• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ Oeps... ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 21:38 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ Oeps... ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 21:37 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ Kay :) ]

    Liam:

    Niall glimlacht en zegt: 'ik ga ook even lifgen". Hij gaat in zijn slaapzak zitten en komt wat dichter bij me. Waarschijnlijk wou hij kletsen -logisch- maar daar komt nu niks van in want zijn oogleden zijn gesloten en ik voel zijn regelmatige hartslag. Ik glimlach, aai even over zijn haren, en geef er dan een kusje op. Zonder Emma haar reactie te bekeijken zeg ik al: 'Een beetje gay is oke' en ik lach even. Ik kijk haar even na en twijfel of ik het ga vragen. Toch doe ik het en zeg: 'Emma, waarom maak je je eigenlijk zorgen om me?'. Op dat moment schiet me het antwoord al te binnen en ik zeg: 'Omdat je natuurlijk zo bent...je zorgt voor iedereen, right?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Niet wetend wat ik nu moet doen omdat liam het hier saai leek te vinden maarja niall slaapt nu ookal en ik ben zelf ook wel moe. ' Liam zou je het er vind als ik tegen je schouder aan lig?' Hij lijkt het niet heel erg te vinden en ik sluit al snel mijn ogen ' hey emma hoor ik iemand zeggen ik draai me om en zie niall staan. Hey jij zeg ik hees en hij geeft me een kus, wacht wat? 'Niall waarom deed je dat?' 'Omdat we van elkaar houden weetje nog?' Zegt hij simpel 'wacht ik ben aan het droomen eh 'vraag ik. ' Ja je bent tegen liam zijn schouder in slaap gevallen' ohja antwoord ik simpel ' nou dan geniet ik maar van deze droom met jou.' Ik loop op hem af en leg hem op bed, ik kus hem hij likt met zijn tong over mijn lippen en gewillig open ik mijn mond onze zoen is fijn en intens hij stopt te zoen en kijkt me met een grijns aan dan begint hij me kusjes in me net te geven hij geeft me nog een kus op me mond. ' Ik hou van je fluistert hij ' ' ik hou ook van jou..' Langzaam open ik mijn ogen. Liam zit een beetje op zijn telefoon te kutten. ' Hoelaat is het ' vraag ik met een schorre stem het was allemaal een droom, en die gaat ook nooit uitkomen..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { Oh, Liam kut niet met zijn telefoon! xD Nee, zo ik hij niet.... Maar dan is Ze in slaap gevallen voor hij iets kon vragen? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    Ik roep: Blabla, slapen mag, maar niet verplicht blabla

    (sorreh.... Gewoon... Ja....)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Hahaha


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    Ik hoor een manne stem 'slapen mag maar is niet verplicht.' Nadat ik wakker ben geworden zie ik liam twijfelen. 'Emma, waarom maak je je eigenlijk zorgen om me? Omdat je natuurlijk zo bent...je zorgt voor iedereen, right?' Vraagt hij. Ik kijk hem even verward aan. ' Schat , ik ben niet voor iedereen zo, alleen voor me vrienden, en mensen die aardig zijn. Maar ik ga echt niet iedereen hier langs om te vragen of het goed gaat dat is de taak van lisa en erik niet van mij.' Antwoord ik simpel. En lach even lief.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    ' Schat , ik ben niet voor iedereen zo, alleen voor me vrienden, en mensen die aardig zijn. Maar ik ga echt niet iedereen hier langs om te vragen of het goed gaat dat is de taak van lisa en erik niet van mij.' legt ze uit. IK lach even en staar dan voor me uit. Opeens schiet een lied me te binnen. Ehm... Hoe ging die teks ook al weer? Oja! Zonder er erg in te hebben begin ik het te zingen. Na het 1e refrein stop ik. Ik merk dat emma er ook nog bij is. Met grote ogen kijk ik naast me waar ze nog zit. 'Awkward...' fluister ik. 'Dus.... Weetje ik ben eigenlijk nog helemaal niet moe' zeg ik dan maar


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik woel wat in mijn slaap en word wakker. Ik lg het verdoofde been amders en val weer in slaap. Zonder dat ik het merk lig ik tgen Liam aangeplakt en zijn mijn armen im hem heen geslagen. In mijn slaap duw ik mijn hoofd op zijn borsy en slaak een zuchtje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Gast jij kan ook al zingen!' Roep ik bijna uit maar merk dat niall ook nog naast hem lig. 'Whoeps.'Zeg ik zacht. ' Ik ben nu ookal minder moe' antword ik droog 'hoe gaat het met je maag?' Vraag ik rustig.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    ' Liam? Ik heb niall gezegt dat ik hem leuk vind enzo en ik wil dat hij gelukkig is met Marlotte en wil ook gewoon vrienden zijn maar ik moest het hem zeggen hij is toch ook een cutie? ' Zeg ik terwel ik bloos ik hou echt facking veel van hem maar elk ding wat ik nu zal doen elke knuffel die ik hem geef zal hij vast niet meer als ;vrienden; zien. Maar als het meisje die verliefd op hem is.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    In zijn slaap gaat Niall op mijn borst liggen en ik begin te grinniken. Die Ier toch. ' Gast jij kan ook al zingen!' roept Emma dan. Even leg ik mijn handen op mijn oren dus ik heb wat gemist van wat ze zei. 'Ook al? zingen? ik? Yeah sure, ik ben koos talentloos hoe cliché dat ook mag zijn' leg ik uit.' Liam? Ik heb niall gezegt dat ik hem leuk vind enzo en ik wil dat hij gelukkig is met Marlotte en wil ook gewoon vrienden zijn maar ik moest het hem zeggen hij is toch ook een cutie? ' zegt ze. Dus wel. ik schaap mijn keel en spreek de wijze woorden: 'Dit ligt compleet bij Niall. ALs hij wat voor je voelt of gaat voelen, dan kun je je gevoelens bewaren. Zo niet, moet je ze proberen weg te stoppen. En dat kan lastig zijn' dat laatste mompel ik iets zachter. 'Maar ik denk dat het verstandig is om weg te stoppen. Ik wil je echt niet kwetsen ofzo maar als je het wegstopt kan je minder..' ik slik even'pijn gedaan worden' vervolg ik mijn verhaal. 'En als hij later toch voor je kiest, liefde verdwijnt nooit. Dat weggestopte kan nooit volledig verdwijnen en bloeit later weer verder'. Ik wil rechtop zitten en voel de pijn weer. Ik leg mijn hand op mijn buik en probeer het te negeren.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Liam zijn wijze worden galme me oren binnen en ik knik even.
    ' Liam ik zie dat je pijn heb hoor hou je niet zo groot sukkel' zeg ik half meentend en grinnik even. ' Wil je een warme kruik?' Voor je buik?' Vraag ik even. Ik kijk naar niall hoe lief hij slaapt. Liam heeft gelijk ik moet het weg stoppen. Ik pak me macbook pro en me tablets waar van ik er 1 in liam zijn handen duw 'vermaak je maar :p ' en ik zet de beats op en luister summer love en liitle things die hij vanafond gezongen had.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Ik maak wat geluidjes in mijn slaap en sla mijn armen strakker om Liam zijn borst heen. Mijn mind ztaat een stukje open. Ik beweeg mijn hoofd heen en weer en slaak weer een geluidje. Zonder dat ik het door heb lig ik als een bolletje tegen Liam aangeplakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan