• From the moment I met you, everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain
    I had to take you and make you mine
    (take you and make you mine)
    I would walk through the desert
    I would walk down the aisle
    I would swim all the oceans just to see you smile
    Whatever it takes is fine
    Whatever it takes is fine
    Oh oh ohh oh
    So put your hands up
    Oh oh ohh oh
    'Cause it’s a stand up
    I won’t be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart
    Every piece of your heart

    She is always on my mind
    I will never forgett her
    I'm gonna seek her with my life
    She is my life


    One Direction is op world tour, en zijn in Amerika. Vijf vriendinnen zijn fan van One Direction, en gaan daarom naar hun concert in Los Angeles. Daar staan ze voorin, zodat ze One Direction goed kunnen zien. Een blik in de ogen van de meiden, en alle vijf leden van One Direction hebben hun ware liefde gevonden. De rest van de tour kunnen ze nergens anders meer aan denken, die ene seconde, die veranderde hun leven.

    "Today we have five very special guests. Today One Direction is here!" I walk on stage, but I don't know how I am ever gonna act like I dont care. Like I didn't find the love of my life and lost her in a second.
    "Hello guys, how are you?"
    "Were fine." It means; I wanna cry right now, lay in my bed and think about her.
    "So, your back from your tour again. How was it? Met a "Special girl"?" Damn, why dus he ask this question? I dont even know why, but I'm not crying.
    "Yes. We did. I don't know how to say this, 'couse it was just that one second. But my heart is sold to that one girl.

    Sorry voor mijn slechte Engels, maar dat stukkie was POV een van de leden van 1D.

    De meiden zelf hebben geen idee dat One Direction naar hun op zoek is, maar zijn ook verliefd geworden door dat ene moment. Zullen ze elkaar ooit vinden?

    Regels:
    #Minstens vier regels per post.
    #Ze vinden elkaar niet meteen
    #Geen mary Sue's of Gary Stu's (Bij One Direction is dat bijna onmogelijk, maar toch :P)
    #Geen ruzie OOC
    #16+ mag, maar hou het een beetje netjes
    #OOC in het praattopic
    #Drie keer regel overtreden is eruit, dus denk eraan.


    De rollen:

    One Direction: VOL!!!
    Niall Horan: XxPeetaxX
    Zayn Malik: Luminoase
    Harry Styles: Melieke
    Louis Tomlinson: Hersheys
    Liam Payne: Depay


    De crushes: VOL!!!
    Crush Niall: Megan Barnes || Erestor
    Crush Zayn: Emily Coco Golden || Romarin
    Crush Harry: Jade Skyler Thompson || HurtedHeart
    Crush Louis: Macy Sarah Cooper || Amy66
    Crush Liam: Allison Chambres || AppleBottom


    Start:
    Het is zaterdagavond, midzomer. One Direction gaat vandaag een concert geven in LA, waar de meiden wonen. Het is avond, en eer kwartiertje voor het concert. De meiden maken zicht klaar en gaan bijna erheen.

    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alison Chambres

    Ik klap in mijn handen wanneer Harry Jade's mobiel neemt en elke jongen van kort bij filmt, oh god, dat wordt goed beeldmateriaal! Wanneer ze haar gsm terugkrijgt hoor ik een meisje dat achter ons zit iets tegen Jade zeggen. "Hij heeft medelijden met je omdat hij weet dat jij hem nooit kan krijgen omdat je dik en lelijk bent. Je bent namelijk niet zo als mij. Slank en mooi." Jade is naar de wc gerent, niet goed. "Weet je, je bent gewoon jaloers. Jaloers omdat Harry, Jade er gewoon beter uit vindt zien dan jij. Wat eigenlijk gewoon zo is." Springt Macy in, dit is waarom ik van haar hou, ze kan soms zo bazig zijn, geweldig gewoon. Ze loopt achter Jade aan. "Hey vetkop," Het meisje kijkt op naar me met een verveelde blik. "Gelieve mijn vriendinnen met rust te laten of je krijgt met de linkse en de rechtse te maken. Gesnopen?" Ik steek mijn vuisten één voor één omhoog en geef haar een lieve glimlach om me daarna terug naar het podium te draaien. die laat ons wel gerust en als ze toch nog iets te zeggen heeft, heeft ze straks geen haar meer. Bitch, niet in mijn stad.


    The artist is the kid that survived.

    Jade Skyler Thompson
    Ik wil net de Wc uitlopen als Macy binnenloopt. Ik kijk een miniseconde in de spiegel of ik rode ogen had fuck ze waren een beetje rood al had ik niet gehuilt. Macy en de meiden wisten niet dat ik vroeger mijn hele leven gepest werd of dat mijn ouders overleden zijn. Ik had vertelt dat ik gewoon liever naar Amerika ging en contact had met mijn ouders in Engeland haha nee. Ik mocht het willen, maar nee. Ik kon ze nooit neerzien. Ik keek ongemakkelijk naar Macy en ik laat mijn hand over mijn andere arm wrijven. Ik kijk beschaamd naar mijn schoenen. 'Ik moest alleen even naar de wc.' Lieg ik. Ik kon goed liegen en ik keek naar Macy. 'Zullen we terug naar het concert straks missen we wat. Zoals Little Things Magic More Then This Of Truely Madly Deeply.' Probeer ik haar aandacht weg te trekken bij mijn schaamte en haar zorg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Macy Sarah Cooper

    Als ik bij de wc aankom, zie ik dat jade net weer wilt gaan. Ze heeft rode ogen. Kut, die blonde trut die achter ons zit heeft Jade echt geraakt. 'Ik moest alleen naar de wc,' zegt ze zachtjes terwijl ze naar haar schoenen kijkt. Ik zucht even. Ik weet heel goed dat het niet zo is. 'Zullen we terug naar het concert straks missen we wat. Zoals Little Things Magic More Then This Of Truely Madly Deeply,' zegt ze dan. 'Jade, je moet je niks van die trut aantrekken, oke? Ze is gewoon jaloers dat jij zo perfect bent en Harry doorhad dat jij dus zo perfect bent en dus een leuk filmpje voor je maakte. En je hebt geluk, want ik wil ook heel graag terug,' zeg ik.
    Als we bijna weer bij onze plek zijn zeg ik nog tegen haar: 'En als ze nog eens zoiets flikt met onze lieve, perfecte, schattige, zorgzame, mooie Jade, mag je mij op haar af sturen,' zeg ik dan bloedserieus.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jade Skyler Thompson
    'Jade, je moet je niks van die trut aantrekken, oke? Ze is gewoon jaloers dat jij zo perfect bent en Harry doorhad dat jij dus zo perfect bent en dus een leuk filmpje voor je maakte. En je hebt geluk, want ik wil ook heel graag terug,' Zegt ze. Ik ben niet perfect dat weet ik. Wat iedereen ook zeg. K heb veel fouten, maar ik heb ze uiteindelijk geaccepteerd. We lopen uiteindelijk terug het filmpje was bijna afgelopen waardoor de jongens bijna weer opkwamen. 'En als ze nog eens zoiets flikt met onze lieve, perfecte, schattige, zorgzame, mooie Jade, mag je mij op haar af sturen,' Zegt ze bloedserieus. Ik glimlach kort en trek haar in een knuffel. 'Dankje Macy.' Zeg ik en ik druk een kus op haar wang. Gewoon omdat ik zo veel van haar hield. Ik kon niet meer zonder haar. Zij en de andere meiden waren mijn beste vriendinnen. Ik kon niet zonder hen. Ik ging weer terug naar mijn plek. 'Moest je huilen baby'tje?' Zegt ze weer. Dat zei Lisa ook is.
    flashback
    Ik loop de WC uit. Bijna was school voorbij. Bijna. Ik had mijn tranen gedroogd. Ik bots tegen iemand op. Lisa. Haar blonde krullende haren. Ze was zo slank en haar ogen waren als de oceaan. 'Kijk uit waar je loopt zwijntje.' Zegt ze gemeen. Niet alleen omdat ik dik was, maar ook omdat ik teveel haren had. Bij mijn wenkbrauwen en benen. Ik mocht me van mijn moeder niet scheren. Ik was te jong ofzo. 'Sorry.' Mompelde ik. Ze grijnst. 'He Brandon misschien is haar gezicht nu te vrolijk.' Zegt Lisa opeens. Ik kijk op mijn ogen bang. Ik had genoeg blauwe plekken. Ik begin te rennen, maar Brandon vloert me en beland boven op me. Ik kijk bang en sluit mijn ogen. 'Stop asjeblieft.' Smeek ik zachtjes. Ik voel de klappen komen. Nee vuisten en ik begin te huilen. Als hij van me af gaat voel ik bloed. Ik huil en krul mezelf op. 'Moet je huilen baby'tje' zegt ze grijnzend.
    dat was de dag dat mijn ouders overleden omdat ik ze belde dat Ik erg bloedde. Een auto ongeluk. Het was Lisa's schuld. Ik grom en draai me om en bal mijn vuist. Mijn blik word wazig niet van tranen maar van woede. Ik haal uit naar haar gezicht en ik voel haar wang bij mijn vuist en ze grijpt er meteen naar. De waas verdwijnt, maar ik ben nog wel boos. Ik ben woedend. Ik ben mezelf nog nooit verloren. Nooit ben ik boos geworden op iemand. 'Hou je bek bitch. Geniet gewoon van het concert en wees geen hoer die de hele tijd haar borsten laat zien.' Grom ik naar me. Ze js meteen stil en gaat zitten zonder een extra woord. De woede ebt weg. Ze liet me denken aan de vreselijke tijd. Ik duw het weg en zie de jongens weer op het podium komen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alison Chambres

