• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [dan is marlot toch nog 17 en jarig op kamp dat is ook leuk! Anders is ze oud, en daar gedraagt ze zich niet naar ;3]


    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Zijn hoofd ligt op mijn hoofd. Ik glimlach. 'Dus heb je het leuk op school en thuis?' Zegt Niall zonder te bewegen. Ik twijfel over mijn antwoord. 'Soms' zeg ik zachtjes. Ik leg mijn hand op Niall's been/knie. 'Mijn vader haat me.' Mompel ik zacht. 'En jij?' Vraag ik opgewekter.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    ( Ik vind het soms zo lastig om Louis te schrijven. Ik bedoel... hij moet elke post bijna wel iets leuks doen. Maar hij is leuk dusja :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan
    "soms" ik voel haar hand op mijn knie en glimlach, ze was echt super lief. Ze gaf m e het gevoel dat ik geen fouten maakte alsof ze me wou helpen. 'Mijn vader haat me.' 'en jij' Ik kijk langzaam naar haar. 'Waarom ik bedoel je bent lief. Ehm thuis is het super. IK heb geweldige ouders en een gitaar op mijn kamer en drumstel met piano maar school, tsja zoals ik al zei niet bepaald eigenlijk' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | wow, ik ben er een dag niet en we zijn al een paar pagina's verder, samenvatting? |

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik kijk Niall aan. Hij is zo lief, zo knap, zo typisch zoals ik ook wel eens ben. Hij is gewoon fantastisch. Toen hij zei dat ik lief was, smolt ik bijna. Hij heeft het niet leuk op school, zegt hij. Ik knuffel hem. In zijn oor fluister ik: ' hij haat me gewoon.. En Niall?' Ik kijk hem aan. 'Jij bent ook heel lief.' Ik bloos.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [euhm Samenvatting! Dat is een goeie! Misschien kan daar nog een topic voor komen? ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall hORAN

    ' hij haat me gewoon.. En Niall?' ongelovig kijk ik haar aan. 'wat een rare vader'ik sloeg snel mijn hand voor mijn mond. 'sorry dat floepte eruit' verontschuldig ik me "jij bent ook heel lief" ik zie dat ze rood word en glimlach. 'Ik word al meer dan vier jaar gepest en in elkaar geslagen door jongens' zeg ik zacht en staar verdrietig voor me uit. Voor haar was het vast ook moeilijk geweest en om haar een gevoel van vertrojuwen tegeven vertelde ik dus een geheim van mij. 'en dit is niet mijn echte haar kleur' voeg ik eraantoe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Een watergevecht zeker?" Hoor ik Louis mompelen, met een lach schud ik mijn hoofd. "Ik hou niet van water gevechten." Ik geef hem een glimlach en hij neemt mijn hand om zichzelf recht te trekken. "Wat zijn je hobby's ook al weer? Sorry, ik ben niet zo goed in onthouden, maar dan kunnen we dat bijvoorbeeld doen." Ik lik over mijn onderlip. "Misschien kunnen we iets zingen?" Stel ik dan voor. "Ik hou van zingen." Voeg ik snel toe, zachtjes kneep ik in zijn hand waarna ik die los liet, shit. "Maar dat doen we beter niet hier, te veel drukte."

    [Oh god. Ben ik toch nog eens lang weggeweest.]


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    'Dat meen je niet?!' Roep ik. Ik sla snel m'n hand voor m'n mond. Hij mag niet gepest worden. Hij is daar te lief voor. Waarom zouden mensen hem pijn doen? Ik knuffel hem en laat mijn hoofd rusten op zijn schouder. 'Niall?' Zeg ik voorzichtig. 'Als kamp voorbij is.. Wat hopelijk nog heeeeeeeeel lang duurt, moet je van je school wel weg gaan hoor...' Ik zucht en haal mijn hand door zijn haar. 'Blond is mooi.' Zeg ik. Ik zeg zonder me te bewegen, dat mijn vader ook raar is. Hij is het gewoon. Hij is de zak. De stommerd. De klootzak van de familie. En dat is mijn vader.... Ik zou willen dat mijn moeder dat inzag. Ik vertel het Niall allemaal, gewoon, omdat ik hem vertrouw.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan
    'Dat meen je niet?!' lipbijtend knik ik en zucht 'omdat ik mijn haar verf en ik weet niet. Omdat ze zeggen dat ik denk ben en omdat ik veel eet en onzeker ben' fluister ik zacht. 'Niall?'zegt ze voorzichtig 'Als kamp voorbij is Wat hopelijk nog heeeeel lang duurt moet je van je school wel weg gaan hoor' ik schud mijn hoofd 'Het is de enigste jongensschool in de buurt die niet superluxe en duur is. Mijn ouders willen liever neit dat ik op een gemengde ga, het is een katholieke school' leg ik uit.'blond is mooi' zegt ze en begint over haar vader te vertellen. 'Ik snap je, ik snap je. Heb jij broers of zussen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    'Maar Niall... Ik wil je beschermen en helpen.. Maar ik ben geen jongen en ga niet naar een jongensschool.' Ik bloos. Of ik broers en zussen heb. Dat is me een vraag. ik denk na en zeg dan: 'Alleen een broer, die het huis uit is.' Ik kijk hem aan, hij ziet er zo verdrietig uit. Ik twijfel, maar druk dan toch uiteindelijk voorzichtig een kusje op zijn wang. Ik bloos en verberg m'n gezicht in z'n schouder.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    "Maar Niall.. Ik wil je beschermen en helpen. Maar ik ben geen jongen en ga niet naar een jongensschool' ze bloost. 'Ik weet het Mar, het is lief wat je probeert maar het zal niet helpen. Mijn ouders hebben graag dat ik naar een gelovig jongensschool ga en dat is gewoon zo en ik heb er geen problemen mee. Het is nou niet alsof ik er iets tegen doe, je bent pas een van de eerste die het weet eigenlijk' geef ik eerlijken blozend toe. 'Alleen een broer die het huis uit is' ik knik even. 'ik heb een broer die twee jaar ouder is hij is een schat, hij is mijn broer, maar ook mijn beste vriend' ik schrik even als ze me een kusje op mijn wang geeft. Deden alle meisjes dat?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mehhh moet eten.... sorry we cammen van de week nog wel ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten


    Hij verteld over zijn broer, dat het zijn beste vriend is. Ik smolt toen hij zei dat ik een van de weinigen ben die weet wat zijn probleem is. Ik vertrouw Niall echt. Het leek alsof hij schrok van wat ik deed. Het kusje. Ik bloosde nog meer en verstopte mijn gezicht verder in zijn shirt. Dit zo wel een van die nadelen zijn van aparte scholen, dacht ik. Daarom snapt hij niet dat ik hopeloos verliefd bent. Ik zucht en blijf gewoon zitten zoals ik zit. In de armen van Niall.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [okeee(: post je snel wat?]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .