• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ze pakt mijn armen en duwt ze van zich af, automatisch zet ik een stap naar achteren en sla mijn ogen neer. Als ik haar stem hoor kijk ik toch weer op. 'Niet doen.. Als je me niet als nepvriendin wil, zeg dat dan gewoon eerlijk en kom je niet verontschuldigen. Ik gedraag me zo omdat het even moet wennen, ik heb het soms moeilijk met dingen zoals deze en het duurt even voor ik me dan open stel. Ik.. Ik.. Ik heb het ook een beetje moeilijk hiermee omdat jij mijn favoriet bent..' legt ze uit en een kleine glimlach verschijnt om mijn lippen. Ik snapte haar wel, voor mij was het ook raar om hier aan te wennen, maar ik ging er dus heel wat makkelijker mee om als haar. Ik vond het wel schattig dat ze zei dat ik haar favoriet was, dat hoorde ik wel vaker, maar zij leek het echt te menen. 'Jenna, ik wil je wel als nepvriendin..' vertelde ik haar. 'Het is moeilijk, ook voor mij. Ik heb geen idee hoe ik hiermee om moet gaan..' gaf ik eerlijk toe. 'En ben ik echt je favoriet?' vroeg ik waarna een brede grijns op mijn gezicht kwam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jenna Lucy Martens

    Ik bijt even op mijn lip, bang om een reactie te krijgen die ik niet wil horen. Iets zoals dat hij me inderdaad niet als zijn nepvriendin wil of dat het hem niet boeit dat hij mijn favoriet is. Een kleine glimlach verschijnt op zijn gezicht, is dat een goed teken? Ik blijf hem aankijken. Zijn ogen ... ik kan wel smelten in die ogen, maar ik kan me nog net inhouden. "Jenna, ik wil je wel als nepvriendin.." zegt hij dan opeens. Zei hij dat echt? Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Het is moeilijk, ook voor mij. Ik heb geen idee hoe ik hiermee om moet gaan.." zegt hij dan. Ik knik begrijpend, volgens mij begrijpen we elkaar wel goed. "En ben ik echt je favoriet?" vraagt hij dan met een brede grijns. Ik grinnik en knik. "Ja." Een lichte blos verschijnt op mijn gezicht terwijl ik mijn armen om zijn middel sla. Ok, waarom doe ik dit? Haha


    16 - 09 - '17

    Niall Horan

    'Je beugel staat wel schattig' zegt ze waardoor ik weer eens rood kleur. 'Ik vind hem lelijk' mompel ik. "Maar ja, ik heb mijn rijbewijs ook al, maar was te lui om naar mijn auto te lopen, dus heb maar een taxi gebeld." ik grinnik even zacht 'goh net als ik liever lui ik ook hoor maar auto rijden doe ik liever zelf.' "Wat zullen je fans ervan vinden?" nieuwsgierig kijkt ze me aan. 'hmm ik weet het niet. Het zal verschillen, de een de echte Directioners die zullen blij zijn dat ik mijn droomvrouw gevonden heb en de fans zullen je haten omdat je niet goed genoeg ben. Maar één ding, als de haat te erg word stop ik ermee, ik vind niet dat jij doodsbedreigingen en haat moet krijgen omdat jij toneel speelt. En dat heb ik het management al even goed uitgelegd maar ze zijn stronteigenwijs' Ik parkeer voor de Nandos. 'Ik heb hier een vaste tafel die een beetje geschemerd sta omdat ik hier bijna elke dag ben' leg ik haar evern uit. 'Dus wij mogen via de achter ingang, omdat er namelijk fans zijn die hier zo ongeveer wonen in de hoop ons te zien' ik begin zacht te grinniken. Ik parkeer mijn auto bij de medewerkers gedeelte zodat we bij de deur zijn en bel snel naar Nando's. 'Halo met Niall, is het goed als ik weer kom........ Ja, ik heb gezelschap mee,........ ja ik ben er eigenlijk al.......... oke tot zo doei' ik glimlach 'de achterdeur houden ze open, de tafel word klaargemaakt voor ons.' glimlach ik lief naar Luciana. 'ben je er klaar voor?" zeg ik op een dramatische toon en begin te grijnzen. Snel haal ik de sleutel uit het contact en stop nog wat zooi in de kastjes, voornamelijk voedsel en drinken.'ik hou van mijn auto' lachend stap ik uit en hou netjes de deur open voor haar. Zodra zij er ook uit is draai ik de deuren op slot en pak haar hand vast. We lopen naar binnen waar ik even een paar mensen begroet en Luciana naar de tafel begeleid om de stoel aan te kunnen schuiven. 'dusss wat ga je nemen?'

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 8:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luciana Jase Carell

    "hmm ik weet het niet. Het zal verschillen, de een de echte Directioners die zullen blij zijn dat ik mijn droomvrouw gevonden heb en de fans zullen je haten omdat je niet goed genoeg ben. Maar één ding, als de haat te erg word stop ik ermee, ik vind niet dat jij doodsbedreigingen en haat moet krijgen omdat jij toneel speelt. En dat heb ik het management al even goed uitgelegd maar ze zijn stronteigenwijs" Ik grinnikte even en schudde mijn hoofd. "Je weet dat ik bestand ben tegen de haat, zelfs doodsbedreigingen doen me helemaal geen steek. Ik fronste even en grinnikte. "Ben ik echt je droomvrouw dan?" Lachte ik licht. "Ik heb hier een vaste tafel die een beetje geschemerd sta omdat ik hier bijna elke dag ben'' "Dan ben ik dus toch niet zó verslaafd aan de KFC, jouw verslaving is erger. Denk ik." Grinnikte ik. Niall parkeert de auto en belt dan Nando's op. Waarschijnlijk zijn routine als hij hierheen gaat. Hij deed de sleutel uit de contact en liep naar mijn kant om de deur open te houden, waarna ik voorzichtig uitstap. "Je hebt echt een VIP dingetje weet je. Wat ik echt nooit heb of wel nodig heb." Grinnikte ik en we liepen de Nando's binnen. "Euhm.. Ik neem wel een kleinere portie van wat jij gaat nemen." Knikte ik en keek even om me heen. "Komen hier ooit fans?" Vroeg ik en boog een beetje voorover naar Niall toe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    \niall \horan

    Je weet dat ik bestand ben tegen de haat, zelfs doodsbedreigingen doen me helemaal geen steek. 'ik grinnik zacht.. "Ben ik echt je droomvrouw dan?" ik haal mijn schouders 'je ziet er niet verkeerd uit?'"Dan ben ik dus toch niet zó verslaafd aan de KFC, jouw verslaving is erger. Denk ik." ik grinnik even zacht. "Je hebt echt een VIP dingetje weet je. Wat ik echt nooit heb of wel nodig heb." verbazend kijk ik heb aan \ 'hoezo dat dan ?' ik kijk hem even aan. "Euhm.. Ik neem wel een kleinere portie van wat jij gaat nemen." ik schiet in de lach 'ehm ik neem een grote porsie friet, met kippenbootjes en een broodje kip en daarna nog even een hele kip' 'komen hier ooit fans?' ik grinnik 'heel soms maar ze houden het in de geaten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luciana Jase Carell

    "Je ziet er niet verkeerd uit." Ik grinnikte. "Euhm, bedankt." Lachte ik en glimlachte. "ehm ik neem een grote portie friet, met kippenbootjes en een broodje kip en daarna nog even een hele kip" Mijn ogen rollen bijna uit mijn kassen en mijn mond staat open. "En meneertje komt helemaal geen pondje aan?" Mompelde ik verbaasd en schudde mijn hoofd. "Ik zou dat echt met iemand delen die veel kan eten.." Zuchtte ik. "Dan maar een broodje kip en frietjes.. Denk ik," zei ik en glimlachte. Ik snapte niet hoe iemand dat dan ook op kan krijgen, voor mij is het gewoon onmogelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'euhm bedankt zegt ze zacht en ik grinnik even. 'en meneertje komt geen pondje aan.' ze kijkt me met open mond aan en ik schud mijn hoofd 'nee eigenlijk niet het liefste ven ik lui maar podium is ook vermoeiend' grinnik ik 'ik zou dat echt met iemand die veel eet kunnen delen doe maar broodje kip en frietjes' ik schirt in de lach. Snel vertel ik de bestelling. 'wil je ook een toetje?"ik kijk haar vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Moet ik nu Harry zijn of niet?]