    "Moest je huilen baby'tje?" Ik krijg haar nog wel hiervoor. Na het concert. Ik zeg je ze heeft geen haar meer. En dan vragen mensen zich af waarom ik altijd een schaar bij heb. Kleine meid, denkt dat ze grote woorden gebruikt, dat ze veel is, nee hoor, is niks, ze is alleen maar een vliegje dat je zo kapot slaat. Ik haal mijn hand door mijn haar en zucht, kijkend naar het podium. Oké, rustig, je pakt haar straks wel teug voor dit. "Hou je bek bitch. Geniet gewoon van het concert en wees geen hoer die de hele tijd haar borsten laat zien." goed zo Jadey. ik grijns en zak door in mijn stoel. Ze verdiende niet beter de bitch. Moet van men vriendinnen afblijven.


    The artist is the kid that survived.

    Liam Payne
    We zongen de laatste liedjes en ik hield mijn ogen niet meer van het meisje af wat ik net gezien had. Haar lange bruine haren die perfect over haar schouders hingen, haar lieve glimlach, haar perfecte slanke figuur. Ze was zo mooi en zo perfect. Ik had nog nooit met haar gesproken, maar ze was geweldig, nu al. We begonnen met een van de laatste liedjes, Little Things. We hadden hier allemaal een solo in, en ik wist nu al wiens mobiel ik ging pakken om in de camera te zingen. Ik bleef een beetje vooraan op het podium hangen en na het refrein liep ik naar het meisje toe. Ik ging op de rand van het podium zitten, precies voor haar camera. Ik zong mijn solo terwijl ik haar in haar ogen keek, en op het einde, gaf ik een lachend kusmondje in de camera. Ik wist dat ik moest opstaan, maar ik wilde niet. Ik wilde bij haar blijven, haar in haar ogen kijken terwijl ik zong. Ik schudde verward mijn hoofd en liep weer terug naar het midden van het podium, klaar voor de rest van de liedjes..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson.
    Het hele concert had ik mijn ogen niet van een van de meisjes op de eerste rij af kunnen houden, bijna was ik mijn tekst vergeten maar ik had me nog net op tijd kunnen herstellen. Toen ze, wat voor mij bijna als het einde voelde, aangezien ik niet heel erg met de tijd bezig was geweest, ook niet echt met de andere jongens, de zaal uitrende, had ik kort de neiging gehad om er achter aan te gaan, straks was er wat mis. Of eigenlijk, er was wat mis met mij, hoe kon je nou in zo'n korte tijd, niet eens een hele dag, iemand leuk gaan vinden? Of het echt leuk-leuk was, dat wist ik helemaal niet zeker, maar het was eigenlijk best wel raar. Dat was eigenlijk bijna onmogelijk, ook omdat ik niet in liefde op het eerste gezicht geloof.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alison Chambres

