• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Na wat gegil word ik wakker en zit gelijk recht om hoog, ik voel me hart in me keel kloppen.
    Ik kijk rond en zie Erik nog net weg lopen. Ik besluit niet zo veel aandacht aan te besteden en ik doe snel me haar opnieuw in een vlecht, en doe daarna een lekkere adidas sweeter. Die 2 letten toch niet op mij, dus ik verwissel me korte broekje in een lange beggy. En doe daarna me afgetrapte adidas sneaker aan.
    Op naar buiten waar ik Erik al druk bezig zie.
    Lachend loop ik naar hem toe.
    (Heellloww. Hahaha.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam Payne:

    Ik word wakker in de operatiekamer. Het trompetgeluid dat me gewekt heeft galmt nog steeds door mijn oren. Ik schud mijn hoofd en probeer recht te zitten. Hoe meer ik me in elkaar buig, hoe meer pijn ik krijg. Ik zie krukken naast me en pak ze meteen. Ik hups naar buiten en ga zo snel mogelijk bij een tafeltje zitten. Het is echt pijnlijk om mijn buikspieren op dit moment te gebruiken. Gekgenoeg ben ik hier dus als een van de de eersten. Ik probeer te reiken naar een mand links naast me, maar ik kom er net niet bij. Straks dan maar een appeltje...

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 19:03 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik schrik wakker van een trompet geluid, wacht trompet geluid?? Ik had geen idee waar de rest was maar het zal wel. Ik was eigenlijk nog dood op. Ik had het gister te vermoeiend en te laat gemaakt. Ik woel wat en zodra ik lekker lig val ik weer in een diepe slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "S-sorry. Ik eh. Ik ga maar weer eens.." Zegt Louis, waarna hij opstaat en richting de tentopening wandelt. Wat, nee, dat mag niet. Meteen schiet ik recht. "Louis!" Ik ren achter hem aan en spring op zijn rug. "Denk nu maar niet dat je me zomaar kunt verlaten!" Ik druk een kus op zijn wang en sla mijn benen rond zijn middel. Hij mag niet weggaan, mag me niet alleen laten, niet nu, nee. Zachtjes trek ik aan zijn haar. "Please, help me, ik moet kleren vinden om aan te trekken." Ik geef hem een pruillipje en verwijdt mijn ogen een beetje in de hoop dat hij me men zin geeft.


    The artist is the kid that survived.

    Emma :

    Ik zie een jongen met krukken lopen en zie dat er wat fruit lig. Ik pak een appel. Ik zie Erik zitten.
    ' Erik? Kan ik ergens thee halen? ' Vraag ik.
    Ja 1 van me slechte gewoontens.
    Hij wist richting een tent en lacht even.
    Ik lach terug en bedank hem even.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [iemand zin om nialler wakker te maken? ff duoche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Jaaa ik :p)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ga je gang...]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    Ik hoor dat Violet mijn naam roept en stop met lopen. Ik kan me niet omdraaien want ze is al op mijn rug gesprongen. "Denk nu maar niet dat je me zomaar kunt verlaten!" zegt ze waarna ze me een kus op mijn wang geeft. Ze klemt haar benen om mijn middel en zegt: "Please, help me, ik moet kleren vinden om aan te trekken.". Oh. My. Facking. GAWD. Daar is dat pruillipje weer. Meteen sla ik mijn ogen omlaag. Ik open mijn mond om iets te zeggen maar er komt geen geluid uit. Ik pak haar pols en neem haar mee de tent uit. Ik loop naar achter de tent en zucht diep voor ik haar aankijk. Lou, sterk zijn nu. 'Violet, ik kan dit niet. Ik weet niet wat of hoe ik het moet zeggen maar... Je maakt me gek' vertel ik haar. 'Niet mijn gedrag hoor, dat is mijn gekke ik hoor...' mompel ik als ik weer naar de grond kijk. Ik bijt op mijn lip en heb meteen spijt van mijn woorden. Ze wil niks met me te maken hebben. En toch ben ik ergens opgelucht, ik mag niet weglopen nu.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Ik mocht van Erik Naill gaan wakker maken.
    Nadat hij hem beschreven had en waar zijn tent was wou ik hem wel wakker gaan maken ik heb toch niks te doen. Ik heb een simpel broodje mee genomen. En een kopje thee. Ik vind dit geweldig, onbijtjes maken. En die dan rond brengen voor mensen die nog slapen... Ik loop de jongens tent binnen. Hij ligt geklemt te slapen met zijn gitaar is zijn arme... Wauw.. Geweldig. Hahaha... Heb ik ookal een paar keer gehad. Zo moe zijn maar toch nog even willen spelen...

    Ik zet zijn eten even op een tafeltje. Ik schut hem rustig door elkaar.. ' Niall, Niall? Wakker worden Niall. ' Zeg ik zo rustig mogenlijk... Hij opend zijn ogen en lijkt een beetje te schrikken.. Dom Em, hij kent je niet..

    ' Hey, ik ben Emma.. Het nieuwe meisje. En ik kreeg van Erik de opdracht dat ik je maar moest gaan wakker maken. Dus ik heb een brodje ham en een glas thee mee genomen.. Ik weet namelijk niet of je van eten houd ' ratel ik en lach even verlegen en ga dan verder.. ' Ga je mee naar de rest? Die komen zo namelijk ook wel.. ' Zeg ik nu weer rustig.

    Ik zie hem even naar zijn been kijken.
    'Ehm, zal ik Lisa of Erik even halen voor het schoon te maken..? ' Zonder op zijn antwoord te wachten loop ik alvast naar buiten.

    ' Erik?, kun je niall zo even helpen met zijn been?' Zeg ik een beetje snel achter elkaar.
    ' Ik ga weer even zitten ' zeg ik tegen Erik. Hij knikt even. En ik neem plaats naast de andere jongen met de krukken.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Violet Ambre Sparks

    "Violet, ik kan dit niet. Ik weet niet wat of hoe ik het moet zeggen maar... Je maakt me gek." Louis had me achter de tent getrokken en verward kijk ik hem aan. "Niet mijn gedrag hoor, dat is mijn gekke ik hoor.." Mompelt hij erachteraan. "Ik- Wat- Wat bedoel je, Lou?" Ik schud mijn hoofd en kijk omlaag. "Ben ik zo slecht?" Ik bijt zachtjes op mijn onderlip. Natuurlijk, heb je eens een vriend die knap is en schattig en gewoonweg geweldig, ben je niet goed genoeg. Langzaam laat ik mijn hoofd zakken. En hij is dan ook nog eens zo leuk. Ik voel tranen opwellen en kijk weer op naar Louis. "Ga je me verlaten?" Piep ik zachtjes, shit, hij mag me niet verlaten. Louis mag me niet verlaten, Louis maakt me blij. Ik schud mijn hoofd en sla mijn armen rond zijn borstkas. "Nee."


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    ' Niall, Niall? Wakker worden Niall. ' hoor ik een zachte meisjes stem, vermoeiend knipper ik mijn ogen open en kijk even verbaasd naar het meisje.
    ' Hey, ik ben Emma.. Het nieuwe meisje. En ik kreeg van Erik de opdracht dat ik je maar moest gaan wakker maken. Dus ik heb een brodje ham en een glas thee mee genomen.. Ik weet namelijk niet of je van eten houd ' rateld ze verlegen en ik glimlach even. Ik wrijf wat in mijn ogen als een klein kindje 'Ik ben gek op eten' verklaar ik droogjes en neem dankbaar de thee en het broodje aan.' Ga je mee naar de rest? Die komen zo namelijk ook wel.. ' vraagt ze me en ik knik. Dan bedenk ik mijn been, hij moest nog schoon gemaakt worden. 'Ehm, zal ik Lisa of Erik even halen voor het schoon te maken..? ' voor ik ja of nee kan knikken is ze al weg. Ik grinnik en begin mijn broodje en klok daarna de thee naar binnen om tot conclussie te komen dat ik dorst had. Ik laat me nog even terug vallen op mijn kussen, ik was zo verdomd moe. Ik wacht op Erik maar hij blijft nog weg en toch val ik weer in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    "Ik- Wat- Wat bedoel je, Lou?" zegt ze en ik kijk naar haar op. "Ben ik zo slecht?" vraagt ze terwijl zij juist omlaag kijkt. Ik schud hevig mijn hoofd, maar besef dan dat ze me natuurlijk niet ziet. "Ga je me verlaten?" piept ze zacht. 'Nee' zegt ze en ze slaat haar armen om mijn borstkas. Ik houd haar stevig tegen me aan en voel tranen in mijn ogen prikken. Dan pak ik haar bij haar schouders en zet haar recht voor me neer. Ik til haar kin omhoog zodat ze me wel moet aankijken. Met een ietwat trillerige stem zeg ik: 'Nee Violet. Mijn hart weet bepaalde dingen die mijn hoofd niet kan beschrijven.' leg ik uit. 'I-ik' begin ik. Ik bijt op mijn lip en voel dat ik de controle over mezelf een soortvan verlies. Voor ik het weet liggen mijn lippen op die van Violet. Even ben ik ontspannen, maar dan besef ik wat ik net heb gedaan. Ik maak me los van haar. Ik weet niks te zeggen en besluit om me maar om te draaien. Nu is er elke keer dat ik haar zie een ongemakkelijke sfeer. Well done Lou. Je hebt het weer verknald, zoals altijd. Altijd ben ik zo onnozel, waarom deed ik dat? Nou, ik vond het wel fijn, begrijp me niet verkeerd, maar ze zal me nu wel een freak vinden. What have I done?!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:13 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Ik loop dan toch maar weer naar de jongens tent want Niall is er nog niet..
    Ik klopt eerst even zachtjes geen reactie.
    Stap naar binnen... Aah, hij slaapt al weer.. Ik maak hem wel weer wakker ' Niall, je bent weer in slaap gevallen.. Ga je wakker worden? Niall? Schud hem even' hij kijkt me weer aan hij lacht even, als antword zeg ik al ' Jaa je was weer in slaap gevallen.. ' Hhahha, ik lach even.
    ' Kom maar naar Erik toe want hij is nog even bezig.. '. En ik laat hem even alleen waarna ik er na terug loop en de deur op een kier zet en zeg. ' Niall nuu. Niet weer in slaap vallen' en ik lach te vreden..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    -X-

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:10 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3