• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Liam ging rechtop zitten en meteen had ik gewild dat ik nooit had voorgesteld om op te staan. Ik miste zijn warmte nu al. Ik gaapten en keek rekte me iets uit. Zwijgend keek ik toe hoe Liam langzaam het bed uit ging, om zich, wat mij betreft, veel te snel aan te kleden. Ik zuchten zachtjes en kwam met moeite overeind. De deken gooide ik van mijn lichaam en ik schoof naar de rand van het bed om er af te kunnen stappen. Toen ik langs Liam liep ging ik even met mijn hand door zijn warrige haar, maar liep ik door naar mijn kledingkast. Ik had totaal geen zin om me nu al fatsoenlijk aan te kleden, dus trok ik een joggingsbroek uit de kast, waar ik mezelf in hees. Even twijfelde ik of wel een shirt aan zou trekken. Normaal gesproken had ik daar niet eens over nagedacht en het achterwege gelaten. Maar misschien vond Liam dat wel zo fijn. Dat was ook de reden dat ik een willekeurig shirt over mijn hoofd trok. 'Eerst een paracetamol vroeg ik licht grijnzend. De hoofdpijn was niet enorm. maar het was wel eens rustiger geweest in mijn hoofd. Ik liep naar de badkamer om twee van die smerige pilletje te pakken en schonk in de keuken twee glazen water in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen ik eenmaal naast zijn bed stond liep er een rilling van kou door mijn lijf. Ik was veel liever blijven liggen, maar uiteindelijk zouden we toch moeten opstaan. Ik liep naar mijn keler en hees mezelf in mijn broek. Nu we zo wakker waren vond ik het toch fijner om in een broek rond te lopen. Daarna pakte ik mijn overhemd en sloeg dat een keer uit voor ik het over mijn schouders liet glijden. Ik grijnsde bij het gevoel van zijn hand door de warrige klittenbos op mijn hoofd. Dat voelde echt heel prettig, al deed de lichte hoofdpijn er wel aan af. Ik keek naar hoe Zayn een joggingsbroek en een shirt aan deed terwijl ik rustig een deel van de knoopjes van het overhemd dicht deed. De bovenste 3 liet ik lekker open. Ik viste mijn strikje van de grond en stopte die ik mijn broekzak. Ik glimlachte toen naar Zayn. "Fijn." zei ik natuurlijk veel te laat, want hij was al weg. Ik liep maar wat vertwijfelt achter hem aan. Ik vond me overdreven ver aangekleed op de vroege ochtend, maar goed. Ik zou straks wel even langs huis gaan om te douchen en iets makkelijks aan te trekken. Ik vond mijn weg terug naar de woonkamer en vond daar mijn mobiel. Ik zag een ongelezen bericht duidelijk knipperen. Ik las het en een grote glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik was bijna vergeten dat we vandaag samen op vakantie gingen. Misschien was het erg vroeg, maar ik was er nogsteeds even vrolijk over. Ik liep richting de keuken, of in elk geval wat ik dacht dat de keuken was, en sloeg mijn armen van achte rom Zayn heen. Van hem afblijve was echt moeilijk, hoe onschuldig mijn aanrakingen ook waren.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 7:17 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik gooide het aspirientje achterover en nam een grote teug met water. Meten gooide ik het glas weer leeg in de wasbak en zetten ik het op de hoek van het aanrecht. Ik schok oprecht van Liam die plots achter me stond en zijn armen om mijn middel heen wikkelde. 'Hee jigglypuff.' Ik draaide me om in zijn greep en sloeg mijn armen over zijn schouders. Zijn glinsterende bruine ogen, trokken toch altijd weer mijn aandacht. Ik glimlachte wat vermoeit naar hem, maar wel gemeend. Een heel klein kusje drukte ik op zijn lippen. 'Asprientje licht voor je klaar. Wat wil je eten?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik wilde bijna loglaten toen hij van me schrok, maar gelukkig draaide hij zich snel om met een glimlach op zijn gezicht. Hij zag er wat moe uit, maar misschien kwam dat gewoon nog omdat het ochtend was. "Hey" zei ik zacht terug. Mijn stem begon weer wat normaler te klinken, gelukkig maar. Ik staarde onopgemerkt in zijn prachtige dronkere ogen. Ik kon er niets aan doen maar ik zonk steeds in ze weg. Ik werd uit mijn trans gehaald door zijn kus. Ik glimlachte even breed. "Het maakt me helemaal niets uit. Doe maar iets wat jij lekker vind." Ik liet hem los en pakte het asperientje en het glas water. Ik legde het dingetje op mijn tong en dronk met grote slokken het water op. Zo. "Dank je." zei ik voor ik zacht nog een kort kusje op zijn lippen drukte. Ik kon het eigenlijk niet geloven. Aller eert dat ik voor hem was gevallen, maar misschien nog wel meer dat hij voor mij was gevallen. Ik leunde tegen het aanrecht en keek rustig uit het raam erboven naar buiten. Het was echt een prachtige dag. Nu pas herrinderde ik me iets. "We gaan vandaag op vakantie." mompelde ik zacht. Het was allemaal nog wat onwerkelijk.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 8:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    'Hmm maar ik zou het niet weten hoor?' lach ik en kijk hem hem aan met een onschuldige blik. ' Dat is mooi om te horen want dan hoef ik niet bang meer te zijn en ik zou heust niet veranderen' glimlach ik naar hem en grinnik zacht. Ik voel hoe Louis zijn hand door mijn krullen gaat en gelijk glimlach ik even. Mijn krullen zaten nu totaal niet, dat weet ik wel omdat het elke ochtend niet meer zit maar het maakt me nu niet zoveel uit. ' Oké dan gaan we niet in discussie, want in de ochtend heb ik daar toch geen zin in' zeg ik en kijk hem aan. De glimlach op zijn gezicht na het drukken van een kusje op zijn neus was niet te missen. 'Lou, hoe laat moesten we ook alweer weg?' Vraag ik hem omdat ik weer bedenk dat we vandaag naar een huisje toe moet. Aan de ene kant had ik er zin in, aan de andere kant niet. Het leek me leuk een tijdje met Louis in een huisje te zitten maar met stranger wist je nooit of der nu weer iets raars bij kwam, hij had het al over een verassing.

    Jim Edward Styles

    Toen ik wakker werd was ik opeens op de grond.. Ik weet niet hoe het komt maar ik vond het wel grappig. Ik pakte mijn krukken en liep naar de keuken . Ik pakte de waterkoker en zette thee.. Ja altijd als ik iets heb drink ik thee. Ik hou van thee met veel zuiker . Ik wachtte tot dat het klaar was en deed het in een mok . Ik loop weer terug naar de bank en drink rustig mijn thee op. Pff wat moet ik nou ? Ik heb verloren .. Helaas. Ik ben benieuwd welke mensen nog meer verloren hebben . En krijgen we een nieuwe opdracht of ben je nu het zwakste schakel ? Ach ik moet niet zoveel denken en gewoon lekker rustig doen.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Aangepast]


    Bowties were never Cooler

    [Mehh, ik heb geen idee wat ik met Aurrisea moet/kan doen >.<]


    Reality's overrated.

    [Waar is Mika? Misschien kan Aurrisea voor haar ontbijt maken ofzo?]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik ontbeet eigenlijk maar vrij weinig, dus moest ik daar even over nadenken. Misschien moest ik voortaan maar gewoon mijn mond houden, over geweldig ontbijtjes. Terwijl Liam het aspirientje innam, verdween ik in de koelkast. Zachtjes begon ik Holes te neuriën van passenger, terwijl ik de koelkast weer dichtgooide en een pak afbakcrosantjes pakte uit de voorraadkast. Ik wist niet wat het was, maar ik had het al vanaf het moment dat ik wakker werd in mijn hoofd. 'We gaan vandaag op vakantie.' Ik viel stil en keek op van de bakplaat, waar ik de crosantjes aan het opleggen was. 'En om eerlijk te zijn, heb ik daar best zin in.' Glimlachte ik. Ik schoof de plaat in de oven en zetten deze aan. ''En vind ik het helemaal niet erg om er met jou tussenuit te glippen.' En daar drukte ik weer een kusje op zijn lippen.

