• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    'Katherine?' Ik kijk even naar het meisje voor me. 'Dat is lang geleden.' glimlach ik 'Goed en met jou?' Ik weet niet veel over hoe het komt dat Katherine er is. Ik weet dat ze de dochter van tante Leslie -die niet echt familie van ons is- en Nick is maar hoe het komt weet ik niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Katherine?' Ik kijk even naar het meisje voor me. 'Dat is lang geleden.' glimlach ik 'Goed en met jou?' Ik weet niet veel over hoe het komt dat Katherine er is. Ik weet dat ze de dochter van tante Leslie -die niet echt familie van ons is- en Nick is maar hoe het komt weet ik niet.


    Katherine Garcia
    Ik had Tyler nog gezien toen hij veel kleiner was, al was ik zelf toen ook kleiner. 'Inderdaad' zei ik instemmend toen hij zij dar het lang geleden was. Ik kon voeen wat hij voelde maar iets zinnigs kreeg ik er niet uit, 'goed hoor.' antwoord
    Ik als hij op zijn beurt vraagt hoe het met mij gaat, 'hoe gaat het met Alexi en Mayra?'



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Met May gaat het wel goed denk ik maar met mam... ik heb geen idee, ze is nog steeds niet over pap heen volgens mij. ' Ik voel iets van frustratie omdat ik zelf niets van hem herinner en mama er ook niet over wil praten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    "Mm, ik denk dat het cadeautje inderdaad wel uitgepakt wil worden," zeg ik met een knipoog terug. Ik strek mijn nek iets als Drew daar kusjes drukt en ik ga met mijn hand een beetje ruw door zijn haren heen, maar niet pijnlijk ruw.

    Leslie Sadler
    Het is wel duidelijk dat Jake me niet gelooft, dus laat ik het er maar bij zitten. "Laat maar," zeg ik dan en kijk gewoon voor me uit. Ik blijf doorlopen naar de kantine en als we die binnengaan, laat ik Jake zijn hand los. Ik loop naar het eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Met May gaat het wel goed denk ik maar met mam... ik heb geen idee, ze is nog steeds niet over pap heen volgens mij. ' Ik voel iets van frustratie omdat ik zelf niets van hem herinner en mama er ook niet over wil praten.


    Katherine Garcia
    'Dat is te begrijpen' antwoord ik, ik had gehoord wat er gebeurt was tussen Alexi en Axton was gebeurt. Het was verschrikkelijk, ik voelde de frustratie die hij voelde, waarschijnlijk om zijn vader. Ik had zijn vader misschien 1 keer gezien, maar ik betwijfelde of hij zijn eigen vader kon herinneren 'waar was je naar opweg?'




    Don't be like the rest of them, darling

    Drew 16 +
    Mijn handen trekken haar topje uit over haar hoofd en beginnen over haar borsten te strelen, door haar bh heen. Ik kijk naar haar rode bh. Het is een mooie en niet enkel omdat het gewoon een rode is en sexy maar omdat hij haar huid mooi uit laat komen.

    Jake Sadler
    Ik stop mijn handen in mijn zakken en loop haar zuchtend achterna. Waarom is iedereen zo lichtgeraakt vandaag?! Ik pak gewoon een appel en ga aan een tafel zitten terwijl ik op Leslie wacht.

    Tyler Parker
    'Naar mam, heb je zin om mee te gaan? Ze zal blij zijn om je te zien.' glimlach ik naar haar 'Hoe gaat het eigenlijk met Nick?' vraag ik haar dan met een glimlachje. Het is ook al zo'n tijdje geleden dat ik hem gezien heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Iemand meeten ?

    [heb Mayra?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Naar mam, heb je zin om mee te gaan? Ze zal blij zijn om je te zien.' glimlach ik naar haar 'Hoe gaat het eigenlijk met Nick?' vraag ik haar dan met een glimlachje. Het is ook al zo'n tijdje geleden dat ik hem gezien heb.


    Katherine Garcia
    'Ehm, ja tuurlijk' antwoord ik met een glimlach en laat mijn tassen verdwijnen en verschijnen in mijn kamer. 'Met mijn vader gaat het goed, waarschijnlijk verveelt hij zich nu hij thuis zit en niks heeft te doen. Volgens mij was hij de laatste tijd meer bezig met het nieuwe heerser in de onderwereld ding, veel demonen en engelen maken zich er druk over'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik weet niet of dat eigenlijk goed nieuws of slecht nieuws is die nieuwe heerser maar we zien wel.' glimlach ik.
    We lopen samen naar de kamer van mijn moeder. Ik klop op de deur en hoor wat gestommel. Mam doet de deur open en tovert een glimlach op haar gezicht. 'Tyler, Katherine?' Ze kijkt verbaast naar Katherine. 'Wat ben jij gegroeid.' zegt ze en laat ons binnen. 'Je lijkt een beetje op je moeder.' Ik zie mam haar gsm in brokken op de grond liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Viderian Orion Gytowe
    Ik werd met een kreun wakker. Ik heb de hele ochtend verslapen!
    Ik pakte wat kleding uit mijn kast en kleedde me om.
    Ik liep de kamer uit en besloot wat te eten in de kantine. Mijn hoofd leek te exploderen. Een zucht rolde over mijn lippen.
    Ik liep naar een tafel en liet mijn hoofd op de koude plastic liggen. Ik zocht mijn telefoon in mijn zakken. En zette Try van P!nk op.


    [Cari zou toch nog iemand meeten? Ik dacht Liss, maar ik weet het niet zeker. Dus heb ik gewoon een basis meet stukje geschreven. ^-^]

    Caritate Mansue May
    Ik liep het gebouw binnen en omdat ik in gedachten was lette ik niet op.
    Ik botste, alweer, tegen iemand aan. 'Sorry, ik lette niet op.' zei ik
    Ik keek op naar diegene.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Leslie Sadler
    Jake reageert niet meer en ik pak mijn eigen eten. Ook neem ik wat te drinken en ik zie dan dat Jake al aan een tafel zit. Wat doen we weer gezellig. "Moet jij niet nog iets te drinken?" vraag ik aan hem als ik plaats neem en begin alvast met eten.

    Michelle Fox
    Drew begint aan het uitkleden van mij of uitpakken. Hij kijkt naar mijn beha en ik kijk op naar hem. "Je weet dat je niet de beha mag uittrekken hè?" Knipoog ik dan. "Het cadeautje zelf mag niet uit."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik weet niet of dat eigenlijk goed nieuws of slecht nieuws is die nieuwe heerser maar we zien wel.' glimlach ik.
    We lopen samen naar de kamer van mijn moeder. Ik klop op de deur en hoor wat gestommel. Mam doet de deur open en tovert een glimlach op haar gezicht. 'Tyler, Katherine?' Ze kijkt verbaast naar Katherine. 'Wat ben jij gegroeid.' zegt ze en laat ons binnen. 'Je lijkt een beetje op je moeder.' Ik zie mam haar gsm in brokken op de grond liggen.


    Katherine Garcia
    'We zien wel,' beaamde ik, ik wist nirt zo veel over zowel de oude al de niewe heerser en ik had nog niet gekozen. Wanneer e de kamer van Alexi binnen gaan kijkt ze me verbaast aan, 'war ben jij gegroeit' zei ze tegen mij terwijl ze ons binnen liet 'ik kan niet altijd klein blijven' zeg ik met een glimlach en ik knikte toen ze zei dat ik een beetje op mijn moeder leek, 'dat hoor ik vaker' zeg ik met een glimlach. 'Hoe gaat het?' Vrorg ik haar, ik had het net al aan tyler gevraagt maar ik wilde wetdn watbzij erop zou antwoorden, ik kon voelen dat ze erg verdrietig was.



    Don't be like the rest of them, darling

    [Zou Cari Callum mogen meeten?]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 22:06 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Sure.. callum is opzoek naar zijnkamer e heeft nog geen kamer genooten. Post jij eerst of moet ik dat doen


    Don't be like the rest of them, darling