• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jenna Lucy Martens

    Al snel laat Liam mijn hand weer los. Ik kijk hem even aan en moet moeite doen niet te gaan blozen. Ik vind het best vreemd om opeens echt zijn vriendin te spelen. Ik weet niet hoe ik me moet gedragen, ik weet niet hoe ik tegen hem moet doen en wat hij van me verwacht. Ik zal maar gewoon mezelf blijven en me gedragen zoals ik altijd doe bij vrienden en familie, het zal uiteindelijk wel wennen. Maar hij is beroemd en ik ben zijn neppe vriendin, het is gewoon zo raar ... "Ik wil wel een Caramel Frappucino." antwoordt hij op mijn vraag. Ik glimlach. Lekker drankje, hij heeft smaak. Hij grinnikt even, ik heb geen idee waarom, maar ik ga er niet op in. Hij kijkt me weer aan. "Wat wil jij? Ik ga het wel halen." vraagt hij terwijl hij opstaat. "Euhm ..." zeg ik nadenkend terwijl ik hem blijf aankijken. "Doe maar een Iced Caffè Latte." Ik denk nog even na en knik. "Ja, doe die maar." bevestig ik met een glimlach. Hoe zou Liam me vinden? Hij kent me pas, maar hoe zou hij nu al over me denken? Zou hij me misschien een stomme of domme trien vinden? Ik heb het gevoel dat ik me op één of andere manier niet altijd als mezelf gedraag in zijn buurt, ik moet er echt aan werken en aan wennen dat ik nog veel tijd met hem zal moeten doorbrengen. Hopelijk blijft alles goed tussen ons en komt geen hele drama en zo.


    16 - 09 - '17

    Zayn Javadd Malik

    'Daar hebben we al een overeenkomst, ik haat het donker' hoorde ik de stem van Lynn zachtjes. Lichtelijk knikte ik, schijnbaar was ik niet de enige. Al vanaf kinds af aan was ik bang in het donker. Niet omdat ik geloofde in monsters, niet omdat ik niks kon zien, het had gewoon geen fijne uitstraling. Alsof Satan een vloek had uitgesproken over je die alles verduisterde. Natuurlijk was ik niet zo vreselijke gelovig om in de duivel te geloven, alleen ik kon er geen andere woorden voor bedenken. 'Mijn hobby's.. Ik zing en ik speel piano. Verder hou ik ook van dansen, alhoewel ik er niet echt goed in ben' vertelde Lynn. Een grijns verscheen er op mijn gezicht. Je kon waarschijnlijk al raden wat mijn volgende vraag was. Nonchalant nam ik nog een slokje van mijn water en keek haar daarna aan. 'Wat vind je eigenlijk van al die aandacht die je elke dag, de hele dag door krijgt?' vroeg ze. Die was makkelijk te beantwoorden. 'Het is nogal dubbelzijdig. Aan de ene kant heb ik geen geheimen dus paparazzi mag me best volgen, ze mogen weten waar ik ben, de fans zijn heerlijk alleen soms heb ik wat tijd voor mezelf nodig en dan wil ik echt wat privacy. Het is zeker niet gemakkelijk, maar ik mag eigenlijk niet klagen want ik heb het erg goed' vertelde ik. Grijnzend keek ik Lynn recht in haar ogen aan. 'Wil je wat voor me zingen?' vroeg ik aan haar. Die was te verwachten, maar ik was erg benieuwd naar haar zangstem.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 22:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Yasmin Jones
    Hij grijnsde toen ik mijn hobby's had vertelt en ik keek hem even raar aan. 'Het is nogal dubbelzijdig. Aan de ene kant heb ik geen geheimen dus paparazzi mag me best volgen, ze mogen weten waar ik ben, de fans zijn heerlijk alleen soms heb ik wat tijd voor mezelf nodig en dan wil ik echt privacy. Het is zeker niet gemakkelijk, maar ik mag eigenlijk niet klagen want ik heb het erg goed.' vertelde hij. Grijnzend keek hij mij daarna recht in mijn ogen aan. 'Wil je wat voor me zingen?' vroeg hij aan mij en ik verslikte me bijna in de hap die ik net van mijn broodje genomen had. Ik slikte het door en kuchtte even. 'Nu? Midden in het restaurant?' vroeg ik met mijn ogen wijd open gespert. Ik zong nooit voor publiek en laat staan voor een wereldbekende ster! 'Ik kan hier toch niet midden in het restaurant gaan zingen?' vroeg ik terwijl ik licht zenuwachtig werd. Uiteindelijk besefte ik dat ik er niet onderuit ging komen en dat het niet veel uitmaakte of ik het nu deed, of een andere keer. Zayn zou het toch wel horen.. Ik dacht even na over welk liedje ik zou gaan zingen, en het eerste wat in me opkwam was het liedje dat ik altijd zong voor mijn zusje als ze moest huilen of moest gaan slapen. Ik nam een slokje van mijn water en begon toen zacht de eerste zinnen van het liedje te zingen.
    If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,
    I'll sail the world to find you
    If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
    I'll be the light to guide you
    Find out what we're made of
    What we are called to help our friends in need
    You can count on me like 1 2 3
    I'll be there
    And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
    You'll be there
    Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

    Daarna stopte ik met zingen en keek ik voorzichtig op naar Zayn, bang dat ik het verpest had.

    Liam James Payne
    'Euhm..' zegt ze nadenkend en haar ogen blijven op de mijne gericht. Ik moet moeite doen om niet te gaan blozen, haar blik maakt me een beetje verlegen. 'Doe maar een Iced Caffè Latte.' Nog even zie ik haar nadenkend kijken en dan knikt ze toch. 'Ja, doe die maar.' bevestigt ze met een glimlach op haar gezicht. Ik glimlachtte even terug en liep naar de balie om de twee drankjes te bestellen. Het meisje die daar werkte herkende me en vriendelijk ging ik even met haar op de foto en gaf ik een handtekening weg. Daarna maakte ze onze drankjes. Ik moest even wachten en keek onopvallend om naar Jenna die op de bank in de hoek van de Starbucks zat. Ik besefte dat ik het heel wat slechter had kunnen treffen, een minpunt had ik nog niet kunnen ontdekken namelijk. Ik draaide me weer om naar het meisje die de drankjes maakte en toen ze klaar waren nam ik ze mee naar Jenna. 'Kijk eens aan, een Iced Caffè Latte voor mijn meisje.' zei ik grijnzend waarna ik plagend mijn tong uitstak. Ik vond het wel grappig tot nu toe, een nepvriendin. Het was nog steeds raar, maar ach, ik kon er de positieve kanten wel van inzien nu.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    'Nu? Midden in het restaurant?' vroeg Lynn. Ik knikte vrolijk als ja-teken. 'Ik kan hier toch niet midden in het restaurant gaan zingen?' vroeg ze wat zenuwachtig. 'Jawel, hoor. Zingen is een passie, en passies moet je delen met de wereld. Dus ik zou zeggen; deel het' glimlachte ik. Nu leek ze in een tweestrijd met zichzelf, wat er aan de ene kant grappig uit zag maar aan de andere kant ook weer schattig. Uiteindelijk zag ik dat ze zich overgaf. Nu was ik benieuwd naar welk liedje ze ging zingen en hoe ze klonk. Als ze durfde te vertellen dat ze graag zong, dan zou ze wel kunnen zingen. Tenminste, dat dacht ik. Na eventjes begon Lynn toch maar. Al gelijk herkende ik de tekst van Bruno Mars zijn liedje Count On Me. Goed lette ik op het stemgeluid. Lynn verbaasde me steeds weer. Haar stem was prachtig, geen enkele onzuivere noot kon je erin herkennen. Ze keek me na het stukje aan, en het enige wat ik kon doen was haar aanstaren. Het lukte me maar niet om de juiste woorden de vinden. 'Dat was..' Ik besloot het maar af te maken met de woorden die in me opkwamen. 'Dat was echt heel mooi, Lynn. Ik kan het gewoon niet anders beschrijven. Van wie heb jij zo'n mooie stem gekregen?' vroeg ik wat ongelovig. Het meisje wat nu tegenover me zat was werkelijk perfect, en dat was zwak uitgedrukt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jenna Lucy Martens

    Liam glimlacht lief naar me en loopt dan naar de balie om onze drankjes te bestellen. Ik blijf alleen achter op het bankje en kijk wat rond in de Starbucks. Ik kijk af en toe even naar Liam die liefjes op de foto gaat met het meisje achter de balie en haar ook een handtekening krijgt. Ja, dat krijg je als je beroemd bent he. Ik zucht zachtjes en kijk weer even wat rond terwijl ik nog steeds wacht op Liam. Tot nu toe valt alles nog goed mee, dat hoop ik dan toch. Ik kijk op als ik voetstappen hoor aankomen, het is Liam. "Kijk eens aan, een Iced Caffè Latte voor mijn meisje." Ohjee, straks ga ik nog echt blozen als hij dat te veel gaat zeggen, het is echt zo hard wennen. Hij grijnst en steekt dan speels zijn tong uit. Ik grinnik zachtjes en neem het drankje van hem aan. "Dankjewel." bedank ik hem. Ik neem een slokje van mijn drankje en kijk dan glimlachend naar Liam. "Zo, dat meisje daar achter die balie was dus ook een fan? Jullie hebben echt overal fans rondlopen, echt niet normaal." Ik blijf glimlachen, dit is niet echt ... normaal vind ik. "Wat is het ergste dat je al meegemaakt hebt dat een fan ooit tegen je zei of deed of zo?" vraag ik een beetje nieuwsgierig.


    16 - 09 - '17

    Lynn Yasmin Jones
    Hij staarde me even aan, alsof hij niks durfde te zeggen. Ik was een beetje bang dat ik zo slecht gezongen had en dat hij nu de goede woorden zocht om het toch nog netjes te brengen. 'Dat was..' zei hij waarna hij weer stopte en ik nam voorzichtig een slok van mijn water. 'Dat was echt heel mooi, Lynn. Ik kan het gewoon niet anders beschrijven. Van wie heb jij zo'n mooie stem gekregen?' vroeg hij en hij keek me ongelovig aan. Ik keek hem net zo ongelovig terug aan, vond hij echt dat ik mooi kon zingen? 'Mijn moeder kan goed zingen.' vertelde ik. 'Vroeger zong ze altijd voor me, als ik verdrietig was, als ik niet kon slapen, als ik pijn had, mama zong altijd.' zei ik toen ik even terugdacht aan vroeger. Ik was een keer gepest, in de speeltuin door een ander meisje uit de straat, ze had mijn lievelingspop afgepakt en kapot gemaakt. Ik was er kapot van geweest en kon niet stoppen met huilen. Mama had net zo lang voor me gezongen totdat ik stopte met huilen, het was prachtig hoe ze zong. 'En nu zing ik meestal voor mijn zusje. Ze word er volgens mij wel blij van.' zei ik glimlachend. 'Ach, echt goed is het niet, maar dat is ook niet te verwachten zonder zangles..' mompelde ik zachtjes. Ik nam de laatste hap van mijn broodje en zuchtte toen ik wat achterover ging zitten in mijn stoel. Dit was zo onwerkelijk..

    Liam James Payne
    Ze grinnikt zachtjes en neemt het drankje van me aan. 'Dankjewel.' zegt ze. 'Zo, dat meisje daar achter die balie was dus ook een fan? Jullie hebben echt overal fans rondlopen, echt niet normaal.' zegt ze glimlachend. De glimlach lijkt niet van haar gezicht af te slaan. 'Ach, het is leuk hoor!' zei ik. Ik hield van de fans, zolang ze niet te ver gingen.. 'Wat is het ergste dat je al meegemaakt hebt dat een fan ooit tegen je zei of deed of zo?' vraagt ze een beetje nieuwsgierig. Ik leun achterover in de bank en neem rustig een slokje van mijn drankje. Ik dacht even na, het ergste.. 'Ik denk toch wel, dat fans soms te ver gaan. Fan zijn is één ding, ons stalken en te ver gaan iets anders. Het is bizar, dat ik niet meer normaal over straat kan en dat fans dingen van me proberen te stelen als ik niet uitkijk. Dat is denk ik wel het ergste wat ik meegemaakt heb. Fans die dingen proberen te stelen van je.' vertelde ik haar. 'Maar we weten wel dat het erbij hoort en gelukkig hebben we goede beveiligers. Die leer je vast nog wel kennen!' zei ik tegen Jenna.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jenna Lucy Martens

