• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Praattopic.


    Het Begin

    De jongens zitten te wachten in de concertzaal waar ze vanavond gaan optreden op hun vijf vriendinnen. De vriendinnen komen de zaal binnen en hebben al te horen gekregen wiens vriendin ze gaan spelen. Familie van de jongens kan eventueel thuis wachten of ergens in de stad wat gaan doen, want die denken dat de jongens een soundcheck hebben. Voor de duidelijkheid: De familie krijgt niet te horen dat het nepvriendinnen zijn, om geen enkele reden.


    Artikels


    - Liam Payne hand in hand gespot.
    - Zayn Malik nieuwe vriendin?
    - Louis Tomlinson waarschijnlijk ook niet meer single
    - Ook een verandering in Horan's en Styles' liefdesleven?


    We zullen u op de hoogte houden van de boyband One Direction, snel leest u hier meer over.


    Liam Payne hand in hand gespot

    Deze morgen verliet Liam Payne, een lid van de populaire boyband One Direction de concertzaal waar ze later deze avond zouden optreden. Echter verliet hij niet alleen de zaal, maar met een meisje. Een meisje dat nooit eerder in de buurt van de jongens werd gezien. Ze liepen samen hand in hand het gebouw uit. Niemand weet precies waar ze heen gingen en niemand weet precies wie dat meisje was waarmee de knapperd hand in hand mee over straat liep. Later brengen we meer verslag uit over dit mysterieuze meisje aan Liam's zijde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jenna Lucy Martens

    Ik ratelde maar door en Liam zei amper niks. Ik wachtte nog op zijn antwoordt na mijn vraag. "Nou, meestal zijn we op tour dus dan loop ik wat rond in de stad met de andere jongens of ik sport wat. Maar als ik thuis ben breng ik graag tijd door met mijn vrienden en familie." zegt hij. Ik knik. Ik begrijp het wel dat je buiten tours veel tijd met familie en vrienden door zou brengen, ik zou het echt niet kunnen zo lang zonder hun. Na een tijd zal het vast wel wat wennen, maar het moet echt moeilijk zijn. Ik hoor een geluidje dat van Liam's Iphone blijkt te komen. Ik neem nog een slokje van mijn drankje terwijl hij zijn sms'je leest. Opeens steekt hij grinnikend zijn Iphone naar me uit. Ik neem hem aan en kijk wat er op staat, meteen valt de grote titel op: Liam Payne hand in hand gespot. "We zijn goed bezig Jen." grijnst hij. Ik grinnik en knik blijkbaar. Ik lees snel het artikeltje door, ze zijn echt snel met zo dingen publiceren, wauw. En hey, Liam zei Jen, hij noemt me al Jen, zoals sommige vrienden doen, wow. Ok uhum, kuch. Ik geef zijn Iphone terug en zucht. "Het gaat al beginnen .." mompel ik.

    [Als niemand anders Harry wil, dan wil ik hem wel overnemen hoor]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 22:27 ]


    16 - 09 - '17

    Depay schreef:
    Lynn Yasmin Jones
    Hij staarde me even aan, alsof hij niks durfde te zeggen. Ik was een beetje bang dat ik zo slecht gezongen had en dat hij nu de goede woorden zocht om het toch nog netjes te brengen. 'Dat was..' zei hij waarna hij weer stopte en ik nam voorzichtig een slok van mijn water. 'Dat was echt heel mooi, Lynn. Ik kan het gewoon niet anders beschrijven. Van wie heb jij zo'n mooie stem gekregen?' vroeg hij en hij keek me ongelovig aan. Ik keek hem net zo ongelovig terug aan, vond hij echt dat ik mooi kon zingen? 'Mijn moeder kan goed zingen.' vertelde ik. 'Vroeger zong ze altijd voor me, als ik verdrietig was, als ik niet kon slapen, als ik pijn had, mama zong altijd.' zei ik toen ik even terugdacht aan vroeger. Ik was een keer gepest, in de speeltuin door een ander meisje uit de straat, ze had mijn lievelingspop afgepakt en kapot gemaakt. Ik was er kapot van geweest en kon niet stoppen met huilen. Mama had net zo lang voor me gezongen totdat ik stopte met huilen, het was prachtig hoe ze zong. 'En nu zing ik meestal voor mijn zusje. Ze word er volgens mij wel blij van.' zei ik glimlachend. 'Ach, echt goed is het niet, maar dat is ook niet te verwachten zonder zangles..' mompelde ik zachtjes. Ik nam de laatste hap van mijn broodje en zuchtte toen ik wat achterover ging zitten in mijn stoel. Dit was zo onwerkelijk..


    Zayn Javadd Malik

    'Mijn moeder kan goed zingen' vertelde ze. Aandachtig en geboeid luisterde ik naar haar. 'Vroeger zong ze altijd voor me, als ik verdrietig was, als ik niet kon slapen, als ik pijn had, mama zong altijd' zei ze. Automatisch glimlachte ik. Het klonk echt lief. 'En nu zing ik meestal voor mijn zusje. Ze word er volgens mij wel blij van' glimlachte Lynn. 'En daar hebben we nog iets gemeen' knikte ik zachtjes. Ondanks dat Safaa onderhand al acht was, zong ik nog altijd voor haar. Het was een paar jaar geleden, nog vòòr de x Factor, begonnen. Mijn aandacht werd weer op Lynn gevestigd. 'Ach, echt goed is het niet, maar dat is ook niet te verwachten zonder zangles..' mompelde ze zachtjes. 'Lynn,' begon ik. 'Ik heb letterlijk duizenden meisjes horen zingen, zacht uitgedrukt. Maar jou stem.. heeft iets speciaals. Zeg nou niet dat het niet echt goed is, want dat is het namelijk wel. Anders zou ik dit überhaupt niet zeggen. Natuurlijk, zangles hebben alle zangers en zangeressen nodig. Maar dit was gewoon helemaal zuiver, zonder ook maar èèn enkele fout. Je hebt talent' glimlachte ik naar haar. Het was gemeend, zeer gemeend. Overdrijven deed ik niet, dit was namelijk een feit en niet allen mijn mening. Het was mooi om haar stem te horen. Een geweldige stem. Lynn had haar broodje op en ook ik at het laatste stukje op het bordje op. Daarna nam ik nog een slokje van mijn water en keek naar het meisje wie nu tegenover mij zat. 'Wil je ergens heen of wil je nog even blijven zitten?' Vragend keek ik haar aan, wachtend op een antwoord.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Yasmin Jones
    'Lynn, ik heb letterlijk duizenden meisjes horen zingen, zacht uitgedrukt. Maar jou stem.. heeft iets speciaals. Zeg nou niet dat het niet echt goed is, want dat is het namelijk wel. Anders zou ik dit überhaupt niet zeggen. Natuurlijk, zangles hebben alle zangers en zangeressen nodig. Maar dit was gewoon helemaal zuiver, zonder ook maar één enkele fout. Je hebt talent.' zei hij terwijl hij mij glimlachend aankeek. Het enige wat ik kon doen was mijn ogen neerslaan en de woorden langzaam tot me door laten dringen. En hoe meer het tot me door drong, hoe meer bloed er naar mijn wangen steeg en hoe roder ik voor mijn gevoel werd. Zoveel complimenten, van zo wereldberoemde zanger. Dit kon niet anders dan dat het een droom was. Net toen ik wilde vragen of hij me wilde knijpen, zodat ik wakker kon worden uit deze geweldige droom hoorde ik zijn stem weer. Ik keek op en keek recht in zijn ogen, die in het echt nog mooier waren dan op alle foto's en posters die ik gezien had. 'Wil je ergens heen of wil je nog even blijven zitten?' vroeg hij en hij keek me vragend aan. Ik keek hem aan, in zijn ogen alsof ik nergens anders meer naar kon kijken. Ik staarde, wat was ik aan het doen? In zijn ogen aan het staren ja. Nee, kijk weg Lynn, zeiden duizenden stemmetjes in mijn hoofd waarna ik mijn ogen dus ook op iets anders richtte. Mijn lege bord om precies te zijn. Daarna probeerde ik hem zo normaal mogelijk glimlachend aan te kijken. 'Uhm, het maakt mij niet zoveel uit. Ik weet niet hoe laat jullie je soundcheck en zo hebben?' zei ik twijfelend. 'Anders kunnen we misschien nog even de stad in gaan?'

    Liam James Payne
    Ze grinnikt en knikt even vriendelijk, daarna leest ze snel het artikel door waarana ze mijn iPhone teruggeeft en zucht. 'Het gaat al beginnen..' mompelt ze. Ik stopte mijn mobiel terug in mijn zak en staarde een beetje ongemakkelijk naar de grond. Ik snapte niet zoveel van Jenna. De ene keer kwam ze heel enthousiast en positief over en soms was ze ineens zo negatief en onzeker leek het wel. Ik dronk mijn Caramel Frappuchino op en zette het lege bekertje op de tafel voor ons. Ik kuchtte en krabde even op mijn achterhoofd. Ik wist niet wat ik nu moest zeggen, ik had het idee dat niks op dit moment goed was.. Een ongemakkelijke sfeer hing even tussen ons en ik speelde wat met mijn eigen handen. 'Luister', begon ik, 'Ik snap dat je dit niet wilt doen hoor.. Je mag het best tegen het management zeggen, ze regelen vast wel een ander meisje voor me.' kwam er uiteindelijk zachtjes uit mijn mond. Het zou me niet verbazen als ze het nog echt zou doen ook, want volgens mij vond ze het echt niks om mijn 'nepvriendin' te spelen. Misschien had ik wel iets fouts gezegd, ik wist echt niet wat er aan de hand was met haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    Toen ik zag dat Lynn langzaamaan rood werd, krulden mijn mondhoeken weer omhoog. Dat was echt schattig. Na mijn vraag keek ze me recht in mijn ogen, waardoor ik gedwongen was om terug te kijken. Iets waar ik geen enkele moeite mee had, en ook nooit zou krijgen. Mooie, diepe ogen waarin je kon verdrinken. De twinkeling die in haar ogen scheen maakte het er nog mooier op. Ze vroeg wat, maar ik zat nog helemaal in een soort trance. Pas een minuut later hoorde ik haar vraag. 'Uhm, het maakt mij niet zoveel uit. Ik weet niet hoe laat jullie je soundcheck en zo hebben?' Ineens werd ik uit mijn trance gehaald en dacht gelijk na. 'Waarschijnlijk twee uur vòòr het concert, pas over een aantal uurtjes' gaf ik snel antwoord. 'Anders kunnen we misschien nog even de stad in gaan?' Ik knikte en glimlachte weer. 'Vind ik goed' zei ik en net op dat moment kwam de ober weer. Voordat ik Lynn weer aan zou kijken en weer ging staren, vroeg ik om de rekening. Nauwelijks in een minuut vertrok de man en kwam met de rekening terug. Niet duur. Mijn portemonnee haalde ik uit mijn zak tevoorschijn en ik pakte het geld en de fooi eruit. Dankbaar nam de ober het aan en liep weer weg. Dat was mijn teken om op te staan en de stoel aan te schuiven. 'Waar zullen we heen gaan?' vroeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 0:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Yasmin Jones

    'Waarschijnlijk twee uur voor het concert, pas over een aantal uurtjes.' gaf hij antwoord, lang nadat ik mijn vraag al gesteld had. Na mijn voorstel om de stad in te gaan knikte hij en glimlachte weer. 'Vind ik goed.' zei hij en net op dat moment kwam de ober weer aanlopen. 'Saved by the waiter.' mompelde ik zachtjes tegen mezelf. Ik zuchtte. Waar was ik met mijn hoofd, ik was nooit zo afwezig.. Ik was altijd duidelijk aanwezig en er altijd bij met mijn hoofd, en nu ineens werd ik helemaal zwak en afwezig door twee ogen. Al waren het natuurlijk niet alleen zijn ogen, zijn hele gezicht was perfect. Ik hoorde hoe Zayn om de rekening vroeg en de ober leek binnen een paar seconden weer terug te zijn met de gevraagde rekening. Voordat ik het bonnetje kon pakken om uit te rekenen wat ik moest betalen haalde Zayn zijn portemonnee al uit zijn zak en betaalde de ober. 'Oh.' kwam er zacht uit mijn mond. Zayn stond op en schoof zijn stoel aan de tafel. 'Waar zullen we heen gaan?' vroeg hij met een glimlach op zijn gezicht. Ik moest moeite doen om hem niet in zijn ogen te kijken en weer weg te dromen. Ik zette mijn voeten stevig aan de grond en stond ook op. Ik griste mijn handtas van onder de tafel vandaan en schoof mijn stoel aan terwijl ik nadacht over wat we konden doen. We hadden nog een aantal uur, dus we konden eigenlijk doen wat we wilde, maar toch, het was moeilijk om iets te kiezen aangezien we elkaar pas een paar minuten kende. Ik beet een paar seconden nadenkend op mijn onderlip. 'We kunnen.. gewoon wat rondlopen en kijken of we iets leuks tegenkomen om te doen?' stel ik voor. Ik had geen idee wat we konden doen. 'In ieder geval weg hier, want die man daar aan de bar kijkt me wel heel eng aan.' zeg ik, doelend op een man die nogal opvallend zijn ogen over mijn lichaam en gezicht laat glijden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    'We kunnen.. gewoon wat rondlopen en kijken of we iets leuks tegenkomen om te doen?' stelde ze voor. 'Goed idee' stemde ik gelijk in. Nu pas viel het me op dat Lynn werkelijk perfect was. Ik had wel opgemerkt dat ze knap was, en een leuk karakter had alleen alles samen bij elkaar gevoegd was hèt perfecte meisje. Ik schrok van mijn gedachten, eerlijk gezegd. Dacht ik dat nou serieus over mijn nepvriendin? Het was wel de waarheid. 'In ieder geval weg hier, want die man daar aan de bar kijkt me wel heel eng aan' zei Lynn. Al meteen keek ik op naar de man en kneep mijn ogen tot spleetjes. Wat had ik daar een hekel aan, altijd weer mannen die of het hielden bij het bekijken van jongere meisjes, of ze lastig vielen. Inderdaad, snel weg hier. Mijn zonnebril zette ik weer op en ik wachtte even tot ook Lynn haar zonnebril ophad. Ik pakte haar hand vast, glimlachte even bemoedigend naar haar en liep toen met haar de lunchroom uit. Meteen werden we weer lastig gevallen door paparazzi, en toen ik ons tussen de paparazzi door had getrokken volgden ze ons vanaf de overkant. Ach ja, het was ook voor de media bedoeld. Hopelijk was het niet zo erg dat ze ons alleen maar bleven volgen, want daar had ik dus echt geen zin in.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 1:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Yasmin Jones
    'Goed idee.' stemde hij gelijk in. Hij keek op naar de man aan de bar en ik zag hoe hij hem even een vieze blik toe worp. De man schrok zichtbaar dat hij betrapt was en richtte zijn ogen snel weer op de bar voor zich. Ik grinnikte, mannen waren zo raar soms.. Zayn pakte zijn zonnebril uit zijn zak en ik besloot zijn voorbeeld te volgen en zette mijn zwarte Ray Ban ook weer op mijn neus. Hij pakte mijn hand vast, waardoor ik weer even van de wereld was. Nog steeds was het allemaal zo onwerkelijk, en nu besefte ik dat ik zijn ogen niet eens nodig had om in extase te raken.. Een simpele aanraking en een vriendelijke glimlach waren al genoeg. Ik werd weer met beide benen op de grond gezet toen we eenmaal buiten meteen weer lastig werden gevallen door de paparazzi. Mijn gedachtes, die zojuist nog in de zevende hemel waren, kwamen weer terug op aarde en besefte dat het allemaal acteerwerk was. Niet alleen van mij, maar ook van Zayn. Zayn trok me door de paparazzi heen naar de overkant en zelfs toen lieten ze ons nog niet met rust. Vanaf een afstandje volgde ze ons en knipte ze zoveel mogelijk foto's. Hadden die gasten nou echt niks anders te doen dan foto's maken.. Het hoorde er allemaal bij, bij deze acteerstunt. Het was juist de bedoeling dat ze ons volgde, hoe raar ik het ook vond, het was de bedoeling van het management. Ik keek even om me heen om mijn gedachtes te legen en bekeek de etalages van de winkels die we voorbij liepen. Voor zover ik kon zien liepen we vlakbij een uitgaansgebied. Grote deuren met rode lopers, de neon-lichten boven de raam. Dit was de buurt waar 's nachts pas leven in kwam. Nog steeds waren mijn vingers enigszins verstrengeld met die van Zayn en tevreden keek ik er even naar. De paparazzi was gestopt met ons volgen en liepen weer terug naar de plek waar we vandaan kwamen. 'Denk je dat de paparazzi erin trapt? Dat jullie ineens alle vijf een vriendin hebben?' vroeg ik uit het niets aan Zayn die naast me liep.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    Ondertussen keek ik naar de stoep waar we op liepen en dacht na. Ik had echt zin in het concert van dadelijk, vooral omdat Lynn erbij was. Ze zou het leuk vinden, dat wist ik zeker. Trouwens, wat nou als niemand erin trapte? Nou, eigenlijk zo'n beetje iedereen trapte er wel in. De enigen waardoor ik me schuldig voelde was mijn familie. Mijn drie zusjes, maar ook mijn halfzusje. Natuurlijk wilde ik ook niet liegen tegen Tricia en Yasser. Maar wat als de pers het nou geloofde? Moesten we het dan na een tijdje uitmaken? Ja, daar schoot je veel mee op. De paparazzi namen nog een paar foto's en gingen toen weg. Mijn blik ging naar Lynn. 'Denk je dat de paparazzi erin trapt? Dat jullie ineens alle vijf een vriendin hebben?' vroeg ze. 'Dat weer ik wel zeker. Niemand is sneller gelovig dan de paparazzi. Gewoon erg' grinnikte ik. De straat was nog verlicht door de lucht, maar ook door de felle kleuren van de clubs en pubs. Het was niet laat, nog erg vroeg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lynn Yasmin Jones
    'Dat weet ik wel zeker. Niemand is sneller gelovig dan de paparazzi. Gewoon erg.' hoorde ik hem grinniken. Mijn hand zat nog steeds stevig in de zijne en even liet ik mijn blik er langs af glijden. Het zag er goed uit, niet raar, gewoon alsof het zo hoorde. Ik vroeg me af of ik nu zijn hand los moest laten, nu er geen paparazzi meer in de buurt was en het rustig was op straat. Mijn hersenen draaide even op volle toeren, mijn ene kant wilde dat ik losliet en mijn andere kant wilde niets liever dan zijn hand vasthouden en niet loslaten. In tegenstrijd met mezelf, voor de tweede keer vandaag. Ik haalde mijn linkerhand door mijn haren heen en zette mijn zonnebril weer af, die ik vervolgens in mijn shirt stak. Het enige wat me zei dat ik zijn hand los moest laten, was omdat het gewoon acteren was. Alhoewel ik me afvroeg, hoeveel acteren het nog voor mij was. Hoe ik hier vanochtend binnen was gekomen, zonder zin in dit hele project, het lieve, blije meisje spelend, veranderde nu langzaam in zijn wie ik echt was.. Ik zuchtte zachtjes, bijna onhoorbaar en liet met tegenzin zijn hand weer los. 'De paparazzi is weer weg.' zei ik met een zwak glimlachje op mijn gezicht. We liepen langs een paar gebouwen af, gebouwen waarvan ik geen idee had wat het was. 'Heb je zin in het concert?' vroeg ik toen ik even omhoog keek en hem in zijn gezicht aankeek. Ik haatte dit, ik wist niet eens wat ik moest zeggen, wat ik moest doen. Totaal radeloos door Zayn Malik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Luciana Jase Carell

    Ik lachte even kort toen Niall toeterde en toch uiteindelijk om de hoek stopte. ''Dat snap ik ja, maar het was het waard. Ik wilde niet dat we omsingeld waren door de fans, ach ja.'' Ik deed mijn snapback en zonnebril af, deed mijn haar even goed en klikte mijn gordel vast. Nu had ik geen spijt dat ik mijn Vans aan had gedaan in plaats van mijn hoge hakken. Hoge hakken zaten altijd zo irritant, dus ik besloot ze in mijn kast te laten en mijn Vans te nemen. Toch dacht ik dat hakken een betere indruk zouden maken, maar ik liep liever in mijn eigen stijl. Snapbacks, beanies, Vans en skinny jeans. Hoge hakken waren niets voor me, maar ik vond ze toch grappig om aan te doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.

    ''Dat snap ik ja, maar het was het waard. Ik wilde niet dat we omsingeld waren door de fans, ach ja.'' Ik grinnik even en haal mijn cap van mijn hoofd en haal snel een hand door mijn haren zodat het weer een beetje zat. Ik hield van mijn Rangerover wagen. Het was een fijne auto. IK glimlach en rommel wat in een van de vele kastjes in de auto en vind het bakje kauwgom. Ik klik hem open en houd Luciana hem voor. 'Ow zal ik trouwens iets over mezelf vertellen. wel zo eerlijk.' snel prop ik er een in mijn mond en bijt het doormidden. 'Ik ben dus Niall Horan, '18 jaar. Ik speel gitaar, piano en drum. Ehm ik zing graag. Mijn echte haarkleur is dit' ik wijs het bruine gedeelte aan 'maar ik verf het liever blond. Mijn beste vrienden zijn mijn lads en mijn broer Greg. Uhm even denken, ik heb mijn rijbewijs nog niet zo heel erg lang eigenlijk en godszijdank gaat mijn beugel er over drie dagen uit' beïndig ik mijn verhaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jenna Lucy Martens

    Even was het stil. Had ik iets verkeerd gezegd? Dat was namelijk niet de bedoeling ... Ik zie hoe zijn drankje al op is. Ik drink nog een paar slokjes van mijn latte en kijk hem dan aan als hij "Luister" zegt. Ik knik en weet niet wat ik zou moeten verwachten. Ik voel me nu erg onzeker om de één of andere reden. "Ik snap dat je dit niet wilt doen hoor.. Je mag het best tegen het management zeggen, ze regelen vast wel een ander meisje voor me." zegt hij dan. Wow, echt? Ik kijk hem aan en slik. Ik sla mijn ogen neer. Dus .. ik ben niet goed genoeg? "Ik ... dus ... dus je wil een ander meisje? Wat doe ik verkeerd? Je kent me niet eens." Ik zet mijn glas met een hard klap neer op het tafeltje. "Als je echt wil, dan ga ik wel en dan kan je een ander meisje krijgen." Ik kreeg tranen in mijn ogen. Eén van mijn idolen zei net zoiets en het geeft me het gevoel dat ik niet goed genoeg ben. En dan was Liam nog wel mijn favoriet. Ik sta op en kijk hem nog één keer aan, nu met tranen in mijn ogen. "Doei." Ik loop de Starbucks uit.


    16 - 09 - '17

    Luciana Jase Carell

    Ik glimlachte en pakte een kauwgompje om die vervolgens in mijn mond te stoppen. ''Ow zal ik trouwens iets over mezelf vertellen. wel zo eerlijk.'' Ik grinnikte en knikte. "18 jaar. Ik speel gitaar, piano en drum. Ehm ik zing graag. Mijn echte haarkleur is dit' ik wijs het bruine gedeelte aan 'maar ik verf het liever blond. Mijn beste vrienden zijn mijn lads en mijn broer Greg. Uhm even denken, ik heb mijn rijbewijs nog niet zo heel erg lang eigenlijk en godszijdank gaat mijn beugel er over drie dagen uit'' Ik lachte even. "Je beugel staat je wel schattig." Grinnikte en stootte hem aan met mijn elleboog. "Maar ja, ik heb mijn rijbewijs ook al, maar was te lui om naar mijn auto te lopen, dus heb maar een taxi gebeld." Glimlachte ik. Ik stopte mijn snapback en de zonnebril van Niall in mijn tas en zuchtte. "Wat zullen je fans ervan vinden?" Vroeg ik uit pure nieuwsgierigheid.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xSunshineee schreef:
    Jenna Lucy Martens

    Even was het stil. Had ik iets verkeerd gezegd? Dat was namelijk niet de bedoeling ... Ik zie hoe zijn drankje al op is. Ik drink nog een paar slokjes van mijn latte en kijk hem dan aan als hij "Luister" zegt. Ik knik en weet niet wat ik zou moeten verwachten. Ik voel me nu erg onzeker om de één of andere reden. "Ik snap dat je dit niet wilt doen hoor.. Je mag het best tegen het management zeggen, ze regelen vast wel een ander meisje voor me." zegt hij dan. Wow, echt? Ik kijk hem aan en slik. Ik sla mijn ogen neer. Dus .. ik ben niet goed genoeg? "Ik ... dus ... dus je wil een ander meisje? Wat doe ik verkeerd? Je kent me niet eens." Ik zet mijn glas met een hard klap neer op het tafeltje. "Als je echt wil, dan ga ik wel en dan kan je een ander meisje krijgen." Ik kreeg tranen in mijn ogen. Eén van mijn idolen zei net zoiets en het geeft me het gevoel dat ik niet goed genoeg ben. En dan was Liam nog wel mijn favoriet. Ik sta op en kijk hem nog één keer aan, nu met tranen in mijn ogen. "Doei." Ik loop de Starbucks uit.


    Liam Payne
    Ze kijkt me aan maar slaat vrijwel meteen haar ogen weer neer. 'Ik.. dus... dus je wil een ander meisje? Wat doe ik verkeerd? Je kent me niet eens.' zegt ze en ik schrik van haar reactie. Zo bedoelde ik het helemaal niet! Met een klap zet ze haar glas hard neer op de tafel. 'Als je echt wil, dan ga ik wel en dan kan je een ander meisje krijgen.' zegt ze en ik zie hoe ze tranen in haar ogen krijgt. Een enorm schuldgevoel glijdt over me heen als ze opstaat en me nog één keer aan kijkt met betraande ogen. 'Doei.' zegt ze en ze loopt de Starbucks uit. 'Jenna wacht!' roep ik maar voordat ik het weet is ze al de Starbucks uit. Ik loop op een snel tempo achter haar aan en weet haar makkelijk in te halen. Ik pak met mijn hand haar pols vast en draai haar om. Een paar centimeter tussen ons is er nog over. 'Jenna, het spijt me.. Ik bedoelde het niet zo. Het lijkt gewoon alsof je dit allemaal tegen je zin doet..' probeerde ik haar uit te leggen en mijn grip rond haar pols verslapte. 'Ik.. Ik wil gewoon niet dat je dingen doet die je niet wil.. Het ligt niet aan jou, want ik vind je echt leuk tot nu toe.' zeg ik en voorzichtig trek ik haar tegen me aan en sla mijn armen om haar middel. Misschien was het een slechte beslissing om dat te doen, maar ik moest toch mijn spijt laten blijken.. 'Het spijt me.' verontschuldigde ik me zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jenna Lucy Martens

    Ik kon me nog net inhouden niet te gaan huilen. Ik knipper een paar keer heel snel met mijn ogen om de tranen weg te krijgen als ik Liam hoor roepen. "Jenna wacht!" Ik zucht en versnel mijn passen als ik iemand hoor lopen achter mij. Hij pakt mijn pols opeens vast en draait me om. Ik durf hem amper aankijken, maar doe het toch. "Jenna, het spijt me.. Ik bedoelde het niet zo. Het lijkt gewoon alsof je dit allemaal tegen je zin doet." zegt hij en ik voel hoe zijn hand rond mijn pols verdwijnt. Ik wil mijn mond openen om iets te zeggen, maar sluit hem al snel weer. "Ik.. Ik wil gewoon niet dat je dingen doet die je niet wil.. Het ligt niet aan jou, want ik vind je echt leuk tot nu toe." Hij trekt me tegen zich aan en slaat zijn armen om mijn middel. Hier schrik ik even van, waarom neemt hij me nou vast en zo? "Het spijt me." zegt hij zachtjes. Ik duw zijn armen weg. "Niet doen ... als jij me niet als nepvriendin wil, zeg dat dan gewoon eerlijk en kom je niet verontschuldigen. Ik gedraag me zo omdat het even moet wennen, ik heb het soms moeilijk met dingen zoals deze en het duurt even voor ik me dan open stel. Ik ... ik ..." Ik aarzel even om te vertellen dat hij mijn favoriet is. "Ik heb het ook een beetje moeilijk hiermee omdat jij mijn favoriet bent ..." Stel dat ik echt verlief op hem wordt, wat dan?


    16 - 09 - '17