• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik was blij dat ik de mogelijkheid had om deze jongen dichtbij me in de buurt te hebben. Hem wakker te zien worden, zeggen wat ik wilde en hem gewoon kusjes kon geven. 'Ik kan ook heel lief zijn, want ik kijk teveel naar jou, en alsnog.' zei ik met een lieve glimlach. Mijn blik was nog altijd op de jongen gericht en kon het niet laten om toch nog een kusje op zijn lippen te drukken. 'Goed om te horen en gaat wel. Ik had het te druk met andere dingen om eerlijk te zijn.' antwoordde ik onschuldig waarna ik mijn hoofd schudde. 'Nee, ik heb jou, dus een ontbijt is niet nodig.' antwoordde ik en mijn onschuldigheid werd alleen maar duidelijker. 'Nee, ik heb geen trek.' zei ik toen normaal. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen hij wat plukjes uit mijn gezicht haalde. ''Je bent lief, Hazz, heel erg lief.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Je bent altijd heel erg lief, en dat heeft niks met teveel naar mij kijken te maken' zeg ik en grinnik even maar glimlach daarna weer. ' Ooh wat voor dingen?' vraag ik net alsof ik echt geen idee heeft waar die het over heeft. ' Ooh, je gaat mij toch niet opeten?!' kijkt hem zogenaamd bang aan maar schiet dan in de lach. ' ooh oke, dan niet' glimlach ik en glimlach breder door zijn volgende woorden. 'Jij ook Lou' glimlach ik en druk een kusje op zijn neus. Normaal zou ik nog wel is chagrijnig kunnen zijn na een avond stappen en dan weer wakker worden maar nu ik zo wakker werd was dat gewoon onmogelijk en kon ik niet anders dan glimlach naar de jongen die onder mij lag.

    Zayn Malik
    Volgens mij was ik nog zo heerlijk naast iemand wakker geworden. Eigenlijk werd ik nooit echt naast iemand wakker. Ik werkte ze altijd meteen de deur uit, als ik klaar was. Al kon ik Liam niet vergelijken met die personen. Dit was heel anders. Liam was heel anders.
    Mijn hoofd die licht bonsden van de hoofdpijn, zorgde ervoor dat ik al snel mijn ogen weer sloot. Het bleef even stil en even dacht ik dat Liam weer in slaap gevallen was. Maar op het moment dat ik mijn ogen weer opende, begroeten ook hij me. Ik giechelde zachtjes om zijn ochtendstem, die behoorlijk rauw klonk. Het stond hem schattig, maar ook verdomt sexy. Liam zag er sowieso al enorm hot uit zo. Zijn haar stond wild overeind en je zag duidelijk dat hij net wakker was. 'Heerlijk.' Gaf ik eerlijk toe en gaapte nogmaals. Misschien wel iets te weinig. 'Jij?' Ik smakte een keer en legde mijn hoofd iets beter in het kussen, terwijl ik de persoon tegenover me, aanschouwden. Alles was vannacht zo perfect geweest en nu twijfelde ik of ik hem een kusje kon geven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zayn sloot al snel zijn ogen weer. Die had vast ook hoofdpijn, net als ik. Het enige was dat ik echt niet uit bed wilde om aperintjes te gaan zoeken. Niet dat ik ze wist te liggen, maar goed. Ik had mijn muren dan wel weer grotendeels terug, dit was nogsteeds de beste ochtend die ik ooit had gehad. Ik keek naar hem terwijl ik door mijn warrige brein probeerde te zoeken wat ookal weer te zeggen. Het was echt niet makkelijk om te denken door zijn sexy ochtendstem en hem in het algemeen. Het leidde me echt heel erg af van denken. Uiteindelijk wenste ik hem dan ook maar goede morgen. Ik bloosde wat omdat ik echt klonk als een kettingrokende oude opa. Toen ik hem hoorde giechelen werd mijn blos nog wat erger. Ik haalde even een hand door mijn haar, wat maar lastig ging door alle klitten. Toch kon ik het niet laten te grinniken toen hij toegaf dat hij heerlijk had geslapen en daarna gaapte. Ik leunde wat op mijn elleboog, maar zakte daar al snel weer doorheen om op ooghoogte met Zayn te komen liggen. "Geweldig." zei ik oprecht terwijl ik hem in zijn prachtige ogen keek, die wat oplichten door het schijnsel van de zon door de gordijnen. Dat de zon scheen hier in Groot-Brittanie voorspelde dat dit echt een heerlijke dag ging worden. Ik glimlachte bij die gedachte. Het werd namelijk nog een heerlijkere dag voor mij met Zayn aan mijn zijde. "Wil je zo gaan ontbijten, of blijven we nog lekker even liggen?" Ik trok een wenkbrauw een klein stukje op en zocht naar zijn hand onder de dekens. Ik was wat gespannen omdat ik nu weer merkte dat ik hier alleen in mijn boxer lag, maar dat ik hem ten minste nog aan had deed me weer relaxen. Anders was er vanacht iets gebeurt wat ik me niet meer kon herrinederen nadat we samen in bed waren gekropen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik glimlachte goedkeurend en kriebelde even aan mijn neus. Ik was blij dat Liam een beetje goed geslapen had. Ik was benieuwd wat vandaag zou brengen. Of we nog iets te horen kregen van Stranger en of onze tweede date ook een succes werd. Langzaam ging mijn hand door Liam zijn haar, dat wilt overeind stond. Hij was zo verdomd schattig. Ik wilde hem zo graag kussen. Mijn hand zakte af naar zijn wang en ik beet op mijn lip. 'Ik lig nog wel even goed zo.' Mompelde ik zachtjes.
    Mijn vingers trippelde over zijn huid en glimlachend haalde ik mijn wijsvinger over zijn neus. Van gister leek niets over te zijn, behalve de kriebels in mijn buik. Onze relatie stond nog altijd in de kinderschoenen en ik was zelfs bang om onze lippen te verenigen. De reden waarom ik niet wilde slapen vannacht.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 18:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Ik ben niet altijd lief. Ik ben alleen lief bij jou in de buurt, want dat kan gewoon niet anders.' zei ik met een lieve glimlach. Ik keek de jongen bovenop me aan en haalde mijn schouders op. 'Zeg jij het maar.' zei ik, alleen de onschuldige grijns die zich rond mijn lippen had gevormd, vertelde dat ik wel een plan had. 'Hazz, je bent te lief en leuk gezelschap om op te eten. Als je veranderd dan denk ik er nog over na, maar hopelijk komt het niet zo ver.' Mijn hand haalde ik door zijn krullen en lachte zachtjes. Ik was toch wel blij dat we uiteindelijk geen keuze hadden met het gedoe van Stranger, want had hier anders nooit met Harry gelegen. 'Hazz, we gaan niet weer in discussie.' Toch verscheen er een glimlach op mijn gezicht door het kusje op mijn neus. Sowieso was ik blij dat de jongen geen ochtendhumeur had, want dat was iets waar ik echt niet tegen kon. Zeker niet omdat ik dat ikzelf ook kon krijgen dan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Zijn glimlach deed me goed. De kriebels in mijn buik waren nog even erg als gister, maar nu deed mijn hoofd het weer die veel tegenstribbelde, al wilde ik het allemaal wel. Ik voelde zijn hand door mijn haren gaan en daarna over mijn wang, waardoor die weer een rode gloed kreeg. Dit begon zo beschamend te worden. Elke keer als hij me aanraakte werd ik rood. Ik ging zacht met mijn vinger over zijn lip waar hij op beet. Ik wilde niet dat hij dat deed. Toch was hij wel super schattig zo. Ik voelde zijn wijsvinger over mijn neus gaan en keek hem licht glunderend aan. Ik wist hoe ik me waarschijnlijk zou voelen als ik hem kuste, iets wat ik maar al te graag wilde voelen, maar mijn hoofd schreeuwde ook dat ik moest oppassen. Ik sloot mijn ogen en ademde een keer diep in en toen weer diep uit voor ik heel erg zacht een kusje op zijn onderlip drukte. Het leek toen wel of er een bom in mijn lijf ontplofte, een bom van vlinders, zo'n overweldigende geweldige sensatie kreeg ik over me heen. een sensatie die het stemmetje in mijn hoofd compleet verdronk.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam ging er niet meer op in en ik had geleerd dat zwijgen, toestemmen was. Mijn vingers gleden over zijn huid, terwijl ik mijn tanden in mijn onderlip borden. De kriebels in mijn buik maakte dat de glimlach op mijn gezicht niet meer weg wilde gaan. Ik was nog nooit verliefd geweest. Maar ik kende de symptomen. Ik hield van de blos die Liam op zijn wang kreeg, zodra ik hem Ook maar aanraakten, maar deze maakte me ook onzeker. Het bevestigde weer, dat hij zijn muren aan het dichtmetselen was. Het scheuren die ik er gisteravond in had gemaakt, waren weer dicht geplamuurd en ik moest op mijn tenen gaan staan, wilde ik er net overheen kunnen kijken. Daarom was in ook zo verbaasd toen hij zijn lippen teder en heel zachtjes op mijn onderlip drukten. Nee, ik ging hem hier niet mee weg laten komen. Ik legde mijn hand op zijn kaak en kuste hem. Ik vond het oneerlijk dat hij het wel zomaar kon doen en ik moest nadenken, bij wat ik bij hem deed. Misschien was ik gewoon veelte makkelijk. Snel liet ik hem weer los. Ik pakte ik zijn hand beet en draaide me op mijn