• From the moment I met you, everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain
    I had to take you and make you mine
    (take you and make you mine)
    I would walk through the desert
    I would walk down the aisle
    I would swim all the oceans just to see you smile
    Whatever it takes is fine
    Whatever it takes is fine
    Oh oh ohh oh
    So put your hands up
    Oh oh ohh oh
    'Cause it’s a stand up
    I won’t be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart
    Every piece of your heart

    She is always on my mind
    I will never forgett her
    I'm gonna seek her with my life
    She is my life


    One Direction is op world tour, en zijn in Amerika. Vijf vriendinnen zijn fan van One Direction, en gaan daarom naar hun concert in Los Angeles. Daar staan ze voorin, zodat ze One Direction goed kunnen zien. Een blik in de ogen van de meiden, en alle vijf leden van One Direction hebben hun ware liefde gevonden. De rest van de tour kunnen ze nergens anders meer aan denken, die ene seconde, die veranderde hun leven.

    "Today we have five very special guests. Today One Direction is here!" I walk on stage, but I don't know how I am ever gonna act like I dont care. Like I didn't find the love of my life and lost her in a second.
    "Hello guys, how are you?"
    "Were fine." It means; I wanna cry right now, lay in my bed and think about her.
    "So, your back from your tour again. How was it? Met a "Special girl"?" Damn, why dus he ask this question? I dont even know why, but I'm not crying.
    "Yes. We did. I don't know how to say this, 'couse it was just that one second. But my heart is sold to that one girl.

    Sorry voor mijn slechte Engels, maar dat stukkie was POV een van de leden van 1D.

    De meiden zelf hebben geen idee dat One Direction naar hun op zoek is, maar zijn ook verliefd geworden door dat ene moment. Zullen ze elkaar ooit vinden?

    Regels:
    #Minstens vier regels per post.
    #Ze vinden elkaar niet meteen
    #Geen mary Sue's of Gary Stu's (Bij One Direction is dat bijna onmogelijk, maar toch :P)
    #Geen ruzie OOC
    #16+ mag, maar hou het een beetje netjes
    #OOC in het praattopic
    #Drie keer regel overtreden is eruit, dus denk eraan.


    De rollen:

    One Direction: VOL!!!
    Niall Horan: XxPeetaxX
    Zayn Malik: Luminoase
    Harry Styles: Melieke
    Louis Tomlinson: Hersheys
    Liam Payne: Depay


    De crushes: VOL!!!
    Crush Niall: Megan Barnes || Erestor
    Crush Zayn: Emily Coco Golden || Romarin
    Crush Harry: Jade Skyler Thompson || HurtedHeart
    Crush Louis: Macy Sarah Cooper || Amy66
    Crush Liam: Allison Chambres || AppleBottom


    Start:
    Het is zaterdagavond, midzomer. One Direction gaat vandaag een concert geven in LA, waar de meiden wonen. Het is avond, en eer kwartiertje voor het concert. De meiden maken zicht klaar en gaan bijna erheen.

    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Coco Golden

    We zijn nu compleet en de zaal stroomt steeds voller. 'We kunnen ook met z'n alle bij mij slapen? Vast geen probleem.' stelt Megan voor.
    'Ja, leuk.' zeg ik vrolijk. Snel pak ik mijn gloednieuwe iPhone en what'sapp mijn broer even dat hij niet hoeft te komen. Dan komt Ali naast mij zitten.
    'Kan jij nog wachten? Ik kan niet meer wachten, ik heb hier zo lang op gewacht, ga jij meezingen met de liedjes? Ik wel hoor.' klinkt haar vrolijk stem.
    Zelf beweeg ik ook de hele tijd op mijn stoel. 'Nee, ik verga. Ik wil ze zooo graag zien, vooral Zaynie.'
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauw. Alle vier wisten ze dat ik Zayn het leukste vond. Het was precies toevallig dat wij allemaal een ander leuk vonden. Tenminste, de laatste keer dan. 'En natuurlijk! Ik heb de hele dag niets voor niks zitten oefenen op mijn zangkunsten.' zeg ik zo serieus mogelijk.


    Do what people say you can't.

    Macy Sarah Cooper

    'We kunnen ook met z'n allen bij mij slapen? Vast geen probleem,' stelt Megan voor. 'Jaaa! Gezellig!' zeg ik meteen. Ik voel me echt zo verschrikkelijk hyper, maar toch weet ik niet veel te zeggen. Misschien ben ik nerveus of zo? 'En als het bij jou niet kan, kan het altijd bij mij,' voeg ik er aan toe. Eigenlijk kan dat altijd. Lia heeft niets te zeggen in ons appartement, ik ben de oudste. Nou ja, ik vind dat ze niets te zeggen heeft. En geen ouders dus lekker makkelijk.
    Oh, god. Wanneer begint het nou? 'Kan jij nog wachten? Ik kan niet meer wachten, ik heb hier zo lang voor gewacht, ga jij meezingen met de liedjes? Ik wel hoor' hoor ik Ali ratelen. Ik besluit maar antwoord te geven. 'Jaa! Zeker weten!' zeg ik op haar laatste vraag.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Alison Chambres