    Ik kijk Liam afwachtend aan. "Ik denk toch wel, dat fans soms te ver gaan. Fan zijn is één ding, ons stalken en te ver gaan iets anders. Het is bizar, dat ik niet meer normaal over straat kan en dat fans dingen van me proberen te stelen als ik niet uitkijk. Dat is denk ik wel het ergste wat ik meegemaakt heb. Fans die dingen proberen te stelen van je." verteld hij. Ik knik en neem af en toe een slokje terwijl hij verteld. "Maar we weten wel dat het erbij hoort en gelukkig hebben we goede beveiligers. Die leer je vast nog wel kennen!" Ik grinnik zachtjes en knik begrijpend. "Het is vast niet simpel om opeens zo beroemd te zijn en zoveel fans achter je aan te hebben die dan ook nog eens dingen van je willen stelen." Ik probeer onopvallend zijn zonnebril te pakken en grinnik zachtjes. "Grapje." zeg ik als ik zijn zonnebril weer met rust laat en nog een slokje van mijn drankje neem. "Eerlijk, ik ben fan van jullie, maar niet zo een erge. Ik fangirl niet, anders had ik dat vast al gedaan." Ik glimlach even en kijk nog wat rond in de Starbucks. "Dus ... wat doe jij zoal in je vrije tijd?" vraag ik als ik hem weer aankijk.


    16 - 09 - '17

    Niall Horan

    'doe maar Nandos ik ben te vaak bij KFC geweest' ik grinnik en blij kijk ik haar aan 'dat kan ik ook zeggen van NAndos maarja ik heb een voordeel kaart"glimlach ik. "Wees maar niet bang, alles gaat we van zelf, als je maar niet iets uitfloept wat helemaal niet mag." ik schiet in de lach dat zou echt iets vior mij zijn."Mijn laatste vriendje was iets van drie jaar geleden, maar dat was een periode waarin ik deed wat ik wilde, maar nu ben ik gewoon veranderd en me gaan focussen op mijn schoolcarrière." Ik kijk haar bemoedigend aam 'het geeft niets ik bedoel je bent aardig dusja en je hebt je weer naar de gpede gedachte gekregen. Kom dan gaan we' ik zet mjjn cap op mijn hoofd en geef haar mijn zonnebril. "als we nou gewoon hand in hand lopen als je dat goed vinnd'onzeker kijk ik haar aan. 'vragen negeren ik zou als jou zijnde zovrel naar de grond kijken en hard doirlopen. Ik vraag wel even of er security ons naar de auto wilt helpen want hier voor de deur staat het vol met de pers maar ook met hysterische meiden voor het concert' grinnik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    'Het is vast niet simpel om opeens zo beroemd te zijn en zoveel fans achter je aan te hebben die dan ook nog eens dingen van je willen stelen.' zegt ze als ze heel onopvallend mijn zonnebril wil pakken. Ze grinnikt zachtjes. 'Grapje.' zei ze waarna ze mijn zonnebril weer met rust liet en nog een slokje van haar drankje neem. 'Eerlijk, ik ben fan van jullie, maar niet zo een erge. Ik fangirl niet, anders had ik dat vast al gedaan.' Ze glimlacht even en kijkt nog wat rond in de Starbucks. Ik volg haar blik en zie hoe sommige mensen naar zitten te fluisteren en naar me kijken. Ik zucht en kijk weer naar de grond onder ons. 'Dus... Wat doe jij zoal in je vrije tijd?' vraagt ze als ze me weer aankijkt. 'Nou, meestal zijn we op tour dus dan loop ik wat rond in de stad met de andere jongens of ik sport wat. Maar als ik thuis ben breng ik graag tijd door met mijn vrienden en familie.' zei ik. Die momenten met familie en vrienden waren zeldzaam en ik genoot er dus altijd maar al te veel van. Mijn iPhone trilt in mijn zak en ik gris het ding eruit. Een smsje van het management.. Ik zucht, wat moeten die nou weer. Goed bezig Liam. staat er met een link erachter. Ik klik erop en lees het artikel.

