• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliot Michael Dumont

    "Graag." antwoorde ze en ik glimlach lichtjes. Ik was opgelucht dat ik haar thuis kon brengen.
    Ik staarde dromerig naar mijn koffie ,waar ik nog steeds niet uit gedronken had. De rondzwervende vragen bederven mijn zin ernaar.
    Toen ik haar "Au" hoorde zegen keek ik verschrikt op en kijk haar dan aan. Gelukkig wad het alleen maar haar tong die ze had verbrand aan de nog warme koffie. "Gaat het ?"vroeg ik haar met een zwak glimlachje.
    Ergens hoopte ik ,nu veilig thuis te zitten en antwoorden te krijgen op mijn vragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Sean Drewi

    Terwijl ik wacht op antwoord, tikt Jason op mijn schouder. Ik gebaar dat hij moet wachten. 'Eeh, nee nog niet. Daar had ik nog niet over nagedacht. Moeten we dat nu doen?' Antwoordt ze. Jason tikt weer. Ik werp hem een "wees stil" blik toe en kijk Emily weer een. 'Ik weet het niet, ik ken je ouders niet, dus weet ook niet hoe ze zijn. Als ze gauw ongerust zijn, zou ik nog wachten. Anders zou ik ze bellen.' Antwoord ik. Jason tikt alweer. 'Wat?' Roep ik geërgerd. 'Hebben jullie gehoord van die Robert?' Ik knik zuchtend. 'Er is nu een tweede dode.' Mompelt hij. Ik merk nu pas op dat zijn gezicht lijkbleek is. 'Wat!?' Roep ik alweer, maar nu geschrokken. 'Ik hoorde het op de gang. Deze is aangereden.' Onbewust grijp ik Emily's hand vast en streel hem zacht. 'Ze denken dat het de moordenaar is.' Ik voel mijn gezicht net als die van Jason wit worden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jill Anderson:

    Ik kijk om me heen en plof dan uiteindelijk maar neer op het gras. Parijs is saai. Nee, ik doe gewoon niks. Meteen sta ik weer op en haal ik de rommel van mijn broek. Ik loop met mijn handen in mijn zakken richting het centrum. Ik fluit en bekijk het prachtige stadje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik iets meer had verwacht, maar het is wel mooi hoor. Opeens zie ik boven een paar huisjes he Eiffeltoren. Daar wil ik heen! Ik versnel mijn tempo en ga vial allemaal zijweggetjes. Mijn monhoeken krullen omhoog als ik recht voor de Eiffeltoren sta. Wauw, prachtig! Ik blijf maar staren naar de constructie. Ik merk dat er lange rijen staan die...naar boven gaan? VET! Maakt me niet uit hoe lang ik moet wachten, IK. GA. DAAR. IN!
    (Iemand voor Jill?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Celebration schreef:
    [haha degenen die ook aan de andere rpg's meedoen waarin ik zit weten nu wss al wat ik ga zeggen:
    Sorry dat ik al zo lang niet gereageerd heb, maar had t nogal druk. Zal nu weer vaker reageren.]

    Isabella Megan Adams
    Opeens komt er een jongen bij ons staan. Hij komt me vaag een beetje bekend voor, maar niet zo goed dat ik nou echt zijn naam weet. Natuurlijk begint Chimène meteen met hem te flirten. Ik had eigenlijk ook niet anders gedacht. Hij is ook een skater en knap, dus best wel haar type. En ik ken Chimène lang genoeg om te weten wat ze leuk vindt.
    Nadat Chimène zich heeft voorgesteld begint ze zelfs te blozen en vraagt: 'Zit je niet bij ons op school of zo?'
    'Ik ben Augustin. Al noemen de meeste mensen me Gus omdat dat makkelijker is.' reageert de jongen en nu begint me wel wat de dagen. Volgens mij heeft hij inderdaad bij ons op school gezeten.
    'En jij bent?' Augustin kijk me vragend aan en even knipper ik een paar keer met mijn ogen. Ik was wat te diep in gedachten verzonken.
    'Ik ben Isabella, maar zeg maar Isa.' zeg ik lachend.


    Augustin Guillaume Desmarais
    Isabella, of Isa zoals ik haar mocht noemen, leek een beetje in gedachten verzonken, niet dat ik het haar kwalijk kon nemen, ik was het ook zo vaak. "Wel, aangenaam." Zei ik zacht lachend. De twee meiden herkende me waarschijnlijk onderhand wel, vaag in ieder geval. "Ik ben vorig jaar afgestudeerd, ik studeer nu." Zei ik. Je kon duidelijk zien dat Chimene skate, waardoor ik haar meteen al vaag herkende. Ik wist niet van heel veel meiden die op mijn school hadden gezeten dat ze skate. "Hoe gaat het?" Vroeg ik toen ik net mijn mobiel voelde trillen. Het was van mijn nicht, die vroeg of alles goed met mij ging, aangezien ze op het nieuws gezien was dat er weer een dode was gevallen hier in Parijs. Ik slikte moeilijk. De scholen hier waren dan misschien heel fijn, maar dit kon niet. Nog even en ik ging hier echt weg. Ik haalde diep adem en stopte mijn mobiel terug om de twee meisjes aan te kijken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lill Rose Morgan

