• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    [ Ik snap dat stukje met Louis niet helemaal... :$ ]


    [Ze keek gewoon terug naar de groep om te kijken of ze er nog waren haha]


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik loop een beetje rond na het uitpakken van mijn spullen. Er lag nog een koffer in de tent, maar wie het is zie ik dan wel. Ik zie Niall uit zijn tent komen. Mijn hart maakt een sprongetje. Ik denk dat ik Niall leuk vind... Ik bloos.. Niemand zag het toch? Hoop ik.. Ik ga zitten op het gras en al snel ga ik liggen. Ik begin zachtjes te zingen, As long as you love me- Justin Bieber. Ik grinnik, Niall is ook fan. Omy. Ik moet een keer ophouden met denken aan Niall. Ik wordt er een beetje ,, ja,. Ik voel me een beetje zweverig,,, ik grinnik. Ik ben op een roze wolk.. Met de liedjes van Justin Bieber en Niall. Ik sluit mijn ogen een beetje en zing het refrein van het liedje.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Skyler Isadora Thompson

    Ik zie dat iedereen naar de tenten gaat en ik sta toch maar op. Met mijn koffer achter me aan loop ik naar de tenten. Ik satp naar binnen. Het is voor een tent best ruim, maar niet echt groot. Ik pak snel mijn matras en gooi leg hem op een random plek in de tent. Ik haal de bal uit mijn tas en ga snel weer naar buiten. Het is eigenlijk best lekker weer. Ik loop ietsie van de tenten af en begin de bal een beetje hoog te houden. Waarom verveel ik me toch zo als ik op zomerkamp ben?

    {iemand voor Skyler?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Liam Payne:

    Hij stemt in. Gezellig een eindje wandelen. ' Ik liep niet zomaar weg Li, het is gewoon ik ben nogal onzeker en mijn stem is niet bepaald de mooiste' verteld hij dan. Nu word het me ineens een stuk duidelijker. 'Echt niet, dat klonk super!' zeg ik en ik loop alvast richting de uitgang van de tent. 'dan kunne we het plan ook gelijk zeggen He ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. 'Kom je?' vraag ik vriendelijk aan Niall als ik gebaar dat ik uit de tent stap. Ik voel gewoon dat ik genoeg energie heb. Ik loop naar een paar mensen toe en vraag ze: 'Willen jullie ook met ons een stukje wandelen?'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    AppleBottom schreef:
    (...)

    [Ze keek gewoon terug naar de groep om te kijken of ze er nog waren haha]

    { Oke, nouja, ik was wat in de war... xD }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [who wants to join me. tinychat.com/boe]

    'Echt niet, dat klonk super' zegt hij en loop naar de uitgang. Ik word rood 'dankje'. zeg ik zacht. 'Kom je'vraagt hij en gebaard waarna hij de tent uitstapt. 'willen jullie ook met ons een stukje wandelen?" vraagt hij vriendelijk aan een paar andere eni k volg Liam maar wat. Ik loop naar de persoon die zich als Erik voorgesteld had. 'Erik ehm ik heb met een paar mensen het idee om bij een kampvuur te zingen, en ik kan gitaar spelen. Zou dat kunnen in de planning of is daar geen tijd voor. Owja we gaan een stukje wandelen met een paar mensen' zeg ik er gelijk achter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik ga recht op zitten en begin te hoesten. Niet alweer.. Denk ik bij mezelf. Ik zucht en ga staan. Ik ga naar mijn tent toe en trek snel een hempje aan. Ik pak mijn oortjes en loop naar het bos vlakbij. Ik ren een stukje, dat lucht op. Ik ga uitgeput zitten op een steen. Ik hijg heel zwaar. Ik wil dit niet. Ik wil dit niet. Ik zucht en hoest. Nee, alsjeblieft. Hou op! Zeg ik tegen mezelf. Het houd niet op. Ik blijf hoesten. Ik weet ook niet waar ik ben. Waar is mijn telefoon, ik voel in m'n zak. Ja, daar. Heb ik het nummer van iemand? Nee.... Dit meen je niet. Ik heb een aanval van hooikoorts in het bos. Dat heb ik altijd, de eerste dag van iets nieuws in de natuur, begin ik te hoesten, te hijgen en alles. En het stopt niet. Ik huil. Waarom zijn mijn ouders er nooit voor me geweest. Ik sta op, hoest harder, wankel, en val. Dan wordt alles donker. Ik kuch nog een paar keer. Ik fluister zacht. 'Pap ik haat je' en hoest dan nogmaals. Dan sluiten mijn ogen zich langzaam.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Violet Ambre Sparks

    Na eventjes geluisterd te hebben naar Niall en Marlotte, het meisje, staat Niall op, hij verlaat ons weer en loop richting de jongenstent, daarna staat zij ook op en verlaat net als Niall het kleine plaatsje, met een zucht volg ik haar richting de meisjestent om daar mijn spullen uit te pakken, met veel moeite zet ik het bedje op en leg er het oprolbare matrasje op om er daarna een deken over te gooien, daarna een slaapzak en daarna een kussen, samen met mijn teddy beer, Mouse, ik kan me niet herinneren waarom ik hem Mouse genoemd heb, maar hij heeft een schattig rood strikje rond zijn nek. Met een zucht loop ik weer de tent uit, vrije tijd, tot zes uur, wat kan ik doen in die tijd, met een grotere zucht haal ik mijn iPod en oortjes boven, muziek luisteren dan maar. Langzaam loop ik over het terrein op zoek naar een rustig plaatsje terwijl ik mijn oortjes in mijn oren steek, het eerste liedje dat begint te spelen is Jack and Jill en zachtjes neuriede ik mee met het begin van het liedje, uiteindelijk vind ik een plaatsje achter een tent en zet me neer in het droge gras om daarna mijn ogen te sluiten en op te gaan in de muziek. "She wore that dress like it was a Saturday, pretty as a summer rose, picked in the morning and he held her hand like it was a mystery, one he couldn't quite believe."


    The artist is the kid that survived.

    Erik:
    'Erik ehm ik heb met een paar mensen het idee om bij een kampvuur te zingen, en ik kan gitaar spelen. Zou dat kunnen in de planning of is daar geen tijd voor. Owja we gaan een stukje wandelen met een paar mensen' Zegt Niall. 'Goed idee, mogen jullie zeker doen! En bedankt dat je het even meld, wie gaan er alemaal mee?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Goed idee, mogen jullie zeker doen! En bedankt dat je het even meld, wie gaan er alemaal mee?'. Ik glimlach 'ehm zoiezo Liam en ik maar voor de rest weet ik niet nog echt.' ik kijk even rond

    [kort moet eten en straks tot half 7 op mijn neefje en nichtje oppassen. daarna kom ik nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga mijn nichtje ophalen en daarna mijn neefje van KDV en BSO en oppassen, rond kwart voor zeven terug. Ow en als je wilt rond zeven uur half 8 houden we een chat op tinychat. Met webcams of zonder dus voel je uitgenodigdXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten


    Na een poosje open ik mijn ogen. Ik kijk om me heen. Waar ben ik? Langzaam herinner ik me alles. Ik ga recht op zitten. Dit hempje moet gewassen worden, besef ik me. Ik zucht en sta op. Ik grijp meteen naar mijn hoofd. Het bonkt. Ik besluit terug te lopen, geen idee waarheen, maar in ieder geval terug. Langzaam zie ik minder bos en meer 'park'. Ik zie Violet op het gras liggen. Ik loop naar haar toe. 'Hey. Als mensen mij zoeken, wil je dan zeggen dat ik dan in mijn tent ben?' Ik kijk haar aan. Ik wordt misselijk. Mijn hoofd begint nog meer te bonzen. Ik moet echt liggen. Dit is niet goed...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [en toen was het heel stil..]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    [en toen was het heel stil..]

    { DAMN Those words are powerful... Okee, sorry ik ben vaag:) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne:

    Ik loop naar Niall die met Erik aan het praten is. 'Zullen we anders gaan?' zeg ik tegen Niall aangezien niemand anders mee wilde. Ik kijk even achter me naar de mensen en het pad. ''Daar kunnen we wel langs lopen' zeg ik terwijl ik naar het pad wijs. Het gaat net naast de jongenstent langs, naast de zijkant. Ik draai me weer om en kijk naar Niall.


    Gotta get, gotta get out of my head <3