rug. De dekens schopte ik iets van me af, omdat het aardig warm was en ik sloot mijn ogen, terwijl ik met Liam zijn vingers speelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Mijn brein had vurig geprobeert de scheuren die Zayn zo fijloos in min muren had gemaakt dicht te plamuren, maar het was maar half gelukt. Zodra onze lippen elkaar raakten begon het plijsterwerk te breken. Dat mijn wangen wat rood werden kon ik nogsteeds niets aan doen, maar toen hij me kuste sprong zo het plamuur van een paar van de scheuren. Ik wilde mijn hand in zijn haar verwikkelen, maar al veels te snel was hij weg. Er zaten gaten en zwakke plekken in mijn muren, ik wist alleen niet of het genoeg zou zijn om ze zomaar te doen wegvallen. Ik voelde hem mijn hand pakken en omrollen, zodat ik op mijn buik naast hem kwam te liggen. Ik liet hem rustig met mijn vingers spelen. "Het spijt me dat mijn muren weer staan, Zayn, maar je hebt er zeker sporen op nagelaten." Ik draaide mijn hoofd en keek naar hem. "Alles wat we gister hebben gedaan gaat me absoluut niet te snel, als je dat maar weet." Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder. "Ik weet alleen niet of je snel meer uit me zal krijgen." Hij wilde vast meer, maar ik wist niet hoe. Ik ging zo hard als mijn emoties me lieten gaan, maar dit was ook nog allemaal nieuw en verwarrend voor me.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik staarde naar het plafon en even wist ik niet meer hoe ik me moest gedragen. En dat was een fout teken. Want hoe langer in tegen Liam zijn muur aan moest kijken, hoe sneller ik die van mezelf ging bouwen. Hij zou van niet, in een keer torenhoog zijn. En de eerste paar stenen waren al gelegd. Het was geen probleem om het rustig aan te doen. Het was even wennen, maar niet het probleem. Ik werd er onzeker van. De jongen die mijn hart sneller deed kloppen, maakte me onzeker. Toen Liam over mijn muren begon, liet ik meteen zijn hand los. Te snel. Ik had verwacht dat hij me zou verzoeken hem helemaal niet meer aan te raken. Tenminste, daar was ik bang voor geweest. Niet verwacht, dat zijn muur toch niet hellemaal onbreekbaar was. Ik kantelende mijn hoofd en staarde hem aan. Heel langzaam pakte ik toch zijn hand weer vast en bleef zwijgen, toen Liam zijn hoofd op mijn schouder legde. 'Ik zal niets meer proberen Liam. Maar dan moet je beloven dat je de eerste stap zet, als je wel zover bent.' Ik wist niet of ik met, niets proberen, nog meer schade aan de muur kon geven. Maar als ik dat wel deed en de ene afwijzing na de andere zou krijgen, zou dat ook niets uithalen op zijn muur, maar wel op die van mij. En die zou heel stevig in de grond staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek op naar hem toen hij lang stil bleef. Ik was zo bang dat ik iets verkeerds had gezet. Hij was zo geweldig. Ik wilde hem echt niet kwijt omdat ik te terughoudend was, maar ik wilde ook het niet overhaasten, omdat ik te bang was iets fout te doen. Ik drukte zacht een kusje op zijn schouder. Uiteindelijk kwamen dan toch de woorden. Hij maakte het gelukkig niet echt uit, maar dit voelde voor mij wel als een waarschuwing. Ik had het gevoel of hij nu ook langzaam aan muren bouwde. Dat wilde ik absoluut niet. Dat hij weinig muren had vond ik juist fijn omdat hij me dan kon helpen ze af te breken. "Dat beloof ik." Ik schoof mijn hoofd iets naar zijn borst en luisterde naar zijn hart. Het hart waarvoor mijn hart klopte. Het voelde veilig en vertrouwt. Hij maakte me onzeker, maar tegelijkertijd maakte hij me ook sterker om mijn muren af te breken. Ik sloeg mijn vrije arm om zijn middel en zuchtte even half content en half bezorgd. "Ik hou van je. Dat weet je toch?" vroeg ik zacht. Ik streelde zacht zijn zijde.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik glimlachte klein en ging rustig met mijn hand door Liam zijn haar, toen hij zijn hoofd op mijn borstkas legde. Het was goed zo. We zouden er samen voor zorgen dat Liam zijn muren kon afbreken en dat die van mij niet van de grond kwamen. Mijn andere arm sloeg ik stevig om hem heen. Ik sloot mijn ogen even. We leken net een stel kleine kinderen zo. Een grote glimlach verscheen op mijn lippen na Liam zijn liefdesbekentenis. Houden van. Het was iets groot, dat je niet zomaar zei. Niet als je het niet meende. Kon je van iemand houden die je pas een dag kende? Ja, want ik deed het. Liam was in mijn huid gedrongen. Als inkt van een tatoeage. Hij had zijn sporen achtergelaten en er zouden er nog veel mee volgen. Ja, het kon. 'Ik ook van jou.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik zijn hand door mijn haar voelde gaan en zijn arm stevig om mijn lijf. We leken zo wel op kinderen, amar het was fijn. Ik geloofde niet in liefde op het eerste gezicht, maar hij had tot nu toe aan geen van mijn ideeen gematched. Misschien was ik daarom wel zo als een blok voor hem gevallen. Houden van was een heel groot gezegde, zo veel groter dan ik vind je leuk, maar houden van was dit toch echt wel, hoe erg het ook een risico was. Ik zei het toch maar. Zijn naam stond op mijn hart en waarschijnlijk zou die inkerving met de dag permanenter en dieper worden. Ik glimlachte toen hij zei dat hij ook van mij hield. Dat was echt een verschrikkelijk grote opluchting. Ik sloot mijn ogen en legde mijn hand naast mijn hoofd op zijn warme borst neer.Ik kon zo echt voor altijd blijven liggen met hem. Rustig begon ik figuurtjes over zijn borst te tekenen met mijn koele vinger. Niet echt iets duidelijks, maar gewoon wat om wakker te blijven.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn hart klopte onder Liam zijn vingertoppen. Ik genoot van de figuurtjes die hij op mijn borstkas tekende en streelde rustig zijn flank. Ik moest toegeven, dat nog nooit iemand het was gelukt om me zo gelukkig te maken. 'Zullen we opstaan?' Vroeg ik zachtjes. Ik kon hier wel heel de dag blijven liggen, met Liam in mijn armen. Maar ik wilde eerste een aspirientje en wat eten klonk ook niet verkeerd. 'Dan krijg jij een ontbijt a'la Malik.' Ik kriebelde even in zijn nek en grinnikte. Het klonk intresanter dan het was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde zijn hand langs mijn zij gaan en zuchtte nog eens content. Dit was echt heerlijk. Hij maakte me dolgelukkig. Ik wilde het van de daken schreeuwen, maar dat ging natuurlijk niet want ik lag hier in mijn boxer. Ik keek op bij zijn vraag, die leuk klonk door zijn borstkas heen. Bij het woordje ontbijt glimlachte ik. "Ik ben benieuwd. Ik grinnikte wat bij zijn gekriebel in mijn nek voor ik dan toch met tegenzin rechtop ging zitten. Ik keek door de kamer opzoek naar mijn kleren. Die lagen op een net hoopje middenin zijn slaapkamer. Ik haalde nog een hand door mijn haren en drukte zacht nog een kusje op zijn een beetje stoppelige wang voor ik mijn benen over de bedrand sloeg en dan toch echt opstond om me te gaan aankleden. Ik liep naar mijn kleren en grabbelde tussen het stapeltje naar mijn broek die ik rustig aan begon te doen. Dan voelde ik me toch al een stuk prettiger dan alleen in mijn boxer.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 18:42 ]


    Bowties were never Cooler