• Ik zoek zeg maar muziek waar je goed op kunt sporten. Ik moet namelijk een playlist in elkaar zetten en zelf heb ik wel een stel nummer maar ik wil zeg maar van alles wat hebben.
    Dus als jullie nu echt leuke muziek hebben waar je goed op kunt sporten denk bij sporten aan hardlopen, fietsen of iets in die richting roept u maar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Licet schreef:
    (...)

    Ik ben best wel Calvin Harris fan maar die albums van hem worden steeds minder..


    Mèh, ik ben ook niet per sé een fan, maar dit liedje gaat nog wel vind ik. :Y)


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk moet je gewoon nummers zoeken die dan ineens 'harder' gaan (: Dat geeft vaak een soort boost.



    Goed voorbeeld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Metal muziek helpt bij mij ook nog wel eens c:
    Bijvoorbeeld Slipknot of zo.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Mèh, ik ben ook niet per sé een fan, maar dit liedje gaat nog wel vind ik. :Y)


    Ik heb moet zeggen dat ook een al een ruime tijd geen liedjes van hem heb geluisterd. Maar ik ben zeker een goede 3-4 jaar fan geweest.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb meestak nooit muziek op.
    Waarom? Ik ga dan op de maat rennen en dan ziet er bij mij heel raar uit.

    Sempra schreef:
    Ik heb meestak nooit muziek op.
    Waarom? Ik ga dan op de maat rennen en dan ziet er bij mij heel raar uit.


    Haha, daar heb ik gelukkig nooit last van :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Bohemian like you - The Dandy Warhols
    Oud, maar echt heel goed!


    Pedin i phith in aníron, a nin ú-cheniathog

    Junns schreef:


    Je loopt twee keer zo hard (cat)


    Mijn trainer ziet me al aankomen. Hahah


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hier staan heel veel afspeellijsten die bedoelt zijn voor Bodypump lessen, maar ze werken bij elke soort sport goed!


    As travars

    Macklemore met Triftshop of Can't hold us
    Nicki minaj David getta armin van buuren christina aguilera feel this moment. uhm beyonce


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cas schreef:
    Als ik sport luister ik vaak naar nummers van Halestorm of Rise Against omdat ik van alternatieve dingen houd. Je kan trouwens op de muziek van Psy ook lekker sporten.


    He, die heb ik live gezien :3 Ik denk alleen niet dat Sarita'tje naar dat ^ gaat luisteren.


    Sarita, zet nyancat aan als je gaat hardlopen. (cat)

    Sofinite schreef:
    (...)

    He, die heb ik live gezien :3 Ik denk alleen niet dat Sarita'tje naar dat ^ gaat luisteren.


    Sarita, zet nyancat aan als je gaat hardlopen. (cat)


    Ja maar het niet echt voor mij. Ik moet liedjes op de ipod van mijn trainer zetten die hij voor elke sport kan gebruiken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    All Time Low is wel leuk om op te sporten haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    All Time Low is wel leuk om op te sporten haha.


    Slim! Haha, dat nummer loop ik ook altijd op :D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind Thunder - Yellow Claw ft. The Opposites fijn om op te sporten ,
    & Can't hold us - Macklemore ft. Ryan Lewis (:
    Maar dat verschilt bij mij op het moment , hopelijk heb je iets aan de tips/suggesties die wij je geven !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa