• From the moment I met you, everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain
    I had to take you and make you mine
    (take you and make you mine)
    I would walk through the desert
    I would walk down the aisle
    I would swim all the oceans just to see you smile
    Whatever it takes is fine
    Whatever it takes is fine
    Oh oh ohh oh
    So put your hands up
    Oh oh ohh oh
    'Cause it’s a stand up
    I won’t be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart
    Every piece of your heart

    She is always on my mind
    I will never forgett her
    I'm gonna seek her with my life
    She is my life


    One Direction is op world tour, en zijn in Amerika. Vijf vriendinnen zijn fan van One Direction, en gaan daarom naar hun concert in Los Angeles. Daar staan ze voorin, zodat ze One Direction goed kunnen zien. Een blik in de ogen van de meiden, en alle vijf leden van One Direction hebben hun ware liefde gevonden. De rest van de tour kunnen ze nergens anders meer aan denken, die ene seconde, die veranderde hun leven.

    "Today we have five very special guests. Today One Direction is here!" I walk on stage, but I don't know how I am ever gonna act like I dont care. Like I didn't find the love of my life and lost her in a second.
    "Hello guys, how are you?"
    "Were fine." It means; I wanna cry right now, lay in my bed and think about her.
    "So, your back from your tour again. How was it? Met a "Special girl"?" Damn, why dus he ask this question? I dont even know why, but I'm not crying.
    "Yes. We did. I don't know how to say this, 'couse it was just that one second. But my heart is sold to that one girl.

    Sorry voor mijn slechte Engels, maar dat stukkie was POV een van de leden van 1D.

    De meiden zelf hebben geen idee dat One Direction naar hun op zoek is, maar zijn ook verliefd geworden door dat ene moment. Zullen ze elkaar ooit vinden?

    Regels:
    #Minstens vier regels per post.
    #Ze vinden elkaar niet meteen
    #Geen mary Sue's of Gary Stu's (Bij One Direction is dat bijna onmogelijk, maar toch :P)
    #Geen ruzie OOC
    #16+ mag, maar hou het een beetje netjes
    #OOC in het praattopic
    #Drie keer regel overtreden is eruit, dus denk eraan.


    De rollen:

    One Direction: VOL!!!
    Niall Horan: XxPeetaxX
    Zayn Malik: Luminoase
    Harry Styles: Melieke
    Louis Tomlinson: Hersheys
    Liam Payne: Depay


    De crushes: VOL!!!
    Crush Niall: Megan Barnes || Erestor
    Crush Zayn: Emily Coco Golden || Romarin
    Crush Harry: Jade Skyler Thompson || HurtedHeart
    Crush Louis: Macy Sarah Cooper || Amy66
    Crush Liam: Allison Chambres || AppleBottom


    Start:
    Het is zaterdagavond, midzomer. One Direction gaat vandaag een concert geven in LA, waar de meiden wonen. Het is avond, en eer kwartiertje voor het concert. De meiden maken zicht klaar en gaan bijna erheen.

    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Liam, Harry en Zayn zijn de kamer binnen gekomen. Ik let niet echt op ze. Ik kan alleen maar aan haar denken. 'Ligt het nou aan mij of zijn we onszelf niet, de laatste tijd?' Vraagt Zayn op een fluistertoon. Ik kijk naar hem, en probeer te glimlachen. 'Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik ben sinds gister avond mezelf niet meer.' Het duurt een tijdje, maar ik durf het aan. 'Het komt door dat ene meisje op de eerste rij. Ik zag haar, en mijn wereld veranderde. Alsof ik nog nooit van iemand gehouden had en zij alle liefde met zich meedroeg. Zo voelde het. En nu zal ik haar vinden. Ik heb namelijk een plan.' Zeg ik, en ik zak een beetje onderuit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het interview gaat beginnen, de meiden zien op tv de presentator , John Banks opkomen, en de jongens komen op. Ik zal de presentator spelen, of terwijl, ik post vragen die de jongens moeten beantwoorden.

    Presentator; John Banks:
    'Hallo iedereen! Welkom! Vandaag hebben we als gast... ONE DIRECTION!!!
    Hallo Jongens. Jullie hebben nou het laatste concert van jullie tour in Amerika gegeven, hierna gaan jullie nog een concert geven in Engeland en dan is de tour voorbij. Maar hoe vinden jullie LA tot nu toe?'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:31 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Macy Sarah Cooper
    'Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe laat het begint,' zegt Alison als eerste. 'Ze kunnen nu ieder moment aangekondigd worden en ik moet straks ook werken. Over een anderhalf uur ofzoiets,' zegt Jade dan. Dan begint Ali te glimlachen. "Maar, ik weet wel dat jij voor mij iets lekkers mag meebrengen,' zegt ze dan. Plots verdwijnt de glimlach. 'Of weet je laat maar, ik moet toch niks hebben.' Ik frons even mijn wenkbrauwen. Niks hebben? Plots schiet me iets te binnen. 'Kennen jullie het hotel waar ze slapen? Volgens mij zorgt het restaurant waar ik werk voor de tapashapjes bij dat hotel!' zeg ik. 'En dat betekent dat Jake dus het hotel binnen kan komen! Als ik Jake nou eens heeeel lief aankijk mag ik, of wij, misschien mee!' zeg ik dan. Jake valt dus op jongens en hij is echt verschrikkelijk aardig, dus het mag vast. En dan hoef ik niet tussen die gillende meiden door omdat hij dan met dat busje van hem door de personeelsingang mag! Maar ik denk niet echt dat ik het ook echt ga doen. Alhoewel, als ik het doe kan ik ze misschien een keer ontmoetn.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 17:11 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [heb de post met John veranderd.]

