• From the moment I met you, everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain
    I had to take you and make you mine
    (take you and make you mine)
    I would walk through the desert
    I would walk down the aisle
    I would swim all the oceans just to see you smile
    Whatever it takes is fine
    Whatever it takes is fine
    Oh oh ohh oh
    So put your hands up
    Oh oh ohh oh
    'Cause it’s a stand up
    I won’t be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart
    Every piece of your heart

    She is always on my mind
    I will never forgett her
    I'm gonna seek her with my life
    She is my life


    One Direction is op world tour, en zijn in Amerika. Vijf vriendinnen zijn fan van One Direction, en gaan daarom naar hun concert in Los Angeles. Daar staan ze voorin, zodat ze One Direction goed kunnen zien. Een blik in de ogen van de meiden, en alle vijf leden van One Direction hebben hun ware liefde gevonden. De rest van de tour kunnen ze nergens anders meer aan denken, die ene seconde, die veranderde hun leven.

    "Today we have five very special guests. Today One Direction is here!" I walk on stage, but I don't know how I am ever gonna act like I dont care. Like I didn't find the love of my life and lost her in a second.
    "Hello guys, how are you?"
    "Were fine." It means; I wanna cry right now, lay in my bed and think about her.
    "So, your back from your tour again. How was it? Met a "Special girl"?" Damn, why dus he ask this question? I dont even know why, but I'm not crying.
    "Yes. We did. I don't know how to say this, 'couse it was just that one second. But my heart is sold to that one girl.

    Sorry voor mijn slechte Engels, maar dat stukkie was POV een van de leden van 1D.

    De meiden zelf hebben geen idee dat One Direction naar hun op zoek is, maar zijn ook verliefd geworden door dat ene moment. Zullen ze elkaar ooit vinden?

    Regels:
    #Minstens vier regels per post.
    #Ze vinden elkaar niet meteen
    #Geen mary Sue's of Gary Stu's (Bij One Direction is dat bijna onmogelijk, maar toch :P)
    #Geen ruzie OOC
    #16+ mag, maar hou het een beetje netjes
    #OOC in het praattopic
    #Drie keer regel overtreden is eruit, dus denk eraan.


    De rollen:

    One Direction: VOL!!!
    Niall Horan: XxPeetaxX
    Zayn Malik: Luminoase
    Harry Styles: Melieke
    Louis Tomlinson: Hersheys
    Liam Payne: Depay


    De crushes: VOL!!!
    Crush Niall: Megan Barnes || Erestor
    Crush Zayn: Emily Coco Golden || Romarin
    Crush Harry: Jade Skyler Thompson || HurtedHeart
    Crush Louis: Macy Sarah Cooper || Amy66
    Crush Liam: Allison Chambres || AppleBottom


    Start:
    Het is zaterdagavond, midzomer. One Direction gaat vandaag een concert geven in LA, waar de meiden wonen. Het is avond, en eer kwartiertje voor het concert. De meiden maken zicht klaar en gaan bijna erheen.

    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Ik stond op het podium en glimlachte. Daarna dacht ik aan al de haat, en dat dit de rede was dat ik al die haat overleefde. Ik glimlach. "Hello los Angeles!" Roep ik. Ik knipoog naar een random meisje in de zaal. Daarna maak ik me klaar voor I would. Ik hoef hierbij toch niet te beginnen dus ga ik maar in de opstelling staan. Ik heb het nu al heet, en weet dat ik echt ga zweten. Sowieso. Ik grijns en zwaai gewoon naar ergens in het publiek. Ik zie een meisje flauwvallen en kijk iets minder vrolijk. Ik haat het als er mensen gewond raken of flauwvallen of zoiets. Maar aangezien de kans dat ik gezond uit deze menigte kan komen, ik best wel klein, dus ik doe niks en kijk naar de anderen die zingen en doe braaf mee aan het dansje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Megan Barnes
    'Kan het anders niet bij mij dan kan Zoey nog even stappen en dan hebben we een heel huis voor ons zelf. Plus ik heb genoeg lekkers chocolade chips koekjes,' zegt Jade. Eigenlijk een veel beter idee. Dan zijn mijn ouders er ook niet om te zeggen dat we stil moeten zijn. Ik knik alleen maar als antwoord. Mijn stem kan ik beter nog even sparen voor de rest van de avond. 'Kijk daar is Josh!' zegt Jade vervolgens. Ik volg haar blik naar de drummer van de band. Het is niet het soort jongen waar ik op val, maar hij ziet er zeker niet slecht uit. Er start een filmpje die altijd wordt getoond voordat een show begint. Hard gil ik met de rest van het publiek mee. Als de jongens het podium opstappen valt een meisje achter ons flauw. Dat vind ik nou weer overdreven. Het is absoluut geweldig om ze te zien, maar om nou flauw te vallen.. Luid zing ik mee met Up All Night, het eerste nummer van vanavond. Mijn ogen volgen Niall nauwkeurig, de leukste jongen van het stel. De knipoog naar een meisje valt me dan ook op, die helemaal gilt van enthousiasme. Ik ben me er gelukkig wel van bewust dat een jongen als Niall nooit een meisje als ik zou opmerken. Dat Niall mij nooit zal zien, is dan ook geen reden om de avond te verpesten. Zingend film ik het optreden van de jongens.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jade Skyler Thompson
    Ik glimlach en ik hoor het gegil als het filmpje begin. Ik grinnik en hou mijn handen bij mijn oren om niet doof te worden. Ik zie de jongens op het podium komen. Ze waren zo perfect. Ik glimlach breed en kijk naar iedere jongen. Ik hield van hun muziek het was prachtig. Ik hield van zingen en ik mompelde ook zachtjes mee zodat de meiden het niet zouden horen. Ik schaamde me voor mijn stem. Het was niet goed al zeiden sommige dat het prachtig was. Ik was vroeger altijd gepest ook met mijn droom. De droom om iets met muziek te gaan doen. Ik kijk naar Harry. Zijn krullen gaan heen en weer als hij bezig is met optreden en het laat me glimlachen. Ik weet dat ik voor hem niemand ben en hij voor mij samen met de jongens mijn hele wereld. Ik was niet de enige deze hele zaal was vol met hormonale meisjes net als over de hele wereld en dan waren er een hoop fan. Ik zou nooit een kans kunnen maken. Het is best wel waar, maar sommige dachten dat ze een echte kans hadden. Een meisje ongeveer achter me gilt en trekt haar shirt omhoog trekt haar BH los en gooit het richting Harrys hoofd of nek Ze gilt zijn naam zo hard als ze kan en ik grinnik. Sommige waren echt gek in hun hoofd ofzoiets. Dat doe je toch niet? Net als is bij een concert dat hij bekogeld werd door Tanpons of een bh naar zijn hoofd. Of ballencdie op hem gegooit werden. Wat komt erna gebruikte Tampons?? Ik grinnik en kijk achter me naar het meisje die hard gilt en springt voor hun aandacht. Ik zucht en kijk naar de jongens. Een glimlach creept op mijn gezicht. Ik kijk naar Harry. Wat zou ik die ogen van hem is van dichtbij willen zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne
    Het concert ging net zo snel als verwacht en we waren alweer bijna in het midden toen ik naar wat random meisjes zwaaide tijdens de solo van Niall. Zoals altijd begonnen ze te gillen en eentje begon zelfs te huilen. Ik grinnikte, ik snapte nog steeds niet hoe ik meisjes aan het huilen kon maken. Ik vond het wel altijd geweldig als Niall's solo's aan de beurt kwamen, de fans begonnen dan net altijd iets harder te gillen dan dat ze het hele concert al deden. Je kon zien hoe geweldig Niall dat altijd vond, zijn ogen glommen van blijdschap en een trotse glimlach streek dan over zijn gezicht. Ik zong rustig de tekst van Change my mind en probeerde wat van het publiek te zien. Meestal zwaaide we naar de duisternis, door de vele lampen die op ons gericht waren konden we niet veel van het publiek zien. Het viel me op, hoe een paar meiden op de eerste rij zich rustig hielden, en echt leken te genieten in plaats van bijna flauw leken te vallen zoals vele andere meisjes wel deden. Ik zong mijn solo en ging terug op mijn plek in de opstelling staan, we gingen zo van het podium af om een andere kleding set aan te trekken. We zouden wat oudere liedjes van het vorige album zingen, dus ook in kleedde me om in mijn gebruikelijke geruite blousje met beige broek. Het concert ging goed en de fans leken er echt van te genieten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alison Chambres

    Ik zette me terug op de stoel en haalde mijn blikje green tea nog eens boven, de jongens waren net van het podium afgelopen, wat een enorme drukte van het publiek bezorgde, ik haalde mijn hand door mijn haar en keek achter ons, een hele zaal vol meisjes keek terug naar me, wel niet naar mij, maar naar het podium. Ik haal eens diep adem en draai me terug om. Terwijl ik het filmpje dat ik net had gemaakt, of course, heb ik het meeste Liam gefilmd, bekijk, neem ik een slokje van mijn green tea, dat heb je wel nodig wanneer je luidkeels wilt meezingen met het hele publiek. Niet dat ik kan zingen, maar, let's give it a shot, toch? Ik glimlach in mezelf en denk aan hoe het zou zijn als Liam mij nu eens zou zien, jammer genoeg zal dat niet al te snel gebeuren ik ga gewoon op in deze menigte. Eigenlijk moet ik toch wel nodig plassen. "Hey, weet iemand waar de wc is?"


    The artist is the kid that survived.

    Macy Sarah Cooper

    De jongens kwamen op en bijna iedereen begon keihard te gillen. Ik zag dat Megan en Ali het filmden, dus geen reden om het zelf te doen. Eén van hen kan het wel doorsturen. Maar als er iets speciaals gaat gebeuren, moet ik het wel filmen. 'Hey, weet iemand waar de wc is?' vraagt Ali. 'Volgens mij moet je dan de zaal uit en dan de gang uitlopen. Moet ik anders mee?' ' geef ik als antwoord. Echt je hoort iedereen keihard gillen. Kei en keihard. Ik ben bijna doof! Er waren ook meisjes die flauwvielen en spullen naar het podium gooien. Dat flauwvallen is best wel overdreven. Spullen gooien kan nog wel, maar Bh's? Dat is gewoon... Raar.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan

    We zingen wat liedjes en na een tijdje volg ik Liam en de rest off stage om ons snel even om te kleden en de fans even tijd te geven om naar de wc te gaan of zoiets. Ik pak nog snel een lieve knuffel van het podium af en kleed me om. Erna loop ik naar het podium. "Were back now!" Roep ik naar de zaal. Vooral veel geschreeuw. Ik zing mee met het refrein. Daarna komt mijn solo. Ik kijk de zaal rond en mijn blik valt op een meisje op de eerste rij. "Now I'm climbing the walls But you don't notice at all. That I'm going out of my mind. All day and... and..." Ik ben mijn tekst helemaal kwijt, en ik kan mijn blik niet wegtrekken van dat ene meisje, maar ik doe het toch. Ik herinner me het weer. "All night." Wauw, ik heb mijn solo een beetje verprutst...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne
    We waren bij Niall's solo in One Thing, wat betekende dat het concert bijna over was. Ik luisterde naar zijn solo en ik hoorde hoe hij begon te stotteren, zijn tekst verpestend. Ik keek naar hem met een geschrokken blik op mijn gezicht en zie hoe hij zich compleet gefocust heeft op één meisje op de eerste rij. Ik loop naar hem toe en tik hem aan. Zijn solo was voorbij. Ik trek vragend mijn schouders op en kijk naar het meisje waar hij net zo gefocust op was. Ze was precies een Niall type, dus niet gek dat hij zo bleef kijken. Een paar plekken verder zaten meisjes te filmen met telefoons en grijnzend liep ik er naartoe en zwaaide er naar, of gaf een kusje in de camera. Zulke dingen vonden ze altijd leuk en voor mij was het maar een kleine moeite. Ik was bij een van de laatste en zwaaide vrolijk in de camera toen ik naar de eigenaresse van de telefoon keek. Ze glimlachte vrolijk en even keek ik haar diep in haar ogen aan. Vuurwerk leek te ontploffen toen ik dat oogcontact met haar had, het duurde maar een paar seconden, en in die paar seconden kon zij mij Danielle laten vergeten. Ik moest weten wie ze was..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    Iedereen gilde mee, sprong, riep van alles door elkaar. En dit was dan mijn werk. Grijnzend keek ik naar Niall, en mijn blik ging door het publiek. De meisjes die hard gilden, die meezongen, die gewoon glimlachten, huilende meisjes. Het had een bepaalde invloed op me. Ze waren onze directioners. Wat hield ik van die meisjes. Toen Niall zijn tekst niet meer wist, schudde ik even mijn hoofd. Zacht door de microfoon probeerde ik hem de tekst bij te brengen, maar hij had het zelf al door. Mijn ogen gingen naar het meisje naar wie Niall aan het staren was. En ik wist al precies waarom. De grijns op mijn gezicht werd groter bij het zien van het meisje. Precies zoals hij altijd had beschreven hoe hij het wilde, al maakte het uiterlijk hem niet veel uit. Zij was perfect voor hem. Het groepje van de vijf meisjes hoorden bij elkaar, dacht ik zo. Maar mijn ogen bleven stil hangen op dat ene meisje. Liefde op het eerste gezicht bestond niet, zeiden sommigen. Ik was er één van die dat zei. En onmiddellijk trok ik het terug. Ze was prachtig, ze was echt perfect. Even leek ik te vergeten wat ik moest doen, maar al snel liep ik alweer over het podium, nog altijd naar het ene meisje kijkend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alison Chambres

    Niall had net zijn solo verpruts, niet dat dat zo erg was, het is tenminste niet geplaybackt, dat is zo een ding wat ik geweldig vind aan One Direction, ze playbacken niet. Je kon horen hoe Zayn hem probeerde bij te sturen, volgens mij was hij afgeleid, want hij merkte het niet eens. Ik gniffel zachtjes en sla mijn hand voor mijn mond, die Niall ook. Liam gaf hem een schouder klopje waarna hij ook onze richting uitkijkt, net als Niall. Liam komt wat korter bij en zwaait naar ons, ik giechel zachtjes en steek mijn telefoon hoger, wanneer hij bij mij komt stopt hij en kijkt me recht aan. Hij keek naar mij? Mij? Dit is een droom toch? Nee, dit kan niet, het is waarschijnlijk een meisje achter me. Ik frons en kijk achter me, de meisjes staan allemaal te springen en met hun armen te zwaaien, hij was waarschijnlijk afgeleid.. Toch?


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles

    Lachend stond ik op het podium. Dit was mijn job, zingen. Dit was wat ik graag deed. Dan nog met m'n vier beste vrienden. Ik genoot van elke noot die ik zong, van elke gil die ik hoorde. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door een bh die tegen mijn hoofd knalde. Ik smeet het ding achteraan het podium en keek dan waar ie vandaan kwam. Een meisje stond met een halfopgetrokken T-shirt op en neer te springen als een gek en zwaaide even naar haar. Ik hield abslouut niet van dat soort fans, maar ik hoopte dat ze zou ophouden eens ze wat aandacht gekregen had. Mijn blik gleed verder naar het meisje dat voor haar zat en het omgekeerde van haar leek te zijn. Rustig en mooi. Want die gekke fan van net was echt mijn type niet. Zij daarentegen had lange bruine haren en zag er echt lief uit. Ze hield haar camera strak op ons gericht en ik besloot haar even te verrassen. Ik nam de camera uit haar handen filmde de andere jongens even van dichtbij en daarna ook mezelf even waarna ik in de camera sprak: "I love you." Daarna gaf ik hem terug en zwaaide nog even naar haar.
    Ik probeerde me terug op het concert te concentreren, maar elke minuut leek dat moeilijker te worden. Mijn blik dwaalde constant af naar haar, zonder dat ik het wilde. Of ja, misschien wilde ik het wel. Ik was blij toen we even van het podium af mochten om onze kledij te wisselen. Ik passeerde snel ook even langs het toilet. Daarna was het alweer tijd om op te gaan en weer kon ik mijn blik niet van haar afhouden. Wat was er toch met me?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Megan Barnes
    Na het halve concert gefilmd te hebben, geeft mijn iPhone aan dat het geheugen vol is. Niet gek met alles wat ik erop heb staan. Onder andere belachelijk veel foto's en video's met vrienden waar we de meest idiote dingen doen. Daarbij heb ik ook nog honderden liedjes erop staan, waarvan ik naar nog niet eens de helft luister. Zorgvuldig berg ik m'n telefoon op in de tas en geniet weer van de show. Wanneer Niall aan zijn solo begint, gaat het publiek net iets harder gillen dan normaal. Te horen aan het stotteren, is hij zijn tekst kwijt. Tot mijn verbazing kijkt hij mij aan. Tenminste, daar lijkt het op. Eerst denk ik dat het een meisje is die vlak bij ons zit, en dat zijn ogen niet op mij gericht zijn. Maar als ik zie dat de blikken van Zayn en Liam van Niall naar mij toe gaan, besef ik dat ik echt het meisje ben naar wie hij staart. Verlegen kijk ik weg van de Ier, hiervoor kan ik mezelf wel vermoorden. Kijkt de jongen van mijn dromen me eindelijk aan, kijk ik weg. Ondertussen voel ik hoe mijn wangen rood kleuren. Niall zijn solo is afgelopen, dus ik durf weer mijn blik op Niall te richten. Zijn ogen zijn niet meer op mij gericht. Van tevoren wist ik dat dit zou komen, maar er blijft altijd een lichte teleurstelling. Ik weet weer een lach op mijn gezicht te zetten en bekijk het optreden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jade Skyler Thompson
    Ik hou mijn iPhone vast en film ze. Het meisje achter me springt op en neer mij soms aanstotend maar ik geniet van het concert. Een glimlach op mijn lippen. Dan zie ik hem zwaaien, maar zijn blik is op het meisje achter me. Het werkte ook nog serieus?! Tuurlijk het meisje achter me was prachtig met haar volle rondingen en haar blauwe ogen en blonde krullende haren. Ze deed me veel denken aan Lisa het perfecte meisje van vroeger op mijn school ,maar goed. Ik voel opeens dat mijn iPhone uit mijn handen word gepakt en kijk naar harry die hem uit mijn handen had gepakt. Ik was sprakeloos en volgens mij was mijn gezicht onbetaalbaar. Sprakeloos alsof ik in een droom was, maar ik viel niet flauw. Ik kijk wat hij doet met mijn iPhone. Hij filmt iedereen van dichtbij dichtbij en harry zegt er zelf wat tegen ik hoorde het niet, maar toch hij gaf hem terug aan mij en zwaaide lief naar me. Wauw. Het meisje achter me en een paar anderen kijken hebberig naar mijn mobiel. Ik doe hem gelijk uit en doe hem in mijn Bh zodat niemand hem kan stelen. Harry had mijn mobiel vast. Ik pak mijn back-up mijn camera en doe hem aan dat deed ik voor als mijn mobiel vol zat. Ik voel hem nog is naar me kijken en ik kijk terug. Ik begin te blozen en ik kijk maar naarde grond voor een paar secondes ik kijk weer op ik zie hem nog steeds even kijken en glimlach verlegen, maar gevleid. Dan gaan de jongens weer af. Straks kwamen little things en Moments. O my god daar had ik echt zin in. Ik ga zitten en voel iemand die in mijn rug port. Ik draai me om en zie het meisje. Het perfect meisje. 'Blijf weg van Harry ofzo. Hij is van mij. Zag je niet hoe liefdevol hij naar me zwaaide. Hij pakte je camera alleen maar omdat hij medelijden had met je.' Zegt ze bits. Ik kijk naar haar. 'Hij heeft medelijden met je omdat hij weet dat jij hem nooit kan krijgen omdat je dik en lelijk bent.' Zegt ze. Ik slik mijn tranen weg. 'Je bent namelijk niet zoals mij. Slank en mooi.' Zegt ze triomfantelijk. Ik knik. 'Ik ben even naar de WC.' Zeg ik tegen de meisjes. Ik loop richting de wc. Nee ik ren zelfs. Ik open de deur en er is niemand. Het filmpje is nu bezig. Ik kijk in de spiegel. Er loopt een traan over mijn wang, maar er is niets uitgelopen. Logisch ik had niets Op. Geen foundation of eyeliner alleen een heel klein beetje maskara. Ik trek mijn shirtje omhoog en kijk naar mijn buik. Ik probeer vette pakken, maar heb fel. Nee Jde anorexia is er niet. Je bent niet dik. Je bent niet dik. Je beng dun. Te dun zelfs we gaan weer eten. Spreek ik mezelf door. Ik pak mijn mobiel en speel het filmpje af van harry en de jongens. Hij laat iedereen zien en eindigd bij zichzelf. Zijn prachtige gezicht en ik hoorde de woorden "I Love You" ik voel mijn wangen gloeien en doe hem weg weer in mijn Bh. Ik haal de traan weg zodat je niets ziet.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 20:58 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily Coco Golden

    Ik geniet met volle teugen van het concert. Alhoewel, mijn blik is meer op Zayn gericht. Hij was in het echt nog knapper dan op foto's. Ik had wel een aantal liedjes opgenomen, maar lang niet allemaal. Alle vijf hadden we volgens mij wel iets gefilmd en de kans is nogal klein dat we allemaal het zelfde filmen. Bij One Thing moet ik zachtjes lachen om Niall. Het was misschien lullig, maar wel mijn eerste reactie. Ik val half flauw als Zayn hem probeert te helpen. Ik kijk even naar de andere meiden die het, denk ik, net zo geweldig vinden als ik. Als ik terug kijk naar het podium ze ik Zayn ineens naar mij kijken. Oh My God, dit meen je niet? Ik bedoel, er zitten hier honderden, nee duizenden meiden en hij kijkt naar míj? Zo bijzonder ben ik niet. Ik voel mijn mond lichtjes open zakken maar die gaat als snel over in een glimlach. Maar wacht, misschien keek hij wel naar iemand anders? Het meisje achter mij begint net zo hard te gillen als ik eigenlijk hoor te doen. Ik gil niet omdat ik niet geloof wat hier allemaal gebeurd. is dit een droom? Ik zet mijn lange nagels even in mijn vel. 'Auw...' mompel ik. Nee, het was geen droom. Het is werkelijkheid. Hij loopt verder maar blijft nog steeds naar mij kijken. Ik sta volgens mij echt bijna op flauwvallen. Als ik nu heel hard ga gillen omdat hij mij aankijkt is ook weer zo debiel. Als zullen de meeste fans dat wel doen. Er staat nog steeds een glimlach op mijn gezicht, die gaat er deze avond niet meer vanaf.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:32 ]


    Do what people say you can't.

    Macy Sarah Cooper

    De anderen filmen alles, dus pak ik ook maar even mijn mobiel. Terwijl ik aan het filmen ben, zie ik ineens dat Harry Jades mobiel pakt en ermee begint te filmen. Ik lach een beetje en kijk naar Jade. Ze ziet er echt verdoofd uit. Helemaal in de hemel. . 'Blijf weg van Harry ofzo. Hij is van mij. Zag je niet hoe liefdevol hij naar me zwaaide. Hij pakte je camera alleen maar omdat hij medelijden had met je,' hoor ik achter me, het meisje heeft het tegen Jade. Jade zegt niks terug.
    'Je bent namelijk niet zoals mij. Slank en mooi.,' vervolgt het meisje, waarna Jade knikt, zacht 'Ik ben even naar de wc' zegt en wegloopt. Godver, een van de beste avonden van ons leven, en dan verpest een zo'n kakkerige meid het weer. 'Weet je, je bent gewoon jaloers. Jaloers omdat Harry Jade er gewoon beter uit vindt zien dan jij. Wat eigenlijk gewoon zo is,' zeg ik nors tegen het meisje waarna ik achter Jade aanren.


    It just takes one negative comment to kill a dream