    Elliot kijkt verschrikt op en kijkt me dan aan.
    "Gaat het?" Vraagt hij met een zwak glimlachje. Ik knik en glimlach een beetje.
    "Ja, het gaat wel." Mompel ik zachtjes. Voorzichtig blaas ik wat in mijn Starbucks en neem dan een voorzichtig een slokje.
    Mijn tong brand nog een beetje, en het word nog wat erger als mijn Starbucks tegen mijn tong aankomt, maar het doet al minder pijn.
    “Vertel eens wat over jezelf.” Zeg ik tegen hem, terwijl ik hem aankijk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Lame post, I know, maar ze moest dood en ik heb geen inspi anders :)]

    Alicia Ellen Newton:

    Ik was niet meegegaan met Emily naar het ziekenhuis, botweg omdat ik geen zin had om nog langen bij een hyperventilerende gast te staan, en omdat ik het zelf ook lastig vond rustig te blijven.
    In plaats daarvan was ik gewoon van plan rustig naar huis te lopen en thuis eventjes te chillen.
    Het straatje –weet ik veel hoe het noemt- waar ik doorheen liep, was vrijwel altijd leeg, dus besloot ik langs daar te gaan.
    Op dat moment liep ik bijna op tegen iemand. 'Is alles oke?' vraagt de persoon, en ik hoor vrijwel onmiddellijk dat de persoon het niet bedoeld als een echte “is alles oké” vraag, want daarna gilt die naar me. 'Dit is mijn plek!' ik gil, want de persoon begint me ik weet niet hoe hard te kloppen. In mijn maag, in mijn nek, op mijn benen, op mijn slaap. Mijn hoofd wordt licht. Alles wordt zwart. Het was de persoon gelukt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Elliot Michael Dumont

    "Ja, het gaat wel." antwoorde ze en begon dan wat te blazen in haar Starbucks om te zorgen dat het wat afkoelt.
    Ik knik zachtjes. Ik ga even met een hand door mijn haar en ik kijk weer even naar buiten. De regen lijkt gestopt te zijn ,maar het blijft nog steeds erg donker.
    Waarschijnlijk nog niet zo donker als het hart ,van diegene die mijn beste vriend vermoord heeft.
    “Vertel eens wat over jezelf.” hoor ik Lill zeggen ,waardoor ik wakker word uit mijn gedachten en haar even aankijk.
    "Euhm .Waar zal ik beginnen."zei ik nadenkend. "Ik heb een tweeling broer Elias en een jongere Zus Elena. Mijn beide ouders hebben nooit echt tijd voor me. Ik heb een hond, mijn lievelings kleur is ro-... Blauw en mijn hobby's zijn sporten en met vriende-..En gamen."zeg ik met een paar dingen te veranderen.
    Ik verachte het kleur rood nu,rood van het bloed van mijn beste vriend. En echte vrienden had ik nu niet echt meer.
    "Vertel jij eens wat over jezelf."zei ik geïntereseert met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hoe kan ik inspringen?]


    Bowties were never Cooler

    (Je kunt doen ,dat je een dode vind en de ambulance belt ofzo ,of je kunt vragen aan andere of je ze mag ontmoeten,maar aangezien de avond zo valt ,zal het niet voor heel lang zijn dan.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lill Rose Morgan

    Hij kijkt me even aan.
    "Euhm .Waar zal ik beginnen." Zegt hij nadenkend. "Ik heb een tweeling broer Elias en een jongere Zus Elena. Mijn beide ouders hebben nooit echt tijd voor me. Ik heb een hond, mijn lievelings kleur is ro-... Blauw en mijn hobby's zijn sporten en met vriende-..En gamen." Zegt hij met een paar dingen te veranderen. Ik zeg er niet van, want ik weet waarom hij het doet.
    Ik begrijp wel waarom hij nu niet meer van de kleur rood houd, het is de kleur van bloed. Nou ja, dat vind ik ten minste. Sommige zeggen dat het de kleur van de liefde is, maar dat vind ik bullshit.
    "Vertel jij eens wat over jezelf." Zegt hij met een glimlachje.
    "Ehm, ik hou van de natuur, en ik hou van dieren. Mijn lievelingskleur is ook blauw, mijn lievelingsdier is een wolf. En ik hou ervan om dieren te fotograferen en te tekenen. Ik kan redelijk goed tekenen, maar ik ben niet super. Het liefst ben ik de hele dag buiten in het bos, daar kom ik ook vaak als ik alleen wil zijn. En dan vooral bij de kliffen.” Zeg ik met een glimlach.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik liep over straat van de uni naar huis toen ik opeens iemand op de straat zag liggen. Het was al laat en mensen haastten zich naar huis of een club of wat dan ook. Toch viel mij dit meisje op. Ik kende haar. Ze was van mijn vorige school geweest. Ik snelde naar haar toe en zag hoe erg ze toegetakeld was. Wat was er in hemel naam gebeurt?! Ik knielde bij haar neer en viste mijn mobieltje uit mijn zak. Terwijl ik het alarmnummer belde checkte ik of ze nog een hartslag had... Niet dus. "Hallo, met Benji Quinn. Ik zit hier met een meisje zonder hartslag dat verschrikkelijk mishandelt lijkt te zijn. Wilt u alstublieft snel komen... Ja ik kan reanimeren... Wees snel. Ik weet niet hoe lang ze hier al ligt, maar ze is nog niet helemaal koud of stijf." Daarbij hing ik op. Ik legde haar stabiel neer en begon haar zo goed mogelijk te reanimeren. Kom op, meisje, werk nou mee. Toch voelde ik al bij de eerste teug lucht die ik naar binnen probeerde te blazen dat het niet ging werken. Haar nek was verbrijzelt. Ik zuchtte en ging achterover zitten. Ik pakte mijn mobiel weer op en scrolde naar Kaitlin. Ik drukte op het hoorntje en wachtte. Ondertussen kwam de ambulance aangereden. Een broeder kwam eruit en ik schudde mijn hoofd. "Haar nek is verbrijzelt" zeg ik in mijn beste Frans. Hij zucht en condoleert me waarna hij haar met zijn collega achterin legt. Ik klim erbij en houd haar hand vast terwijl ik wacht op Kate om op te nemen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 20:00 ]


    Bowties were never Cooler

    (sorry dat ik even niet geschreven heb...)
    Emily Rhodes

    'Ik weet het niet, ik ken je ouders niet, dus weet ook niet hoe ze zijn. Als ze gauw ongerust zijn, zou ik nog wachten. Anders zou ik ze bellen.' Zegt Sean. Nou, van mij hoeft dat niet hoor. Dat zorgt vast alleen voor meer problemen. Ondertussen tikt Jason voor de zoveelste keer op Sean's schouder. 'Wat?' Zegt Sean geërgerd. 'Hebben jullie gehoord van die Robert?' en Sean knikt zuchtend. IK snap het niet helemaal. Waar hebben zij het nou over? 'Er is nu een tweede dode.' Mijn ogen worden groot. Ook Sean is geschrokken en zegt: 'Wat!?' Jason antwoord met een lijkbleek gezicht: 'Ik hoorde het op de gang. Deze is aangereden.' Ik voel hoe Sean mijn hand streelt. 'Ze denken dat het de moordenaar is.' Ook zijn gezicht word lijkbleek. Ookal streelt Sean mijn hand, ik word er niet minder onrustig van. En mijn ouders zeker niet. Mijn hele lichaam begint te tintelen en ik begin een beetje te hyperventileren. In mijn hoofd probeer ik mezelf te kalmeren, maar ik kan het niet. Het gevoel dat je ieder moment gedood kan worden knaagt aan je, en ik ben zeker een makkelijk doelwit. Ik zeg niks, maar ik kijk alleen maar naar Sean. Hopelijk word ik daar rustig van...


    imperfection is beauty

    {Iemand voor Jill?}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Elliot Michael Dumont

    "Ehm, ik hou van de natuur, en ik hou van dieren. Mijn lievelingskleur is ook blauw, mijn lievelingsdier is een wolf. En ik hou ervan om dieren te fotograferen en te tekenen. Ik kan redelijk goed tekenen, maar ik ben niet super. Het liefst ben ik de hele dag buiten in het bos, daar kom ik ook vaak als ik alleen wil zijn. En dan vooral bij de kliffen.” antwoorde ze en ik knikte even. Mijn koffie was ondertussen al afgekoelt en ik neem even een slokje ,maar veel gaat er niet in.
    Ik kijk weer even naarbuiten en zie dat het nu erg donker word. "Misschien is het ,het beste dat we nu gaan."mompel ik ,ergens vind ik het jammer aangezien het wat gezellig werd.
    "Heb je misschien zin om morgen iets te doen ,of...?"vraag ik haar dan. In de hoop om dan mijn gedachten af te laten dwalen ,naar leukere dingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Let op , Iedereen zou nu best ,zijn personage naar huis sturen ,zodat ik de nieuwe dag kan laten beginnen. Ook zal ik vandaag een lootje voor de volgende dode trekken. *dramatisch geluidje* Morgen avond is er een club open ,dus dan kunnen jullie eventueel ,je personage daar heen sturen ,voor met mensen te praten enzovoort ,maar denk goed na wat je zult doen ,de moordenaar kan overal zitten. Ook zal ik misschien vanavond nog een HINT onthullen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH