• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mika Isobel Payne

    'Neuh, ik moet al bijna vertrekken en dan word ik helemaal uit het huis geschopt' sloeg ik af. Ik schoot in de lach toen ze voorstelde om Liam en Zayn ook uit te nodigen. 'Lieve schat, dat is wel het stomste wat je ooit hebt uitgekraamd. Kom, we gaan naar een café. Ik heb nog maar tien pond dus wil het goed spenderen. Daar kunnen we wat nadenken' knikte ik. Ik stond op en trok Elizabeth mee. Verafschuwd keek ik even naar de kleine kinderen die rondspeelden. Ik hield van dieren, maar kinderen waren toch echt wat minder. Snel rende ik, mijn beste vriendin achter me aan sleurend, het park uit en het café in. 'Logan! Biertje voor mij, cola voor Eliza' riep ik. Logan keek op. 'Hé, Payne! Natuurlijk' grinnikte hij. Ik ging zitten op een barkruk en trok Elizabeth op die naast mij. 'Sorry' lachte ik naar haar. Naast me zat een jongen die verdacht veel op die Harry leek. 'Ken jij toevallig ene Harry?' vroeg ik hem. Ik was direct, als het niet zo was zou het me niet veel boeien en zou ik gewoon verder gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim styles

    Als ik de deur open hoor gaan kijk ik achter me. ik glimlach en ik kijk weer naar de tv die er hangt. Voetbal verschrikkelijk. . 'Ken jij toevallig ene Harry?' vroeg iemand. '' Ja ik ben zijn broertje '' zeg ik zachtjes . '' Hoezo ? Ken je mijn broer ?'' vraag ik . Hazza heeft veel vrienden denk ik . Ik kijk op mijn twitter . '' Jim Edward Styles '' glimlach ik en ik steek mijn hand uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth Amy Michels

    'En bedankt,' mompelde ik sarcastisch en keek mijn vriendin beledigd aan. Al snel werd ik meegetrokken en moest ik moeite doen niet op te vallen. Mijn blik gleed naar de kleine kindjes en af en toe glimlachte ik. Soms vond ik ze heel schattig, maar soms wilde ik ze niet in mijn buurt hebben.
    'Wauw, dan geef je je 10 pond wel heel goed uit,' mompelde ik sarcastisch en lachte even. Al snel stonden we in een café en werd ik op een kruk geduwd. 'Cola?' Fronsend keek ik Mika aan, maar nam het colaatje toch aan. 'Dank je schat,' grinnikte ik. Mijn blik gleed naar de jongen waar Mika het tegen had. Mijn lippen krulde omhoog in een lach.
    'Jimmy!' Ik keek de jongen waar ik altijd ruzie mee had, op gister na, vrolijk aan. Hij had me opgevangen na dat gedoe met Mika en Harry. Ik sprong van mijn kruk af en gaf hem een knuffel.
    'Hoe gaat het met je?' Ik glimlachte en nam weer plaats. 'Hoe gaat het met Harry,' vroeg ik aarzelend en beet op mijn onderlip. Jim was ook homo, geloofde ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mika Isobel Payne

    'Ja, wat? Misschien vind je zo vroeg drank niet lekker, weet ik veel' grinnikte ik. Toen ik hoorde dat Elizabeth Jim kende dwaalde ik al af en keek wat rond. Tot mijn grootste ergernis kwam de barbie van gister weer binnen. Ze keek me vuil aan en kwam al struikelend op haar hoge hakken naar me toe. 'Wat moet je?' gromde ik. Ze zuchtte, kibbelde wat en schonk me een schijnheilig glimlachje. Ik zag dat ze haar verwondingen weg waren gewerkt door make-up en schoot in de lach. 'Wat dacht je, laat ik maar een paar kilo's meer make-up opdoen dan mijn gewicht?' vroeg ik, niet bepaald onder de indruk. 'Nou ik ben anders dunner dan jij hoor' zei ze met een piepstem. 'Dan komt omdat al het gewicht door die botox in je kont zit. Geen wonder dat jongens kijken, ze verafschuwen je' informeerde ik haar met een poeslief glimlachje. 'Pas op, ik stuur mijn vriendje op je af!' probeerde ze. 'Graag, dan hoeft ie jou niet meer te zien' grinnikte ze. En alweer haalde ze uit waardoor ik nu een kras onder mijn oog had. Een reeks scheldwoorden verliet mijn mond. Onmiddellijk sprong ik op haar af, waardoor Logan achter de bar vandaan kwam en me van haar afhaalde. 'Mika, niet weer!' riep hij uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Styles

    Direct hoorde ik een bekend iemand. Ik keek om en ik zag dat het Elizabeth was . 'Jimmy!' zei ze . Ik glimlachte . '' Hooi '' grijns ik . 'Hoe gaat het met je?' vraagt ze. Ik bijt op mijn lip . '' Het gaat wel denk ik . '' en ik kijk naar mijn been . 'Hoe gaat het met Harry,'vroeg ze daarna. Ik zucht . '' Ik weet niet hoe het met hem gaat.. Ik heb hem al lang niet meer gezien.. Ik heb hem toen straks gebeld omdat ik .. In mijn been geschoten ben en hij nam verdomme niet op . Normaal neemt hij altijd op . Hij is zeker aan het neuken met die Louis '' zeg ik nog al boos. '' Sorry.. '' mompel ik . Ik schrok toen ik dat meisje van net zag vechten . Ik hield die nep Barbie in mijn handen zodat ze dat meisje niks aan kon doen . '' Jij bent niet helemaal lekker he ?'' zeg ik tegen Barbie . Ze keek me nog al boos aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth Amy Michels

    Ik lachte even en keek Mika hoofdschudde aan. 'Dan ken je me blijkbaar toch nog niet zo goed. Het enige probleem is dat ik er niet zo goed tegen kan.' Ik glinlachte even en keek Mika grijnzend aan. Mijnn blik ging weer naar Jim en mijn mond vormde een o. Harry sprak Jim ds ook niet meer.
    'Wat?!' Geschrokken staatde i hem aan. 'Hoe kan dat?! Ben je al naar het ziekenhuis geweest?' De opmerking van Jim liet mijn gezicht betrekken. Ik mistte Harry ontzettend en hem samen met Louis kon ik moeilijk acccepteren. Mijn aandacht ging naar Mika toen ik haar hoorde schelde en de barman er tussen sprong. Jim hield de slet stevig vast, terwijl ik Mika overnam. Ze had weer een kras op haar oog. Woedend draaide ik me om naar de slet.
    'Wat is jou probleem,' snoof ik woest en gaf het klote wijf een harde klap op haar wang. Zelfs door al haar make- up kom je de rode afdruk zien. 'O en van foundation krijg je pukkrls.' Ik staatde het mens aan. 'En nu oprotten,' snoof ik en wilde weer uithalen, maar nu pakte Logan mij stevig beet.
    'Ga weg,' zei hii bot tegen het meisje. Na een paar scheldwoorden verliet ze de ruimte. Ik rukte me los uit Logan's armen.
    'Geef ons alle 3 maar een sterke bortel.' Ik schoof op de barkruk en keek zowel Mika als Jim aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Ik begon te lachen toen Barbie een klap kreeg . Ik gooide haar de kroeg uit ofzo en ik ging weer zitten . '' Ja ik ben al naar het ziekenhuis geweest. En raad eens wie er niet kwam opdagen ? Precies ja Harry Edward Styles '' zei ik . 'Geef ons alle 3 maar een sterke bortel.' zei Elizabeth . Ik begon te lachen . '' ik hoef geen borrel doe mij maar een cola '' lach ik . Ik mag van de dokter maar 2 biertjes of andere alcohol per dag .Ik keek Elizabeth aan . '' je mist Hazz eh?'' vraag ik zachtjes en ik trek haar in een knuffel . 'Je moet je er gewoon over heen zetten .. Ik weet zeker dat joun prins ooit buiten is en je zal zoenen op je mond '' glimlachend ga ik weer zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Mika Isobel Payne

