• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Geen idee. Ik denk dat we ook op Harry en Louis moeten wachten die nog bezig zijn met elkaar]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 22:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Cannibal schreef:
    [Wanneer gaan we naar de nieuwe dag? ;x]


    ( Ik heb het net heel even met Quinty overlegt en we kunnen wel doorspoelen? (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Als de rest het ook prima vind ben ik voor]


    Bowties were never Cooler

    [oke, ik vind het prima. maar hoe zit het nu precies met die vakantie dan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Zal ik Liam anders morgen ochtend de volgende ochtend laten wakker worden?]


    Bowties were never Cooler

    [ja, en anders post ik de eerst ochtend post wel morgen ochtend. Want moet al om 7 uur werken en ben dus al vroeg wakker.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik sliep echt als een kindje in Zayn's armen. Ik lag dicht tegen hem aangekropen met een arm nogsteeds om hem heen. In mijn dromen bezocht ik met hem de mooiste en vreemdste plaatsen van de wereld, die op mijn reizenlijstje stonden. De volgende ochtend toen ik wakker werd was mijn stemming iets minder opgewekt. Dat kwam vooral door de lichte kater en omdat ik mezelf, omdat ik nuchter was, geen houding meer tegenover hem wist te geven. Gelukkig sliep hij nog, waardoor de knip er nog niet helemaal op zat. Ik kroop een klein stukje van hem af en keek hoe hij sliep. Misschien was het wel heel creepy, maar ik vond het gewoon fijn om mensen te zien slapen. Dan viel altijd alle stres van hun schouders en lagen ze er weer bij als kindjes. Ook Zayn, en hij was echt de meest schattige ooit als hij lag te slapen. Misschien was het beter dat niet te zeggen, maar goed. Zijn hand lag nogsteeds op mijn flank. Zelfs nu voelde het heel prettig. Ik bleef dus maar gewoon liggen kijken met een glimlach op mijn gezicht. Zacht ging ik niet veel later met mijn hand door zijn haren. Ik hoopte maar dat hij niet wakker zou worden. Nu ik weer nuchter was wist ik wel een ding zeker. Ik was echt heel erg verliefd op deze jongen, hoe vreemd dat nu ook weer voor me voelde.

    [Ik hoop dat je er iets mee kan]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 7:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik werd wakker door de zonnestralen die door de gordijnen kwamen. Ik wilde me omdraaien, om weer verder te slapen, tot ik tot de conclusie kwam dat -dat niet lukte. Dit kwam door de druk op mijn borstkas. Heel langzaam opende ik mijn ogen en zag de bekende krullen. Ik had verschrikkelijke hoofdpijn en kon niet helder denken, maar ik wist zeker dat het Harry was, die half bovenop me lag. Ik durfte niet te bewegen, aangezien ik ook tot de conclusie was gekomen dat we nog op de bank lagen, maar bleef wel naar hem kijken. Zo was hij nog schattiger dan als hij wakker was. Ik wist dat ik straks echt weer zou stuiteren, maar nu nog niet. Zeker niet nu ik nog geen suiker op had en er nog zo'n lief iemand lag te slapen. Mijn armen liet ik gewoon rond zijn middel en plaatste een kusje op zijn voorhoofd. Ik wilde hem niet wakker maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cannibal schreef:
    [oke, ik vind het prima. maar hoe zit het nu precies met die vakantie dan?]


    ( Ik plaats zo anders nog wel iets met Blake over de vakantie. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Na wat uren leek, was ik uiteindelijk in een lichte slaap gevallen. Het was een droomloze nacht geworden, zoals ik meestal had, met alcohol in mijn bloed. Zo wel, waren het dromen, doe te raar waren om na te kunnen vertellen. Ik voelde hoe Liam naast me verschoof, maar ik was nog te ver heen om het echt te kunnen beseffen. Ik hief mijn arm om, om langs mijn kriebelende neus te gaan met de achterkant van mijn hand, maar sloeg deze al snel weer om het lichaam naast me, wat opeens verder weg leek te zijn. Ik mompelde iets onverstaanbaars en geeuwde. Ik was langzaam aan het wakker worden. Ik smakte even en als automatisch glimlahte ik heel klein, toen er door mijn haar werd gehaald. Ik trok de eigenaar van de hand weer iets meer mijn kant op. En opende heel voorzichtig mijn ogen een paar milimeter. Toen ik zag hoe Liam naar me keek sloot ik gllachend mijn ogen weer. 'Goedenmorgen.' Fluisterde ik zacht, met een schoren ochtendstem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde hoe hij zijn arm van me afhaalde om aan zijn neus te krabbel voor hij die weer teruglegde. Mijn spieren spanden zich ziet aan, maar het leek of hij gewoon door sliep, dus ik relaxte weer wat. Hoe kon ik me nou zo opspannen door een kleine aanraking van hem na zo'n avond als gister? Ik vond het gek, maar ik wist ook wel dat het kwam omdat ik nu nuchter was. Ik hoorde hem wat mompelen en geeuwen, maar het leek er nog niet op dat hij wakker ging worden. Ik begon zacht door zijn haren te aaien met mijn ene vrije hand met een klein gelimlachje op mijn gezicht. Hij was nu zo schattig. Ik schrok een beetje toen ik opeens Zayn's kant op werd getrokken, maar ik merkte al snel dat het Zayn was. Ik probeerde me weer zo veel mogelijk te relaxen, wat redelijk werkte en ik glimlachte terug naar hem. Mijn haar leek waarschijnlijk nu op leeuwenmanen, maar mijn ogen straalden zeker weten de verliefdheid uit. Toen hij zijn ogen weer sloot en Goedemorgen zei smolt ik bijna letterlijk. Hoe kon hij zo schattig en zo sexy tegelijk zijn? Ik had echt geen idee. Ik wist wel dat hij de perfecte jongen voor me was. Het kostte me even voor ik ookal weer wist hoe te antwoorden. "Goedemorgen. Goed geslapen?" Mijn stem was echt heel schor. Meestal had ik dit echt niet als ik opstond, als ik het al had was het maar heel lichtjes, maar het kwam zeker door de kater dat ik nu echt als een kettingrokende opa klonk voor mijn gevoel. Ik bloosde er een beetje door.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    Langzaam open ik mijn ogen, alleen toch speeltjes omdat ik te moe ben ze helemaal te openen. Mijn blik gaat naar de gene waarop ik lig en gelijk komt er een glimlach op mijn gezicht. 'Goedemorgen' zeg ik schoor en ik kijk hem aan. Ik kruip wat meer omhoog en druk een kusje op zijn lippen. Wel jammer dat die niet meer sliep, want ik wou dat wel is zien want volgens mij is die dan nog schattiger als nu al lijkt dat bijna onmogelijk. Mijn hand gaat een beetje door mijn krullen die waarschijnlijk nu heel erg warrig zijn maar dat maakt me nu niet zoveel uit, ik deed ze straks wel weer goed.

    Jim Edward Styles

    Ik werd wakker en het was al ochtend.. Ik heb dus een hele nacht geslapen. '' pff '' zei ik toen ik naar mijn been keek. Ik pakte mijn krukken en liep naar de koelkast en pakte daar een pakje Ice Tea uit. Mijn telefoon ging, '' Hallo ?'' zei ik toen ik op pakte. '' heey Jim je spreekt hier met dokter huppelepuf'' zei mijn moeder en ik begon te lachen . '' Heey mam. '' zei ik . '' Heey gaat alles goed ? Met je been en zo ?'' vroeg ze. '' Ja hoor mam'' zei ik . '' Mooi nou ik moet weer gaan kusjees'' zei ze en hing op. Ik zette de tv alweer aan e ging maar eens High school Musical kijken die op tv was.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen de jongen bovenop me ook langzaam wakker werd. Ondanks hij wakker werd, nam de schattigheid toch niet af, want het bleef natuurlijk wel Harry waar we het overhadden. 'Goedemorgen, Sleeping Beauty' zei ik zacht. Mijn ochtendstem klonk laag en krakend, iets waar ik één verschrikkelijke hekel aan had. 'Ik wilde ontbijt voor je maken, maar je lag zo lief te slapen dat mijn blik niet van je af te slaan was.' voegde ik er net zo zacht terwijl een grinnik mijn mond verliet. Ik was vannacht meerdere keren wakker geworden, maar dat was volgens mij standaard elke nacht. Toen Harry iets omhoog kroop, verstrakte mijn greep iets en werd mijn glimlach alleen maar breder. Een klein kusje drukte ik op zijn neus. 'Maar wel één beetje goed geslapen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ik glimlach even door zijn goedemorgen, zo lief was die. Ik glimlach alleen maar meer door de volgende woorden, ' Dat is heel lief van je Lou, maar dat hoeft niet perse hoor' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Zo wil ik elke dag het liefst wakker worden, zo tegen Louis aan. ' Ja best wel en jij?' vraag ik en glimlach nog even door het kusje op mijn neus. 'Moet ik trouwens van je af zodat je voor jezelf ontbijt kan gaan maken?' vraag ik daarna omdat die het net wel over ontbijt had. Ik laat mijn hand naar zijn gezicht gaan en veeg wat plukjes weg waarna ik in zijn ogen kijk, daar kan ik wel uren in kijken. Zo mooie ogen heeft hij.