• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik hoor hoe Lizz met Harry praat. Waarom doet hij dit ? Is zijn vriendje belangrijker dan zijn eigen broer ? En waar hangt dat kind uit ? Woede borrelt in me op en ik sla een glas kapot. Snel ruim ik het op en loop ik naar buiten waar Lizz zit . Ik ga naast haar zitten en ik trek haar in een knuffel . Ik zucht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Edward Styles

    ik trek mijn wenkbrauw op door de woorden die Jim zegt als ik mijn telefoon opneem. Tijd om wat terug te zeggen tegen hem heb ik niet want hij geeft de telefoon gelijk aan lizz. Ik snap niet goed waarom hij belt als hij de telefoon gelijk aan lizz geeft maar goed. ' Heey lizz' zeg ik terug als ze mij begroet eigenlijk had ik niet heel erg veel zin in een gesprek met haar nu maar goed, ze blijft me beste vriendin al hebben we een beetje ruzie, ik wil wel dat het weer goed komt. 'Wat?!' roep ik uit als ze ineens zegt dat Jim in zijn been is geschoten. ' Wanneer is dat gebeurd?! en is het erg?' mijn stem klinkt nogal bezorgd en dat is wat ik op dit moment ben. Jim is gewoon in zijn been geschoten, hoe is dat nu weer gebeurd? ' Ik ben i schotland met Lou nu, we hebben even een korte vakantie' zeg ik daarna omdat ze nog vroeg waar ik was. ' Ik ben snel weer terug, kunnen jullie even zonder mij of niet?' vraag ik, zolang was ik nog helemaal niet weg maar toch miste ze me allebei.

    Elizabeth Amy Michels

    Ik glimlach even om Harry's oude, vertrouwde stem. Mijn gezicht betrekt bij zijn woorden.
    'Ik weet het niet echt, ik ben hem tegen gekomen in de kroeg.' Ik zweeg even en dacht kort na. 'Het gaat volgens mij wel, behalve het lopen dan.' Ik zucht diep. 'Dat moet hij je zelf vertellen, want ik weet niet wat er is gebeurd of hoe het voelt.' Ik bijt hard op mijn lip. Mijn ogen worden groot.
    'Schotland,' herhaal ik zachtjes. 'Sinds wanneer ben je daar? Waarom heb je dat niet even gezegd?! Straks had ik je nog opgegeven als vermist!' Dat laatste zei ik met een kleine grinnik. 'Maar even serieus Harry, dat we ruzie hebben zegt niet meteen dat je kan vluchten naar Schotland!' Ik zwijg even. 'Is het daar mooi? En niet heel gemeen bedoeld, maar is het niet een beetje snel? Ik bedoel, dat je nu al met Louis in schotland zit?' Ik ratel van alles en nog wat. Zodra ik dat merk, zwijg ik weer en kruip weg in Jim zijn armen. 'Schotland,' herhaal ik weer zachtjes. 'Is het daar mooi'?'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Ik hoor stiekem wat Harry zegt . '' Ja als je mij smsjes leest dan weet je wat er gebeurd is !'' mompel ik . Tuurlijk Harry gaat GEWOON even op vakantie met Louis ZONDER iets te zeggen . Heel leuk dit ! '' Ja we kunnen wel EVEN zonder jou '' roep ik . '' Veel plezier met dat geval !'' zeg ik boos en ik storm naar binnen . Wat niet echt stormen was want ik hinkelde . Ik liet mezelf op de bank vallen en ik deed de tv aan . Het enigste wat me nu nog vrolijk kon maken is SpongeBob . Ik begon te lachen om die rare spons met die zeester.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:12 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Edward Styles

    ' Ik zou hem zo denk ik nog wel even spreken, als hij dat wilt tenminste hij klonk net niet al te blij' zeg ik en vlak daarna roept Jim over dat ik zijn smjes moet lezen en dat ik dan wel weet wat er gebeurd is. Nadat ik mijn mobiel had aangezet had ik eigenlijk niet eens gekeken of ik gemiste oproepen of smsjes had maar dan zullen er wel aardig wat van Jim tussen moeten zitten. Ik was ook zo stom te vergeten mijn mobiel weer aan te zetten. Ik moet wel echt zorgen dat het goed komt tussen mij en Jim want hij is nogal boos, wat ik ook wel weer begrijp. ' Ja, schotland, nou ik ben net zo'n 2 minuten op de plek waar we gaan verblijven dus echt niet lang' zeg ik dan en grinnik zachtjes om haar opmerking over het opgeven voor gemist 'Sorry ik dacht dat me moeder het wel aan Jim zou vertellen ' mompel ik. 'Het is niet als een vlucht bedoeld, het is er gewoon van gekomen dat we samen naar schotland gingen' Lizz heeft nogal veel vragen maar toch beantwoord ik ze allemaal. ' Ja zover ik nu gezien heb is het hier mooi hoor en het lijkt misschien snel voor jullie en dat kan ook wel zo zijn, maar ik vindt het gewoon hartstikke leuk' zeg ik en bijt even op me lip, eigenlijk weet ik niet goed meer wat ik nog moet zeggen. Ze leek, net als Jim, niet echt blij voor me of zo dat ik hier in schotland zat samen met Louis. Volgens mij waren ze ook nou niet bepaald "fan" van Louis.

    Jim Edward Styles

    Ik ben wel blij voor Hazz.. Maar sinds dat hij met Louis heeft is hij zich heeel anders gaan gedragen . Ik zuchtte . '' Het spijt me Hazz '' zei ik toen ik de mobiel weer pakte . '' Ik was gewoon een beetje bezorgd om je '' mompel ik . '' Ik ben blij dat je gelukkig bent met Louis . Veel plezier in Ierland.. Ik bedoel Schotland '' giechel ik . '' Ik mis je wel .. '' zeg ik zachtjes . Ik mis mijn broer nu meer dan ooit .. '' Als je weer terug bent wil ik alles weten'' giechel ik

    [ Wanneer krijgt Jim nou zo'n smsje ? dat hij naar zo'n vakantie dinges moet komen ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    KiliOfDurin schreef:
    Liam Payne
    Het leek bij Zayn langer te duren voor de woorden van de man waren doorgedrongen dan bij mij. Hij wist alleen beschaamd te knikken. Ik glimlachte schammel toen ik zijn handen weer in de mijnen voelde en kneep even zacht. Al snel voelde ik een kneepje terug toen ik mijn vraag had gesteld. Ik beet op mijn onderlip bij zijn woorden. Mijn ogen sloeg ik neer en mijn stem was niet heel erg veel meer dan gefluister. "Dat we geen sex hebben als we dronken zijn... In elk geval niet tot we het voor de eerste keer hebben gedaan." Mijn wangen waren ondertussen knal rood geworden en ik durfde hem niet goed aan te kijken. Ik was nog wel beschaamder en ongemakkelijker over dit onderwerp dan Zayn over het zwemmen volgens mij. Hij had voor mijn gevoel zoveel ervaring en hij wist waarmee hij bezig was, terwijl dit voor mij allemaal nieuw was. Tuurlijk had ik genoeg vriendinnetjes gehad en ik was al lang geen maagd meer, maar dit was anders. Ik hield echt van hem en daarbij zou het met een jongen waarschijnlijk anders zijn dan met een meisje. terugdenkend aan mijn eerste keer had ik er daarom ook nou neit heel veel vertrouwen in dat het goed zou komen.


    Zayn malik
    Liam leek zich heel ongemakkelijk te voelen en ik wreef geruststellend met mijn duim over zijn handpalm. Voor een moment was ik opgelucht door zijn woorden, totdat ik me besefte wat hij van me vroeg. Het was niet, dat ik het niet met hem eens was. Ik had het idee dat mijn eerste keer met Liam speciaal moest zijn. Maar ik kende mezelf. Als ik dronken was, werd ik enorm snel opgewonden en had ik mezelf niet echt onder controle. maar het moest lukken. Zolang Liam niet wilde en aangezien ik nog nooit iemand verkracht had. ik knikte snel toen ik Liam zijn rode wangen zag. 'Natuurlijk. Ik beloof het.' Ik haten beloftes, maar ik kon moeilijk weigerde. Het was iets wat Liam wilden en daar had ik maar rekening mee te houden. En ik zelf vond het idee eigenlijk ook wel fijner. Als het maar geen drie jaar duurden. Ik glimlachte. Liam leek zich enorm te schamen en ik legde een hand op zijn wang. 'Je bent schattig als je bloost.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde me iets meer op mijn gemak door zijn duim die over mijn hand ging, maar niet erg veel. Ik glimlachte een klein beetje bij zijn woorden. Hij was zo'n schatje. De meesten werden sneller opgewonden als ze drank op hadden, ik ook. Het zou lastig zijn, maar ik wilde graag dat ik het zou herrinderen. Dat ging niet als ik lam was. Ik keek naar hem op toen hij weer sprak. Mijn wangen werden er zeker niet minder rood van. "Dank je." Ik drukte een kusje in zijn mondhoek. "Ik zal je geen jaren laten wachten, lief." Dat zou ik zelf denk ik ook niet volhouden. Ik drukte een tweede kusje in zijn andere mondhoek. Ik voelde me nogsteeds een verliefd tienermeisje, terwijl tegelijkertijd dit zo vertrouwd voelde als een langdurige relatie. Ik legde mijn armen weer om zijn nek. "Ik hou van je." mompelde ik zacht voor mijn lippen de zijnen weer zochten. Deze zekerheid had ik nodig gehad om van deze vakantie ten volste te kunnen genieten.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Met grote, blije oogjes keek ik de omgeving rond, maar deze bleven uiteindelijk hangen bij de jongen naast me. De jongen waardoor ik het niet erg vond om een weddenschap te verliezen, om vervolgens meer te winnen. Degene bij wie ik wel mezelf kon zijn zonder enig commentaar. 'Dat komt omdat ik omga met een heel lief iemand. Je neemt dan automatisch dingen over.' zei ik met een brede grijns en drukte een kusje op zijn lippen. Aan het begin kon ik niet geloven dat ik me liet meeslepen in deze waanzin, maar nu was ik juist blij en kon ik niet geloven waar het voor had gezorgd. Langzaam hield ik halt toen Harry ook stilstond door zijn telefoon die afging. Ik bleef afwachten terwijl mijn grijns wel ietwat vervaagde, maar dat weerhield me niet om als een gek rond te springen doordat ik gewoon naar binnen wilde. Misschien was ik iets te enthousiast.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het nieuwe topic (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    De glimlach op mijn gezicht werd groter. Wat had ik toch een schatje van een vriend. 'Dat is je geraden.' Grijnsde ik en tuiten mijn lippen iets, bij het kusje op lijn mondhoek. Ik wist dat seks geen prioriteit moest zijn in een relatie, maar er jaren op moeten wachten ging me niet lukken. Het liefst trok ik gewoon nu al zijn kleding al uit. Heel zijn lichaam betasten en. Oke, ik moest hier mee ophouden. Ik knipperde de glinstering in mijn ogen weg en legde mijn handen tegen zijn borstkas. 'Ik meer van jou.' Ik tikte snel en giechelend op zijn neus, waarna ik hem meteen hebberig terug kusten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden. Hij leek het niet heel erg te vinden dat hij nog even moest wachten. Ik gaf hem een kusje in zijn mondhoek. Toen ik hem weer aankeek zag ik een vreemde glinstering in zijn ogen,maar al snel verdween die weer. Ik vroeg me even af wat die kon betekenen, maar zodra zijn handen mijn borstkas raakten dreven mijn gedachten weg. Ik grijnsde even bij zijn woorden. "Onmogelijk." mompelde ik voor ik mijn lippen op de zijnen drukte. Direct kuste hij me erg hebberig terug en ik had er helemaal geen moeite mee hem te geven war hij wilde. Mijn vingers vlochten in zijn haar en ik schoof zo dicht mogelijk tegen hem aan als mijn riem toestond. Dit voelde echt heel erg goed. Zacht likte ik plagend zijn onderlip. Een beetje plagen mocht, toch? Verder plagen dan dit zou ik zelf toch ook niet aan kunnen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Op dit moment wilde ik niets liever dan die stomme taxi uit. Ik zat totaal niet lekker in de riem zo en wilde het liefst gewoon in een bed liggen, zodat ik heerlijk met Liam kon kroelen. Maar nu zat ik verwikkeld en hadden we een stomme chauffeur die meekeek. Mijn vingertoppen duwde zachtjes in Liam zijn huid en mijn lippen scheurde tegen die van hem. Zijn vingers in mijn haar, voelde goed en als het had gekund, had ik hem nog dichterbij getrokken. Het speelse likje over mijn onderlip was onverwachts, waardoor ik te laat was, om toe te happen. Uit wraak beet ik zachtjes op zijn onderlip. Ter ongenoegen van de chauffeur die hard kuchten. Ik grinnikte zachtjes tegen Liam zijn lippen aan. Drukte nog een kusje op zijn lippen en trok iets terug. Misschien was het maar beter dat de chauffeur ons onderbroken had. Want nu ik het idee in mijn hoofd had gehad van seks, kreeg ik het er niet snel meer uit.

    [ik ga morgen naar de dierentuin en slaap daarna op de boot waar mijn moeder mee op vakantie is. Ik reageer dus niet tot weinig en het is afwachten of ik stroom heb op die boot en ik 's avonds dus kan schrijven.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Veel plezier]

    Liam Payne
    Ik glimlachte tegen zijn lippen toen ik zijn vingeroppen tegen mijn wang voelde. Alles was weer goed tussen ons, al was in deze taxi zitten ook weer niet ideaal. We moesten er maar het beste van maken, ondanks de riemen en de chauffeur. Ik likte zacht en kort zijn onderlip. Blijkbaar had hij er niet op gerekend, want toehappen deed hij niet. Al snel voelde ik zijn tanden in mijn lip en direct gekuch van de man achter het stuur. Kon hij dat even niet doen? Ik wilde mijn lippen net scheiden toen ik Zayn hoorde grinniken en veels te snel voor mijn goeding was hij na een kort kusje weer weg. Een klein geluidje van protest kwam uti mijn keel. Het liefst wilde ik op zijn schoot gaan zitten en dit de hele weg doen, maar dat ging niet. misschien was dit nu ook wel beter zo. Ik liet mijn handen uit zijn haren glijden en pakte de zijnen weer vast. "ik heb er erg veel zin in." zei ik met een glimlach.

    [Ik skip even tijd. Als je dat niet wil moet je het zeggen]

    Na heel erg lang in de taxi gezeten en gepraat te hebben kwamen we aan bij een oud schots kasteel. Het lag wel dicht bij de stad, maar het was wel heel anders dan een normaal hotel. Ik sprong uit de taxi, pakte onze koffers uit de kofferbak en toverde toen mijn mobiel uit mijn zak. Ik maakte een foto en verstuurde die via whatsapp naar Mika. dan wist die ook waar ik uithing. Ik had geen idee of er ook anderen zouden zijn van de chatroom, maar zelfs als wij de enigen waren die hadden verloren kon het me vreemd genoeg niets meer schelen. Dit was de enige wedstrijd die ik maar al te graag had verloren. Ik keek over mijn schouder en glimlachte. Ja, verliezen was in deze situatie echt veel beter geweest dan winnen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 10:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    Opees heeft Jim de telefoon weer maar wat die zegt laat me wel glimlachen, 'Het is oké Jim, het spijt mij ook' zeg ik tegen hem en kijk daarna even naar Louis die op en neer springt van enthousiasme. Ik grinnik zachtjes. Volgens mij moest ik maar veder gaan lopen voordat Lou het echt niet meer kon houden. Ik begin weer langzaam te lopen terwijl ik luister wat Jim veder zegt. ' Je hoeft echt niet bezorgd om mij te zijn Jim, ik red me wel maar volgens mij moet ik eerder bezorgd om jou zijn' zeg ik omdat ik nog steeds bezorgd ben over het feit dat hij in zij been in geschoten. ' Dankje dat komt wel goed, jij beterschap met je been' zeg ik en grinnik omdat hij zo giechelt. ' Ik mis jou ook hoor en ik zal je alles vertellen' zeg ik en glimlach even.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt