• From the moment I met you, everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain
    I had to take you and make you mine
    (take you and make you mine)
    I would walk through the desert
    I would walk down the aisle
    I would swim all the oceans just to see you smile
    Whatever it takes is fine
    Whatever it takes is fine
    Oh oh ohh oh
    So put your hands up
    Oh oh ohh oh
    'Cause it’s a stand up
    I won’t be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart
    Every piece of your heart

    She is always on my mind
    I will never forgett her
    I'm gonna seek her with my life
    She is my life


    One Direction is op world tour, en zijn in Amerika. Vijf vriendinnen zijn fan van One Direction, en gaan daarom naar hun concert in Los Angeles. Daar staan ze voorin, zodat ze One Direction goed kunnen zien. Een blik in de ogen van de meiden, en alle vijf leden van One Direction hebben hun ware liefde gevonden. De rest van de tour kunnen ze nergens anders meer aan denken, die ene seconde, die veranderde hun leven.

    "Today we have five very special guests. Today One Direction is here!" I walk on stage, but I don't know how I am ever gonna act like I dont care. Like I didn't find the love of my life and lost her in a second.
    "Hello guys, how are you?"
    "Were fine." It means; I wanna cry right now, lay in my bed and think about her.
    "So, your back from your tour again. How was it? Met a "Special girl"?" Damn, why dus he ask this question? I dont even know why, but I'm not crying.
    "Yes. We did. I don't know how to say this, 'couse it was just that one second. But my heart is sold to that one girl.

    Sorry voor mijn slechte Engels, maar dat stukkie was POV een van de leden van 1D.

    De meiden zelf hebben geen idee dat One Direction naar hun op zoek is, maar zijn ook verliefd geworden door dat ene moment. Zullen ze elkaar ooit vinden?

    Regels:
    #Minstens vier regels per post.
    #Ze vinden elkaar niet meteen
    #Geen mary Sue's of Gary Stu's (Bij One Direction is dat bijna onmogelijk, maar toch :P)
    #Geen ruzie OOC
    #16+ mag, maar hou het een beetje netjes
    #OOC in het praattopic
    #Drie keer regel overtreden is eruit, dus denk eraan.


    De rollen:

    One Direction: VOL!!!
    Niall Horan: XxPeetaxX
    Zayn Malik: Luminoase
    Harry Styles: Melieke
    Louis Tomlinson: Hersheys
    Liam Payne: Depay


    De crushes: VOL!!!
    Crush Niall: Megan Barnes || Erestor
    Crush Zayn: Emily Coco Golden || Romarin
    Crush Harry: Jade Skyler Thompson || HurtedHeart
    Crush Louis: Macy Sarah Cooper || Amy66
    Crush Liam: Allison Chambres || AppleBottom


    Start:
    Het is zaterdagavond, midzomer. One Direction gaat vandaag een concert geven in LA, waar de meiden wonen. Het is avond, en eer kwartiertje voor het concert. De meiden maken zicht klaar en gaan bijna erheen.

    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    EERSTE :D

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 16:50 ]


    Do what people say you can't.

    TWEEDE ;D


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik maak het praattopic zo aan, en dan kan je daar lekker verder praten ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [mijn topics]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 16:52 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Praattopic


    Spoiler alert: you will save yourself

    Depay schreef:
    [Mijn topics]


    The artist is the kid that survived.

    Niall James Horan
    Ik sta voor de spiegel, en heb geen idee wat ik met mijn haar aanmoet. Dit gaat nooit lukken. Ik haal een hand door mijn haar en roep mijn styliste, Tiara. Ik haat haar. Ze wil altijd mijn haar in een hanenkam, maar dat is gewoon lelijk... Ze komt, maar ik stuur haar meteen weer weg als ze mijn haar overeind begint te zetten. Ik doe het in een kuif, en doe de concertkleding aan. Ik loop daarna naar de chillroom die we met zijn vijven delen. Blijkbaar ben ik de eerste. Ik pak mijn gitaar erbij en begin gewoon wat te spelen en te zingen. Dit kee, om geen rede, the A team van Ed Sheeran. Het geeft me rust, en na een tijdje leun ik lekker achterover.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn topics.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alison Chambres

    Opgewekt sta ik voor mijn spiegel, zou ik mijn haar opsteken of niet? Ik staar naar de outfit die ik aan heb. "Te blauw.." Mompel ik en snel loop ik weer naar mijn kast en haal er een nieuwe outfit uit, veel beter! Ik kleed me snel om en kijk nog eens in de spiegel. "Wat zie je er weer goed uit vandaag." Ik lach naar mijn eigen spiegelbeeld en neem mijn handtas van het bed. "Baby bear, ze zijn er!" Roept mij vader van onder aan de trap. "Onderweg!" Ik neem nog snel een paar elastieken en ren naar beneden. Yes! Eindelijk vertrekken!


    The artist is the kid that survived.

    Emily Coco Golden

    Ik bekijk mijn outfit in de spiegel. Dat jasje kon altijd nog uit. Oh god, wat had ik zin in vanavond. Ik ga eindelijk de jongens in het echt zien en dan hebben we ook nog eerste rij kaartjes! Ik wordt een beetje zenuwachtig bij het gevoel. Straks vinden ze me lelijk! Ach, hun probleem. Moeten ze niet naar mij kijken. 'Em, ben je bijna klaar?' hoor ik de stem van mijn moeder roepen.
    'Ja-ha.' gil ik terug. Ik trek mijn witte All Stars aan en dender de trap af. 'Kan het nog harder?' zegt ze.
    'Sorry.' Ik pluk even aan de onderkant van mijn vlecht. 'Heb je dat kaartje al klaargelegd?' vraagt mijn moeder weer.
    'Oeps.' en ik zoef weer naar boven waar ik het kaartje van mijn nachtkastje pak. Hij stond daar al een tijdje klaar. Ik ren weer naar beneden. 'Tada.' zeg ik vrolijk.
    'Nou stap in de auto, dan gaan we.' zegt mijn moeder en een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht.


    Do what people say you can't.

    [Ik was mijn achternaam vergeten lekker slim de achternaam Skyler klopt niet dat is mijn fout ik keek gister iets waardoor ik soms in de war raak. Haar achternaam is Thompson]
    Jade Skyler Thompson
    'Zoey let asjeblieft goed op mijn schatjes.' Smeek ik. Ze zucht maar geeft toe waardoor ik bijna fist pump in de lucht. Brody en Lily waren mijn schatjes. Ht waren net twee kleutertjes alleen dan een broertje en zusje. Al was Lily wat jonger dan Brody. 'Dankje Zoellaaaaaa.' Zeg ik vrolijk. Ze rolt met haar ogen maar grinnikt. Ze trekt me in een knuffel. 'Noem me nou maar Zoey en niet mijn volle naam.' Zegt ze grinnikend. Ik knik. 'Toch vind ik Lala ook leuk hoor.' Zeg ik met een grijns. Ze rolt met haar ogen en ik grinnik. Zoella was mijn nichtje en kamergenoot. Toen ik vertrok uit huis smeekte ze of ze mee mocht. Haar ouders en mijn oom en tante zijn alcoholisten en hebben losse handjes. Al was ze toen nog maar 17 nam ik haar mee. Ze was als een zusje, mar dat was ze niet. Ze zou nooit Jane kunnen vervangen. Toch was ik blij met Zoella ze was een schatje en stond wel voor me klaar. We waren ongeveer hetzelfde qua smaak, maar we hadden een andere soort vrienden groep. Ze trok meer naar de stoere BadBoys en badges toe met drugs enzo al heeft ze me beloofd het nooit te gebruiken en vooral niet bij mij thuis. Ze knipt voor mijn gezicht. 'En nu doe je de vaatwasser.' Zegt ze. Ik grinnik. 'Wat deed je?' Vraag ik. 'Ik hypnotiseerde je. Who-hoooo.' Zegt ze met een beetje spook achtige geluidjes. Ik lach even en knuffel haar. Ze was de laatste familie dat ik nog echt had dus ik liet haar niet wegglippen. 'Schat het werkte niet echt, maar ik moet snel gaan anders kom ik te laat bij een concert dat zou verschrikkelijk zijn. Pas goed op mijn schatjes lieverd.' Zeg ik en ik pak mijn tas en telefoon iPhone 5 ik schep niet Nope. Het was nog van de erfenis en levensverzekering van mijn ouders. Mijn oom en tante mochten van mij er niet aankomen. Ik zorgde overal zelf voor en kocht alles op mijn 16e. Ik werkte toen ook bij de starbucks. Werkte. Ik werk er nog steeds. Ik kijk nog is naar mijn kleding. Mijn lichte denim blouse met opgestroopte mouwen die vast zijn gemaakt wat het nu driekwart mouwtjes laat zij. Ik hem de blouse open er zit een gewoon donker grijs topje onder. Bijna zwarte extra skinny jeans en natuurlijk mijn sneakers. Ik ging niet op hakken. Mijn polsen zaten vol met kleine armbandjes. Mijn haar heb ik vanacht in een sidebraid gedaan