• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    Ze knikte even. "I'm in!" zei ze dan enthousiast ,waardoor er een grote glimlach op mijn gezicht ontstaat.
    "Mooi zo!" zeg ik vrolijk. Ik kon het nog goed vinden met haar en het ging wel leuk worden ,met z'n tweetjes.
    "uhm, 2,50 per uur, of zo? Of is dat heel veel? Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat je normaal krijgt voor het schilderen van een huis." zei ze half blozend
    Ik grinnik even zacht ,dat zou wel heel goedkoop zijn niet ? "Nou ik ben ook geen pro in het loon bepalen ,maar wat dacht je van acht euro per uur?"
    Ikzelf vond dat een mooie prijs ,want het is nogal veel werk. "Maar ,waarom wil je eigenlijk zo graag een baan?"vraag ik haar dan nieuwsgierig. Misschien had het wel iets met haar humeur van daarnet te maken?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amell schreef:
    (Jake is ook weer vrij ^^Hijs werken in the brew)
    [Ze willen niet met ons rpg' en :p (just kidding)]

    mismi schreef:
    (...)[Ze willen niet met ons rpg' en :p (just kidding)]


    (haha idd)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Robyn Ferguson

    Klaarblijkelijk zat ik er compleet naast en was 2,50 extreem weinig. Ik moest moeite doen om niet verbaast te kijken. Acht euro?! Niet dat ik het erg vond, maar ik vond het als heel veel geld klinken, voor een beetje schilderen. Ach ja, als hij er acht euro voor wilde betalen, wie was ik dan om dat de weigeren? "Acht euro is helemaal prima." Zei ik, terwijl ik probeerde mijn nog steeds aanwezige verbazing te verbergen. "Maar ,waarom wil je eigenlijk zo graag een baan?" Vroeg Blake toen. Mijn hoofd werd vuurtoren rood. Beschamend onderwerp. Maar goed, ik was hem wel een verklaring verschuldigd.
    "Nou..." Begon ik, terwijl ik een hand door mijn haar haalde en bedacht hoe ik moest beginnen. "Ik woon in een appartementje samen met mijn zusje, en daarvoor moet ik huur betalen. Daar had ik werk voor, alleen heb ik zojuist ontslag genomen. Nu heb ik alleen geen enkel ander inkomen en kan ik dus mijn huur niet betalen. Bovendien zou mijn zusje me het huis uitzetten als ze erachter kwam dat ik geen werk meer had, ongeacht of ik de huur nog zou kunnen betalen of niet." Legde ik uit.
    Dat was echt een heel verhaal en ik hoopte maar dat hij er een touw aan vast kon knopen. "Dus, wanneer kan ik beginnen?" Vroeg ik, met een glimlach.


    First things first, but not necessarily in that order

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    Ik zag dat Zoë begon te blozen. Ik grijnsde, en wachtte op Zoë haar antwoord. Al snel kreeg ik te horen dat ze ''volgensmij'' niks te doen had. Ze keek me speels aan en ik glimlachtte tevreden. 'Hoezo?' Vroeg ze even daarna. Ik had die vraag niet verwacht en rolde met mijn ogen. Dat moest ze wel weten toch. Ik kwam wat dichterbij haar hoofd en had een schuine glimlach op mijn mond. 'Dat moet je wel weten toch.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.


    Ik zag hem met zijn ogen rollen toen ik vroeg hoezo. Ik grinnikte en hij kwam heel dicht bij met zijn hoofd. Hij had een schuine glimlach op zijn mond. 'Dat moet je wel weten toch.' zei hij. Meestal wist ik wel iets terug te zeggen, maar dit deed me toch aan het denken over mijn antwoord. Een lichte frons die Aiden altijd de baby frons noemde kwam op mijn voorhoofd te staan. Ik keek hem aan en grijnsde toen. Ik bracht mijn lippen naar zijn oor. 'Ik laat me graag verassen.' zeg ik en ik bijt heel zacht in zijn oorlelletje en sta op. 'Ik moet weer aan het werk.'


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Haar zachte stem fluisterde wat in mijn oor en een zachte beet in mijn oorlel deed me wakker schudden en een frons was in haar gezicht. Al snel daarna stond ze op. Ik was verbaasd en liet dat duidelijk merken. 'Werk is niet je leven,' zei ik en stond ook op. Ik kwam wat dichter naar haar toe en pakte haar gezicht aan een kant vast. Haar haar hing langs haar gezicht en haar schort had ze nog om. 'Zie ik je zo nog?' Vroeg ik en knipoogde snel.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    "Acht euro is helemaal prima."zei ze en ik haar stem hoorde ik een lichtelijke verbazing ,waardoor ik even zacht grinnik.
    Bij mijn vraag, werd ze vuurrood en ik vroeg me af of ik iets verkeerd gezegd had.
    "Nou..." begon ze en ik keek haar vragend aan. Ze ging met een hand door haar rode lokken.
    "Ik woon in een appartementje samen met mijn zusje, en daarvoor moet ik huur betalen. Daar had ik werk voor, alleen heb ik zojuist ontslag genomen. Nu heb ik alleen geen enkel ander inkomen en kan ik dus mijn huur niet betalen. Bovendien zou mijn zusje me het huis uitzetten als ze erachter kwam dat ik geen werk meer had, ongeacht of ik de huur nog zou kunnen betalen of niet." Legde ze uit en ik knikte even. "Aha ,dus daarom was je daarnet zo van streek?" vraag ik haar dan.
    "Dus, wanneer kan ik beginnen?" vroeg ze me dan met een glimlach en ik haalde simpel mijn schouders op.
    "Euhm ,wat dacht je van morgen om één uur s 'middags? " stel ik dan voor en haal ondertussen ook een briefje uit mijn broekzak en blijkbaar had ik nog een potlood zitten in mijn trui. Ik schrijf mijn Adres en telefoon nummer erop en overhandig het briefje dan aan haar. "Hier mijn Adres en telefoon nummer. "glimlach ik.
    Ik kijk even naar Puck die zit te liggen ,misschien moest ik hem maar eens naar huis brengen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West

    'Werk is niet je leven.' Zei hij en hij legde zijn hand op mijn gezicht. 'Zie ik je zo nog?' Vroeg hij en hij knipoogde snel. Ik glimlachte de glimlach die ik altijd op mijn gezicht had. 'Ja, natuurlijk.' Zei ik. Ik haalde zijn hand van mijn gezicht en keek even naar onze handen. 'Ik ben over een uur klaar met werken.' Zei ik. Ik glimlachte nog even naar hem en liep toen naar een oude man die zijn hand opstak om nog een kop koffie te bestellen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik zuchtte terwijl ik keek naar haar tere gezichtje die een ontzettende vrolijke glimlach opzetten. Al snel liep ze weg met de woorden dat ze over een uur klaar zou zijn met werken. Ze draaide zich om naar oude man die koffie wou bestellen en ik nam plaats terug op de stoelen waar ik net zat. Van plan om nog een kop koffie te bestellen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (anyone?)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je kan naar Cameron komen? Hij is in de brew?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake is aan t werk..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (anyone?)



    [Ik heb Zoella voor ze is ook aan t werk]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sourire schreef:
    (...)


    [Ik heb Zoella voor ze is ook aan t werk]


    (is goed ^^ hij staat aan de bar)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]