    Niall Horan

    Iemand komt onze kamer binnen gelopen. 'Jullie moeten op.' Meldt hij, en ik knik. Ik loop samen met de jongens op. Applaus. Meer applaus. Ik ga zitten en probeer vrolijk te kijken en te doen. Even denk ik dat ik haar zie, maar na een seconde of zoiets heb ik door dat het iemand anders is. 'Wat vinden jullie van LA?' Vraagt de presentator. 'Ik vind het hier geweldig...' Ik merk dat mijn oortje uit staat. Snel zet ik hem aan. 'Ik vind het hier geweldig. Iedereen is zo aardig.' Hard gejoel. 'En het publiek misschien nog wel beter!' Het publiek gaat helemaal uit zijn dak. Ik draai me naar Liam toe, die naast me zit, en doe de presentator na, maar dan heel erg overdreven. 'Dus Liam, wat vind jij van LA, jongen?'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:37 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne
    We zaten met zijn allen op een grote bank op het podium. De overenthousiaste presentator had ons aangekondigd en het publiek was meteen uit zijn dak gegaan. Glimlachend zat ik op de bank en luisterde maar half naar wat de presentator zei. Ik kon me gewoon niet concentreren op wat hij zei. Niall beantwoordde vrolijk een vraag waarop het publiek luid begon te schreeuwen. Ik staar wat voor me uit naar een dood punt op de vloer maar word uit mijn gedachtes opgewekt door Niall. 'Dus Liam, wat vind jij van LA, jongen?' vroeg hij op dezelfde toon als de presentator praatte. Ik dacht even na over het antwoord. 'Voor mij kan LA niet meer stuk na gisteren avond.' zei ik toen ik de presentator aankeek. 'Het publiek was geweldig.' maakte ik mijn zin af, doelend op het meisje wat ik gister avond gezien had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    tJade Skyler Thompson
    De presentator praat nu over shit en andere dingen als hij ze aankondigd. Ik zie ze allemaal opkomen en als ik Harry zie begint mijn hartslag sneller te gaan. Boem boem boem boem boem. Ik was bang dat de meiden het zouden horen, maar. Vast niet. Een glimlacht creept op mijn lippen en ik merk nu pas dat ik mijn adem inhield. Ik adem rustig verder. Zijn woorden naar mijn camera galmen door mijn hoofd. I Love You het waren simpele woorden die voor hem niets betekende, maar voor mij wel. En heel misschien voor hem ook. De presentator vraagt over LA. Als Niall antwoord kijk ik naar Megan. Die moet nu wel breed glimlachen. Dan komt Liam die over het publiek begint. Ik stoot Aly aan. 'Een bepaalt meisje in het publiek was geweldig bedoelt hij.' Zeg ik grinnikend tegen Aly met een knipoog.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alison Chambres

    De presentator, John was zijn naam, vroeg aan de jongens wat ze van LA vonden met een glimlach op zijn gezicht vertelde Niall dat hij het hier geweldig vindt en dat hij de mensen aardig vindt, daar kan ik mee instemmen, de meeste mensen hier zijn super aardig, dan draait hij zich naar Liam, die doods voor zich uit aan het staren was. "Dus Liam, wat vind jij van LA, jongen?" Vraagt hij aan hem, wel nu wordt het interessant, voorzichtig leun ik korter naar de tv toe, hij ziet er geweldig uit, moe, maar geweldig. "Voor mij kan LA niet meer stuk na gisteren avond." Wel dat mag ik graag geloven, het was een super concert. "Het publiek was geweldig." Voegt hij dan nog toe. Ik voel hoe Jade zachtjes tegen mijn arm stoot en knipper langzaam met mijn ogen. "Een bepaalt meisje in het publiek was geweldig bedoelt hij." Ze geeft me een knipoog en eventjes giechel ik. Wie weet. Ik open mijn twitter, 50 retweets, oh wel, dan hebben mensen blijkbaar eens interesse gekregen in iets wat ik zeg, een paar mensen hadden me een getweet hierover en ik had een paar nieuwe volgers. 'Thank you @Real_Liam_Payne


    The artist is the kid that survived.

    John Banks

    'Oke! Goed zo! Nu heb ik een speciale vraag. Jongens, jullie moeten eerlijk antwoorden. In de tijd dat jullie op tour zijn, hebben jullie vast wel een speciaal meisje ontmoet. Of niet?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne
    'Oke! Goed zo! Nu heb ik een speciale vraag.' begon de presentator en meteen begonnen alle radartjes in mijn hoofd te draaien. Ik wist gewoon welke vraag het was, de vraag die we elk interview kregen. Hebben we een vriendin. We moesten altijd uitkijken met wat we zeiden, alles moest gunstig zijn van het management. 'Jongens, jullie moeten eerlijk antwoorden.' ging de presentator verder alsof hij mijn gedachtes kon lezen. 'In de tijd dat jullie op tour zijn, hebben jullie vast wel een speciaal meisje ontmoet. Of niet?' vroeg hij. Mijn handen werden klam en een zwaar gevoel kwam op mijn borst te liggen. Kon ik het wel zeggen? Nu was misschien wel mijn enige kans.. Duizenden keren vloog het door mijn hoofd, die ene vraag, moest ik het doen? Ik schudde de gevoelens van me af en glimlachte vriendelijk voordat ik antwoord gaf.
    'Nou, we ontmoeten natuurlijk elke dag duizenden speciale meisjes, want al onze fans zijn speciaal. Maar, er is er af en toe wel eentje die extra opvalt. Net als gister..' mompelde ik erachteraan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.