• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (mijnn topics)

    { Mijn topics }


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde me echt dolgelukkig. Nu snapte ik pas echt die oude stelletjes die nogsteeds kinderlijk verliefd rond elkaar deden. DEit gevoel was zo sterk en zo overheerlijk dat ik hoopte dat het tussen ons ook zo lang mocht duren. Ik zag zijn donkere ogen twinkelen en glimlachte voor ik mijn lippen op de zijnen drukte en ze niet meer liet gaan. Hij leek het absoluut niet erg te vinden, wat ik ook heel erg fijn vond, want zelfs met Alcohol was ik hier nog vrij onzeker over. Zodra hij plots zou wegtrekken zou wegtrekken zou mijn schelp weer dichtgaan. Nu gelukkig nog lang niet. Toen zijn hand naar mijn onderrug gleed verstrakten mijn rugspieren iets, maar toen die hand daar zo rustig bleef liggen relaxte ik weer compleet. Mijn hand liet ik in zijn haar zitten en mijn vingers speelden rustig met wat losse plukjes. Onze lippen zaten als met superlijm aan elkaar, al was dit echt heel erg fijn in plaats van pijnlijk. Zo kon ik wel eeuwig blijven liggen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Volgens mij had ik nog nooit zoveel geduld met iemand gehad. Het was veel natuurlijker zo en het was geen noodzaak. Helemaal niet zelfs. Het was voor het eerst niet de reden geweest, dat ik iemand mee naar huis had gelopen. Het kwam omdat ik Liam iets voelde, wat ik nog nooit bij iemand had gevoelt. Wat niemand anders me kon geven. Al durden het nog tien jaar, voordat Liam er aan toe was. Zolang ik maar bij hem kon zijn. Het klonk allemaal zo cliché. Het was de reden dat ik niet van romantische films hielt. Maar nu snapte ik waar het vandaan kwam. Heel zachtjes en onschuldig zetten ik mijn tanden voor enkele seconde in Liam zijn onderlip. Gewoon om het wat speelser te maken. Maar als snel zetten ik mijn lippen weer tegen die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde me in de zevende hemel met hem zo naast me. Met hem zou ik stappen durven zetten, omdat ik onderbewust wist dat hij me niet zou laten vallen. Natuurlijk was ik niet van plan dingen groots in het water te laten vallen, maar als het zou gebeuren zou hij me hopelijk helpen de scherven op te ruimen en opnieuw te proberen. Ik had me nog nooit echt zo goed bij iemand gevoelt. Met hem in mijn leven zou ik alles kunnen. Dit klonk allemaal zo standaard, maar zo voelde ik me echt. Hij maakte me een completere ik. Ik voelde zijn tanden even in mijn lip zinken, maar nog voor ik iets kon doen had hij ze weer verplaatst door zijn lippen. Ik zette mijn tanden zacht in zijn lip en glimlachte. Ik haalde mijn tanden toen weer van zijn lip en tikte die nog even speels aan met mijn tong voor ik hem weer gewoon alleen kuste met mijn lippen. Ik zou dit de hele nacht kunnen volhouden, als het niet was dat we morgen waarschijnlijk optijd ons nest uit moesten. Ook werd ik nu ik dicht tegen Zayn aan onder de warme dekens lag toch wel langzaam aan echt moe. Bij die gedachte moest ik zacht even terugtrekken om te geeuwen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 7:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn handen bleven over Liam zijn zachten huid kriebelen. Ik had het warm, zo onder de dekens. mijn huid die wel leek te gloeien en Liam zijn lichaamswarmte hielp er ook aan mee. Ik beet zachtjes in Liam's lip en ik had mijn lippen nog niet terug gezet, of hij beet al in mijn lip. De rillingen liepen over mijn huid en ik moest toegeven, dat ik best meer zou willen. Maar ook Liam trok terug. Ik opende een millimeter mijn lippen toen zijn tong tegen mijn lippen tikten, maar nam genoegen met de kus die hij op mijn lippen te drukken. Maar ook deze trok hij snel weer weg en langzaam opende ik mijn ogen, om te zien hoe Liam gaapten. Als automatisch ging ik mee en ik sloeg mijn arm weer goed om hem heen. 'Volgens mij is het tijd om te slapen.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    [danosaur = Cannibal]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn handen lieten hete strepen achter op mijn huid. Je zag ze niet, maar het voelde net of de plekken die hij aanraakte in brand stonden, een goed soort brand. Het werd nu wel heel warm onder de dekens. Zijn lichaam leek te gloeien en het mijne evenzeer. Ik trapte dus maar met mijn voet de deken deels van me af om wat af te koelen. Maar toch haalde ik mijn lippen niet van de zijnen. Ten hij zijn tanden van mijn lip haalde zette ik zacht mijn tanden in zijn lip. Niet veel later trok ik zacht terug en tikte speels met mijn tong op zijn lippen, maar toen ik zijn lippen wat uit elkaar voelde gaan kuste ik hem maar weer gewoon. Ik was te bang iets uit te lokken waar ofwel hij ofwel ik morgen spijt van zou hebben. Ik trok eventjes terug om te geeuwen. Ik deed het niet graag, maar je kon nou eenmaal niet geeuwen met je lippen op die van een ander. Ik deed mijn mond weer dicht en keek naar hoe hij gaapte. Dat was echt een van de liefste gezichten ooit. Ik ging nog wat dichter tegen hem aan liggen en verstrakte ook mijn grip op hem een beetje. "Lijkt me wel, he?" Ik gaf hem nog een kus op zijn neus en probeerde mijn volgende geeuw te onderdrukken.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    De dekens werden iets van ons afgetrapt, door Liam, maar ik had er niet echt problemen mee. Het was warm zat. Ik bleef Hem aanstaren en ondanks dat ik moe was, wilde ik niet slapen. Te bang dat morgen anders zou zijn. Niet zou brengen waar ik op hoopten. Te bang, dat Liam er spijt van zou hebben en ik hem niet meer mocht kussen, omdat hij niet onder invloed was. Want je kon alles zeggen. Drank speelde hier wel degelijk een rol, ondanks dat we niet echt dronken waren. Ik knikte langzaam. We konden moeilijk wakker blijven. Daarbij had ik mijn slaap hard nodig en hij zou ook wel nuchter worden, zonder slaap. Ik legde mezelf iets beter meer, maar mijn grip blee stevig om Liam. 'Slaap lekker, jigglypuff.' Ik drukte een vlinderzacht kusje op zijn lippen, maar sloot mijn ogen nog niet en bleef naar het gedaante in het donker kijken, dat in mijn armen lag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek hem in zijn ogen. Naast twinkelingen van wat ik dacht en hoopte dat liefde was, zag ik ook angst in zijn ogen. Niet dat ik niet nerveus was voor wat de morgen zou brengen. Niets zou even makkelijk gaan als nu, dat was zeker. We waren dan niet dronken. Dat zetje in de rug had ik zeker nodig gehad om veel verder te gaan dan een kort kusje op de lippen en handjes vasthouden. Ik hoopte gewoon dat het gevoel wat ik door al deze dingen had gekregen, dat dat gevoel wat van mijn muren kon afbreken. Ik geeuwde toch nog eens en kroop nog wat dichter tegen zijn gespierde borst aan toen hij zijn arm nog wat opspande. Ik kuste hem verderlicht terug met een blosje op mijn wangen door die naam. "Weltruste, Zaynie." Ik drukte zacht nog een kusje op zijn neus voor ik mijn hoofd op zijn borst en het kussen liet zakken en mijn ogen sloot. Ik was echt moe. Langzaam sukkelde ik in slaap met een arm nog om hem heen en de andere tegen mijn borst geklemd met mijn hoofd tegen Zayn's borst aan.


    Bowties were never Cooler

    [Wanneer gaan we naar de nieuwe dag? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''