• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Op Liam nog niet, moet even bedenken hoe ik ga reageren want ik heb maar 1 woord gekregen van je haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oh sorry, ik zal t anders ff aanpassen]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Jenna Lucy Martens

    Ik bijt even op mijn lip, bang om een reactie te krijgen die ik niet wil horen. Iets zoals dat hij me inderdaad niet als zijn nepvriendin wil of dat het hem niet boeit dat hij mijn favoriet is. Een kleine glimlach verschijnt op zijn gezicht, is dat een goed teken? Ik blijf hem aankijken. Zijn ogen ... ik kan wel smelten in die ogen, maar ik kan me nog net inhouden. "Jenna, ik wil je wel als nepvriendin.." zegt hij dan opeens. Zei hij dat echt? Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Het is moeilijk, ook voor mij. Ik heb geen idee hoe ik hiermee om moet gaan.." zegt hij dan. Ik knik begrijpend, volgens mij begrijpen we elkaar wel goed. "En ben ik echt je favoriet?" vraagt hij dan met een brede grijns. Ik grinnik en knik. "Ja." Een lichte blos verschijnt op mijn gezicht terwijl ik mijn armen om zijn middel sla. Ok, waarom doe ik dit? Haha. "Euhm ... ik weet niet wat nu. Wil je mij echt nog als nepvriendin?" vraag ik nog eens voor de zekerheid. "En als dat zo is, wat gaan we dan nog doen voor het concert?" Ik kijk hem aan.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles

    Ik kijk haar even aan, ze is heel erg knap. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe de meisjes die ik gezien heb van de jongens, dat ik toch niet mag klagen met mijn nepvriendin. Ik kijk naar hoe ze glimlacht, haar tanden stralen echt. Eén van de mooiste glimlach die ik al ooit heb gezien. Uhum ok, lijkt wel alsof ik even begin te dromen of zo. Ik glimlach lief naar haar en bekijk haar prachtige ogen. Ogen die een kleine twinkeling hebben, wat ik best lief vind bij haar. Ogen om in te smelten, wat net niet gebeurd omdat ik even met mijn ogen knipper en dan naar mijn handen staar. Als snel kijk ik haar weer aan en glimlach opnieuw, wat een stilte zeg. "Dus Assana .." begin ik maar. "Zullen we anders ergens gaan lunchen? Dan kunnen we even praten en elkaar wat beter leren kennen, vind je dat een goed idee ... of?" Ik kijk haar afwachtend aan, ze zal het vast wel een goed idee vinden. Ik kan niet wachten om haar beter te leren kennen.


    Assana Barbara Kennedy

    "Dus Assana .." Begint Harry. "Zullen we anders ergens gaan lunchen? Dan kunnen we even praten en elkaar wat beter leren kennen, vind je dat een goed idee.. of?" Ik grinnik en knik. "Lijkt me leuk." Het was een super idee van Harry, ik wist niet zo super veel over de krullenbol, alleen dat hij beroemd is, er knap uitziet, negentien is en super vriendelijk. Eventjes verdrink ik in zijn groene ogen, ze zijn prachtig, net een grasveld, of bladeren van een boom, ik ruk mezelf los van zijn ogen en kijk om me heen. Het is geen echte relatie Assana, geen echte relatie en dat zal het ook niet worden. Puur zakelijk. Het is puur zakelijk. Ik zucht zachtjes, krijg je het geluk om Harry Styles te daten, is het geen echte relatie. Ik schud mijn hoofd en tover een glimlach op mijn gezicht waarna ik opsta en mijn hand aanbied aan Harry. Ik had wel honger dus lunch klonk geweldig. "Kom op, boyfriend, we zullen ze eens laten zien wat liefde is." Ik geef hem een glimlach en grinnik zachtjes terwijl ik een lok haar uit mijn gezicht haal. Ik was er klaar voor.


    The artist is the kid that survived.

    Liam James Payne
    'Ja.' grinnikt ze en ze knikt waarna ze een stap naar mij toe zet en haar armen om me heen slaat. Ik grijnsde en sloeg mijn armen ook om haar heen. 'Euhm... ik weet niet wat nu. Wil je mij echt nog als nepvriendin?' vraagt ze waarschijnlijk om nog meer zekerheid te hebben. Grijnzend knik ik. 'Ja! Ik ben blij met jou als nepvriendin Jenna.' drukte ik haar op het hart. 'En als dat zo is, wat gaan we dan nog doen voor het concert?' vroeg ze terwijl ze me aankeek. Ik keek even omhoog, iets wat ik wel vaker deed als ik nadacht. 'Hmm.. We kunnen wel gewoon even rondlopen door de stad? De stad een beetje verkennen, en als we iets leuks tegenkomen gaan we daar naartoe?' stelde ik voor. Ik zou echt niet weten wat ik met een meisje die ik net kende moest gaan doen. We hadden al wat gedronken, maar dat was nou niet helemaal perfect afgelopen. Ik zag mensen in de verte met fototoestellen staan dus ik greep snel Jenna's hand vast. Niet alleen daardoor maar ook gewoon omdat het goed voelde. Na Danielle had ik nooit meer een meisje gehad in mijn leven. Ik miste de aandacht wel..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles

    Ze grinnikt en knikt dan. "Lijkt me leuk." zegt ze. Ik glimlach breed. "Leuk!" Ik bekijk haar even. Ik moet toegeven dat ik eerder op oudere vrouwen val en dat het zelden gebeurd dat ik op jongere meisjes val of op meisjes van mijn eigen leeftijd val. Nu ga ik twijfelen, ik kan best op Assana vallen, ik bedoel moet je haar is zien. Ze is erg knap, beetje mijn type ja. Ze heeft erg mooie ogen waar je in kan verdrinken. En ze heeft echt zo een prachtige stralende glimlach die me altijd zelf doet glimlachen. Ik moet toegeven dat ik echt wel blij kan zijn met mijn nepvriendin. Ze is dan ook nog eens erg aardig! Ik zie hoe ze recht staat, haar hand aanbiedt en me aankijkt. "Kom op, boyfriend, we zullen ze eens laten zien wat liefde is." grinnikt ze zachtjes en haalt wat haar uit haar gezicht. Grinnikend neem ik haar hand vast. "Ja, laten we dat eens laten zien, girlfriend!" Ik grinnik zachtjes en trek haar mee. Als we de deur uit zijn hef ik haar op in mijn armen en draag haar zo naar buiten. "Pas op voor de paparazzi." En op dat moment komen ze af met hun flitsende camera's. Ik zet Assana weer neer en neem haar hand vast om vervolgens onze vingers in elkaar te vlechten. Ik trek haar mee en laat haar zeker niet los. "Gewoon blijven doorlopen." fluister ik in haar oor. Ik hoor allemaal vragen om me heen. "Harry, wie is die meid?" Ik reageer niet. "Ben jij Harry's nieuwe vriendin? Wat is je naam en waar kom je vandaan?" ze vuren de vragen maar op ons af zonder adem te halen tussendoor. Ik trek haar al snel ergens binnen. "Hier goed?" Ik voel mijn mobiel trillen die ik boven haal en kijk er op. Hmm, Charlotte. 'Hey Hazz, waarom mocht ik niet mee? :c' Oeps ... Ik besluit te reageren. 'Sorry, ik mocht nu niemand meenemen dus ook jou niet, ik maak het zeker goed met je! Stel iets voor?'

    Jenna Lucy Martens

    Ik was onzeker, onzeker dat Liam me niet goed genoeg zou vinden, maar toch liet hij blijken dat hij me wel als nepvriendin wil wat me weer helemaal blij maakt. Door de armen van hem om me heen werd ik helemaal warm. Na mijn vraag zag ik hem even omhoog kijken, alsof hij aan het nadenken is. "Hmm.. We kunnen wel gewoon even rondlopen door de stad? De stad een beetje verkennen, en als we iets leuks tegenkomen gaan we daar naartoe?" stelt hij voor. Ohjee, de stad? "De stad?" Ik laat hem los en kijk hem grijnzend aan. "De stad verkennen? Oh ja, in alle kledingwinkels! Je weet niet wat je net zei, ik hou van shoppen!" Ok, ik ben nu echt veel te vrolijk. Ik kuch eens. "Sorry, te enthousiast, maar nee je weet echt niet wat je doet." Ik grinnik. "Maar, maar, maar ... ik zal me inhouden en we zullen wat dingen verkennen." glimlach ik. Zo meteen vindt hij me nog één of andere freak of shopaholic of zo. Afgang ...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 18:05 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Moet ik nog ergens reageren want soms let ik echt niet op?]