    16 - 09 - '17

    [Ik zet je er wel bij, als je het wilt?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja, doe maar]


    16 - 09 - '17

    Assana Barbara Kennedy

    Met een glimlach loop ik op de krullenbol af. "Hoi, ik ben Assana." Zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek, zijn groene ogen richten zich naar me toe en eventjes denk ik dat hij me gaat negeren. Hij schud mijn hand. "Harry." Zegt hij, ik grinnik, een man van weinig woorden dus. Hij maakt een gebaar dat ik langs hem mag komen zitten en ik knik snel, met een glimlach zet ik me langs hem neer. "Het is fijn om je eindelijk te ontmoeten, ik zal er alles voor doen om deze verhouding echt te laten lijken." Oh, dat was misschien niet de beste tekst, maar het is nog altijd zakelijk, er zat waarschijnlijk toch niet meer in dan een vriendschap, en dat gaat waarschijnlijk ook al niet lukken, vanaf het moment dat onze ogen elkaar ontmoeten houd ik mijn adem in, oh god, groene ogen, mooie groene ogen. Oké, hou het hoofd koel. Ik plaats mijn handen op mijn knieën en knik om dan hem een welgemeende glimlach te geven. Hij was best aardig, tot nu toe, hij zag er ook niet bepaald slecht uit, wat een hele opluchting is, eigenlijk, ik zit op de plaats waar duizenden andere meisje zouden willen zitten, ik zit langs Harry Styles, één van de leden van werelds beroemdste boy band, en ik weet niet wat te zeggen.


    Harry Styles

    Ik kijk haar even aan, ze is heel erg knap. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe de meisjes die ik gezien heb van de jongens, dat ik toch niet mag klagen met mijn nepvriendin. Ik kijk naar hoe ze glimlacht, haar tanden stralen echt. Eén van de mooiste glimlach die ik al ooit heb gezien. Uhum ok, lijkt wel alsof ik even begin te dromen of zo. Ik glimlach lief naar haar en bekijk haar prachtige ogen. Ogen die een kleine twinkeling hebben, wat ik best lief vind bij haar. Ogen om in te smelten, wat net niet gebeurd omdat ik even met mijn ogen knipper en dan naar mijn handen staar. Als snel kijk ik haar weer aan en glimlach opnieuw, wat een stilte zeg. "Dus Assana .." begin ik maar. "Zullen we anders ergens gaan lunchen? Dan kunnen we even praten en elkaar wat beter leren kennen, vind je dat een goed idee ... of?" Ik kijk haar afwachtend aan, ze zal het vast wel een goed idee vinden. Ik kan niet wachten om haar beter te leren kennen.


    16 - 09 - '17

    Hour schreef:
    Charlotte Kendra Vendetta.

    Ik zat chagerijnig op de bank bij Harry thuis. Gemma had gezegd dat ik hier wel mocht blijven, en dat Harry naar een soundcheck was. En nu was ik dus boos. Ik mocht altijd mee naar soundchecks, en nu ineens niet meer. Ik pakte mijn mobiel en whatsappte hem. Hey Hazz, waarom mocht ik niet mee? :c Verzenden. Zo. Ik zou hem even lekker een schuldgevoel geven. 'Charlotte, wil je ook wat drinken?' vroeg Gemma. Ik knikte, en na een tijdje kwam ze terug met een beker warme chocolademelk met een grote toef slagroom. Ik nam het aan en dronk het geluidloos op. Ik beet op mijn lip. Ik had niet verwacht dat ik me zo gekwetst zou voelen om zo'n lullige soundcheck. Gemma kwam naast me zitten, en ze keek me bezorgd aan. 'Char, gaat het wel?' Ik knikte. 'Het is gewoon... Ik ben nog nooit niet meegeweest naar een soundcheck. En nou gaat hij ineens zonder te zeggen dat hij er een had.' Gemma knikte begrijpelijk, en we bleven stil zitten, in het niets starend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Depay schreef:
    Lynn Yasmin Jones
    'Dat weet ik wel zeker. Niemand is sneller gelovig dan de paparazzi. Gewoon erg.' hoorde ik hem grinniken. Mijn hand zat nog steeds stevig in de zijne en even liet ik mijn blik er langs af glijden. Het zag er goed uit, niet raar, gewoon alsof het zo hoorde. Ik vroeg me af of ik nu zijn hand los moest laten, nu er geen paparazzi meer in de buurt was en het rustig was op straat. Mijn hersenen draaide even op volle toeren, mijn ene kant wilde dat ik losliet en mijn andere kant wilde niets liever dan zijn hand vasthouden en niet loslaten. In tegenstrijd met mezelf, voor de tweede keer vandaag. Ik haalde mijn linkerhand door mijn haren heen en zette mijn zonnebril weer af, die ik vervolgens in mijn shirt stak. Het enige wat me zei dat ik zijn hand los moest laten, was omdat het gewoon acteren was. Alhoewel ik me afvroeg, hoeveel acteren het nog voor mij was. Hoe ik hier vanochtend binnen was gekomen, zonder zin in dit hele project, het lieve, blije meisje spelend, veranderde nu langzaam in zijn wie ik echt was.. Ik zuchtte zachtjes, bijna onhoorbaar en liet met tegenzin zijn hand weer los. 'De paparazzi is weer weg.' zei ik met een zwak glimlachje op mijn gezicht. We liepen langs een paar gebouwen af, gebouwen waarvan ik geen idee had wat het was. 'Heb je zin in het concert?' vroeg ik toen ik even omhoog keek en hem in zijn gezicht aankeek. Ik haatte dit, ik wist niet eens wat ik moest zeggen, wat ik moest doen. Totaal radeloos door Zayn Malik.


    Zayn Javadd Malik

    Lynn liet mijn hand los waarna ik hem tot een vuist balde. Acteren. Juist, ja. 'De paparazzi is weer weg' verklaarde ze. Bijtend ik mijn lip gaf ik een kort knikje. Er viel een korte stilte. Niet ongemakkelijk maar fijn was het ook niet bepaald. 'Heb je zin het concert?' vroeg Lynn terwijl ze me aankeek. 'Altijd. Het is en blijft geweldig' glimlachte ik. En alweer viel er een stilte, dit keer wèl een ongemakkelijke. 'Wat had je eigenlijk van ons..' doelend op One Direction ging ik verder. 'Verwacht?' vroeg ik. Dadelijk dacht ze dat we een stelletje domme, verwaande jongens waren. 'En wat vind je eigenlijk van me?' vroeg ik erna. Naar mijn mening vond ik dat ik niet echt arrogant of egoïstisch overkwam. Tenminste, dat hoopte ik. Lynn kwam namelijk lief en zachtaardig op mij over. 'Zullen we in het park gaan zitten?' vroeg ik toen we bij de rand van het park aankwamen. We liepen momenteel in de straat waar alle oude gebouwen stonden. Hier was ik vaker geweest en ik vond het wel fijn hier. Niemand die je stoorde of wat dan ook. In het park liepen kinderen rond, mensen met hun hond, gezinnetjes et cetera. Grappig om hier niet te herkent te worden terwijl er zoveel mensen liepen. Maar zeg nooit nooit, wie weet liep er toevallig een fan of paparazzi rond. Op dit tijdstip dacht ik van niet. Glimlachend keek ik Lynn weer aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Yasmin Jones
    'Altijd. Het is en blijft geweldig.' glimlachte hij waarna er een stilte viel. Het was zo ongemakkelijk, dat je nog een speld zou kunnen horen vallen. 'Wat had je eigenlijk van ons verwacht?' vroeg hij. Ik zuchtte en haalde even mijn schouders op. 'Ik wist niet zo goed wat ik van jullie moest verwachten. Ik hoopte dat jullie dezelfde aardige jongens zouden zijn, die jullie op de televisie en internet altijd zijn.' antwoordde ik. 'En tot nu toe lijkt dat me wel zo.' maakte ik mijn antwoord af waarna ik even naar de omgeving om me heen keek. Oude gebouwen en hier in de buurt lag een groot park. 'En wat vind je eigenlijk van me?' vroeg hij daarna aan me. Ik grinnikte, lekker direct was die jongen ook. Niet dat ik het erg vond, ik had liever dat een jongen direct en duidelijk was, dan dat hij altijd vaag deed. 'Tot nu toe vind ik je een leuke jongen, je bent aardig en je doet lief tegen me.' zei ik waarna ik hem glimlachend aankeek. 'Zullen we in het park gaan zitten?' vroeg hij toen we bij de rand van het park stonden. Ik knikte en zag in de verte een groot stuk gras. In het midden stond een grote fontein en er omheen stonden een paar kleine bankjes. Ik liep richting de bankjes waar ik vervolgens op ging zitten en wachtte tot Zayn naast me zat. 'Maar nu wil ik het ook weten..' begon ik. 'Wat vind je eigenlijk van mij?' Ik hoopte maar dat hij me een beetje aardig zou vinden, we zouden nog een hele tijd met elkaar om moeten gaan. Tenzij de stunt niet werkte en het management het afkapte. Mijn ogen gleden over Zayn's gezicht en daarna snel door het park. Kleine kinderen waren aan het spelen, gezinnetjes waren aan het picknicken, mensen lieten hun honden uit. Het was niet druk nu, wat niet raar was voor dit tijdstip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Moet ik nog ergens reageren want soms let ik echt niet op?]


    16 - 09 - '17