• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    Het meisje betaald en loopt dan met tranen in haar ogen weg. "eindelijk emily afgewimpeld jongen?" vraagt een oudere man, ik gok dat het zijn baas is, met opgetrokken wenkbrauwen. "Met behulp van dat meisje ja" en hij knikt naar mij. Ik knijp mijn ogen even samen en tuit mijn lippen als hij me 'meisje' noemt. "Werd tijd. Die werd een behoorlijke pain in the ass. Zorg er wel voor dat hij je mee uiteten neemt he meiske. Dat is hij je verschuldigd" zegt de man. Ik glimlach even vriendelijk. "Maakt u zich geen zorgen, ik zorg wel dat hij zijn schuld aflost bij mij, zo snel komt ie niet van me af." Ik glimlach even naar Jake. "Maar, lasagna vanavond dus?" vraag ik.


    Kayleigh Isabelle Hunter


    'Nee inderdaad,' geeft Drew als antwoord. 'Weet jij al wat je later wilt doen? Wil je blijven doen wat je nu doet of wil je iets anders gaan doen naarmate je ouder bent?' vraagt hij dan. Ik denk even na.
    'Ik denk dat ik wel iets met mode wil blijven doen, maar ik heb geen idee of ik ontwerpster blijf,' geef ik eerlijk toe. Ik ben eigenlijk nog nooit zo snel zo veel te weten gekomen over iemand die ik die dag nog heb ontmoet. En ik heb ook nooit zo snel iemand zo veel over mezelf verteld. Best raar eigenlijk.
    'Wat denk jij dat je later gaat doen?' vraag ik. Hij heeft wel al wat over zijn studie verteld en zo, maar ik wil gewoon hetzelfde van hem weten.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jake Harper

    "Maakt u zich maar geen zorgen, Ik zorg wel dat hij zijn schuld aflost bij mij, Zo snel komt hij niet van me af." Ik grinnik even "Maar Lasagna dus Jake?" Ik knik even. " Ik vind het goed hoor" Ondertussen ben ik een beetje de bar en de melk machine aan het schoonmaken. Zodat ik aan het werk ben maar alsnog met Esmée kan gaan praten. "We zouden samen kunnen gaan koken?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij knikt "Ik vind het goed hoor" zegt hij. Ondertussen is hij de bar en de melkmachine aan het schoonmaken. "We zouden samen kunnen gaan koken?" stelt hij voor. "Is goed. Ik haal straks wel de boodschappen voordat ik weer hierheen kom dan." zeg ik dan. Ik kijk op mijn telefoon hoe laat het is. "Oke, ik ga maar eens, dan kan jij eens aan het werk" zeg ik. "Ik ga vanavond wel verder met mijn plaagspelletje" zeg ik tegen hem. "Je was 5 uur klaar hé?" vraag ik nog voor de zekerheid na.

    Sourire schreef:
    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Dus, geen vriendje?' vroeg hij en hij keek me grijnzend aan. Ik grijnsde terug. 'Misschien, misschien niet, wie weet' zei ik grijnzend en ik haalde mij haar uit de staart. Ik keek op de klok en zag dat mijn werk tijd erop zat. Ik zal zo wel even mijn schort inleveren. 'Wat denk je zelf?' vroeg ik hem en ik keek hem aan. Ik hield wel van wat uitdagen, daar was ik ook erg goed in. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en snoof weer even zijn aftershave op. Mmmm.... Echt heel lekker. Ik keek even naar mijn polsen waar ik het elastiekje om had gedaan en keek hem daarna weer aan en een lichte grijns sierde mijn lippen. Ik wou wel weten of hij dacht dat ik een vriendje had of niet. Natuurlijk had ik geen vriendje, ik bedoel.. Tja.. Elk meisje heeft zo haar onzekere kanten. De mijne moest dan weer net mijn zelfbeeld zijn, soms haatte ik dat echt en dacht ik dat het wel over zou waaien, maar nee hoor. Ik heb wel vriendjes gehad, maar de laatste was al weer twee jaar geleden.


    Cameron
    Ik fronsde mijn wenkbrauwen door haar vage antwoord, maar al gauw vroeg ze wat ik dacht. 'Wat ik denk?' Ik deed alsof ik lang na zat te denken maar algauw grijnsde ik. 'Ik denk dat je geen vriendje hebt,' zei ik uiteindelijk 'anders zou je er niet zo sexy bij lopen.' Ik reikte mijn hand uit naar haar haar en deed het achter haar oor. Ik grijnsde even breed naar terwijl ik zag dat een lichte grijns rond haar lippen krulde. Mijn arm ging daarna om haar middel heen en lachtte even naar haar. Ik vroeg me af hoe ver ik kon gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Wat ik denk?' zei hij. 'Ik denk dat je geen vriendje hebt,' zei hij. 'Anders zou je er niet zo sexy bijlopen.' vervolgde hij zijn zin. Hij reikte met zijn hand naar mijn haar en streek mijn haar achter mijn oor. Hij grijnsde even breed en een lichte grijns kwam op mijn gezicht te staan. Vervolgens legde hij zijn arm om mijn middel en hij lachte even. Ik fronste even toen ik nadacht over wat hij zei. 'Je hebt gelijk ik heb geen vriendje, maar ik kleed me niet sexy en al zou ik wel een vriendje hebben zou ik me nog steeds zo kleden.' zei ik en ik keek hem aan. Ik volgde zijn mond, naar zijn kin, naar zijn kaaklijn en vervolgens naar zijn ogen. Hij had echt een mooie kaaklijn, zo'n perfecte kaaklijn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik had gelijk, maar dat kon ik wel weten. De manier hoe ze me uitdaagde was niet het type dat een vriendje had. 'Je kleed je niet sexy?' Ik lachte even spottend. 'Ik vind van wel.' Ik hield mijn hoofd schuin en keek naar haar lichaam en volgde daarna haar blik naar mijn kaak. Haar haar rook lekker, en haar ogen glinsterde. 'Heb je vanavond wat te doen?' Vroeg ik al snel en staarde haar aan. Ik zou er nou eenmaal alles voor doen om haar mee naar huis te krijgen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Drew Austin Whiteley

    "Ik denk dat ik wel iets met mode wil blijven doen, maar ik heb geen idee of ik ontwerpster blijf," geeft ze als antwoord. Ik knik. "Wat als je morgen op straat wordt ontdekt door een modellenbureau, zou je dat dan boven je baan kiezen of niet?" vraag ik dan. Ik was wel benieuwd. "Wat denk jij dat je later gaat doen?" vraagt ze. Ik denk even na. "Hm, ik weet het nog niet. Zoals het er nu uitziet, waarschijnlijk iets met rechter," antwoord ik. "Dus als jij later iets illegaals doet, zul je mij misschien wel tegenkomen in de rechtbank," grapte ik.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 16:18 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Wat als je morgen op straat wordt ontdekt door een modellenbureau, zou je dat dan boven je baan kiezen of niet?' vraagt hij dan. 'Ik denk het wel. Maar dan moet ik het wel leuk vinden,' zeg ik.
    Na mijn vraag, denkt hij even na. 'Hm, ik weet het nog niet. Zoals het er nu uit ziet iets met rechter,' geeft hij dan als antwoord. 'Dus als jij later iets illegaals doet, zul je mij misschien tegenkomen in de rechtbank,' zegt hij dan. Ik lach even. 'Je zorgt er dan toch wel voor dat ik geen zware straf krijg hè?' geef ik lachend als antwoord.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jake Harper

    "is goed ik haal straks de boodschappen voordat ik weer hierheen kom dan" Esmée kijkt op haar telefoon. "Ik ga maar eens , dan kan jij aan het werk. Ik ga vanavond wel verder met mijn plaagspelletje" Ik grijns even. "je was vijf uur klaar he??" Net voor ik knik roept mijn baas: "Nee vier uur" Ik kijk Esmée weer aan. "vier uur dus" ik glimlach. "tot zo dan. Veel plezier vandaag"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Nee vier uur" roept zijn baas. "vier uur dus" zegt hij en ik knik. "Tot zo dan. Veel plezier vandaag" Ik glimlach. "tot straks. ik hoop dat je het volhoud op je werk" zeg ik grinnikend. Ik sta op, strijk mijn jurkje glad en pak vervolgens mijn tas. "tot straks" zeg ik nog een keer en loop dan The Brew uit. Ik wandel richting mijn kamer en pak mijn ereader. Ik heb geen zin om een heel boek mee te sjouwen, dus dan maar deze en het boek waar ik in bezig ben staat hier toch op. Ik heb geen zin om nu dingen in te pakken, dat komt morgen wel. Ik wandel richting Central Park en ga daar ergens in de zon op het gras liggen.

    [iemand voor Esmée?? :p]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Je kleed je niet sexy?' zei hij en hij lachte even spottend. 'Ik vind van wel.' zei hij en hij keek naar mijn lichaam. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen en ik probeerde het te onderdrukken voor zover dat kon. 'Heb je vanavond wat te doen?' vroeg hij al snel en hij staarde me aan. Ik bewoog wat ongemakkelijk op zijn schoot, ik kon er nooit zo goed tegen als mensen me aanstaarden. 'Ehm.. Volgens mij niet' zei ik en ik keek hem speels aan. 'Hoezo?' vroeg ik en ik grijnsde even. Alsof ik niet wist wat hij ging vragen, maar goed. Ik keek naar mijn haar en draaide een pluk rond mijn vinger.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Jake is ook weer vrij ^^Hijs werken in the brew)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Ik zag dat Zoë begon te blozen. Ik grijnsde, en wachtte op Zoë haar antwoord. Al snel kreeg ik te horen dat ze ''volgensmij'' niks te doen had. Ze keek me speels aan en ik glimlachtte tevreden. 'Hoezo?' Vroeg ze even daarna. Ik had die vraag niet verwacht en rolde met mijn ogen. Dat moest ze wel weten toch. Ik kwam wat dichterbij haar hoofd en had een schuine glimlach op mijn mond. 'Dat moet je wel weten toch.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Drew Austin Whiteley

    "Ik denk het wel, maar dan moet ik het wel leuk vinden," zegt ze. Ik knik begrijpend. "Je zou het wel kunnen, je bent knap genoeg in ieder geval," floepte ik er uit, zonder er bij na te denken. Ik houd van schrik mijn hand voor mijn mond en voel een rode kleur op mijn wangen verschijnen. "Ik kan niet geloven dat ik dat net heb gezegd, sorry."
    "Je zorgt er dan toch wel voor dat ik geen zware straf krijg hè?" zegt ze lachend. Ik moet ook lachen en voel de gloed op mijn wangen wegtrekken. "Natuurlijk!"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."