    [Nog op mijn spoiler, staat op de vorige pagina (:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry, ik heb vel te lang niet meer gereageerd en gekeken. hoe ver is het topic nu? En kan Elizabeth al naar de jongens?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hour schreef:
    (...)

    [Nog op mijn spoiler, staat op de vorige pagina (:]


    [Oh sorry, zal even kijken]

    [Ik heb mijn vorige reactie een beetje aangepast]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 18:05 ]


    16 - 09 - '17

    Assana Barbara Kennedy

    Harry had me gewaarschuwd voor de paparazzi, maar toch kwam het eventjes als een lichte schok er waren er zo veel! "Harry, wie is die meid?" Komt er van één kant, Harry zelf is best stil en ontspannen. "Ben jij Harry's nieuwe vriendin? Wat is je naam en waar kom je vandaan?" Ik geef ze een glimlach en een knikje waarna Harry me snel een random etenstent intrekt. "Hier goed?" Vraagt hij, ikzelf vond het superlief dat hij dat aan me vraagt, het maakt me niet echt uit waar hij me mee naartoe neemt, zolang als hij me daar maar niet achterlaat, ik ben echt super slecht in me te oriënteren en loop al heel snel verloren, ik geef hem een glimlach en knik. "Super!" Dan hoor ik een best vervelend geluid en zie al snel hoe Harry zijn gsm uit zijn zak vist. Met een lichte zucht zoek ik een tafeltje, Harry met me meetrekkend, niet dat hij dat door heeft, terwijl hij geconcentreerd op zijn schermpje tikt om dan letters op het witte stukje te laten verschijnen. Ik grinnik en zet me neer aan het tafeltje, het staat ongeveer in het midden van het kleine, maar gezellige cafeetje. "Hier?" Vraag ik zachtjes, in de hoop dat hij niet aan zijn gsm vastgeplakt blijft zitten, ergens gaf het me wel een jaloers gevoel, wat raar is, want ik ben niet eens zijn echte vriendin, maar toch, het was er gewoon en kon er niks aan doen. Ik werd al snel jaloers, maar dat ging ik niet laten zien aan Harry, dat hoefde hij niet te weten, straks denkt hij nog dat ik gek ben, jaloers zijn over een sms'je terwijl ik zijn vriendin nog niet eens ben. Ik zucht nog maar een en kijk naar de menukaart. Wat zullen we eens nemen?


    The artist is the kid that survived.

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    'euhm bedankt zegt ze zacht en ik grinnik even. 'en meneertje komt geen pondje aan.' ze kijkt me met open mond aan en ik schud mijn hoofd 'nee eigenlijk niet het liefste ven ik lui maar podium is ook vermoeiend' grinnik ik 'ik zou dat echt met iemand die veel eet kunnen delen doe maar broodje kip en frietjes' ik schirt in de lach. Snel vertel ik de bestelling. 'wil je ook een toetje?"ik kijk haar vragend aan


    Luciana Jase Carell

    ''Wil je ook een toetje?'' Ik knikte even en glimlachte naar Niall, mijn handen vouwde ik op en keek het restaurant door. Het was niet bepaald druk, maar ook niet echt iets wat je rustig kon noemen. Een zuchtje rolde over mijn lippen. ''Hoe ga je allemaal met die publiciteit om? De haat en al die dingen?'' vroeg ik toch maar, ik wilde alles weten van zijn leven. Nou, niet letterlijk, maar toch moest meer dan tachtig procent wel. Ik keek hem geïnteresseerd aan en mijn mondhoeken krulden verder omhoog. Zijn ogen waren mooi helderblauw, die van mij waren grijs. Toch was ik wel blij met mijn ogen, maar ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    Ze knikt en snel vraag ik een ober om straks een toetje te halen, het was niet zo dat ik beroemd was en gelijk mijn zin wou, nee dat was niets voor mij. Ze zucht zachtjes ''Hoe ga je allemaal met die publiciteit om? De haat en al die dingen?' en ze kijkt me nieuwsgierig aan. Ik zucht ook zacht, 'Nou ehm, in het begin eigenlijk heel slecht, ik voelde me dood ellendig om de negativiteit en zoals je misschien al weet was ik altijd de minst gelieve en nu is het wel normaler. Ik heb gewoon heel veel steun van de jongens gehad, en aangezien ik niet goed kan liegen zagen de jongens het gelijk als er wat gebeurt was of zo dus dan praatte we erover, en dan helpen we elkaar. Maar nog steeds vind ik haat een moeilijk onderdeel. In het begin zul je echt veel haat krijgen, je zult niet goed genoeg zijn en zo maar als ze zien dat we gelukkig zijn zullen de meeste blij zijn voor ons. Ik probeer zelf zo min mogelijk terug te lezen maar soms op straat willen ze met iedereen op de foto behalve mij en dat raakt me dan wel maar ik doe alsof het niets uit maakt en de jongens trekken me meestal gewoon op de foto's. Als het je dwars zit moet je het mij of Liam of Zayn ofzo gewoon vertellen het lucht op' zeg ik haar en begin te grijnzen als ik de berstelling aan zie komen. Met twee man zetten ze alles neer en wensen ons een goede maaltijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne
    'De stad?' zegt ze als ze me loslaat en me grijnzend aankijkt. 'De stad verkennen? Oh ja, in alle kledingwinkels! Je weet niet wat je net zei, ik hou van shoppen. Sorry, te enthousiast, maar nee je weet echt niet wat je doet.' ratelt ze op een snel tempo. 'Maar, maar, maar.. ik zal me inhouden en we zullen wat dingen verkennen.' glimlacht ze. Ik grinnikte en pakte haar hand vast om vervolgens richting de stad te lopen. De kledingwinkels kwamen steeds dichter op elkaar en ik was bang dat Jenna dadelijk ineens weg zou sprinten en ik haar kwijt zou raken in de menigte. 'Jij met je shoppen.' zei ik plagend. We liepen steeds dieper de stad in en het werd steeds iets drukker. Ach, gelukkig viel het mee met de fans, de meeste waren nu al bij het theater waar we straks op zouden treden, dus gelukkig hadden we daar niet veel last van. 'Als je ergens naar binnen wil, dan zeg het maar hoor.' zei ik glimlachend tegen Jenna.

    [Moest ik nog ergens op reageren met Lynn?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Edward Styles

    Ik hoorde "Hier?" dus knikte ik maar, zonder te weten waarover het ging. Als ik het berichtjes verzonden heb naar mijn beste vriendin steek ik mijn mobiel weer in mijn broekzak en kijk op, het valt me nu pas op dat ik op een andere plaats sta dan ik daarnet stond. Ik kijk opzij en zie dat ik aan een tafel sta waar Assana ondertussen al aan zit. Ik zie hoe ze de menukaart in haar handen neemt en er in begint te kijken. Ik plof naast haar neer. "Sorry, dat was mijn beste vriendin, ik moest even antwoorden." leg ik uit. Ik glimlach lief naar haar en neem ook een menukaart die ik open sla en er in kijk, ze hebben hier best veel gerechten. Moest Niall er zijn, die zou elke dag naar Nando's gaan, eens iets anders mag ook en ik vind het al helemaal niet erg om eens zo een knap meisje met me mee te nemen om ergens te gaan eten, zo gezellig. "Wat wil jij?" vraag ik terwijl ik naar Assana kijk met een lieve glimlach.

    Jenna Lucy Martens

    Liam grinnikte om mij en nam mijn hand vervolgens vast om me mee te nemen richting de stad. ik hou van de stad, dan heb ik het dus echt over het shoppen. Ik vind het leuk om eens met mijn vriendinnen, of zelfs eens met mijn moeder een keer naar de stad te komen om elke winkel te doen en alle leuke kleding en schoenen en accessoires te bekijken en dan eventueel te kopen. Ik kom soms echt met hopen zakken naar buiten en dan past er uiteindelijk niks meer in mijn kast. Ook een terrasje doen vind ik altijd wel eens leuk, met zo warm weer eens een verfrissend drankje drinken terwijl je over vanalles een keer rustig kan praten, heerlijk. De kledingwinkels komen dichter, maar ik besluit me in te houden en mooi bij Liam te blijven. "Als je ergens naar binnen wil, dan zeg het maar hoor." Ik kijk Liam glimlachend aan. "Hoeft niet. Als jij ergens wil zijn moet je het zeggen. Kan jij nu ook eens iets over jezelf vertellen? Iets wat ik als fan nog niet weet ofzo?"

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 18:11 ]


    16 - 09 - '17

    [Moest ik nog op iemamd reageren ? ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.