou ik mijn excuus moeten aanbieden, maar daar ben ik te lui voor. Als ik hem ooit in mijn leven weer zie zal ik het wel doen. Bovendien ik las alleen zijn krant en gaf het netjes terug. Ik draai me weer om en loop richting het parkje. Ik zie een meisje op het bankje zitten. Wie niet waagt, wie niet wint. Ik kom naast haar zitten en zeg: 'Hey, ik ben Jill' en ik steek een hand uit. Met een glimlach vraag ik: 'Wat doe je?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lill Rose Morgan

    "Hoe is ze ,dood gegaan?" Vraagt hij me dan zacht.
    Ik slik een beetje en wend mijn hoofd af. Dan haal ik diep adem en zeg:
    "Ze is aangereden. Een jongen op de middelbare school keek niet uit, en reed haar aan. Ze was op slag dood," ik slik een beetje, terwijl de eerste traan over mijn wang rolt. Shit, ik wil niet huilen.
    Snel veeg ik de traan weg, terwijl ik hoop dat hij het niet gezien heeft.
    "Het ergste was nog dat hij gewoon doorreed, zonder te stoppen. Ik heb het zien gebeuren. Ik was samen met haar aan het fietsen, maar ze ging niet op tijd aan de kant, en ze werd geraakt." Ik haal diep adem. Het is mijn schuld dat ze dood is. Als ik eerder had gezegd dat er een auto aankwam, of als ik haar van haar fiets geduwt zou hebben, zodat ze van de weg af was, zou ze misschien nog leven.
    Het is mijn schuld.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont
    Ze slikte en wende haar hoofd af ,nam diep adem en begon:"Ze is aangereden. Een jongen op de middelbare school keek niet uit, en reed haar aan. Ze was op slag dood," zei ze. Ik keek haar moeilijk aan en ,zag hoe een simpele traan over haar wang rolt.
    Ze weegde hem vlug weg."Het ergste was nog dat hij gewoon doorreed, zonder te stoppen. Ik heb het zien gebeuren. Ik was samen met haar aan het fietsen, maar ze ging niet op tijd aan de kant, en ze werd geraakt." ze haalde diep adem en ik leg voorzichtig mijn hand op haar schouder.
    Ik wist niet echt hoe je iemand moest troosten,maar ik kon het proberen.
    "Wil ,je ...een knuffel?"vroeg ik haar dan zacht.
    Misschien was dit wel heel akward,maar het is mijn schuld ,dat ik haar heb -een soort van- huilen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    Elliot legt voorzichtig zijn hand op mijn schouder. Ik kijk even op, maar kijk bijna gelijk weer weg.
    "Wil ,je ...een knuffel?" Vraagt hij me zacht.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en knik.
    "Graag." Zeg ik met een schorre stem. Het is misschien nogal akward, maar op het moment heb ik behoefte aan een knuffel.
    Voorzichtig sla ik mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn schouder, terwijl ik probeer niet te gaan huilen. Wat me niet goed afgaat, want er druppelen een paar tranen op zijn shirt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont
    Ze beet zachtjes op haar lip en knikte."Graag."zei ze schor,waarna ze voorzichtig haar armen om me heen legt en ik doe hetzelfde bij haar.
    Deze dag is zo vreemd. Ik voel druppels op mijn rug,wat betekende dat ze aan het huilen was.
    Ik bijt hard op het binnenste van mijn kaak ,om ook niet te gaan huilen. Ik dacht een goede dingen,leuke dingen die ik met Rob deed.
    Het doet pijn vanbinnen,maar het in nu eenmaal zo.Ik zucht zachtjes en wrijf troostend over haar rug.
    Het voelde fijn ,om iemand te hebben ,die weet hoe je ,je voelt.
    Het is ook wel vreemd ,dat ik het nu pas merk,dat ze al een soort vriendin van me is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH