• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Whoops, héél lang niet meer gereageerd. Ik ben nu met Mika bezig]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 21:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mika Isobel Payne

    Vol tegenzin, dat duidelijk te laten merken aan zowat de lucht in de kamer door luid te kreunen, deed ik mijn ogen open en stond gelijk op. Duizelig viel ik weer op het bed neer. Geen goed idee. Vannacht was ik weggelopen nadat ik mijn excuses aan Aurrisea had aangeboden. Puur omdat ik bang was. Jazeker, de enige echte Mika Payne was bang om te praten. Het meisje dat overal en altijd een antwoord klaar had, bungeegumpen en skydiven als hobby's had, praktisch een hoer kon worden genoemd omdat ze het zowat elke dag seks had met een onbekende. Mompelend griste ik mijn bril van het nachtkastje en zette hem op om vervolgens naar de badkamer te strompelen. Mijn steile, bruine haar deed ik in een visgraatvlecht die ik snel vastmaakte. Daarna liep ik naar beneden en ging naar de keuken waar ik naar alles zocht. Uiteindelijk had ik het pannenkoekenbeslag gevonden. Mooi zo. Grijnzend deed ik de melk in de fles waar het beslag in zat en schudde hard. 'Shake it, shake it, baby. Come on, now. Shake it, shake it, baby. One, two, three, baby. That's how easy love can be' zong ik ondertussen. Al zingend zette ik een pan op het vuurtje dat ik had aangezet en deed wat bakboter in de pan. Daarna goot ik wat beslag in de pan en pakte de spatel. Zo ging ik aan de slag met de pannenkoeken, als een echte keukenprinses. Nou, ik kon twee verbrandde pannenkoeken weggooien. Toen alle pannenkoeken op een bord lagen pakte ik de slagroom, aardbeien, Nutella, chocoladesaus en nog meer. De eettafel dekte ik netjes en zette alles neer. Twee borden, twee messen en twee vorken et cetera. Op zijn minst kon ik een ontbijt voor Aurrisea maken. Snel pakte ik nog sinaasappels om verse sinaasappelsap te maken. Na even was alles klaar en had ik alles klaargezet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Liam holp mee om de benodigde spullen te pakken en ik glimlachte lief naar hem en drukte snel een kusje op zijn kaak. Ik pakte een mes en sneed netjes de croissantjes open en verdeelde ze over de borden. 'Als we ze nu vast smeren, gaan we op de bank zitten.' Dat was wel zo makkelijk. Ook pakte ik de kaas, zodat ik variatie had en Liam toch een beetje kon kiezen. Ik begon mijn eigen broodjes te belegen en toen ik klaar was pakte ik een pak sap uit de koelkast. Twee glazen had ik al. 'Wil je sap of melk?' Als hij überhaupt iets wilde drinken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek naar wat hij deed met zijn handen. Zelfs daar kon ik echt al uren gebiologeerd naar zitten kijken. "Is goed." Ik pakte een croissantje en begon begon er een dus laagje jam op te smeren. Ook op de andere warme broodjes deed ik dat. Erg zoet hoefde het voor mij niet te zijn. Ergens halverwege het 2e broodje hoorde ik hem wat vragen. Ik draaide me naar hem toe. "Maakt me vrij weinig uit. Doe maar wat het makkelijkst is." Ik glimlachte even voor ik weer terug ging naar het smeren van mijn croissantjes. Meestal dronk ik 's ochtends water, maar dat was gewoon uit luiheid.


    Bowties were never Cooler

    [Ik reageer zo snel mogenlijk weer, oké?]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 20:35 ]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Liam was wel erg makkelijk met de dingen die hij wilden. Al dacht ik dat, dat toch kwam omdat hij in een vreemd huis was. Ik zou me dan ook aanpassen en niet moeilijk doen, met wat ik wilde drinken. Ik schonk twee glazen sap in en zetten het glas terug. Ik pakte mijn bord en een glas en drukte nog een kusje op Liam's wang. 'Kom, jigglypuff.' Ik liep naar de woonkamer, waar ik mijn bord en glas op tafel zetten, zodat ik de tv aan kon drukken. Vervolgd door een zoektocht naar de afstandsbediening, die ik tussen de kussens van de bank vond. Ik nestelde mezelf goed op de bank en zet mijn notendop schoot en terwijl ik alvast rustig een hap neem, begin ik te zappen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik smeerde mijn broodjes af en deed de deksel weer op de jampot. Ik glimlachte scheef naar hem toen hij me een kusje op mijn wang gaf. "Ik kom al." zei ik voor ik mijn glas en bord pakte. Ik liep achter hem aan naar de woonkamer en zette mijn glas neer om mijn telefoon op te pakken. Ik checkte even of ik berichtjes had, maar nee. Ik schoof mijn mobiel in mijn broekzak en liet me naast Zayn op de bank zakken. Ik trok mijn benen op in kleermakerszit en legde mijn bord op mijn voeten. Ik leunde lichtjes tegen Zayn aan terwijl hij door de kanalen zapte. Zonder er echt bij na te denken nam ik af en toe een hap van een van de croissantjes. Ik wist nu wat mensen bedoelde met een perfect huiselijk leven, maar dit kwam volgens mij heel erg dicht in de buurt. "Ik hou van je, lief." zei ik zacht voor ik een kusje op zijn wang gaf. Ik was echt heel erg blij met hem, hoe spannend ik het ook vond. Het zou ook nog kunnen dat we grote problemen kregen met onze ouders, maar we konden het wel aan. Ik begon zacht te neuriën.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam kwam al snel naast me zitten en al snel trok mijn aandacht van de tv naar hem, waardoor ik bleef hangen op cartoon network, waar ik meteen Tom en jerry op herkende. Automatisch leunde ik iets terug tegen Liam en glimlachte ik breed. 'Ik ook van jou.' Ik verklaarde mezelf voor gek. Maar het was de waarheid. Heel mijn hart liep vol van deze jongen. Ik herkende het liedje wat hij neuriede vaag en toen ik het herkende moest ik meteen aan mijn familie en vrienden denken. Wat ik allemaal op het spel zetten voor mijn geaardheid. Voor de jongen die ik nu al zo erg lief had. Zou het echt sterk genoeg zijn om al die haat die ik straks over me heen zou krijgen te kunnen overwinnen. Ik moest wel. Want zo niet, was ik en mijn vrienden en familie kwijt en Liam. Stil begon ik mee te neuriën en legde ik mijn broodje neer, zodat ik mijn arm om Liam heen kon slaan. We konden het wel aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden. Het waren er maar vier en allemaal heel kort maar toch deden ze meer dan je je kon voorstellen. Ik was een idioot dat ik zo hard en zo snel voor hem was gevallen, maar ik kon me er tegelijkertijd niet gelukkiger om prijzen. Ik neuride zacht en al snel hoorde ik hem mee neuriën. Ik nestelde me nog wat dichter tegen hem aan en dacht na terwijl we hier zo zaten. De toekomst zou niet makkelijk worden. Ik hoopte heel erg dat mijn aldoor groeiende liefde voor hem sterk genoeg was het te doorstaan. Ook hoopte ik eigenlijk tegen beter weten in dat allebei onze families ondanks dat ze het niet zo leuk konden vinden onze liefde wel zouden accepteren. Ik pakte zijn hand van de arm die hij om mijn schouders sloeg en kneep er zacht in. We konden dit wel aan. Ik voelde het. Ik pakte een van mijn croissantjes en nam een hap. Daarna pakte ik een van de zijnen en bracht die naar zijn mond, zo met een arm om mij heen kon hij volgens mij maar lastig eten en ik had een arm vrij.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam pakte mijn hand beet en ik glimlachte even toen hij er in kneep. Misschien vertelde ik het mijn ouders gewoon nog maar even niet. Totdat we op vakantie waren geweest en ik Liam echt beter kende. Ik wilde geen slapende leeuwen wakker maken. Het zou alles verpesten en ze zouden me levend opeten. Ik stopte met neuriën en nam een hap van de croissant die Liam voor mijn neus hielt. Het was echt een schatje. Ik kiste zachtjes zijn kaak, toen ik de hap op had en streelde even door zijn haar met mijn vrije hand. Hoe kon het dat iemand zo'n lieve persoonlijkheid had en er ook nog eens zo geweldig uit zag. Ik dacht echt dat, dat alleen voorkwam in films.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij een hap van het broodje nam. Ik legde het weg en keek even naar de tv, maar nog voor mijn hoofd zo ver was dat ik Tom en Jerry herkende was ik alweer afgeleid. Ik glimlachte bij het voelen van zijn lippen op mijn kaak. Ik draaide mijn hoofd een stukje en drukte een kort kusje in ijn mondhoek voor ik mijn hoofd tegen zijn schouder legde. Het was nog best wel onwerkelijk allemaal, terwijl ik toch echt zeker wist dat ik wakker was en ook geen zieke grap. Hij was lief en leek tot in de eeuwigheid geduld met me te hebben. Daarbij zag hij er ook nog eens geweldig uit. Ik nam nog een hap van een van mijn croissantjes en kauwde er langzaam op. Dit moment mocht voor mij namelijk nog wel een tijdje duren. Ik wist dat ik straks toch echt naar huis moest om te gaan douchen en in te pakken, maar dat hoefde zeker niet snel, ook Mika onder ogen komen zag ik wel wat tegen op, dus haast maakte ik zeker niet. Daarbij lag ik hier echt veels te lekker.


    Bowties were never Cooler

    [Lake --> Paynez.]


    Reality's overrated.

    ( ZaynieBoy = Ziallerslove )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hi! Ik meld hierbij dat Brooke geband is en zeven dagen niet op Quizlet kan komen. Ik schrijf voor haar.

    Groetjes Hayden.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zayn Malik
    Ik streek rustig door Liam zijn haar, toen hij zijn hoofd op mijn schouder legde. Het was zo zacht en fluffy. Ik at langzaam mijn eerste croissant op en boog voorzichtig iets naar voren om mijn glas te pakken. Ik spoelde de kruimels weg en zetten het glas terug en ook zetten ik mijn bord op tafel. Van mijn ovhtendritueel was niets gekomen, dus ook niet van plassen. Iets wat ik altijd als eerste deed als ik uit bed kwam. Wat er voor zorgde dat mijn blaas nu op klappen stond. Daarbij kreeg ik het redelijk koud zo zonder shirt. 'Ben zo terug.' Ik haalde Liam zijn hoofd van mijn schouder en drukte snel een kus op zijn kaak, voordat ik opstond. Plassen luchten enorm op en uit mijn kast trok ik mijn Batman trui die ik snel over mijn hoofd trok. Zo, een stuk warmen. Op mijn dode gemakje liep ik terug naar de woonkamer waar ik terug naast Liam ploften.

    [sorry, dacht dat ik al iets gepost had. Maar was dus blijkbaar niet zo. Vandaar dat die nu ook zo crap is. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''