• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik kuste hem zacht en voelde al snel hem meegaan. Jammer genoeg was hij al veel te snel weg. Ik keek hem vragend aan. Zijn ogen stonden bang en beschaamd. Zacht kneep ik bemoedigend in zijn hand. Bij zijn woorden haalde ik mijn wenkbrauwen op. Was dat nou zo erg? Ik drukte een kort kusje op zijn lippen. "Dat is toch niets om je voor te schamen? We vinden er wel wat op. Anders gaan we samen zwemmen met zwemvesten aan." Ik glimlachte naar hem. Aan de ene kant snapte ik wel dat hij zich er niet prettig mee voelde, maar ik zou er echt niet om lachen. Zelfs als hij niet kon zwemmen zou onze vakantie niet verpesten. "Ik denk hierdoor echt niets minder van je, hoor." Ik drukte mijn lippen nog eens op zijn kaak. Hij was echt een schatje en mijn prins op het witte paard. Ik kneep nog eens zacht in zijn hand. Alles was goed. Ik zag langs de weg dat we nu al een uur van Londen af waren. We reden lekker door, al leek de tijd altijd sneller te gaan met Zayn in de buurt.


    Bowties were never Cooler

    Lootus schreef:
    Ik ben er ook weeeer, laptop terug (: Ik snap er even helemaal niks meer van. De jongens gaan naar Schotland? ]


    [Heeft de stranger geregeld. Een vakantie om elkaar te ontmoeten. Ik zal even Mika quoten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Mika Isobel Payne

    Ik grijnsde en knikte. 'Als je maar niet gaat denken dat ik "in alle tijden van nood, voor je klaar sta". Want je hebt de sleutel en je kan gewoon binnenkomen, ik heb geen zin om helemaal weer naar jou toe te moeten komen' klaagde ik. 'Behalve als je bijna dood bent, dan wel' glimlachte ik. Toen ik tranen zag begon ik te lachen. 'Iedereen mist mij!' zei ik heel overtuigd. 'Nee, geintje. Maar ik heb jou ook gemist, hoor, die nacht' lachte ik. Volgens mij merkte ze niet echt dat het echter geen paar dagen waren, maar één dag. 'Wat? Steunde ik je? Dat is goed, toch?' Verbaasd keek ik naar het meisje naast me. Ik zette mijn zonnebril af zodat ik haar beter kon zien. 'Nou, ik was de bar uit gezet' begon ik. Mijn blauwe oog zag je duidelijk, en het deed dan ook wel wat pijn. Mijn lip was nog niet genezen en ondertussen streelde ik wat over het verband rond mijn arm. 'Wegens vechten, dat is al de vijfde keer deze twee weken. Toen ben ik maar naar Liam gegaan, waar één of andere Zayn zat. Blijkt het dat Liam ook op jongens valt. Aurrisea, die er ook zat, en ik kregen ruzie' mompelde ik. Elizabeth wist dat Aurrisea de beste vriendin van Liam was, en mijn haat voor Aurrisea kende ze. 'Aurrisea was helemaal hysterisch aan het schreeuwen thuis in de woonkamer, dus heb ik haar een kop thee gegeven en haar in Li's bed laten slapen. Vanochtend heb ik dus een heel ontbijt gemaakt, ben blij dat ze het lekker vond, maar toen kwam Liam met die Zayn-dude. Gaat ie op vakantie. Ze kennen elkaar net, ik moet maar leven van een paar biertjes en wat geld. Kom je trouwens ook? Vanavond geef ik een feestje' grijnsde ik. Daw zou bijleggen en misschien Willow ook.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja wat moet ik nou met Jim ? Moet ik hem gewoon de hele tijd thuis laten terwijl hij ook aan de weddenschap mee doet ? Ik kan gewoon niks meer hier..]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Anders laat je hem Mika ontmoeten in een bar?]


    Bowties were never Cooler

    [Yeah, dan kan Mika samen met Elizabeth naar een bar of zoiets gaan [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Styles

    Ik loop naar een café hier in de buurt en ik hinkel naar binnen . Ik neem plaats op een bar kruk en ik bestel 1 biertje . Ik kijk in het rond en zie een hoop leuke jongens zitten..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Hi het spijt me zeer, maar ik heb hier exjt geen inspiratie meer voor. Ik denk dst het eter is als ik me uutschrijf. Sory']


