• From the moment I met you, everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain
    I had to take you and make you mine
    (take you and make you mine)
    I would walk through the desert
    I would walk down the aisle
    I would swim all the oceans just to see you smile
    Whatever it takes is fine
    Whatever it takes is fine
    Oh oh ohh oh
    So put your hands up
    Oh oh ohh oh
    'Cause it’s a stand up
    I won’t be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart
    Every piece of your heart

    She is always on my mind
    I will never forgett her
    I'm gonna seek her with my life
    She is my life


    One Direction is op world tour, en zijn in Amerika. Vijf vriendinnen zijn fan van One Direction, en gaan daarom naar hun concert in Los Angeles. Daar staan ze voorin, zodat ze One Direction goed kunnen zien. Een blik in de ogen van de meiden, en alle vijf leden van One Direction hebben hun ware liefde gevonden. De rest van de tour kunnen ze nergens anders meer aan denken, die ene seconde, die veranderde hun leven.

    "Today we have five very special guests. Today One Direction is here!" I walk on stage, but I don't know how I am ever gonna act like I dont care. Like I didn't find the love of my life and lost her in a second.
    "Hello guys, how are you?"
    "Were fine." It means; I wanna cry right now, lay in my bed and think about her.
    "So, your back from your tour again. How was it? Met a "Special girl"?" Damn, why dus he ask this question? I dont even know why, but I'm not crying.
    "Yes. We did. I don't know how to say this, 'couse it was just that one second. But my heart is sold to that one girl.

    Sorry voor mijn slechte Engels, maar dat stukkie was POV een van de leden van 1D.

    De meiden zelf hebben geen idee dat One Direction naar hun op zoek is, maar zijn ook verliefd geworden door dat ene moment. Zullen ze elkaar ooit vinden?

    Regels:
    #Minstens vier regels per post.
    #Ze vinden elkaar niet meteen
    #Geen mary Sue's of Gary Stu's (Bij One Direction is dat bijna onmogelijk, maar toch :P)
    #Geen ruzie OOC
    #16+ mag, maar hou het een beetje netjes
    #OOC in het praattopic
    #Drie keer regel overtreden is eruit, dus denk eraan.


    De rollen:

    One Direction: VOL!!!
    Niall Horan: XxPeetaxX
    Zayn Malik: Luminoase
    Harry Styles: Melieke
    Louis Tomlinson: Hersheys
    Liam Payne: Depay


    De crushes: VOL!!!
    Crush Niall: Megan Barnes || Erestor
    Crush Zayn: Emily Coco Golden || Romarin
    Crush Harry: Jade Skyler Thompson || HurtedHeart
    Crush Louis: Macy Sarah Cooper || Amy66
    Crush Liam: Allison Chambres || AppleBottom


    Start:
    Het is zaterdagavond, midzomer. One Direction gaat vandaag een concert geven in LA, waar de meiden wonen. Het is avond, en eer kwartiertje voor het concert. De meiden maken zicht klaar en gaan bijna erheen.

    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    { Mijn topics. }


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam James Payne
    Ik rol met mijn ogen als de styliste met het zoveelste setje kleren aan komt zetten. 'Liam, trek dit nou aan. Het staat je echt leuk.' zegt ze als ze een veel te strakke zwarte broek omhoog houdt en ik schud resoluut mijn hoofd. 'Wat ik nu aan heb is goed genoeg.' zeg ik kortaf en ik pak mijn iPhone tevoorschijn. 'Wat jij wilt.' neemt de styliste uiteindelijk als slim besluit en ze loopt hoofdschuddend weg. Ik had niks tegen haar, want ze was wel aardig, maar ik werd gek van al die stomme kledingsets die ik aan moest. Waarom mocht ik niet gewoon zelf beslissen wat ik aan deed? Grinnikend opende ik twitter en las de duizenden mentions die ik kreeg per minuut. Soms vroeg ik me weleens af of ze niks beters te doen hadden dan me 100x hetzelfde berichtje sturen. Zoveel betekende een berichtje van mij toch niet? Ik antwoordde een stuk of 5 mentions voordat ik mijn iPhone weer weg deed en kort in de spiegel keek. Ik hoor iemand gitaar spelen in de andere kamer en sta op. Ik open de deur van de kamer waar het geluid vanaf kwam en keek grijnzend naar Niall die gitaar zat te spelen.
    'Zin in de show Nialler?' vroeg ik toen ik op zijn schouder klopte en naast hem ging zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall Horan

    "Zin in de show Nialler?" Vraagt Liam opeens. Ik schik. Ik wist niet dat iemand stond te luisteren. "Mwah, ik wil het liefste gewoon weer in Ierland zijn, Daddy." Zeg ik. Daarna grijns ik. Ik vind het leuk om hem Daddy te noemen. Mijn bijnaam is het normaalst, godzijdank. Louis heeft BooBear, wat mij echt vreselijk lijkt. Ik zet mijn gitaar op zijn standaard en leun lekker achterover. "En jij?" Vraag ik. Ik loop naar de minikoelkast en pak er een colaatje uit. Daarna valt mijn oog op een zak chips. Razend snel pak ik die en begin ik te eten en drinken te gelijkertijd. Chips met colasmaak! Ik prop alles in mijn mond en na een minuut of wat is de zak leeg. "Op." Zeg ik tegen Liam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Skyler Thompson
    Waar bleven ze. Bijna de hele zaal zat vol. We hadden nog maar een kwatiertje. Ze lieten me toch niet zitten?? Wat als ze me lieten zitten wat als ze me haatte. Dan zag ik Megan. Gelukkig. Ik noemde haar soms Meg omdat ik het gewoon leuk vind. Ze begroet me en trekt me in een knuffel ik knuffel terug en ik hoor een wauw. Ik grinnik. Da n komt ook Macy bij ons staan en zit naast me. 'Jezus we zitten helemaal vooraan.' Zegt ze en ik knik. 'Dit zijn de beste plaatsen die er zijn.' Stem ik in met een grote grijns rond mijn lippen. Ik had er echt zin in nog maar 15 minuten


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Emily Coco Golden

    Na een hele tijd, een kwartier, in de auto gezeten hebben komen mijn broer en ik aan bij het concert gebouw. Ja, mijn broer. Mijn moeder zat in de auto en had ineens geen zin meer om mij te brengen en liever tijd doorbracht met haar vriend, dus bracht mijn lieve broer mij. 'Nou, veel plezier lief zusje en geen rare dingen doen hè?'
    Ik knik en stap uit. 'Bye en tot vanavond.'
    Ik loop de grote concerthal binnen waar ik eerst mijn kaartje moet laten zien. Ik grabbel in mijn tas en laat het zien aan de man waarna ik naar binnen mag. Ik bekijk mijn plek en loop erheen. Jade en Macy zitten er al. Ik ga op mijn plek zitten, naast Jade. 'Hoi.' glimlach ik, 'Zijn jullie hier al lang?'
    Ik bekijk de zaal eens en het podium. Wauw... Hier heb ik al maanden van gedroomd.


    Do what people say you can't.

    Alison Chambres

    Snel open ik de autodeur, ik zie de anderen al staan en wuif naar ze. "Pap, je hoeft me vanavond niet op te halen, oké? Het wordt waarschijnlijk laat en je hebt morgen je werk, ik neem wel de bus of blijf slapen bij één van de meiden." Ik geef hem een grote glimlach "Ben je zeker, ik kan gewoon opblijven hoor, niet zo-" Ik druk een kus op zijn wang "Tot morgen, pap." Ik kruip terug naar buiten en sluit de deur. "Eindelijk." Fluister ik tegen mezelf en ik ren naar de anderen. "Oh my god!" Ik laat mezelf in hun schoot vallen en geef ze een knuffel. "Klaar voor het beste concert ever?" Ze knikken. "Wat dacht jij dan, het is One direction!" Lacht Jade. Ik lach zachtjes en haal mijn hand door haar, haar. "Oh en kan iemand me straks opvangen? Ik had tegen pap gezegd dat ik niet naar huis zou gaan."


    The artist is the kid that survived.

    ZiamStorason schreef:
    Niall Horan

    "Zin in de show Nialler?" Vraagt Liam opeens. Ik schik. Ik wist niet dat iemand stond te luisteren. "Mwah, ik wil het liefste gewoon weer in Ierland zijn, Daddy." Zeg ik. Daarna grijns ik. Ik vind het leuk om hem Daddy te noemen. Mijn bijnaam is het normaalst, godzijdank. Louis heeft BooBear, wat mij echt vreselijk lijkt. Ik zet mijn gitaar op zijn standaard en leun lekker achterover. "En jij?" Vraag ik. Ik loop naar de minikoelkast en pak er een colaatje uit. Daarna valt mijn oog op een zak chips. Razend snel pak ik die en begin ik te eten en drinken te gelijkertijd. Chips met colasmaak! Ik prop alles in mijn mond en na een minuut of wat is de zak leeg. "Op." Zeg ik tegen Liam.


    Liam Payne
    'Mwah, ik wil het liefste gewoon weer in Ierland zijn, Daddy.' zegt hij nadat hij zichtbaar schrok. Hij grijnst zijn witte tanden bloot en ik por hem geirriteerd tegen zijn arm. Daddy, waarom kreeg ik weer zo'n bijnaam? Ik vond het niet heel erg, maar ik kon me wel leukere dingen bedenken dan Daddy. Niall zet zijn gitaar terug op de standaard en leunt achterover in de bank. 'En jij?' vraagt hij. Zuchtend haal ik mijn schouders op, ik zat de laatste tijd een beetje in een dip. Het was net uit met Danielle, het meisje waar ik lange tijd een relatie mee gehad had, en ik gaf eerlijk toe dat ik haar nog best miste. 'Gaat wel, de fans maken het in ieder geval een heel stuk beter.' zei ik glimlachend. Niall loopt naar de koelkast en pakte er een blikje cola uit. Daarna ziet hij een zak chips liggen die hij tegelijkertijd met de cola opdrinkt/eet. Ik schud lachend mijn hoofd, hoe krijgt die jongen het toch altijd voor elkaar. In een mum van tijd heeft hij alles op. 'Op.' zegt hij als een trots klein kindje tegen mij en ik grijns even naar hem. 'Volgens mij moeten we zo op.' zeg ik als ik het gegil al hoor in de verte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson.
    'Mijn voeten doen nu al pijn,' jammerde ik toen ik de kleedkamer in liep, waar Liam en Niall ook waren. 'En we zijn nog niet eens begonnen...' Ik trok een pruillipje en hoorde van ver al het gegil komen, heerlijk, als duizenden meiden je aanbidden en het liefste met je naar bed wilden. Een kleine grijns speelde rond mijn lippen en ik leunde achter de bank, om me er vervolgens zo boven op te laten rollen, waardoor ik nu boven op de twee andere jongens lag, mijn voeten precies bij Liam. 'Ah, Leeyum, wil je mijn voeten niet heeeeeel even masseren?' Ik beet zachtjes op mijn lip om mijn lach binnen te houden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    "Gaat wel, de fans maken het in ieder geval een heel stuk beter." Zegt hij glimlachend. O ja... Danielle. Helemaal vergeten.... "Volgens mij moeten we zo op." Zegt Liam, en net als ik iets wil zeggen komt Louis jammerend binnen. "Mijn voeten doen nu al pijn." Jammert hij. "En we zijn nog niet eens begonnen..." HIj gaat boven op mij en Liam liggen en ik duw hem er weer af. "Zeurpiet!" Zeg ik terwijl ik hem nog een duw geef en snel wegren. Ik weet dat Louis me d=achterna gaat zitten, maar ik weet het nu niet zeker omdat hij voetpijn heeft. De zeurpiet. "Ah, Leeyum, wil je mijn voeten niet heeeeeel even masseren?" Zegt hij. Ik lach hard. "Zeurpiet, zeurpiet!" Plaag ik hem terwijl ik weer terugloop en mijn blikje cola opdrink. "Waar zijn Zayn en Hazza, we moeten zo op!" Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne
    Louis komt jammerend de kamer binnen. 'Mijn voeten doen nu al pijn.' zegt hij als een zielig kindje. Ik grinnik en voel hoe hij daarna bovenop mij en Niall gaat liggen. Niall duwt hem er snel weer vanaf en plaagt hem als zeurpiet. 'Ah, Leeyum, wil je mijn voeten niet heeeeeel even masseren?' vraagt hij en ik zie hoe hij op zijn lip bijt, waarschijnlijk proberend om serieus te blijven. 'Ah, Boobear, neeeee.' zeg ik plagend. Niall kijkt het hele tafereel lachend aan en plaagt Louis nog wat meer waarna hij terugkomt naar de bank en zijn cola opdrinkt. 'Waar zijn Zayn en Hazza, we moeten zo op!' zegt hij en aan de toon in zijn stem hoor ik gewoon dat hij nerveus is. 'Geen idee.' zeg ik terwijl ik mijn schouders op haal en languit op de bank ga liggen. Ik kon nog wel wat rust gebruiken eigenlijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson.
    Ik slaak een zachte gil als Niall me bijna van de bank af duwt en me vervolgens uit maakt voor zeurpiet. 'Hey, ik zeur absoluut niet, oke, ik geef alleen aan dat ik last heb van mijn voeten, ga jij maar gewoon braaf eten.' Ik steek mijn tong naar hem uit en haal mijn voeten van Liam af, om recht te gaan zitten, aangezien ik wel wist dat hij het niet zou doen. 'Waar zijn Zayn en Hazza, we moeten zo op!' Zegt Niall, waarna ik hem aankijk en met mijn wenkbrauwen wiebel. 'Die zijn iets spannends aan het doen, met zijn tweetjes.'