    Liam Payne hand in hand gespot
    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    Ik grinnikte en gaf mijn telefoon aan Jenna naast me. 'We zijn goed bezig Jen.' grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 16:45 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Luciana Jase Carell

    ''Het geeft niets ik bedoel je bent aardig dusja en je hebt je weer naar de gpede gedachte gekregen. Kom dan gaan we'' Ik knikte even en pakte nog even snel mijn snapback uit mijn tas. Altijd handig. Ik deed mijn snapback op en ook gelijk zijn zonnebril. ''Ik heb dit ding altijd bij me, net zoals mijn beanie.'' grinnikte ik en pakte zijn hand vast. ''Vragen negeren ik zou als jou zijnde zoveel naar de grond kijken en hard doorlopen. Ik vraag wel even of er security ons naar de auto wilt helpen want hier voor de deur staat het vol met de pers maar ook met hysterische meiden voor het concert'' grinnikte hij. Ik schudde even lachend mijn hoofd en knikte. ''Het maakt mij niet zoveel uit of we met de security moeten, maar als jij het wilt. Kan het altijd.'' glimlachte ik. Ik deed mijn haar nog snel goed onder mijn snapback en mijn zonnebril goed op mijn neus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    NIall Horan.

    Vermakelijk pakt ze mijn hand vast en ik merk dat ik licht bloos. ''Ik heb dit ding altijd bij me, net zoals mijn beanie.'' ik glimlach 'dat is erg slim, ik zou ook altijd een zonnebril gebruiken voor de flitsen, dus als je er geen bij heb gaan we even shoppen' glimlach ik. lachend schud ze haar hoofd en knikt ''Het maakt mij niet zoveel uit of we met de security moeten, maar als jij het wilt. Kan het altijd.'' 'geloof me ik heb het ooit een keer zonder gedaan omdat ik dacht wel even wat te kunnen eten, het duurde bijna vijf uur voordat ik terug was, en dat was niet het ergste, ik had ge'sms't naar de jongens dat ik later was door de fans dus zijn ze allemaal mij komen zoeken omdat ik er niet heel goed tegen kan omdat ik ook claustrofobisch ben dus uiteindelijk 7 uur later waren we terug' ik grinnik even. 'sexy hoor' grijns ik naar haar en pak haar hand stevig vast. 'En daar gaan we' glimlach ik. Ik trek de deur open en gelijk hoor ik overal stemmen dingen vragen. Niet veel later hoor ik een stem roepen dat hier De Niall Horan is en een hoop gekrijs en geschreeuw dringt mijn oren in. Langleve de security die ze op een afstand hield. 'sorry voor de gehoorbeschadiging' beschermd sla ik een arm om haar

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luciana Jase Carell

    Ik zag hoe hij licht bloosde, waardoor ik toch een vertederd geluidje moet maken. ''Awh. Je bloost!'' riep ik lachend. ''Dat is erg slim, ik zou ook altijd een zonnebril gebruiken voor de flitsen, dus als je er geen bij heb gaan we even shoppen'' glimlachte Niall. Ik knikte. ''Ik heb een heel setje in mijn kast liggen, Raybans, altijd handig. Ik heb ook een hele collectie snapbacks en beanies.'' grinnikte ik. ''geloof me ik heb het ooit een keer zonder gedaan omdat ik dacht wel even wat te kunnen eten, het duurde bijna vijf uur voordat ik terug was, en dat was niet het ergste, ik had ge'sms't naar de jongens dat ik later was door de fans dus zijn ze allemaal mij komen zoeken omdat ik er niet heel goed tegen kan omdat ik ook claustrofobisch ben dus uiteindelijk 7 uur later waren we terug'' Ik schudde weer lachend mijn hoofd, hoe vaag die jongen ook kon zijn. ''Wel, ik hoop tenminste niet dat het bij ons gaat gebeuren. Bij zulke mensen word ik juist.. Wat agressief.'' Ik wist nou niet of het management de goeie meid heeft gekozen voor de baan.. Niall trok de deur open en een paar mensen van de security liepen voor ons zodat we er rustig naar buiten konden. Ik hield mijn snapback goed op mijn hoofd en mijn blik werd gericht op de grond. Eigenlijk wilde ik gewoon mijn vingers in mijn oren stoppen, maar dat leek me geen goed idee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Ze roept dat het schattig is en loop net me mee. Met nog een rood hoofd begeleid ik haar naar mijn auto. Ik zwaai af en toe wat luid gegil opleverd. Met een glimlach hou ikeen deur open en wacht tot ze zit. Dan loop ik snel om en bedank de beveiliging. Daarna grijns ik en toeter hard zodat ze weggaan. Snel geef ik gas en stop om de hoek im mijm gordel dichtklik. 'dat moest even anders bouwen ze een nest om ons"ik grinnik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    We zoeken een nieuwe Harry


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."