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Ik sloeg beschamend mijn ogen neer. Al reageerde Liam goed, het was niet iets waar ik trots op was. Welke normale jongen van mijn leeftijd, kon er nou niet zwemmen. 'Liever niet. Maar jij kan gewoon zwemmen.' Glimlachte ik klein, toen hij over zwemvesten begon. Ik waardeerde het echt, dat hij me niet meteen uitlachten. Het betekende veel voor me. Toen mijn vriendengroep er achter kwam, hadden ze me regelrecht in de sloot geduwd om te kunnen lachen. Mabel heeft me eruit getrokken en is zo tekeer gegaan tegen de rest, dat nooit iemand het er nog over gehad heeft. Mijn glimlach werd groter bij zijn worden en het kusje op mijn kaak. 'Je bent geweldig jigglypuff.' Als hij dacht dat hij ooit van die bijnaam af zou komen, had hij het mis. Ik liet zijn hand los en liet mijn vingers over zijn wang glijden. Stralend keek ik de jongen aan en drukte ik zachtjes mijn lippen weer op die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden. "Dank je. Toch doe ik liever dingen met jou." Het was waar. Ondanks dat ik zwemmen heerlijk vond, was ik toch liever bij hem. Als er een zwembad was zou ik er echt wel een keer inspringen, maar alleen als hij ook wat anders te doen had. Ik drukte zacht even mijn lippen op zijn kaak, waardoor de glimlach van daarnet gelukkig weer op zijn gezicht kwam. Zo zag ik hem toch veel liever, glimlachend. Ik beet op mijn lip toen hij me weer jigglypuff noemde. Daar kwam ik dus echt nooit meer vanaf. Hoe hard ik ook probeerde. Ik zuchtte kort en een klein protesterend geluidje verliet mijn mond toen hij mijn hand los liet. Had ik iets verkeerd gedaan? Ik wilde niet dat hij me los liet. Gelukkig voelde ik al snel zijn vingers tegen mijn wang en kreeg ik mijn glimlach weer terug. Ik zag hem stralen en wist dat ik dat ook deed. Hij deed gewoon iets met me waardoor het niet meer moeilijk was oprecht te stralen. Ik werd een klein beetje overrompelt toen ik zijn lippen op de mijnen voelde, maar niet lang. Vrij snel gleden allebei mijn handen in zijn nek en kuste ik hem zacht terug. De geluiden van de snelweg vervaagden voor mij wat en zelfs het feit dat we in een taxi zaten begon ik langzaam te vertegen.


    Bowties were never Cooler

    -

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 11:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okeej nevermind, ik heb weer inspiratie. Kan ik nog meedoen? Ga dan echt meer reageren. Sorry, was even in een downmomentje gister.... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oh lol, ik haal het wel weg [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Styles

    Ik loop naar een café hier in de buurt en ik hinkel naar binnen . Ik neem plaats op een bar kruk en ik bestel 1 biertje . Ik kijk in het rond en zie een hoop leuke jongens zitten.. '' Bar iemand mag ik nog een biertje ?'' vraag ik . Hij knikt en geeft mij het flesje . Ik glimlach en ik drink het op . Waar zijn Harry en Blake eigenlijk ? Ik heb ze al lang niet meer gezien . Ik loop naar de wc en was mijn handen . ik ga weer terug aan de bar zitten en ik pak mijn mobiel erbij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth Amy Michels

    'Jij bent zo lui,' grinnikte ik door mijn tranen heen en trok haar weer in een omhelzing. 'Maar daarom hou ik van je en ik zal naar jou toekomen. Beloofd.' ik stak mijn pink in de lucht en keek mijn beste vriendin met een glimlachje aan. 'En aardig van je dat je wel langs kom als ik bijna dood ben,' mompelde ik sarcastisch. 'Ik zal het onthouden.' Ik stak mijn tong uit en leun achterover.
    'Ach, overdrijf niet zo. Er zit gewoon wat in mijn oog,' wierp ik daarop tegen. 'Een nacht is gewoon ontzettend lang,' schreeuwde ik verontwaardigd uit. 'Misschien moeten we gewoon samen gaan wonen? Weg van irritante moeders en alles wat thuis vervelend is.' Ik haalde mijn schouders op. Ik zag het idee eigenlijk wel zitten.
    'Nee, het is ontzettend slecht,' merk ik sarcastsich op. 'Natuurlijk is het goed, gek!' Lachend veeg ik mijn wangen droog en kijk haar met een lachje aan. Mijn mond zakte open bij het zien van haar blauwe oog. 'Meid je ziet er niet uit,' riep ik uit. Ik keek haar bezorgd aan. 'Goh je meent het. Ik vroeg me al af hoe het kon dat je zo toegetakeld was. Waarom vecht je zoveel?!' Verbaasd keek ik haar aan. Ik kon het niet vatten. 'Mika, je zou nu zo langzamerhand wel beter moeten weten. Ik wil niet de irritante moeder uithangne, dus dat doe ik niet, Maar god. Erg aantrekkelijk ben je nu niet.' ik grijnsde even. 'Bel mij volgende keer, ja? Dan help ik je.' Ik knipperde verward met mijn ogen en staarde Mika ongelovig aan. 'Dat jij en Aurrisea ruzie hebben is oud nieuws, maar Liam homo?' Ik kijk haar verbaasd aan. Waren alle mannelijke mannen op hun kop gevallen? 'Wat?!' Verbaasd kijk ik haar aan. 'Op vakantie? Nu al? Ik wil ook wel op vakantie.' Ik zuchtte diep. 'Ja, ik kom graag. Harry is ook homo. Je had gelijk, ik vind Harry leuk, maar blijkbaar valt ook hij op jongens. Ene Louis.' Ik zweeg even. 'Zomaar uit het niets.' Ik trok mijn knieën op. 'We zouden Liam en Zayn ook achterna kunnen reizen? Hebben we nog wat te doen en kunnen we lachen als ze ons ontdekken. Ze zullen vast boos zijn, maar ja.' Ik glimlachte even. 'We kunnen wel eerst feestje geven en hen ook uitnodigen? Liam en Zayn bedoel ik. En dan ontdekken waar ze heen gaan of zijn ze al weg?' Ik keek Mika vragend aan. Ik was echt in shock door dit nieuws. Vooral omdat Harry ook ineens homo bleek te zijn. Ik begreep het gewoon echt niet....

    [Wordt Harry trouwens nog gespeeld?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne