• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hopelijk mag ik vandaag nog achter mijn computer, anders komt mijn andere rol morgen


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Rol: mens in het kasteel, zus van Cenred
    Naam: Samira Elisabethe Blade
    Leeftijd: 16
    Geslacht: vrouwelijk
    Beroep: achternicht van de koning,
    Uiterlijk mét foto:


    (let niet op de kruisboog)
    Samira heeft, in tegenstelling tot haar broers, bruinblonde, gekrulde lokken met grijze ogen. Ondanks dat ze jonger is, is ze bijna even groot als haar broers, en zeer tenger gebouwd.
    Innerlijk: Samira is heel openlijk, en graag in het bijzijn van anderen. Meestal is ze in het dorp te vinden, omdat ze daar de sfeer aangenamer vindt dan in kasteel. Ze praat met veel mensen, en vindt het lichtelijk irritant als mensen haar negeren. Verder wil ze veel echte mannendingen doen, zoals zwaardvechten en boogschieten. Niet dat ze hier ooit toestemming voor krijgt, maar ze blijft het hopen. Verder is ze een beetje schuw naar onbekende mensen, wat snel overwaait als zij ze eenmaal goed kent.
    Geschiedenis: Samira is de jongste uit een gezin van drie kinderen, met twee oudere broers. Toen Cenred op zijn elfde naar het kasteel van haar achteroom vertrok bleef zij bij haar oudste broer en ouders. Toen haar vader overleed en haar broer het hertogdom heeft overgenomen is zij naar het kasteel van haar achteroom gegaan om bij Cenred te zijn.
    Mening over de koning: Samira heeft eigenlijk geen echte mening over de koning, ze weet dat zijn daden slecht zijn, maar ze kan eigenlijk niet geloven wat hij doet.
    Extra: Iedereen noemt haar anders, Samira, Elisabethe, het maakt haar niet zo veel uit. Verder heeft ze een uil, Bertrham, die ze vaak vrij laat rondvliegen, maar die toch veel bij haar te vinden is. Ook rijdt Samira paard en speelt ze altviool.

    Omg! Sorry, maar ze faalt een beetje naar mijn idee. I.i.g. mijn eerste echte rpg-stukje hierbij komt zo online!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:08 ]


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    omg! Ik schrok toen ik de kruigboog opeens zag, later kwam ik achter dat het maar een foto was xD


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Tja, was een van de beste foto's die ik kon vinden, maar die hoort er natuurlijk niet bij ;)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Gwenx1D schreef:
    Tja, was een van de beste foto's die ik kon vinden, maar die hoort er natuurlijk niet bij ;)



    Ja, dat is te zien :)... Oke, begrijp het


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    @Gwenx1D, je hebt staan dat ze het achternichtje van de koningin is maar ze is het achternichtje van de koning. Just saying.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    kan ik nog meedoen dan wil ik een jongens personage maken.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    kan ik nog meedoen dan wil ik een jongens personage maken.

    Ja, je kan nog perfect meedoen (:
    Waar wil je een jongen hebben?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Deze reactie is er niet meer de nieuwe staat ergens onder

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:21 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    ....

    Heb je geen echte foto?
    Dat staat net iets beter naar mijn mening.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Heb je geen echte foto?
    Dat staat net iets beter naar mijn mening.


    Ik ben druk bezig met mijn man personage, don't worry die zal komen.. ;)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Heb je geen echte foto?
    Dat staat net iets beter naar mijn mening.


    Ik ga kijken


    Vampire + Servant = Servamp

    Rol: zoon van een beroemde houthakker van de koning
    Naam: Ciad Morningstar
    Leeftijd: 16
    Geslacht: jongen
    Beroep: Houthakker
    Uiterlijk mét foto: Het is van de Game of thrones I know, maar dit is het enige wat ik kon vinden, sorry


    Innerlijk: Ciad is een hard doorwerkende persoon die graag in de bossen leeft. Nadat zijn vader stierf heeft hij verder geen contacten meer met het buitenrijk. Ciad weet alles over het leven van bomen en planten, maar steden heeft hij geen flauw idee van.
    Geschiedenis: Ciad is opgegroeid tussen de bomen in een klein hutje dat hij runt na de dood van zijn vader. Zelf gaat hij nooit het woud uit, maar ooit zou hij het ooit willen om de buitenwereld te kunnen zien. Zijn moeder heeft hij nog nooit gekend.
    Mening over de koning: Denkt vrij normaal en wilt de koning graag een keer ontmoeten
    Extra: Zijn enige bezit is zijn bijl die zijn vader altijd op zak had.

    Ik hoop dat het zo goed is. En dan zou het misschien bij de dorpsbewoners horen.
    Ik hoop ook dat het plaatje het doet.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:21 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Is dit een soort van Game of Thrones RP?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GhostCider schreef:
    Is dit een soort van Game of Thrones RP?

    Nee niet echt (:
    Ik heb alleen de GIF er van gebruikt omdat ik die wel mooi vond staan.
    Deze RPG is veel realistischer dan GoT.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.