    Is dit net echt gebeurd? Zong Liam nu echt recht voor mijn neus Little Things? Zong hij het tegen mij? Dat kan toch niet, nee, ik ben aan het dromen, straks word ik wakker en is het allemaal een droom geweest. Ik kneep in mijn eigen arm en wijde mijn ogen, het is geen droom. Liam fucking Payne heeft net Little Things voor me gezongen. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht en ik kijk naar de anderen. "Liam Payne blew me a kiss." Ik giechel en sla mijn hand voor mijn mond.


    The artist is the kid that survived.

    Macy Sarah Cooper

    'Dankje Macy,' zegt Jade. Ze geeft me een knuffel en drukt een kus op mijn wang, waardoor ik dus moet glimlachen aangezien ze nu weer blij is. Nou ja, dat denk ik. Ze gaat weer zitten. Zelf volg ik haar voorbeeld. 'Moest je huilen baby'tje?' hoor ik en irritante stem achter me zeggen. Ik draai me al om om haar te beledigen, maar Jade is me al voor. 'Hou je bek bitch. Geniet gewoon van het concert en wees geen hoer die de hele tijd haar borsten laat zien.' Ik moet glimlachen, omdat Jade deze keer zelf iets terug doet. Ik draai me weer om naar het podium en merk dat Little Things begint. Een van mijn favo liedjes. Liam gaat tijdens zijn solo recht voor Ali zitten en tijdens het zingen, kijmkt hij haar recht in haar ogen. Aan het einde geeft hij nog zo'n kushandje en gaat hij weer weg.'Liam Payne blew me a kiss,' giechelt ze. Ik moet even lachen. Dit is wel erg toevallig. Eerst pakt Harry Jades camera en dan zingt Liam Little Things voor Ali.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan

    We lopen het podium af, maar ik wil niet. Ik durfde het hele concert niet meer naar het meisje te kijken. Ik ren weer terug en grijp een microfoon. "Ik moet dit nog even afsluiten!" Roep ik door de telefoon. Ik besluit het erop te wagen. "Wie hier van jullie gelooft er niet in liefde op het eerste gezicht?" Vraag ik, en een boel meiden gillen en schreeuwen. "Jullie hebben het mis!" Roep ik. Meer gegil en geschreeuw. Ik bedenk me net voor ik iets doms zeg. "Want jullie zijn het allerbeste publiek! I love you!" Roep ik de zaal in. Een telefoon wordt naar me toegegooid. Ik bekijk hem. "Oeh, mooie telefoon! Van ene Marthe... Als je hem terug komt halen moet je de achternaam en het nummer van Marthe weten!" Roep ik hard, en ik gooi hem naar Paul. Daarna ren ik off stage. Ik ren naar mijn kleedkamer en kleed me om. Ik denk aan dat ene meisje. Hoe kan het dat ze nu al mijn hele gedachtengang bepaald. Ik kan nergens anders meer aan denken. Ik ren naar het podium, maar ga zo staan dat niemand me kan zien. Ze is weg. Voor eeuwig en altijd is ze weg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Megan Barnes
    Er zit een meisje achter ons die het nodig vind om Jade uit te schelden. Jade is al uit de zaal verdwenen, samen met Macy. Alison neemt het op voor Jade, wat ik ook zou doen als ik niet zo verbaast geweest zou zijn. Waar haalt dat meisje de lef vandaan om zoiets te zeggen? In dit soort situaties weet ik nooit goed wat ik moet doen. Het is belachelijk wat het meisje tegen Jade zegt, maar mijn lijst met scheldwoorden gaat niet verder dan Bitch en Vuile vaatdoek. De woorden van Alison en Macy zijn voldoende naar mijn idee, ik kan daar toch niets aan toevoegen. Als ze het flikt om nog wat te zeggen tegen Jade, ga ik haar wel duidelijk maken dat ze dit niet kan maken. Macy en Jade lopen de zaal weer in. Het meisje achter ons kan het niet laten om nog wat woorden te zeggen. Deze keer accepteert Jade het niet en haalt uit met haar vuist, die vol tegen het gezicht van het meisje aankomt. Vol ongeloof kijk ik naar de gebeurtenis. Dit had ik niet zien aankomen, al helemaal niet van Jade. Ze zegt nog wat tegen het meisje en draait zich weer om naar het podium. Ik geef een kneepje in Jade haar hand om haar te tonen dat ze goed bezig is. Misschien niet de juiste manier om voor jezelf op te komen, maar ze doet het tenminste. Helaas is het concert voorbij en vertrekken de jongens van het podium. Niall komt even later terug om te vertellen dat we zo'n geweldig publiek zijn, wat luid gegil vanuit het publiek oplevert. Dan verlaat hij het podium. De laatste keer dat ik hem in het echt zou zien. Beter had de avond niet kunnen zijn. Alison is helemaal vrolijk door Liam die haar een luchtkus heeft gegeven, Jade haar telefoon is in Harry zijn handen geweest en Niall heeft me gezien. Al was het maar van korte duur.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Tijdsprong:

    Het is nu een dag later, en de jongens hebben een interview in LA, de meiden zijn bij een van de vijf thuis en kijken naar het interview op tv.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Skyler Thompson
    Ik word wakker kijkend naar de klok. We lagen allemaal in mijn kamer. Ik had een bed een slaapbank nog een bank die we nu ook gebruikte om te slapen en twee matrassen. Ik kijk naar de klok. O my god het interview begon bijna. Ik open de deur en Brody en Lily komen binnen om ze wakker te maken. Ik loop naar de keuken en pak keukenpannen. Een voor elka hand en loop terug. Ik stap de slaap kamer in. Ik sla ze tegen elkaar. 'Rise and Shine every patato!!' Roep ik door de ruimte. Ik grijns. 'We moeten opschieten het interview begint bijna.' Roep ik naar de meiden. Als ze nog niet wakker worden begin ik op hun bedden te springen. 'Als je toekomstige man wilt zien op tv moeten we nu het knterview kijken.' Zeg ik grinnikend. Ik wist dat het niet gebeuren maar ieder meisje kon dromen. Ik zucht en trek hun dekens nu gewoon van hun lichaam af. Ik grijns breed aangezin het niet heel erg warm was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Macy Sarah Cooper

    Ik wordt wakker van een soort... Gelik? Moeizaam open ik mijn ogen. Het eerste wat ik zie is Lily, de hond van Jade. Oh ja, we sliepen bij Jade. En ik lig dus op de bank en niet in mijn bed. Ik Aai Lily even waarna ik rechtop ga zitten en me uitrek. 'Rise and Shine every patato!!' hoor ik Jade dan roepen. Ik begin te glimlachen. 'We moeten opschieten het interview begint bijna,' zegt ze dan. Nu krijgt ze me pas echt wakker. 'Wat? Zo vroeg al?' vraag ik meteen. 'Als je toekomstige man wilt zien op tv moeten we nu het knterview kijken,' zegt ze dan waarna ze op de bedden begint te springen. Ik zucht even en sta op. 'Ik ben wakker!' zeg ik dan.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan

    Ik zit in de make up stoel. Mijn haar wordt gedaan en mijn kleding ook. Ik zucht en pak mijn mobiel erbij. Ik heb de beelden van het concert op mijn mobiel gedownload en het ene meisje opgeslagen. Haar foto is mijn achtergrond nooit meer wil ik die foto verwijderen. Nooit meer. Ik kijk er bijna altijd naar. Zo kan ik altijd naar haar kijken. Misschien ben ik een beetje geobserdeert door haar. Ik kan nergens anders meer aan denken. Ik weet niet waarom, maar ik hou van haar. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. Ik weet dat ik haar nooit kan vinden. Ze bepaald mijn hele wereld. Ik denk aan dat ene moment. Dat ene moment, was maar een seconde, maar het was ook het beste moment van mijn leven. Ik zei ooit "love with the heart, not with the eyes", maar ik ben echt verliefd op haar. Ik loop naar de kleedkamer en begin one way or another te zingen. Eerst was het gewoon een liedje, maar nu is het alles voor mij. Het is mijn levenslied, zogezegd.


    Spoiler alert: you will save yourself