    Ik wilde het gebouw nog uitrennen om haar achterna te gaan maar veel lager kon mijn niveau toch niet, dus besloot ik maar gewoon weer op de kruk te gaan zitten. 'Dat kind komt er niet meer in' mompelde Logan. Toen hij twee borrels neerzette en een cola voor Jim dronk ik eerst mijn bier op om vervolgens het glas van de borrel op te tillen en het zonder adem te halen opdronk. 'Ik hoorde dat je rookt' zei Logan en ik knikte. 'Je moet echt afkicken, Mika' zei hij bezorgd. Mijn ogen dwaalden snel weg. Dat zei iedereen, maar wie zegt dat ik het ga doen? Al zou Liam me inschrijven, ik zou toch weglopen. 'Hoe gaat het met Nolan?' vroeg ik snel. Hij was de grote broer van Nolan, al zou je dat niet zeggen. Logan was best lang, gespierd en knap ook nog, al was Nolan ongeveer hetzelfde. Alleen Logan leek er gewoon niet op. 'Slecht. Hij zuipt aan één stuk door, neemt steeds meer meisjes mee naar z'n appartement en is aan de drugs' Dat was te verwachten. Toch ging ik vanavond naar hem toe, puur omdat ik niks wilde doen wat Liam zei. Mijn hoofd draaide naar Elizabeth. 'Is het goed dat we dat feestje morgen houden?' Vragend keek ik haar aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik moet nu weg. Reageer vanavond pas laat ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Maberu schreef:
    [Iemand voor Aurrisea?]


    Reality's overrated.

    Elizabeth Amy Michels

    Mika ging in het gesprek met de barman, terwijl ik mijn armen ook om Jim heen sloeg. 'Misschien moeten we hemopzoeken,' opperde ik en sloot mijn ogen. Ik snapte niet wat er met hem aan de hand was. Harry was een familie mens en ik snapte gewoon niet hoe hij zijn broer zo in de steek kon laten. Het was niks voor hem. Ik sloeg de borrel achterover en voelde Jim zijn armen om me heen.
    'Ja, ik mis hem' gaf ik zacht toe. 'Ik mis hem enorm,' fluisterde ik er achteraan. 'Het lijkt alsof ik hem kwijt ben, maar ik kan niks kwijt zijn wat nooit van mij was geweest.' Ik zuchtte diep en ging recht op zitten. Ik snoof even en schudde mijn hoofd. 'Wie? Niemand is zoals Harry. Hij was anders, hij was niks voor niks mijn beste vriend. Ik ben niet alleen degene die ik leuk vond verloren, maar ook mijn beste vriend.' Ik staarde naar het lege glas en bestelde er nog een. Mijn blik gleed weer naar Mika toen ze me iets vroeg.
    'Tuurlijk, het is jou feestje. Geen gekke dingen doen vannacht he, gekke meid,' grijnsde ik en sloeg een arm om haar heen, terwijl ik het volgende glas al achterover sloeg. 'Ik ga is een hartig woordje met Harry praten,' zei ik lichtelijk aangeschoten en liet me van de kruk afglijden.

    [Waar is Harry? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    'Ik mis hem enorm,' fluistert ze . Ik knik . '' ik ook.. '' zeg ik . 'Het lijkt alsof ik hem kwijt ben, maar ik kan niks kwijt zijn wat nooit van mij was geweest.' zegt ze . Ik kijk naar mijn schoenen . 'Wie? Niemand is zoals Harry. Hij was anders, hij was niks voor niks mijn beste vriend. Ik ben niet alleen degene die ik leuk vond verloren, maar ook mijn beste vriend.' zegt ze . Ik wil wat zeggen maar ze laat me niet spreken . . 'Ik ga is een hartig woordje met Harry praten,' zegt ze . Ik grinnik . '' Wacht lizz.. Ik wil je iets geven '' zeg ik . Ik hinkel naar haar toe en ik sta nog maar 1 cm verwijderd van haar . Ik geef haar een zoen . '' Die verdien je '' glimlach ik . ik pak mijn Jas en ik loop met haar mee . '' We gaan samen met hem praten '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Mika Isobel Payne

    'Dude!' riep ik uit. 'Wat doe je? Krijg ik geen eens een 'doei' of zoiets?' Gefronst keek ik naar Jim die Elizabeth even zoende. 'Ja joh. En ik moet maar sterven met zeventig biertjes' mompelde ik. Logan moest lachen. 'Wat ben je toch een kneus, Mika Isobel Payne' grinnikte hij. 'Moet jij zo nodig zeggen, doos' gromde ik. 'Ehm, Logan? Ik denk niet dat ik genoeg heb voor de drank' mompelde ik. 'Dat wordt werken' zei hij bloedserieus. Toen ik kreunde schudde hij zijn hoofd en lachte weer. 'Grapje' lachte hij. 'Als je hier komt kan je -je in een coma zuipen zonder te betalen. Je hoort bij de familie' glimlachte hij. 'Dankje, Logan' meende ik. Ik ging op de barkruk staan, klom zo via de bar en besprong mijn vriend letterlijk. Grinnikend en nog helemaal nuchter sloeg ik mijn benen om zijn middel en mijn armen om zijn nek. Zo gaf ik hem een knuffel die hij aannam en me terug knuffelde. 'Als je me zoekt, je weet me te vinden!' gilde ik naar Elizabeth.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malk
    'We kijken wel.' Ik wilde niet dat Liam dingen zou laten voor mij. Als hij graag wilde zwemmen, wilde ik dat hij dat deed. Maar voorlopig waren we er nog lang niet en moesten we ons nu nog even vermaken in de taxi. En dat wilde ik wel samen doen. Ik voelde Liam iets schikken toen ik mijn lippen op die van hem drukten. Heel even spanden mijn lichaam aan, maar opluchting sloeg toe, toen hij terug kusten. Zijn lippen waren zo warm en zacht. vol en vooral heel kusbaar. het ging allemaal vanzelf. onze lippen die tegen elkaar scheurden. mijn vingertoppen die zachtjes zijn wang streelden. Ik had de neiging hem op mijn schoot te trekken, maar dat zou vast te ver gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik was wat overdonderd toen hij zijn lippen zacht op de mijnen drukte. Direct voelde ik hem naast me opspannen. Ik kuste hem zacht terug. Het voelde zo fijn zo met hem te zijn dat ik niet wilde dat hij zou terugtrekken. Gelukkig ontspande hij zich snel weer. Mijn armen gleden om zijn nek, voor zover mmijn riem het toestond. Zijn lippen waren zacht en vertrouwd, nu al. Ik voelde zijn vingertoppen op mijn wang en glimlachte lichtjes tegen zijn lippen. Ondanks dat ik graag dichterbij hem wilde zijn, kon ik me er niet toe brengen zo op de snelweg mijn riem af te doen. Ik haalde wel mijn arm even uit zijn nek om dat schouder gedeelte af te doen, zodat ik toch dichterbij hem kon komen, maar op zijn schoot kruipen ging hem jammer genoeg niet worden. Al was ik ook niet zeker of dat wel zo handig was op dit moment. "Houden jullie je kleren wel aan, jongens?" hoorde ik de chauffeur mompelen. Bij die woorden schoot er opeens een gedachte in mijn hoofd die ik maar moeilijk aan de kant kon leggen. Langzaam sloot ik de kus af en keek Zayn in zijn prachtige bruine ogen aan. "Wil je me iets beloven?" vroeg ik vrij kleintjes. Hij zou me vast een emotioneel watje vinden, maar ik moest het hem wel vragen. Anders zou ik me soms echt gaan inhouden en dat wilde ik niet.


    Bowties were never Cooler