    [en nu ga ik slapen. Echt. Ik heb in 3 nachten 8 uur geslapen. Gister lag ik wel al half 9 in bed en sliep ik meteen als een blok. Net als tijdens Engels trouwens, waar ik in slaap gevallen ben, gister (x. Maar ben nog steeds super moe. Dus ga lekker slapen ;3]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 23:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik leunde tegen het aanrecht terwijl ik keek wat hij deed.Ik hoorde hem neurien. Ondanks dat het een niet al te vrolijk nummer was, werd ik er erg vrolijk van. Opeens bedacht ik me dat we vandaag op vakantie gingen. "We gaan vandaag op vakantie." mompelde ik zacht. Ik had er erg veel zin in, maar het feit dat ik nog geen tijd had gehad om te pakken en dat ik niet wist waarhen we gingen zorgde ook voor wat stres. Toch had ik er erg veel zin in. "Ik ook." zei ik vrolijk. Een beetje bang dat hij me niet meer leuk zou vinden als hij al mijn rare trekjes zou kennen was ik wel, maar die verdween bij zijn volgende woorden al snel als sneeuw voor de zon. Ik glimlachte tegen zijn lippen en kuste hem zacht terug. Waar had ik zo iemand aan verdient? Ik legde mijn armen ontspannen om zijn nek. Langzaam aan begon de keuken al te ruiken naar broodjes. Heerlijk. Mijn dag had volgens mij niet beter kunnen beginnen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Als ik iets niet had verwacht, was het dit wel. Ik was er zo van overtuigt geweest dat ik die weddenschap zou winnen en dat ik daarna gewoon weer door zou gaan met mijn leventje, waar ik de ene na de andere om mijn vinger zou winden. Maar dit was beter dan ik ooit had durven hopen. Liam was zo niet het type waar ik in eerste instantie naar zou zoeken. Hij was veel te lief en te goed. Bijna het tegenovergestelde als ik was. Als ik bij mijn vrienden was tenminste. Misschien maar beter ook dat, hij die nog niet ontmoet had. Daarbij, had ik een gigantisch probleem als ze er achter kwamen, dat ik verliefd was op deze geweldige jongen. Want dat was ik zeker. De keuken begon langzaam lekker te ruiken en stralend keek ik Liam aan. Ik had geen flauw idee hoe laat en waar en hoelang we weg zouden gaan. Ik wist alleen dat ik er zin in had om Liam nog beter te leren kennen. Want eerlijk, ik wist nog maar weinig van hem. Zachtjes gaf ik hem nog een kusje. 'Wil je nog douche straks?' Ikzelf namelijk wel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte opgewonden naar Zayn. Ik had echt zin in vandaag, hoe spannend ik het eigenlijk ook vond. Ik was net een puppy die voor het eerst naar het park ging. Ik had dit nooit verwacht. Ik had namelijk ook nooit gedacht dat ik voor een jongen zou kunnen vallen. Toch had ik niet gewonnen, maar ik was hier eigenlijk veel blijer mee. Ik wilde hem dan ook heel graag beter leren kennen want naast zijn naam, zijn werk en zijn nicotine verslaving wist ik eigenlijk niets van hem. Ik gaf hem zacht een kusje terug en schudde mijn hoofd. "Dat doe ik thuis wel. Ik moet toch ook nog omkleden en inpakken. Hierin ga ik namelijk echt niet de hele dag lopen." Ik trok mijn kraagje even recht en haalde een hand door mijn haren. Ik moest toch echt wel douchen, maar daarmee wilde ik hem nou ook weer niet opzadelen. Als hij zou gaan douchen en inpakken kon ik mooi naar huis om hetzelfde te doen. het was niet ver, gewoon de rivier over en dan nog een paar blokken lopen. Ik hoefde ten minste niet weer helemaal terug naar de winkelstraat. Ik keek even naar het klokje van de oven. "Ik denk dat het ontbijt klaar is." Op dat moment begon het klokje te piepen. Goed gegokt dus. Ik opende de oven en een walm van heerlijke verse croissantjes lucht kwam eruit, al wist ik niet hoe ik het klokje stil kon laten zijn. Mijn maag rommelde zacht bij de overweldigende geur die uit de oven kwam.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 10:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik knikte begrijpend. Ik zou ook liever thuis douche als ik de keuze had. 'Het staat je anders heel leuk.' Grijnsde ik onschuldig, waarna ik ook even speels aan zijn kraag trok. Zo trok ik hem nog net iets dichterbij, om een kusje op zijn neus te drukken. Het was niet gelogen. Het stond hem goed en beter dan het mij ooit zou staan. Ik trok mijn joggingbroek iets omhoog en keek met Liam mee op het klokje. Ik boog me iets voorover om in de over te kunnen kijken en het zag er goed uit. Iets wat ook wel moest, omdat de tijd erop zat. Ik zetten het klokje uit en trok de oven open. Hete dampen, kwamen omhoog en de geur werd sterker. Ik pakten een bord om de croissants erop te leggen. 'Wil je er iets op?' Vroeg ik, terwijl ik voor mezelf de jam al pakten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden en deed een stapje dichterbij toen hij aan het kraagje trok. "Ik zal dan wel een setje inpakken." Ik gaf hem een kusje op zijn wang. Ik wilde hem ook nog wel in pak zien. Hij zou er zoizo heel erg knap uitzien. Ik keek even op het klokje en deed een stap naar achter zodat hij de oven kon open doen zonder mijn been te verschroeien. De keuken werd gevult met een walm van heerlijke croissantjes lucht. Ik keek naar de prachtig afgebakken broodjes waar de damp nog vanaf kwam. "Het maakt me niet veel uit. Jam is goed." zei ik terwijl ik hem de pot zag pakken. Ik trok ondertussen een lade open om daar twee messen uit te toveren ook haalde ik nog twee bordjes uit het kastje waar hij net de ander ook uit had gehaald. "Waar wil je eten?" vroeg ik aan hem. Op de bank hoefde ik niet tafel te dekken, maar als hij graag aan een tafel at kon dat natuurlijk ook prima.


    Bowties were never Cooler