• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Luminoase ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Esmée Sophia Pearson
    Hij schud zijn hoofd. "Spijtig spijtig" zegt hij.. Tja.. ik hou gewoon niet zo van koffie. "Of in plaats van in het zonnetje in Central park te gaan zitten, kun je alvast wat van je spullen inpakken?" stelt hij voor terwijl hij zijn wenkbrauwen even ophaalt. "Dat zou ik kunnen doen ja" zeg ik dan terwijl ik nog een hap neem van mijn broodje. "Alleen heb ik daar nog geen klerenkast staan en de klerenkast die ik heb,, die past niet op dat kamertje, daar is ie te hoog voor" zeg ik dan. "en eerst moet die ruimte een beetje schoongemaakt worden voordat ik daar een klerenkast in zet en andere spullen..." zeg ik dan.

    Jake Harper

    "Dat zou ik kunnen doen ja, Alleen heb ik daar nog geen klerenkast staan en de klerenkast die ik heb, die past niet op dat kamertje, daar is ie te hoog voor" Zegt Esmée. "En eerst moet die ruimte een beetje schoongemaakt worden voordat ik daar een klerenkast in zet en andere spullen" Weer schud ik mijn hoofd. "Denk je dat ik alleen die ruimte heb?" Vraag ik en ik kijk Esmée teleurgesteld aan. "En ik heb nog wel een lage kast voor je. Ik heb pas een nieuwe dus die staat nog op mijn kamer. En als je toch vanavond komt, Kunnen we best samen...gaan schoonmaken" Ik zeg het expres wat langzamer. Daarnaast knipper ik lief met mijn ogen. "Your problems are irrelevant" Ik laat een klein lieflijk grijnsje zien.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij schud weer zijn hoofd. "Denk je dat ik alleen die ruimte heb?" vraagt hij en hij kijkt me teleurgesteld aan. "En ik heb nog wel een lage kast voor je. Ik heb pas een nieuwe dus die staat nog op mijn kamer. En als je toch vanavond komt, kunnen we best samen... gaan schoonmaken" hij zegt het wat langzamer en knippert daarna lief met zijn ogen. "Your problems are irrelevant" zegt hij en hij laat een klein lieflijk grijnsje zien. Ik stop met kauwen op de hap die ik had genomen van mijn broodje en kijk hem even aan. Dan kauw ik weer verder en slik ik het door. "Ik heb nog steeds erg veel zin..." zeg ik zacht terwijl ik met mijn vingers over een van zijn handen streel die nog altijd op de bar liggen en ik blijf hem aankijken. "Helaas moet je werken tot vijf uur" zeg ik dan doodnormaal. Ik haal mijn schouders op en haal mijn vingers van zijn hand af. Vervolgens richt ik mijn aandacht weer op mijn broodje waar ik een hap van neem. Vervolgens neem ik nog een slok van de latté die voor me staat en ik lik langzaam het schuim van lippen af terwijl ik hem aankijk. Dit was wel een leuk spelletje,, al heb ik mezelf er ook mee aangezien ook ik moet wachten tot hij klaar is met werken vanavond.

    Jake Harper

    Esmée stopt met kauwen, dan gaat ze verder en slikt door. "Ik heb nog steeds erg veel zin" zegt ze zacht en streelt met haar vingers over mijn hand. "Helaas moet je werken tot vijf uur" Ze haalt haar schouders op en haalt haar hand terug en richt haar aandacht weer op haar broodje. Ik knijp mijn lippen tot een streep en bijt daarna op mijn lip. "Ja maak het nog even erger" zeg ik grijnzend. Ik help even snel een jongen van mijn school en loop dan weer naar Esmée. "Ga je me ook zo teasen als je eenmaal bij me woont? Zo ja dan moet ik me even voorbereiden op wraak acties jongedame" zeg ik nep-streng. "Oh en die wraak acties zullen erg zijn hoor' Ik grijns. "Speels ja, maar je gaat balen meid"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij knijpt zijn lippen tot een streep en bijt daarna op zijn lip. "Ja maak het nog even erger" zegt hij grijnzend en ik glimlach geamuseerd, ik zie er de lol wel van in. Hij helpt even snel een jongen en loopt dan weer naar mij toe. "Ga je me ook zo teasen als je eenmaal bij me woont? Zo ja dan moet ik me even voorbereiden op wraak acties jongedame" zegt hij streng al blijft de grote glimlach op mijn gezicht staan. "Oh en die wraak acties zullen erg zijn hoor" hij grijnst. "Speels ja, maar je gaat balen meid." Ik blijf geamuseerd naar hem kijken. "Doe wat je niet laten kunt" zeg ik en leg mijn handen zo op de bar dat ze net zijn vingers aanraken en sta op. "zou je even op mijn broodje en latté willen letten? Ik moet even naar het toilet en wil niet dat iemand anders het opeet en drinkt" zeg ik en ik strijk mijn jurkje glad. Ik draai me om en loop richting de toiletten.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 12:00 ]

    Jake Harper

    Esmée blijft met een glimlach aankijken. "Doe wat je niet laten kunt" Antwoord ze. "Zou je even op mijn broodje en latté willen letten? Ik moet even naar het toilet en wil niet dat iemand anders het opeet of drinkt" ze staat oo, strijkt haar jurkje glad en loopt weg. "Jep mooi kontje" knik ik. "Nieuwe liefde?" Aha mijn baas is weer terug. "Nieuw huisgenoot" antwoord ik. "Niet verkeerd" ik grijns even en knik. Hij loopt weg en ondertussen help ik wat klanten en houd Esmée haar eten en drinken in de gaten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Als ik klaar ben loop ik het toilet weer uit en loop bijna tegen een jongen aan. Ik kijk naar de jongen die ik blijk te kennen. Ik geef hem bijles voor biologie. Hij is duidelijk jonger dan mij en ik vraag hem even hoe zijn toetsen zijn gegaan. Daarna loop ik weer terug naar mijn plek aan de bar. Jake is ondertussen wat andere klanten aan het helpen. Ik eet verder van mijn broodje en volg Jake met mijn ogen. Er komt een jongen naast me staan aan de bar en leunt er nonchalant tegen aan. Hij glimlacht even naar me en ik glimlach even terug. Ik richt mijn aandacht maar weer op mijn broodje en terwijl de jongen wacht totdat hij geholpen wordt kijkt ie een aantal keer naar me. Dan vraagt ie opeens of mijn broodje lekker is. "Ja hoor" ik glimlach even.

    oops dubble post

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 12:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jake Harper

    Esmée is inmiddels alweer terug, ondertussen doet een andere jongen poging om met haar te flirten. Waar ik even om moet grinniken. Als ik de jongen geholpen heb blijft hij nog hangen. ik droog een kopje af en loop naar Esmée. "Waar waren we gebleven moppie?" vraag ik. de blik op de jongen zijn gezicht is geweldig. "Oohja, Wat wil je trouwens eten?? Ik moet nog wel boodschappen halen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [zal mijn post even aanpassen haha.. jij had die van jou nog aangepast..]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 12:54 ]

    Esmée Sophia Pearson
    Het ontgaat me niet dat Jake moet grinniken om het feit dat de jongen ene poging doet tot flirten. Hij helpt de jongen, die nog altijd op zijn plek blijft staan als hij zijn drinken heeft, en vervolgens droogt Jake nog een kopje af en loopt dan weer mijn kant op. Ik richt mijn aandacht weer op Jake en negeer de jongen die maar blijft plakken. "Waar waren we gebleven moppie?" vraagt Jake en ik ik hou mijn grinnik in. Moppie.. "Oohja, wat wil je trouwens eten?? Ik moet nog wel boodschappen halen". Zegt hij. "Ik haal de boodschappen wel schatje, had je nog voorkeur voor eten vanavond?" vraag ik liefjes. "en volgens mij hadden we het erover dat je vooral moest doen wat je niet laten kunt" zeg ik.

    Jake Harper

    "Ik haal de boodschappen wel schatje. Heb je nog voorkeuren voor vanavond?" vraagt Esmée liefjes " En volgens mij hadden we het over dat je vooral moest doen wat je niet laten kunt" Ik knik. "Dat was het ja". De jongen blijft nog steeds plakken. " Hoi Jake" Zegt een stem slijmerig. Als ik opkijk zie ik een meisje dat me al probeert te versieren sinds ik hier werk. "Goedemorgen" Antwoord ik. Ik hoef niks van haar. Niet dat ze lelijk is, Maar het is vooral haar gedrag waar ik me aan stoor. "Borst vergroting gehad?" vraag ik als ik haar gebruikelijke drankje maak. De jongen grijpt gelijk zijn kans. "Ja ik hoorde dat je van borsten hield" zegt ze liefjes. "Echte borsten ja" ik zet het drankje voor haar neer "Twee dollar dertig" zeg ik verveeld. "Wat doe je vanavond?" Vraagt ze dan. "Een hapje eten met een mooie dame en haar spullen verhuizen" Ze trekt gelijk ee pruillip


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearso
    "Dat was het ja". De jongen staat nog steeds irritant te hangen. "Hoi Jake" hoor ik een meisje zeggen. Hij zegt haar gedag en vraagt of ze een borstvergroting heeft gehad. Ik negeer de jongen. "Ja ik hoorde dat je van borsten hield" zegt het meisje liefjes. Ik trek geamuseerd mijn wenkbrauwen op naar Jake. "Echte borsten ja" antwoord hij en zet haar drankje voor haar neer en verteld wat ze moet betalen. Dan vraagt ze wat hij vanavond doet. "Een hapje eten met een mooie dame en haar spullen verhuizen" zegt hij. Het meisje trekt een pruillip. "Weet je al wat je wil eten vanavond schatje?" vraag ik en ik glimlach even naar het meisje en richt een vragende blik op Jake. "Ik kan lasagna maken als je dat wil.." stel ik voor. Ik heb geen idee of ie dat wel lekker vindt maargoed.

    Jake Harper

    "Weet je al wat je wilt eten schatje?" Esmée glimlacht naar het meisje. "Ik kan lasagna maken als je dat wilt" Ik glimlach naar Esmée. "Lasagna is prima baby" Het meisje betaald en loopt met tranen in haar ogen weg. "Eindelijk Emily afgewimpeld jongen?" Vraagt mijn baas met opgetrokken wenkbrauwen. "Met behulp van dat meisje ja" ik knik naar Esmée. "Werd tijd. de werd een behoorlijke pain in the ass.Zorg er wel voor dat hij je mee uiteten neemt he meiske. Dat is hij je verschuldigd"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]