• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik hoor niall zijn moeder vragen of hij heinwee had ik grinnik zachtjes en neem weer plaats naast hem. Oh ja en ik heb een vriendin hoor ik hem zeggen..het komt hard aan maar ik wist dat ze iets met elkaar hadden en ik ga het hem niet laten merken ookal zit hij nog steeds shirtloos.
    Ik open voor hem en mij een blikje en begin gelijk te drinken had zo dorst. Aangezien ik van me zelf al een adhd'r word ik er niet veel drukker van. Ik staaar even voor me uit volgens mij verteld hij een heel verhaal tegen ik heb hem alleen niet echt gehoort omdat ik diep in gedachte zit..... Ik schrik er even uit ik weet niet waarom maar er onsnapt 1 traan uit me oog en rolt over me wang snel veeg ik hem weg in hoop dat hij het niet zag. Papa zat weer in me gedachte. Ik zie dat hij het heeft gezien ik weet nu niet hoe ik moet gaan reageren.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Sorrie nogal onduidelijk.. Zijn mijn stukjes te lang?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Geeft niets kiever te lang dan te kort. Zo kan ik er tenmiste ook wat mee.

    Niall Horan



    Ik zie dat ze in gedachte is en houd mijn mond dicht. Ineens zie ik een traan over haar wang rollen. Bezorgd kijk ik haar aan "he wat is er?" Vraag ik bezorgd. Ik leg mijn gitaar op haar schoot en sla een arm om me heen. " dankje dat ik even op Skype mocht, ik miste mijn ouders en broer best wel" glimlachik zacht. " is dat het? Mis je je moeder of zusse?" Ik kijk haar aan en trek haar wat naar me toe. " als er iets is mag je het altijd zeggen en als je wilt kun je ze altijd bellen of wij kunnen voor afleiding zirgen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Sorrie ik was douche.. :$ )

    Emma :
    Hij kijkt me bezorgt aan.. Ik kijk hem een beetje down aan.. ' Ik-ik ' hij geeft een bemoedigent knikje. ' Ik mis mijn vader.. De eerste nacht dat ik hier was , jij was toen bij het kampvuur met Erik enzo en toen ging op een bankje zitten vederop vlak bij de wasruimte en toen hoorde ik iemand mijn naam roepen en zag een soort scheem ik had er veder niet op gereageert. En mijn oma ben ik een maand geleden verloren mijn vader 3maanden mijn moeder werd eerst ook heel down maar wij hielden elkaar er samen door heen.. Ik mis de liefde gewoon mijn ex-vriend had zelfmoord gepleegt omdat hij dacht dat ik teveel verdriet had om me vader dus kon hij er niet meer tegen hij was wees en woonde dus een soort bij mij. Ik mis hem ben bang om opnieuw verliefd te worden... Opnieuw de schult van zijn dood te krijgen.. Het leven gaat niet over roosjes toch? Ik ben er nu helemaal door heen en hij trekt me tegen zich aan en ik kan op dit moment niet stoppen met huilen.. Ik grijp hem stevig vast ik laat hem weer even los en kijk in zijn ogen ' dankje ' ik glimlach waterig. Knuffel hem nog een keer. Ik glimlach even en wijs naar zijn borst. ' Je hebt nog steeds geen shirt aan. ' Zeg ik alsof ik een klein meisje ben en dat hij iets stouts heeft gedaan. :$
    ' Niall, jij bent voor mij in deze tijd zo snel speciaal geworden.. Ik weet niet meer wat ik zonder je moet.. ' Biegt ik op en voel me van lijk wit rode wange krijgen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    hazzakins schreef:
    i]Sorry, ik ga dadelijk reageren ik zit een beetje met persoonlijke problemen.[/i

    (Och :( Nou..eh... Veel succes? :$ Ik weet niet hoe ik het anders kan zeggen...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Hoelaat gaan jullie slapen?)X kunnen we nog even veder schrijven? :$x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Donno... ligt er aan hoe laat mijn vader zegt: moet je niet eens gaan slapen? Dus, kan nog wel ff. BTC zou echt lol zijn... Nemma, als je begrijpt als ik bedoel ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    ( Donno... ligt er aan hoe laat mijn vader zegt: moet je niet eens gaan slapen? Dus, kan nog wel ff. BTC zou echt lol zijn... Nemma, als je begrijpt als ik bedoel ;) )
    . Whahaha die is geniaal! Maar dat zal vast niet zo snel gebeuren. Haha. Kun je zo even lisa doen dat ze naar ons toe komt lopen enzo? :$


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { Hoedann? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    { Hoedann? }
    omdat "niall" oflline is.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ Ja, maar where. Ach, maakt ook niet veel uit want ik moet zo gaan -.- ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    [ Ja, maar where. Ach, maakt ook niet veel uit want ik moet zo gaan -.- ]
    hahaha. Ik bedoelde bijvoorbeeld dat jij kwam kijken of er al mensen gingen slapen en dan je dan wou komen zeggen dan we ook een uur daarna moesten gaan slapen of zo idk. Anders schrijven we morgen sws veder x me bb is ook helemaal leeg so.. :$ goodnight alsvast ik reageer zo sws nog.x maar op mijn zolder is het zo heet. :$ hhaha


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [Het gaat waarschijnlijk nog moeilijk worden de komende paar weken maar ik haal het wel (: Trouwens dit stukje is niet zo super.]
    Violet Ambre Sparks

    "Oke, dit is wat ik weet. En nu?" Louis had onze armen gestrekt en voor ons uit gestoken, fout. Ik giechel zachtjes en buig zijn arm naar achter, op schouderhoogte om hem daarna een knikje te geven. "Zo moet het." Grinnik ik dan. Ik druk een kusje op zijn mondhoek. We zullen het maar op de makkelijke manier doen, anders breng ik hem nog helemaal in de war. Ik duw zachtjes met mijn voet de zijne naar achteren en trek hem daarna weer naar voor. "Zo." Zeg ik zachtjes terwijl ik hem dan een stap de linker kant optrek om dan de zelfde beweging te herhalen.


    The artist is the kid that survived.

    Niall

    ' Ik-ik ' hij geeft een bemoedigent knikje. ' Ik mis mijn vader.. De eerste nacht dat ik hier was , jij was toen bij het kampvuur met Erik enzo en toen ging op een bankje zitten vederop vlak bij de wasruimte en toen hoorde ik iemand mijn naam roepen en zag een soort scheem ik had er veder niet op gereageert. En mijn oma ben ik een maand geleden verloren mijn vader 3maanden mijn moeder werd eerst ook heel down maar wij hielden elkaar er samen door heen.. Ik mis de liefde gewoon mijn ex-vriend had zelfmoord gepleegt omdat hij dacht dat ik teveel verdriet had om me vader dus kon hij er niet meer tegen hij was ' Niall, jij bent voor mij in deze tijd zo snel speciaal geworden.. Ik weet niet meer wat ik zonder je moe wees en woonde dus een soort bij mij. Ik mis hem ben bang om opnieuw verliefd te worden... Opnieuw de schult van ze: ze huilt nogal overstuur en ik eost niet wat te doen. Ik kon noet gpwd tegen huilende mensen. Ik trpk haar en zr bedankt ne. 'je hebt nog steeds geen shirt aan' zegt ze. 'het is watm.' ze kijkt me aan.en kleurt rood. 'nawhh je betekend ook echt veel voor mij. Ik hen nooit echt vrienden gejad weet je en dan hier ineens wel' zeg ik lief tegen jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Je moet er wel zelf tijd voor hebben hoor :) ]
    Louis Tomlinson:

    Ze giechelt, oke dat betekend dat dit fout is. Ze brengt mijn hand op schouderhoogte en knikt. "Zo moet het." grinnikt ze en ik voel een kusje op mijn mondhoek. Oke Lou, doe je best oke? Ik concentreer me op haar voet die die van mij naar achter duwt. Ik stap naar achter maar merk al snel dat die weer terug moet. "Zo." zegt ze zacht. Ze beweegt naar links, en ik volg haar, en dan herhalen we de eerste beweging. 'Nou, dat lukt nog wel. Ik ben ietder geval niet op je voet gaan staan' zeg ik. Ha, ik leer dansen. 'Maar wacht, hoort de man niet te leiden. Oke... nu voel ik me raar... En toch is het handiger dat jij leidt want ik heb volgens mij nog een laaange weg te gaan' geef ik eerlijk toe. Ik schenk haar maar een glimlach. Slecht plan, want ik kan mijn ogen niet meer van haar afhouden.


    Gotta get, gotta get out of my head <3