• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Eigenlijk zijn ze nog allemaal single, dus er kan nog van alles gebeuren (:]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 19:14 ]


    The artist is the kid that survived.

    [Bij dit stukje mijn excuses als ik iemands gevoelens pijn heb gedaan, iedereen zijn eigen smaak.]
    Violet Ambre Spraks


    Louis drukte een kusje op mijn neus en ik voelde hoe het bloed naar mijn wangen trok. "Tot morgen." Hij glimlacht en loopt daarna weg. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en kijk naar mijn sneakers, die zeer interessant zijn geworden sinds mijn wangen er als appeltjes uitzien.Met een zucht wandel ik richting de meisjestent. Op zoek naar mijn eigen bedje kijk ik in het rond, ah, gevonden! Ik vond het best vervelend dat ik met andere meisjes in één tent moest slapen, ik voelde me nooit zo comfortabel rond andere meisjes, ze waren mooier en liever dan mij, net prinsesjes, zegt mijn broertje dan als we een barbie over de straat zien wandelen, je kent het wel, meisjes die korte lichtroze rokjes dragen met te open bloezen en veel te veel make-up, wel, dat noem ik dus een barbie. Ik had nog niet echt gekeken naar de meisjes die hier rond lopen, hopelijk niet zo van die barbiepoppen, dan proberen ze je mee te lokken in hun gossip wereld en dan zit je vast. Ik wil nooit een barbie worden, nooit. Ik was blij met, mij.


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    [Eigenlijk zijn ze nog allemaal single, dus er kan nog van alles gebeuren (:]
    wauw goed stukje zeg! Emma kan meisjes achtig zijn, maar wel met cap en ac jack die zaynnie ook heeft ik heb die zelf in het donkergroen!! ilovegreen.. :s hahaha.. maar ikbedoel mar en niall zijn in love jij en lou, zijn er nog meer die alniemand op het oog hebbn in de story, hoe oud ben je xx Eeff.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Hee, ik verveel me eigenlijk een beetje.. Ben echt verkouden, maar hoe is het met jullie hahaa. Wanneer willen jullie dat Emma jullie leert kennen? X. Ik kan eventueel dat ze gewoon strukkelde en iets schaafde.... ;p ) x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis Tomlinson:

    'Oke oke. Dezen zijn altijd het meest cliché. Klop klop...' begin ik. Ik wacht natuurlijk tot Niall zegt wie is daar? Maar dan schiet me wat te binnen. 'oops.. Ik ebn mijn schoenen bij het strandje vergeten. Sorry, maar ik moet je weer verlaten' verontschuldig ik me. Ik spring uit mijn slaapzak en kijk om de hoek van de tent. Mooi, Erik is een boekje aan het lezen. Stil en sneaky loop ik riching het pad en een eindje verder vensnel ik mijn pas. Al snel zie ik mijn schoenen en die van Violet liggen, rondom de grote steen ofzo.. whatever. Ik trek mijn schoenen aan en til Violet haar schoenen mee. Als ik weer bij de tenten ben kijk ik van achter een boom. Serieus Erik, hoe lang kan je een boek lezen zonder je te vervelen? Net zo sneaky als in het begin ga ik eerst voor de jongenstent langs. Ik zwaai even naar Niall en loop dan verder naar de meisjestent. Ik loop naar binnen en mijn ogen zoeken Violet. Al snel hebben ze haar gevonen en mijn mondhoeken krullen omhoog. Ik loop naar haar toe en ga over haar hangen. 'Hey beauty, je was je schoenen vergeten' zeg ik tegen haar terwijl ik je omhoog houd.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    langzaam word ik wakker van wat rustige stemmen, en open voorzichtig me ogen..'Hey beauty, je was je schoenen vergeten' hoor ik een jongen zeggen ik draai me om, zie een jongen staan en en meisje met opgekrullde mondhoeken.. 'Hey,' zeg ik met mijnhese slaapstem, wauw Em prachtig.. zoude ze wat terugzeggen?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'Oke oke. Dezen zijn altijd het meest cliché. Klop klop...' Ik schiet in de lach 'Who there?' vraag ik maar hij blijkt zich te bedenken. 'oops.. Ik ebn mijn schoenen bij het strandje vergeten. Sorry, maar ik moet je weer verlaten' verontschuldigd hij en ik knik. Ging hij serieus nu nog in zijn eentje door de bossen. Ik schud even mijn hoofd, misschien moesten we inmiddels allang slapen omdat het half uur al voorbij was maar hij snapte vast dat iedereen het spannend vond of weet ik veel wat. Ik ga lekker zitten en heb gelukkig niet veel last meer van mijn been. Ik tokkel op mijn gitaar en begin zonder dat ik het door heb best luid te spelen en te zingen. 'Oh, yeah, hmm
    I wait on you forever any day
    Hand and foot, your world is my world (Yeah)
    Ain't no way you ever gonna get any less then you should
    Cause baby u smile, I smile
    Oh cause whenever u smile, I smile
    Hey, hey, hey

    Your lips, my biggest weakness
    Shouldn't have let you know
    I'm always gonna do what they say
    If you need me I'll coming running from a thousand miles away
    When u smile, I smile, whoa u smile, I smile (Hey)

    Baby take my open heart and all it offers
    Cause this is as unconditional as it'll ever get
    You ain't seen nothing yet
    I won't ever hesitate to give you more
    Cause baby, u smile, I smile
    Whoa u smile, I smile
    Hey hey hey u smile, I smile
    I smile I smile I smile
    U smile, I smile
    Make me smile baby

    Baby you won't ever work for nothing
    You are my ins and my means now
    With you there's no in between
    I'm all in cause my cards are on the table
    And I'm willing and I'm able
    But I fold to your wish cause it's my command
    Hey hey hey u smile I smile
    Whoa u smile I smile
    Hey hey hey u smile, I smile
    I smile I smile I smile
    U smile, I smile
    U smile, I smile
    U smile, I smile' helemaal verdiept in mijn gitaar en in mijn wereldje ga ik op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Hey beauty, je was je schoenen vergeten." Komt een stem van boven me, langzaam open ik mijn ogen om iemand boven me te zien hangen. "Welke schoenen?" Vraag ik verward, ik knipper lichtjes met mijn ogen en zie dat het Louis is die met een glimlach op me neerkijkt. Ik giechel zachtjes en neem zijn gezicht in mijn handen. "Lou Lou!" Ik sla mijn armen rond zijn nek en druk een kus op zijn wang. "Kom, kom hier." Ik trek hem op een bedje en trek hem korter tegen me aan. "Het is koud, teddy." Giechel ik weer. Ik druk mijn neus tegen zijn borstkas op en snuif zijn geur op. Hij ruikt goed, beetje zoutig, dat wel. Ik laat een goedkeurend geluidje horen om dan weer langzaam in slaap te vallen. "Hou van je."

    [Beetje raar stukje maar het is zo een beetje in de richting van slaapdronken zijn, dan weet je niet echt wat er gebeurd, wat je doet en zit je in een wereld tussen fantasie en de echte wereld in.]


    The artist is the kid that survived.

    MYxLoubear schreef:
    Louis Tomlinson:

    'Oke oke. Dezen zijn altijd het meest cliché. Klop klop...' begin ik. Ik wacht natuurlijk tot Niall zegt wie is daar? Maar dan schiet me wat te binnen. 'oops.. Ik ebn mijn schoenen bij het strandje vergeten. Sorry, maar ik moet je weer verlaten' verontschuldig ik me. Ik spring uit mijn slaapzak en kijk om de hoek van de tent. Mooi, Erik is een boekje aan het lezen. Stil en sneaky loop ik riching het pad en een eindje verder vensnel ik mijn pas. Al snel zie ik mijn schoenen en die van Violet liggen, rondom de grote steen ofzo.. whatever. Ik trek mijn schoenen aan en til Violet haar schoenen mee. Als ik weer bij de tenten ben kijk ik van achter een boom. Serieus Erik, hoe lang kan je een boek lezen zonder je te vervelen? Net zo sneaky als in het begin ga ik eerst voor de jongenstent langs. Ik zwaai even naar Niall en loop dan verder naar de meisjestent. Ik loop naar binnen en mijn ogen zoeken Violet. Al snel hebben ze haar gevonen en mijn mondhoeken krullen omhoog. Ik loop naar haar toe en ga over haar hangen. 'Hey beauty, je was je schoenen vergeten' zeg ik tegen haar terwijl ik je omhoog houd.


    gaan we al een ochtend doen?X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (haha, ik mag dat stukje)
    Louis Tomlinson:

    "Welke schoenen?" vraagt ze verward. 'Nouja, deze dus' zeg ik terwijl ik de schoenen nog eens laat zien. Dan knippert ze met haar prachtige wimpers en begint ze weer zo schattig te giechelen. Ze neemt mijn gezicht in haar armen en zegt: "Lou Lou!". Dit geer ben ik het die haar verward aankijk, maar ik word al snel helemaal warm als ze een kus op mijn wang geeft. Godver, dat heb ik nooit. Ik leg mijn handen op mijn wangen in de hoop dat ze mijn rode wangen niet ziet."Kom, kom hier." zegt ze dan en trekt me voorzichtig op het bedje dicht tegen haar aan. Weer krullen mijn mondhoeken omhoog. "Het is koud, teddy." giechelt ze weer. Oke, nu ben ik zeker dat ze zonet bijna aan het slapen was want dan krijg je deze soort meligheid. Ze legt haar neusop mijn borstkas en ik vouw beschermend mijn armen om haar heen. Ik hoor een goedkeurend geluidje van haar. "Hou van je." waarna ze in slaap valt. Mijn ogen worden groot, mijn pupillen klein, en mijn mond zakt open. Zei ze nou echt...? Ik schud mijn hoofd. Nee, het is alleen maar een 'ik ga slapen, zie je morgen, hou van je' dingetje. Niks bijzonders. Ik zucht en sluit mijn ogen even maar voor ik het weet ben ik al vertrokken...

    'Lou! St-top! I-hik geef me o-hover!' zegt Violet lachend. Het motiveert me alleen maar om door te kietelen waardoor Violet allemaal rare bewegingen maakt. 'Wat is het toverwoord?' vraag ik aan haar met een grijns op mijn gezicht. 'Bitterballen?' vraagt ze en ik schiet in de lach. Violet ziet haar kans en probeert om mijn handen te pakken en me te overmeesteren. Dat laat ik niet gebeuren! Ik maak me los uit haar greep en pak haar polsen. Ze begint te spartelen en roept: 'Help! HELP IK WORDT MISHANDELD!!!'. Snel leg ik een hand voor haar mond zodat er alleen maar rare geluidjes uitkomen. Dan likt ze met haar tong over mijn hand. Snel schiet mijn hand weg en ik veeg hem af aan mijn broek. 'IEUW!' zeg ik met een overdreven meisjesstem. Ze begint te giechelen en vraagt dan: 'Maar heb ik nou gelijk?' en ik kijk haar verbaasd aan. 'Het toverwoordje' zegt ze met een kleine glinstering in haar ogen. Ik schud mijn hoofd en zeg: ''Wat had je gedacht? Ik noem maar een random woord zoals cactus, flamingo, of kersenpizza en dan heb ik het vast wel goe-' begin ik te vertellen maar ze legt een vinger op mijn lippen. Aandachtig kijk ik haar aan en wacht tot ze iets gaat zeggen. 'Ik weet het al' zeg ze. 'Oja? Wat dan?' vraag ik nieuwsgierig. Ze buigt haar hoofd naar voren en naast mijn oor en fluisterd dan: 'Ik houd van je'.

    Ik schiet rechtop. Echt? Fuck nee, het was een droom. Ik kijk naast me en zie Violet rustig liggen te slapen. Awh, zo schattig. Ik ga weer naast haar zitten, geef haar een snel kusje op haar voorhoofd, en ga dan weer slapen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    *TROMPETERETETTROMPETERETETTROMPETERETETTETEEETEET*
    MORNING!!!!!!!!!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    Ik ga maar eens naar de tenten om de mensen wakker te maken. Ik kijk om de hoek van de jongenstent waar iedereen rustig ligt te slapen. Ook kijk ik even om de hoek bij de meisjestent. Ik zucht een keer diep als ik zie dat Louis er ook slaapt. Ik sjok naar de koudwaterkraan en vul een emmer. Met wat moeite sleep ik hem mee naar de meisjestent. Stilletjes loop ikk naar binnen. Ik grijns even en gooi al het water over Louis heen. 'Je kent de regels Louis!' zeg ik streng maar toch lachend. Ik zie dat Violet ook voor een deel nat is. Och, dat zal haar matje zeler ook zijn. 'Sorry Violet, wij maken je spullen zo wel schoon.' zeg ik waarna ik de tent uitloop. Ik pak de trompet van de tafel en toeter er even op om de overige mensen te wekken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    Een koude klets water valt op me en met een luide gil zit ik recht. "Wa- Wat?" Ik kijk verward om me heen en zie Erik staan. Ik heb me toch niet verslapen, toch?Toch? "Je kent de regels Louis!" Zegt hij, ik krab zachtjes over mijn nek en bijt op mijn onderlip. "Vio-Violet?" Fluister ik tegen mezelf. Al snel heb ik door dat er een paar armen rond mijn middel liggen en kijk ik op naar Louis om daarna mijn ogen richting mijn slaapzak te laten glijden, als ik nat ben.. Oh God. Mijn hele slaapzak en matras-matje zijn nat, oh nee. "Sorry Violet, wij maken je spullen zo wel schoon." Ik knik en zie hoe hij wegloopt. Dan draai ik me naar Louis en lach zachtjes. "Goedemorgen." Zeg ik terwijl ik mijn hand door zijn natte haren haal. "Wij zijn ook lekker elke dag klets nat." Dan kantel ik mijn hoofd lichtjes en kijk hem vragend aan. "Zijn wij, samen hier gekomen..?"


    The artist is the kid that survived.

    Niall Jams Horan.

    Na gister was ik na Justin Bieber even helemaal los gegaan in mijn eentje met mijn gitaar en ik had iedereen even genegeerd. Maar al snel was ik met mijn gitaar in mijn handen geklemd in slaap gevallen. In de slaap waar ik me nu nog bevind. Mijn been stak, vast door het draaien ne rollen. Ik hoorden wat gegil van ergens anders maar ik slaap rustig door. Ik draai me een beetje en slaap verder met mijn mond een stukje open en een snurk geluid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    Ik schrik van een koude plens water over me heen. Meteen schiet ik recht en kijk wie dit geflikt heeft. Het is Erik zie zegt: "Je kent de regels Louis!". Ik zucht en zeg wat in mezelf: 'ja ja...'. Hij verteld nog wat aan Violet en is dan al snel weg. Zeker andere mensen gaan lastigvallen. Ik schenk hem nog een vernietigende blik en hoor dan naast me: "Goedemorgen.". Ik kijk opzij en zie Violet. Ik glimlach en zeg met een hese ochtendstem: 'Heey'. Ik ga wat rechter zitten en zie hoe Violet een hand door haar natte haar haalt. Meteen bijt ik op de binnenkant van mijn wang. Ze kanteld haar hoofd, ja dat kan er ook nog wel even bij. "Zijn wij, samen hier gekomen?'' vraagt ze. Ik voel een steek door me heen gaan maar probeer het meteen weg in een hoekje te stoppen. Ze weet het niet meer. 'Nee joh maak je geen zorgen' zeg ik met een gemaakte glimlach. Ik probeer om haar zo min mogelijk te laten merken, ze wil waarschijnlijk toch niks met me te maken hebben. 'Ik kwam je schoenen terugbrengen en toen vie ik in slaap' probeer ik te vertellen met een brok in mijn keel. 'S-sorry. Ik eh. Ik ga maar weer eens...' zeg ik. Dit keer kan ik het niet laten om even te struikelen over mijn woorden. Ik sta op en sjok naar de uitgang.


    Gotta get, gotta get out of my head <3