• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    'Zal wel moeten zeker?' grinnikt ze en ze loopt verder met me mee tot aan de deur. 'Hou je hand een beetje voor je ogen en hou mijn hand vast.' zeg ik als ik haar hand zacht vastpak en mijn vingers met de hare verstrengel. Ik gooi de deuren open en nog voordat we buiten staan vliegen de flitsen al op me af. 'Liam is dat je vriendin? Liam wie is dat meisje? Liam wat ga je doen?' hoor ik mensen schreeuwen. Ik hou mijn mond vastberaden gesloten en glimlach vriendelijk naar de enkele fans die buiten voor het gebouw staan. Ik hou Jenna's hand vast en trek haar mee door de menigte heen. Gelukkig hield de paparazzi na een paar straten op met ons achtervolgen en ik trok haar snel mee de dichtsbijzijnde Starbucks in. 'Zo, dat viel wel mee toch?' vroeg ik toen ik mijn zonnebril afzette. Ik zocht naar een bank en toen ik deze had gevonden ging ik erop zitten met Jenna's hand nog steeds in de mijne geklemd.

    Lynn Yasmin Jones
    'Michael Jackson en Chris Brown. Maar als ik moest kiezen dan zou het Michael Jackson zijn. Hij maakte geweldige muziek, was wereldberoemd en bracht hit na hit uit. Zo wil ik ook worden. Natuurlijk niet in mijn eentje, en ik verwacht ook niet dat we beter worden want hij was zowat de beste zanger ooit, maar ik wil dat mensen mij en de jongens over een aantal jaar nog herinneren.' legde hij uit en ik glimlachte even naar hem. Mooi voorbeeld, Michael Jackson. Mijn ouders luisterde veel naar zijn muziek. 'Het mooiste moment van je leven?' vroeg hij mij nieuwsgierig. Hmm, dit was moeilijk.. De geboorte van mijn kleine zusje was het eerste wat in me opkwam. Kiara Lynn Jones was drie jaar geleden in mijn leven gekomen en droeg mijn naam als tweede naam, iets waar ik ontzettend trots op was. Zij was het kleine zonnestraaltje als ik me down voelde en ze kon me altijd vrolijk maken. 'De geboorte van mijn kleine zusje Kiara denk ik. Ze is net drie en het vrolijkste kind dat ik ooit meegemaakt heb.' zei ik glimlachend. Ja, dat was zeker het mooiste moment, ze had nog geen idee van wat er gebeurde op dit moment, maar ach, ooit zou ze het allemaal snappen. Familie was belangrijk voor me en de geboorte van mijn zusje had me dat nog eens extra duidelijk gemaakt. Mijn beurt.. 'Wat is de laatste ervaring waardoor je een sterker persoon bent geworden?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zaynn Javadd Malik

    Lynn leek in diepe gedachten, dus ik kon haar even bestuderen. Mooie, lange haren, zeldzame oogkleur, schattig gezichtje. Ze was knap, geen èèn klein puntje wat minder was, haar huidskleur was heel lichtjes getint, volle lippen. Toen ze klaar was met nadenken keek ik haar aan. 'De geboorte van mijn kleine zusje Kiara denk ik. Ze is net drie en het vrolijkste kind dat ik ooit meegemaakt heb' glimlachte ze. Mijn mondhoeken krulden wat meer omhoog en ik grinnikte even. 'Blije peuters zijn gewoon fantastisch' lachte ik. 'Wat is de laatste ervaring waardoor je een sterker persoon bent geworden?' vroeg Lynn. Zonder aarzeling of twijfel gaf ik mijn antwoord. 'De dood van mijn oom' Het was werkelijk verschrikkelijk, onze hele familie was erg hecht. 'Favoriete film?' vroeg ik. Iets heel anders, alleen nu wilde ik iets van haar persoonlijkheid horen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Yasmin Jones
    Hij grinnikte en zijn mondhoeken krulde wat omhoog. 'Blije peuters zijn gewoon fantastisch' zei hij nog voordat ik mijn vraag had gesteld. 'De dood van mijn oom' was het antwoord op mijn vraag. Hij zei het zonder twijfel of enige aarzeling. Voor mij gaf dat aan dat hij net zoveel om zijn familie gaf als ik deed en dat hij een hechte familie had. Ik vond hem ook wel zo'n familie mens. 'Favoriete film?' vroeg hij aan mij en even viel er een stilte toen de ober kwam met de glazen water en de bestelling op nam. Ik bestelde een panini met ham en kaas, mijn favoriete broodje wat ze meestal in alle lunchrooms wel hadden. De ober liep weer weg en ik richtte me weer op de vraag. 'Hmm, lastig..' zuchtte ik. 'Dan toch de Step Up films' zei ik grijzend. Ik hield van dansen en die films waren gewoon geweldig. 'Favoriete quote?' vroeg ik. Het zou me iets vertellen of zijn persoonlijkheid en kijk op het leven.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    Lynn bestelde een panini en ik een broodje gezond, erge honger had ik niet maar ik had er wel zin in. Terwijl Lynn nadacht, nipte ik wat van mijn water en keek haar aan toen ze antwoord gaf. 'Hmm, lastig' zuchtte ze eerst. 'Dan toch de Step Up films' grijnsde ze erna. Ze hield dus van dansen. Weer een ding wat we dus echt helemaal niet gemeen hadden. De enige die voor geen meter kon dansen in One Direction, was ik. Niet dat ik er moeite mee had, we waren tenslotte een zanggroep en geen dansgroep. 'Favoriete quote?' vroeg ze. Dit keer was het mijn beurt om even na te denken. 'Just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life' besloot ik toch maar te zeggen. Het was mijn favoriet. Even dacht ik na voor een nieuwe vraag. Het was best moeilijk zo, vragen verzinnen. 'Mooiste liedje?' vroeg ik dan maar. Eens kijken van welke muziek ze hield. Ik wist eigenlijk niet goed waarom maar bij iedereen vroeg ik me wel af van welke muziek ze hielden. Het was belangrijk voor me, misschien was dat het wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Yasmin Jones
    Hij dacht even na en ik nam een slok van mijn glas water. De ijsklontjes die erin zaten waren al bijna gesmolten. 'Just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life.' hoorde ik zijn stem zeggen en even dacht ik na. Hij had wel gelijk, de quote was diep en je moest er even over na denken, maar hij klopte wel. 'Die is inderdaad mooi.' zei ik toen hij zichtbaar nadacht over zijn volgende vraag. 'Mooiste liedje?' vroeg hij uiteindelijk en ik zuchtte. Waarom stelde die jongen telkens zulke moeilijke vragen! 'Er zijn zoveel mooie liedjes maar als ik dan toch moet kiezen.. Mirrors van Justin Timberlake.' zei ik. Ik weet niet wat het met dat liedje was, maar telkens als ik het hoorde raakte het me echt. Hoe vaak ik het ook hoorde en hoewel ik het bijna grijs gedraaid had, het bleef een mooi liedje. De ober kwam met onze broodjes en ik keek tevreden naar de panini op mijn bord, het liefste zou ik meteen aanvallen, maar dat was niet netjes had ik geleerd van mijn ouders. 'Wat is jou grootste angst?' vroeg ik toen ik even nadacht over de mijne. Mijn angst was mensen kwijtraken en eenzaam zijn. Ik haatte het ook daarom om te liegen tegen mijn familie, wie weet zouden ze wel zo boos worden dat ze niks meer met me te maken wilde hebben.. Ik zuchtte even zachtjes en nam voorzichtig een hap van mijn broodje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson.

    "Misschien op papier, in je hoofd niet. We both know that" Verontwaardig staar ik naar me beeldscherm.
    "Is de McDonalds hier dichtbij?" Vraag Lauren dan. Ik knik. "Superdupermegadichtbij!" Gil ik vrolijk. Ik sleur Lauren mee naar de deur die naar buiten leid. "Ben je er klaar voor? Er zal waarschijnlijk heel verl paperazzi zijn." Grijnzend kijk ik haar aan. Plotseling voel ik mijn mobiel trillen.
    "Sorry." Verontschuldig ik me. "Eindelijk! Ik heb mijn eigen fans. Ik krijg er meer Bro (:" Lachend staar ik naar de foto die ze erbij heeft verstuurd.
    "I see, I see. Knap meisje by the way ^^" Stuur ik terug. Wacht, straks zal ze denken dat ik het over die andere meisjes had.
    "Mijn knappe zusje, en nee ik ben niet pedo. Zeg het maar alvast x Lou." Ik druk op verzenden en kijk dan vrolijk naar Lauren.

    Zayn Javadd Malik

    'Die is inderdaad mooi' zei ze. 'Er zijn zoveel mooie liedjes maar als ik dan toch moet kiezen.. Mirrors van Justin Timberlake' antwoordde ze vervolgens. 'Mooi liedje' knikte ik. Justin Timberlake was een erg goede zanger en behoorde tot één van mijn favorieten. Mirrors was dan ook één van zijn beste liedjes vond ik. De ober kwam weer aanlopen om onze broodjes neer te zetten. Vriendelijk bedankte ik hem, waarna ik een hap van mijn broodje nam. Lynn dacht even na maar stelde al snel haar vraag. 'Wat is jou grootste angst?' vroeg ze. Oh nee, daar zullen we het hebben. 'Eerst water ook nog, maar daar ben ik overheen gekomen door de videoclip van What Makes You Beautiful. Ik ben doodsbang voor grote hoogtes, en het donker vind ik ook niet bepaald fijn' mompelde ik waarna het bloed naar mijn wangen steeg en ik bloosde. Het was niet erg goed te zien, maar je zag het wel. Door de eerdere watervrees kon ik dan ook niet zwemmen. 'Wat zijn je hobby's?' vroeg ik. Dit keer wilde ik op onderzoek gaan wat ze in haar vrije tijd deed. Eigenlijk had ik Lynn al best goed leren kennen. Ze was een leuk, opgewekt en lief meisje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jenna Lucy Martens

    "Hou je hand een beetje voor je ogen en hou mijn hand vast." zegt hij. Zonder aarzelen knik ik en doe wat hij zegt. Ik hou mijn hand voor mijn ogen en voel hoe hij mijn hand vastneemt en onze vingers in elkaar verstrengeld. De paparazzi vuurt allemaal vragen op Liam af en duwt wat tegen ons. Oh dear, wat is dit toch allemaal? Ik hoor een paar fans aan de zijkant op Liam roepen die hij een lieve glimlacht schenkt. Zonder iets te zeggen blijf ik meelopen met Liam terwijl ik zijn hand blijf vasthouden.

    Het werd rustiger, de paparazzi was weg. Liam trok me vervolgens mee in de dichtsbijzijnde Starbucks. "Zo, dat viel wel mee toch?" vraagt hij. Ik twijfel even om te liegen en gewoon ja te antwoorden. "Euhm, het ging ... Aan de ene kant had ik het erger verwacht, aan de andere kant had ik het minder erg verwacht." Ok, dit klinkt verwarrend. Ik kuch. "Ja, het viel wel mee." antwoord ik dan simpel. Ik laat me meetrekken door Liam naar een bank waar hij gaat zitten. Ik ga naast hem zitten en kijk even naar onze handen. Ik kijk hem weer aan en glimlach. "Wat zullen we drinken?"


    16 - 09 - '17

    ( Oh boy, even ben je weg en zijn er zoveel bijgekomen?!
    Ik ga even bijlezen^^ )

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 19:18 ]


    -

    Wrennah schreef:
    Oh boy, even ben je weg en zijn er zoveel bijgekomen?!
    Ik ga even bijlezen^^


    [Gail, probeer tussen haakjes te schrijven, aub]


    16 - 09 - '17

    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 20:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luciana Jase Carell

    Ik grinnikte even. "Naar Nando's dan? Of Kentucky Fried Chicken?" Vroeg ik maar, ik wist wel dat hij liever naar Nando's ging, maar ja. Misschien eens een keer iets anders, wie weet. "Wat moeten we in hemelsnaam doen als een nepstel? Ik bedoel, handen vasthouden.. Kussen..?" Zei ik en keek hem met een vragende blik aan, waarna ik toch een glimlach liet zien. Ik kon het wel met Niall uithouden, hij leek me in ieder geval geen egoïst en hij was echt oprecht aardig en schattig. Ach ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Ik begin te glimlschen 'ehm dat mag jij dan kiezen' stel ik voor. Ze vraagt wat we moeten doen als nepstel. 'uhm ik denk het we moeten iedereen laten denken dat we eht wat hebben dus ik ben bang dat ik een keer mijn eten moet delen publiekelijk en dan zullen ze het door hebben"pruil ik zielig. 'ik stel voor dat we starten met hand in hand lopeb? Ik ben er niet bepaald ervaren mee en de jongens hebben me tips gegeven maar die weet ik al niet meer" zuht ik met een glimlachje. 'ik heb ooit een vriendin gehad toen ik zeven was dat was de eerste en laatste' deel ik mee. Waarom? Geen idee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luciana Jase Carell

    Ik grinnikte even. "Dan maar Nando's, ik ben al te vaak naar de KFC geweest." Grinnikte ik. ''uhm ik denk het we moeten iedereen laten denken dat we eht wat hebben dus ik ben bang dat ik een keer mijn eten moet delen publiekelijk en dan zullen ze het door hebben" Ik lachte even kort. "Wees maar niet bang, alles gaat we van zelf, als je maar niet iets uitfloept wat helemaal niet mag." Grijnsde ik. "Mijn laatste vriendje was iets van drie jaar geleden, maar dat was een periode waarin ik deed wat ik wilde, maar nu ben ik gewoon veranderd en me gaan focussen op mijn schoolcarrière." Ik zuchtte even en keek naar mijn Vans.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lynn Yasmin Jones
    'Eerst water ook nog, maar daar ben ik overheen gekomen door de videoclip van What Makes you Beautiful. Ik ben doodsbang voor grote hoogtes, en het donker vind ik ook niet bepaald fijn.' mompelde hij en ik zag hoe zijn wangen licht roze kleurde. Ahw, wat schattig! Ik vond dat zo schattig als jongens bloosde. 'Daar hebben we al een overeenkomst, ik haat het donker.' zei ik zachtjes. 'Wat zijn je hobby's?' vroeg hij. Ik denk dat hij meer wilde uitvinden over wat ik in mijn vrije tijd deed, en hoe we het goed over konden laten komen voor de pers. 'Mijn hobby's.. Ik zing en ik speel piano. Verder hou ik ook van dansen, alhoewel ik er niet echt goed in ben.' mompelde ik waarna ik even op mijn onderlip beet. Ik was meer het type 'uitgaansdansen', een beetje met je kont schudden en het was klaar. Ik was echt geen top danser, een echte stijl kon ik niet. Maar ach, ik hield ervan om het te doen en daar ging het om. Zolang ik er plezier in had was het goed. 'Wat vind je eigenlijk van al die aandacht die je elke dag, de hele dag door krijgt?' vroeg ik. Ik was er altijd al nieuwsgierig naar geweest wat beroemdheden daarvan vonden. Ik zou echt gek worden als ik de hele dag door gestalkt werd door gekke fans..

    Liam James Payne
    'Euhm, het ging.. Aan de ene kant had ik het erger verwacht, aan de andere kant had ik het minder erg verwacht.' zegt ze en ik kijk haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ze kuchtte even. 'Ja, het viel wel mee.' antwoord ze dan simpel en ik grinnik even. 'Wat zullen we drinken?' vroeg ze toen ze me even glimlachend aankeek. Ik merkte toen pas dat ik haar hand nog vasthad en liet haar hand snel los. Damn, wat was dit ongemakkelijk.. Het was zo raar om zo klef te spelen met een meisje wat ik net een paar minuten kende. Ik wist echt niet hoe ik ermee om moest gaan. 'Ik wil wel een Caramel Frappucino.' zei ik. Ik hield van dat drankje. Er zaten dan ook genoeg calorieën in, maar ach, dat trainde ik er ooit nog wel vanaf. Ik grinnikte even om mijn gedachtes en richtte me toen weer op Jenna. 'Wat wil jij? Ik ga het wel halen.' zei ik toen ik opstond en me klaarmaakte om naar de balie te lopen en drinken te bestellen voor ons. Ik keek even op haar neer en haar vriendelijke glimlach deed iets met me. Ze leek me echt een lief en leuk meisje. Ik hoopte maar dat ze mij ook een beetje mocht, anders zou het nog een groot drama worden..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.