waardoor ze nu super mooi krullen. Ik glimlach trots en loop richting het concert gebouw. Ik woonde er vrij dichtbij. Mijn kaartje zat in mijn tasje. Ik loop richting het gebouw in de verte ik hoor geschreeuw. Mijn fandom ik was er niet super trots op, maar ik loop door. Ik had samen met de meiden hot Seat tickets kunnen veroveren. Het was geweldig dus ik kon gelijk naar binnen. Ik glimlach en geef mijn kaartje die hij controleerde en liet me door. Ik hopelijk vrolijk naar binnen. Ik zoek mijn stoel en mijn mond valt open. We zaten vooraan. We konden ze bijna aanraken. Een brede glimlach siert mijn lippen en ik ga zitten op de stoel die mijn plaats vertegenwoordigd.
    [Iemand die tegen jade wilt praten??]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Megan Barnes
    Gestrest ren ik door m'n kamer, op zoek naar van alles waarvan ik denk het vanavond nodig te hebben. Nu ik haast heb, kan ik het niet vinden. Als eerste vind ik mijn portemonnee onder een stapel papieren op mijn bureau. Vervolgens weet ik nog een flesje water, een pakje kauwgom en wat make-up te vinden. Eigenlijk wilde ik ook nog een camera mee, maar er is te weinig tijd om daar nog een zoektocht naar te starten. Voor de laatste keer kijk ik nog even in de spiegel. Ik draag een wit jurkje met een spijkerjasje. Hierbij heb ik heb simpele sandalen aangetrokken. 'Megan, we moeten nu echt gaan!' roept mijn moeder onder aan de trap. Snel grits ik mijn mobiel, sleutels en toegangskaartje van het bed en vertrek naar beneden. Na getoeter van de auto buiten begrijp ik dat ze daar al aan het wachten is. Ik gooi de deur achter me dicht en stap in de auto. Na een tijdje in de auto te hebben gezeten kom ik aan bij het concertgebouw, waar het al vol staat met gillende meisjes. Nu pas dringt het tot me door dat ik in minder dan een uur One Direction in het echt ga zien. Ik zeg mijn moeder snel gedag en ga achter in de rij staan. Aangezien er een speciale ingang is voor de Hot Tickets, ben ik snel binnen. Ik loop naar Jade toe die al op onze plekken zit. Ik groet Jade gedag en trek haar in een omhelzing. 'Wauw,' weet ik uit te brengen na de knuffel. We zitten recht voor het podium.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 18:33 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Macy Sarah Cooper

    'Ik ga Liaaaa!!!' roep ik door ons hele appartement. Meteen komt Lia er aan geracet. 'Nu hoor je me wel he? En als je onze was moet doen hoor je me opeens niet,' zeg ik tegen haar. 'Sorry, maar neem je wat voor me mee?' vraagt ze. Pff. Alsof ze die sorry echt meent. 'Oh en je ziet er geweeeeeldig uit,' slijmt ze. Ik heb gewoon wat leuke kleding uit mijn kast gevist, maar ik ben best tevreden over mijn outfit. 'Goed, ik zal iets leuks voor je meenemen,' zeg ik dan uiteindelijk. 'Jeej!' 'Nou, tot vanavond dan maar.' 'Doei! Veel plezier!'
    Na een superlange autorit en ook nog eens een tijdje in de rij te hebben gestaan, ben ik eindelijk binnengekomen. Dat duurde me echt iets te lang. Mijn hart begint met elke stap iets harder te bonken. Ik haal nog wat drinken en ga dan de zaal in. Ik zie Jade en Megan al zitten en sluit snel aan in het rijtje door naast Megan te gaan zitten. 'Heey,' begroet ik ze. 'We zitten gewoon vooraan! Ik ben de hele dag al hyper, maar als ik had geweten dat we vooraan zouden zitten, zou ik echt nog veel drukker zijn geweest!' ratel ik meteen.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 11:45 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream