• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MYxLoubear schreef:
    { @Magicals Jill liep er al langs :P
    BTW/BTC iemand voor Jill? }


    [wat bedoel je ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emily Rhodes

    Zodra Sean begint te zingen vergeet ik bijna om door te gaan met spelen. Gelukkig ontdek ik het op tijd en speel ik verder zonder dat iemand er iets van merkt. De rest van het liedje luister ik steeds naar de betoverende stem van Sean. Als er valse noten in zouden zitten had ik het niet gemerkt. Als het lied klaar is zie ik dat Sean mij aan kijkt. Ik kijk hem ook aan en hij zegt: 'En? Hoe ging het?' vraagt hij nieuwsgierig. 'Het ging echt... geweldig. Je kan echt goed zingen.' antwoord ik en ik glimlach naar hem.


    imperfection is beauty

    Magicals schreef:
    (...)

    [wat bedoel je ?]

    ( Over de dode toch? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nathan Sean Drewi

    'Het ging echt... geweldig. Je kan echt goed zingen.' Antwoordt ze en ik glimlach verlegen. 'Dankje.' Zeg ik, 'Jij bent erg goed in gitaar spelen.' Ik kijk in haar groene ogen, het is een aparte kleur groen, maar erg mooi. Ik merk dat ik aan het staren ben dus wend ik mijn blik weer af. Ik neem nog een slokje drinken en zie dat haar drinken op is. 'Wil je nog wat drinken of gaan we naar buiten?' Vraag ik. Meneer Luilak kwam de keuken uitgelopen en ging op mijn schoot liggen. Zachtjes knorde hij. 'Dat is onze hyperactieve kat genaamd Meneer Luilak.' Zeg ik en ik grinnik. Meneer Luilak was grijs met bruine vlekken en hij had groen-gele ogen. Ik aai hem even waardoor hij opspringt en door de kamer rent. 'Ik vraag me af of hij wel helemaal goed snik is.' Lach ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    'Dankje.' Antwoord Sean verlegen. 'Jij bent erg goed in gitaar spelen.' 'Dankje' Antwoord ik hem. Ik zie dat hij even daarna zijn blik afwendt naar het drinken. 'Wil je nog wat drinken of gaan we naar buiten?' ik doe mijn gitaar in de hoes en zeg dan: 'Laten we naar buiten gaan.' Dan komt er plots een grijze poes met bruine vlekken op de schoot van Sean liggen. 'Dat is onze hyperactieve kat genaamd Meneer Luilak.' Ik lach even. Ik vind het wel een grappige naam, meneer luilak. Zodra Sean hem aait springt hij op en rent hij door de kamer.'Ik vraag me af of hij wel helemaal goed snik is.' Zegt Sean en hij lacht. Ook ik lach. Daarna sta ik op en zeg ik 'kom, we gaan.'


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    'Kom, we gaan.' Zegt Emily en ze staat op. Ik sta ook op en pak mijn jas. Mijn blik valt op de krant die bij de brievenbus ligt. 'Robert vermoord.' Staat er als titel. Ik buk en raap hem op. 'Robert Firenze Gabriels is vanmorgen gevonden. Het is niet duidelijk wie en waarom de moord is gepleegd. Op de muren stond "I will not stop."' Ik huiver en stop met lezen. Wat een eng verhaal. Ik loop naar Emily toe en druk de krant in haar hand. 'Moet je lezen.' Zeg ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    Zodra we naar buiten gaan zie ik dat Sean een krant opraapt die op de grond lag. Ik zie hoe hij de tekst op de krant leest. Het is waarschijnlijk niet een leuk verhaal want zijn gezicht lijkt van staal. Ik zie hoe hij naar mij toe loopt en de kant aan mij geeft. 'Moet je lezen.' Ik gehoorzaam hem en lees de krantenkop aandachtig. 'Robert vermoord.' Het eerste wat ik denk is: Wie is Robert? Het tweede wat ik denk is: hoe zou hij vermoord zijn? Ik trek een niet begrijpend gezicht. Mijn nieuwsgierigheid word groter en ik lees snel verder. 'Robert Firenze Gabriels is vanmorgen gevonden. Het is niet duidelijk wie en waarom de moord is gepleegd. Op de muren stond "I will not stop."' Mijn ogen worden groot. Rillingen over mijn hele lichaam heb ik. Mijn stemming van blij veranderd ineens in verbaasd. 'Wie zou dat gedaan hebben denk je?' vraag ik met zachte stem aan Sean en ik kijk hem met grote, vragende ogen aan.


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    Ik zie hoe Emily's ogen groot worden en er rillingen over haar lichaam lopen. Voordat ik het besef sla ik mijn arm om haar heen en kruip tegen haar aan, eigenlijk was ik best bang. 'Wie zou dat gedaan hebben denk je?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee, maar als ik een vermoeden had, had ik het alsnog niet gezegd. Ik wil niemand vals beschuldigen.' Ik haal voorzichtig mijn arm van haar af. Ik weet niet of ze dat wel wilt en het is al ongemakkelijk genoeg. Ik kende Robert wel, hij was meestal niet erg aardig tegen mij, maar ik zou hem nooit vermoorden. Ik zal sowieso nooit ook maar iemand vermoorden. Ik kijk Emily weer aan. 'Ik vind het eigenlijk nog best eng.' Fluister ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lill Rose Morgan