    Ik giechel. "Bij wie gaan we nu slapen?" ik kijk nog eens rond, damn, allemaal verschillende mensen, zelfs jongens, het is zo raar als je een jongen ziet staan tussen al die meisjes, wat een player, ik lach om mijn eigen mop en sla mijn hand voor mijn mond. Ineens krijg een idee en steek ik mijn hand op. "Misschien kunnen we morgen dan gaan winkelen. Lijkt me ook leuk." Ik kijk naar de meiden en klap in mijn handen, ik heb altijd en overal mijn creditcard bij, en ik heb echt een nieuwe top nodig. Ik haal mijn hand door mijn haar en tuit mijn lippen. Gelukkig hoef ik straks niet naar huis, geen zin om iedereen wakker te maken en hun geschreeuw aan te horen. "Ik hoop dat Liam een geruite shirt aanheeft, dat is zooo schattig!" Ik giechel zachtjes en speel met een lintje van mijn bloes. Ik zucht, jammer, dat ik nooit zo'n jongen zal leren kennen als Liam.


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Javadd Malik

    'Nee, houd op, afblijven. Nee, blijf daar van af' mompelde ik terwijl ik Bruce' handen wegsloeg van mijn kuif. 'Zayn, laat me je haar doen' beviel hij me. 'Néé! Ik doe het gewoon zelf' gromde ik. 'Goed dan, heb je -je omgekleed?' vroeg hij. 'Wat denk je dat ik aan heb?' zuchtte ik geërgerd. Mompelend stond ik op en keek ik in de spiegel naar mijn outfit. Standaard outfit voor elk concert. Baseballvest, zwarte broek, zwart shirt, gympen, zwarte oorbellen. Nogal veel zwart. Snel rende ik de chillruimte in, en plofte op de andere bank neer. 'En, heb ik wat gemist behalve dat Niall waarschijnlijk alles weer opgevreten heeft?' vroeg ik aan de anderen. Ik had wel zin om nu op te treden. Werkelijk fantastisch dat publiek, oftewel alle meisjes. Onze meisjes. Onze Directioners. 'Ik wil op' zeurde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macy Sarah Cooper

    'Bij wie gaan we nu slapen?' hoor ik Ali vragen. 'Geen idee,' zeg ik eerlijk. 'Misschien kunnen we morgen gaan winkelen. Lijkt me ook leuk,' zegt ze dan blij en ze begint in haar handen te klappen waardoor ik even moet glimlachen. 'Jaa! Dan gaan we gewoon alle winkels langs en kopen gewoon allemaal leuke dingetjes,' zeg ik bijna even blij als Ali. Met leuke dingetjes bedoel ik dus leuke kleding en gezellige dingetjes voor in het appartement. "Ik hoop dat Liam een geruite shirt aanheeft, dat is zooo schattig!" gaat Ali dan verder waardoor ik weer moet glimlachen. Ali is gewoon helemaal gek op Liam. Eigenlijk ongeveer even gek als ik op Louis. Waarom weet ik eigenlijk niet. Hij is volgens mij echt zo'n lolbroek en hij is echt knap! En zo is Jade helemaal gek op Harry, Emily op Zayn en Megan op Niall. Best toevallig, allemaal een ander.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    ZiamStorason = XxPeetaxX


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alison Chambres

    Vanavond gaat een meidenavond worden, dat weet ik zeker, ik haal een stofje van mijn sneaker af en frons lichtjes wanneer ik op mijn Blackberry kijk, acht uur drie, ze zijn laat. Ik zucht, er zal toch niks mis zijn, toch? Ik kijk rond. "Zouden ze hier ergens eten hebben? Of drinken?" Ik sta op om beter te kunnen zien, maar jammer genoeg staan de meeste mensen hier recht en zie ik dus nog niks. Waarom ben ik zo klein? Ik trek een pruillipje en zet me terug neer. "Ik hoop dat ik water in mijn tas heb zitten.." Jammer ik en ik begin te rommelen in mijn tas, waarom heb ik altijd zoveel bij? "Je bent zo slordig, Alison.." Mompel ik tegen mezelf en ik haal een blikje Ice Tea uit mijn tas. "Gevonden!" Ik glimlach in mezelf en open het blikje.


    The artist is the kid that survived.

    Jade Skyler Thompson
    Ik keek naar de Meiden. Ik had Zoella beloofd dat ik na het concert naar huis zo komen zodat ze nog kon stappen. Ze zou blijven slapen bij haar vriendinnen en ik kon Brody en Lily niet alleen laten zijn. 'Kan het anders niet bij mij dan kan Zoey nog even stappen en dan hebben we een heel huis voor ons zelf. Plus ik heb genoeg lekkers chocolade chips koekjes.' Schreeuw of roep ik naar de meisjes aangezien heel veel al schreeuwen voor de jongens. Ik was opgewonden voor het concert, maar ik bleef kalm. Ik ga over mijn scheiding en laat alle haren van een kant van de scheiding over de ene kant van mijn schouders glijden en de andere kant over de andere kant van de scheiding. Ik keek naar het podium het wapperende hangende zwarte die doelde voor de coulissen. Ik wou iets zien. Je kon bijna wat zien en daar zag ik josh. Ik glimlachte pakte mijn iPhone en maakte een foto van Josh. Hij stond daar relax met zijn handen in zijn broekzakken zijn gezicht ongeduldig het was een goed gelukte foto. Ik stoot de meiden aan. 'Kijk daar is Josh!!' Roep ik naar ze als ik naar Josh wijs.

    [We hoeven alleen maar op Melieke harry te wachten tot het concert begint toch?]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 12:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja, alleen Harry nog en dan kunnen de jongens op.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ze is wel online. Ik vraag het wel even ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles
    Geërgerd liep ik, met mijn broek nog halfopen, de kamer binnen waar de andere jongens al zaten te wachten. Ik hoorde Zayn nog net 'Ik wil op' zeggen. Ik zuchtte kort en zei: "Sorry, maar die styliste wilde weer nog allerlei dingen aan mijn kledij veranderen. Wat maakt het nu uit welke zwarte broek ik draag?" Ik focuste me weer op mijn broek, die ik even later toch dicht geritst kreeg. Ze spande iets te veel, maar ik besloot het maar te negeren. Ik liep snel naar een tafeltje in de hoek, nam een beker gevuld met water en dronk gulzig het hele bekertje leeg. "We kunnen op," riep ik, toen ik helemaal klaar was. Ik liep naar de zetel waar de andere jongens zaten en trok met m'n ene hand Zayn en met m'n andere Niall uit de zetel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Goooood morning]
    Alison Chambres

    Ik kijk naar de plaats die Jade aanwijst, Josh had een losse broek aan en een open tank top, hij zag er goed uit, met zijn haar warrig op zijn hoofd en een best wel verveelde gezichtsuitdrukking. "Oh God." Ik druk snel op het knopje en mijn Blackberry maakt een foto, die gaat op Instagram, denk ik, en Tumblr, zeker Tumblr. Ik kijk om me heen, iedereen is recht gaan staan en schreeuwt de longen uit zen lijf. "Alright." mompel ik en spring recht, net als de anderen begin is mee te juichen en joelen. "One Direction, One Direction!" Ik gooi mijn armen in de lucht en draai een rondje. "Whoooow!" Lach ik, wel dit is leuk.


    The artist is the kid that survived.

    Macy Sarah Cooper

    'Kan het anders niet bij mij dan kan Zoey nog even stappen en dan hebben we een heel huis voor ons zelf. Plus ik heb genoeg lekkers chocolade chips koekjes,' zegt Jade. 'Ja hoor, is goed,' zeg ik. 'Kijk daar is Josh,' zegt Jade daarna. Ik volg haar wijzende vinger en zie Josh. Dan zie ik dat Ali gaat meedoen met het publiek. Ik kijk even om me heen en zie dat werkelijk iedereen meedoet. Als ik het niet doe, ga ik vast uit de toom vallen. Ik begin zelf ook heel hard te gillen en 'One Direction,' te roepen. Haha, het is best grappig om te doen. Al helemaal omdat ongeveer 16000 meisjes dit tegelijk doen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Liam Payne
    Na een paar minuten kwam Zayn binnen en even later ook Harry. Hij mompelde geïrriteerd een excuus over de styliste, die blijkbaar ook al heel wat aan zijn outfit wilde veranderen. 'We kunnen op!' riep hij en hij trok Zayn en Niall uit de zetel. Ik keek glimlachend op en sloot me aan bij de jongens. 'Let's go!' riep ik enthousiast toen ik het filmpje hoorde beginnen. Dit filmpje draaide ze elke keer voordat we opkwamen, om het publiek op te warmen. Ik trok mijn witte shirt en zwarte jack recht, zodat het weer allemaal goed zat. Ik haalde nog snel een hand door mijn korte haar voordat ik mijn oortje in mijn oor deed en de microfoon in mijn handen gedrukt kreeg. We stonden klaar achter het podium, om spectaculair op te komen. Het filmpje vervaagde langzaam, en het gegil van de fans klonk luider dan het ooit gedaan had. Ik zuchtte en voordat ik het wist stond ik op het podium voor duizenden meisjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alison Chambres
    One Direction stapte het podium op en het gegil werd als maar erger. "One Direction! -Whoow! -I love you Harry!" Het kwam van alle kanten. Een meisje achter me had het bewustzijn al verloren, over opgewonden gesproken, ik gooide mijn handen in de lucht en schreeuwde als hard als ik kon. Eindelijk! Ik krijg een enorme glimlach op mijn gezicht en open de camera van mijn Blackberry, ik druk op het knopje 'Record' en steek mijn telefoon in de lucht, nog eens een geluk dat we op de eerste rij zaten! De jongens zagen er één voor één geweldig uit, geen ruitjes shirt voor Liam, maar dit stond hem natuurlijk ook goed! Hij ziet er goed uit in letterlijk alles, of te wel, niets, daar ben ik wel heel zeker van.


    The artist is the kid that survived.