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 19:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Applebottom zou je asjeblieft niet Jade willen besturen wat ze bijvoorbeeld zegt x]
    Jade Skyler Thompson
    'Hoi.' glimlacht Emily of voor mij Em, 'Zijn jullie hier al lang?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd.
    'ik ben hier net 5 à 10 minuten. Dat is niet veel aangezien sommige er al uren stonden.' zeg ik met een vriendelijke glimlach rond mijn lippen.
    Dan komt Allison Ally ook bij ons en knuffelt ons allemaal om daarna te zitten.
    "Klaar voor het beste concert ever?" Ik knik meteen nog steeds kijkend naar het grote scherm waar Little Mix op was met Hey How are you doing. Ik hield van dat liedje. Ik wou het hardop zingen, maar ik durfde het niet bij mensen. Helaas voorrrr mij. 'tuurlijk heb ik er zin in Al. Ik kan nie wachten en het is nattuurlijk wel One Direction.' zeg ik glimlachend."Oh en kan iemand me straks opvangen? Ik had tegen pap gezegd dat ik niet naar huis zou gaan." Zegt Al ik glimlach naar haar. 'Je kan wel bij mij ik woon een blok hier vandaan meer richting het centrum, maar je kan verwachten aangezien Brody en Lily je mogen dat ze zich bij jou gaan nestelen.' zeg ik doelend op mijn dieren. Ze kondennogal enthaussiast zijn met andere mensen die ze mogen om hun heen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Megan Barnes
    Nu Macy, Ali en Emily ook binnen zijn, zijn we compleet. 'Klaar voor het beste concert ever?' vraagt Ali aan ons. Enthousiast knik ik. 'Wat denk je dan?' lach ik. Op dit moment heb ik al gewacht sinds we de kaartjes hebben. Het publiek is wordt steeds ongeduldiger. 'One Direction, One Direction!' wordt luid geroepen, gevolgd door hard gegil. Ook is er een wave gaande in het publiek. Alles wijst erop dat het een geweldige avond wordt! Ik rommel wat in mijn tas op zoek naar m'n telefoon, die aangeeft dat het drie voor acht is. 'Drie minuten!' schreeuw ik naar de meiden. Praten was haast onverstaanbaar geworden. Het kan elk moment beginnen. Ik maak het mezelf wat gemakkelijker door mijn spijkerjasje uit te trekken en de tas onder de stoel te schuiven, daar heb ik dan geen last van tijdens het concert. M'n telefoon houd ik in mijn handen, ik moet natuurlijk wel wat foto's en filmpje's hebben. Ali en Jade spreken iets af voor na de show. 'We kunnen ook met z'n allen bij mij slapen? Vast geen probleem,' stel ik voor. Met de meiden is dat altijd gezellig.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 19:53 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Okay kay x]
    Alison Chambres

    Ik geef Megan een glimlach. "Ja leuk!" Ik druk een kus op haar wang en sta terug op. "Plaats, plaats, plaats." Ik zet me langs Emily. "Kan jij nog wachten? Ik kan niet meer wachten, ik heb hier zo lang voor gewacht, ga jij meezingen met de liedjes? Ik wel hoor!" ik stuiter een beetje op mijn stoel en kijk rond, zoveel mensen hier, allemaal zijn ze hier voor vijf jongens, vijf jongens, stel het je voor! Dat jij op zo'n podium zou mogen staan en dat er duizenden mensen kwamen kijken naar jou, naar hoe jij daar op het grote podium staat, dat moet nogal een kick geven, moet een geweldig gevoel zijn, op het grote podium staan, iedereen die naar je kijkt en je aandacht zou willen. Ik schud mijn hoofd, niet dat ik daar ooit geraak, zingen is niets voor mij en acteren is ook geen optie, ik kan nu mijn schoolwerk al niet vanbuiten leren. Ik haal nog snel mijn Blackberry boven en zet me klaar als het eerste liedje begint.


    The artist is the kid that survived.