    "Hoi,euhm ik ben een soort van verd-..." Begint iemand. Ik kijk op van mijn tekening en frons. Elliot staat er. Wat doet hij nou weer hier? Ik bedoel niemand komt hier omdat het diep in het bos is en van het pad af is.
    "Lill?" Vraagt hij verbaasd. Ik knik.
    "Ben je verdwaald?" Glimlach ik. Ik had uit zijn eerste zin al opgemaakt dat hij wou zeggen dat hij verdwaald is.
    Ik kijk weer naar mijn tekening en teken nog wat lijntjes. De vage contouren van een konijn komen al te voorschijn. Dan kijk ik weer op en kijk Elliot afwachtend aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Elliot Michael Dumont
    Ze knikte."Ben je verdwaald?" vroeg ze glimlachend. Dit is best wel akward om een oude bekende tegen te komen als je verdwaald bent.
    "Euhm,ja ,ik ben van het pad geraakt en...Tje ben dus verdwaald."zeg ik wat zachtjes.
    Lill is best wel wat veranders sinds de laatste keer dat ik haar zag en dat was vorig jaar.Ook heb ik eigenlijk nooit echt een normaal gesprek met haar gehad.
    Ik krab even aan mijn achterhoorfd en ga dan naast haar zitten,aangezien ik geen zin had om te blijven staan.
    Ze was aan het tekenen zo te zien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Rhodes

    Sean slaat een arm om me heen wat me een beetje rustiger maakt. Als antwoord op mijn vraag zegt Sean: 'Ik heb geen idee, maar als ik een vermoeden had, had ik het alsnog niet gezegd. Ik wil niemand vals beschuldigen.' Daar zit best wat in. Ik zou het denk ik ook niet doen. Sean haalt zijn hand van mijn schouder af. Ik kijk naar de neuzen van mijn schoenen. Wat moeten wij nou doen? Kunnen wij hier wel iets aan doen? 'Ik vind het eigenlijk nog best eng.' Fluistert Sean. Ik knik en kijk hem aan. 'ik vind het ook eng, maar ik wil liever ergens anders aan denken. Ik wil niet de hele dag door met zenuwen door de stad lopen. Ik wil plezier maken. Dat lukt niet als je steeds denkt dat hier een psychopaat rondloopt.'


    imperfection is beauty

    Lill Rose Morgan

    "Euhm,ja ,ik ben van het pad geraakt en...Tje ben dus verdwaald." Zegt hij wat zachtjes. Ik grinnik even. Even neem ik Elliot in me op. Hij ziet er anders uit dan de laatst keer dat ik hem zag. Dat is alweer een jaar geleden. Best wel vreemd dat we elkaar dan nu tegen komen. We hebben eigenlijk nooit echt een normaal gesprek gehad.
    Hij krabt even op zijn achterhoofd en gaat dan naast me zitten. Ik glimlach naar hem en begin weer wat te tekenen. Dan kijk ik weer op. Het oog van het konijn heb ik ook getekend.
    Dan richt ik me tot Elliot.
    "Je bent verandert sinds de laatste keer dat ik je zag, heb je nog iets spannends meegemaakt?" Vraag ik aan hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nathan Sean Drewi

    Emily knikt en kijkt mij aan. 'Ik vind het ook eng, maar ik wil liever ergens anders aan denken. Ik wil niet de hele dag door met zenuwen door de stad lopen. Ik wil plezier maken. Dat lukt niet als je steeds denkt dat hier een psychopaat rondloopt.' Ik kijk haar aan. 'Ja dat stelt echt gerust.' Mompel ik en kijk om me heen, bang dat er plotseling een bloeddorstig mens op ons komt afspringen. 'Laten we in ieder geval bij elkaar blijven.' Mompel ik 'Samen zijn we in ieder geval sterker als alleen.' Ik kan het niet laten en sla toch weer mijn arm om haar heen. Het voelde gewoon veiliger.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elliot Michael Dumont
    Ze glimlach even naar me en begon dan verder te tekenen.Ik kijk even mee op haar blad ,het was een schets die nog gevormd moet worden,maar het leek op een konijn,ik kon het ook mis hebben.
    "Je bent verandert sinds de laatste keer dat ik je zag, heb je nog iets spannends meegemaakt?"vroeg ze me dan en ik glimlach licht.
    "Veranderd in goede zin hoop ik,jij ben ook erg veranderd ,qua uiterlijk."zeg ik dan met een zwak glimlachje.
    Ik dacht even na, had ik wat spanneds meegemaakt delaatste tijd?
    "Wel,ik ga volgend jaar naar de universietijd ,verder heb ik niet echts wat spannends meegemaakt.Jij?"vroeg ik haar dan terug en voel dan niet veel later mijn gsm trillen. Ik haal hem uit en zie dat ik een bericht heb van Yosh. 'Robert is vermoord.' staat er en dan een link ,die naar de krant verwijst.
    Ongelovig staar ik naar mijn gsm. Het kon niet dat hij dood was. Robert was mijn beste vriend... Volgens mij zag ik er nu lijkbleek uit ,want ik voelde me ziek worden. Wie zou er hem nu vermoorden?
    "Robert is dood."zeg ik trillerig tegen haar.Ik ben mijn beste vriend verloren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Rhodes
    'Ja dat stelt echt gerust.' Mompeld Sean. O, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik zal het misschien alleen maar erger gemaakt hebben nu. Slim hoor Emily! 'Laten we in ieder geval bij elkaar blijven.' Zegt Sean en ik kijk hem aan. 'Samen zijn we in ieder geval sterker als alleen.' En hij slaat opnieuw een arm om mij heen. Het voelde zo veilig en vertrouwd. Ik druk hem in een knuffel en ik fluister in zijn oor: 'dat klopt. Samen komt het vast goed.' Ik druk Sean dicht tegen mij aan. Ik wil hem niet kwijtraken, en al zeker niet nu er een maniak rondloopt.


    imperfection is beauty