• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben ondertussen naar Spanje geweest voor een week, twee dagen erna was ik in New York en weer twee dagen daarna was ik in Milaan, wat uitgelopen is. Ik zit er nu nog, en ik kan ook gewoon alles doorlezen. Natuurlijk snap ik dat je liever van je vakantie geniet maar overdrijven is ook een vak]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja hallo, ik heb wel wat beters te doen dat de hele dag op q te zitten. bovendien zit ik nu op mn abbo en heb ik maar 100 mb voor 4 weken.]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [Wat zijn we lekker vrolijk vandaag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik ben net terug van vakantie, sorry dat ik een tijd niet heb gereageerd, maar ben blijkbaar dus vervangen hier -.-]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 15:42 ]

    quin98 schreef:
    [ik ben net terug van vakantie, sorry dat ik een tijd niet heb gereageerd, maar ben blijkbaar dus vervangen hier -.-]
    [okeee, dat vind ik lullig voor je dus je mag de rol weer terug, ik snap er toch niks van haha.]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [ik kan nu voor 4 dagen eens per dag reageren, dus waarop moet ik reageren?]


    Bowties were never Cooler

    [aangezien er alleen maar wel veel gepraat word, maar er verder niets lijkt te gebeuren.. Ga ik wel gewoon verder.]

    KiliOfDurin schreef:
    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij ook zijn nummer in mijn mobiel had gezet en ik stopte het ding snel weer weg. Een zacht gegrinnik kwam uit mijn keel bij zijn woorden. "Alsof we net als gewone koppels zijn. Maar het maakt me eigenlijk maar weinig uit dat we anders zijn." Ik kneep nog even zacht in zijn hand toen hij die leek los te laten. Dat we anders waren dan de rest was misschien ook wel weer het leuke aan de relatie. Ik wist nog maar weinig van hem, en hij nog maar weinig van mij, maar daar zou deze vakantie, als die door zou gaan, wel verandering in brengen. Ik dronk rustig mijn koffie op terwijl ik zijn vingers volgden die over mijn arm gingen. Het voelde eerlijk gezegt erg fijn. Mijn ogen gleden rustig naar zijn armen, waar talloze figuurtjes op stonden. Zelf had ik er echt niet zoveel, zeker bedenkend dat hij er nog veel meer had toen ik hem gister onder de dekens had zien kruipen. Ondanks dat er er zelf niet zo veel zou willen, gaf het hem zeker wel wat.


    Zayn Malik
    Liam zijn huid was zacht onder mijn vingertoppen. Toch voelde je het verschil in structuur, tussen zijn gewonen huid en de stukjes die waren getatoeëerd. Ik kauwde op de binnenkant van mijn wang en wachten eigenlijk op een bericht van Stranger. Al kreeg ik steeds meer me bedenkingen. Waarom zou iemand, die ons praktisch niet kende, op vakantie sturen? Dat deed je toch niet zomaar? Tenminste, was het normaal om een spel te bedenken waarin jongeren die elkaar niet kende, verliefd op elkaar moesten worden? Misschien was het wel onderdeel van het spel en waren we nog helemaal niet uitgespeeld. Onbewust was ik harder op mijn wang gaan bijten en realiseerde dit pas, toen ik bloed proefden. Ik moest me er niet druk om maken. Ik zou er zelf wel voor zorgen dat het een geweldige tijd met Liam werd. En als Stranger echt niets meer van zich niet horen, zou ik gewoon al mijn geld bij elkaar sprokkelen, -wat net genoeg zou zijn, voor een vakantie huisje ergens net buiten de stad. En Liam ergens mee naartoe nemen. Al was het maar voor een paar dagen. Nu wilde ik ook echt wel gewoon weg. Er even tussenuit.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 23:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik laat stranger maar een bericht sturen. dan kunnen hazza en lou ook verder. als het niet goed is moet je het maar zeggen]

    Liam Payne
    Ik keek gefascineerd hoe zijn getinte vingers over mijn bleke huid gleden. Het voelde ongelofelijk prettig en deed mijn ogen glunderen, hoe klein een gebaar dit ook was. Het voelde gewoon zo fijn. De stilte die er tussen ons hing was zeker niet onprettig, maar liet me wel denken: Wat als Stranger niet smste? Ik had nog wel wat geld, het was niet veel, maar het zou genoeg zijn voor een weekje weg. Het was eigenlijk ook wel vreemd geweest dat een jongen die ons alleen van de chatroom kende ons zomaar op vakantie stuurde. Maar aan de andere kant was onze hele situatie raar. We hadden een spel gekregen in een chatroom om niet verliefd te worden op een van de anderen, maar wel zijn vriendje te spelen, en bij ons was het verschrikkelijk mislukt. Al was ik daar heel blij mee. Even keek ik hem met een stralende glimlach aan voor mijn veel te bekende ringtone ging. Ik viste mijn mobiel uit mijn zak en opende hem. Het was een bericht van Stranger: Jongens, hier de informatie: Om half 11 zql er een taxi voor jullie klaar staan op de plek waar jullie jullie eerste ontmoeting hebben gehad. Deze zal jullie brengen naar een hotel in een oud kasteel in Schotland. Veel plezier. Stranger. Ik draaide het beeld naar Zayn toe om het hem te laten lezen en trok met een glimlach op mijn gezicht toch vragend een wenkbrauw op. We gingen dus naar Schotland. Ik vond het zeker leuk, al wist ik niet hoe hij erover dacht. Ik was wel blij dat ik vooral warme kleren had gepakt. Zo hoefde ik in elk geval niet meer langs de chaos die nu mijn appartement heette.


    Bowties were never Cooler

    [ Ja uhh wat moet ik nou doen dan ? Ik hoor ook nog bij het verhaal ... ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik leef ook nog. Ik was op vakantie, maar het berichtje met daarin mijn afwezigheid is in dit topic blijkbaar niet goed gegaan. I'm sorry.]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Misschien had ik de hoop al opgegeven en was ik in gedachte op zoek naar, zelf een vakantie bestemming. Ik zou Liam sowieso ergens mee naartoe nemen. Ik schok dus ook behoorlijk toen Liam zijn telefoon afging. Ondanks dat ik niet wist of het Stranger wel was, werd ik er toch zenuwachtig van. En het was Stranger. Ik las het bericht zodra Liam het scherm naar me toedraaide. Schotland. Ik was benieuwd. Ik keek even op de klok en bedacht me dat we straks dan beter maar alvast konden gaan lopen. Ik glimlachte naar Liam en pakte zijn hand weer beet. 'Het word geweldig.' Ergens was ik benieuwd of de andere jongens er ook zouden zijn. Of Stranger er zou zijn. Maar eigenlijk kon me dat niet eens zoveel schelen. Liam ging mee en dat was voldoenden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek vol afwachting naar zijn gezicht terwijl hij het berichtje las. Ik hoopte echt dat hij even opgewonden erover was als ik. Ik had er echt veel zin in. Ik zag hem na het bericht gelezen te hebben naar de klok kijken. Pas toen hij daarna glimlachte glimlachte ik vrolijk en opgelucht terug. Ik kneep zacht in zijn hand die hij in de mijne legde en knikte. "Dat wordt het zeker." Dit werd een geweldige vakantie, of er nou iets achter zat of niet. We waren samen en daar ging het om. Al was ik wel benieuwd of er al meer jongens af waren en of die dan ook daarheen zouden komen. Ook vroeg ik me af of we ooit Stranger zouden leren kennen. Maar voor nu deed dat er allemaal niet toe. Ik dronk mijn laatste slok koffie op en wachtte geduldig op hem. Toen ik zag dat zijn koffie ook leeg was stond ik op en pakte mijn koffertje bij het handvat. "Zullen we maar eens gaan? We willen de taxi niet missen." Ik drukte zacht een kusje op de rug van zijn hand en keek naar de klok: Kwart over 10. Gelukkig hoefden we niet ver te lopen, anders zouden we het echt niet meer redden op het slakkentempo van een verliefd stelletje waarin wij nu constant liepen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik glimlachte gelukzalig en stond ook op. 'Klaar om te gaan en klaar om een geweldige tijd met jou te hebben.' Grijnsde ik. Ik stond op en trok Liam naar me toe voor een kus. Ik had er echt zin in. Even helemaal niets, behalve Liam. Ik verwikkelde onze vingers en gooide mijn beker weg. Ik pakte mijn koffer en begon rustig de Starbucks uit te lopen, met Liam aan mijn zijde. We hadden geluk dat het niet ver lopen was. Dit hadden we de eerste dag ook gedaan, maar dan andersom. Toen waren we vanaf de ontmoetingsplaats, naar de Starbucks gelopen. Maar dit was nog net iets beter. De koffer trok
    Ik achter me aan en zachtjes begon ik een deuntje te neuriën. Dit deed ik altijd als ik me goed voelde. En dat deed ik nu zeker.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden en stribbelde ook geen seconde tegen toen hij me kuste... En dan te bedenken dat ik geen dag zonder dit zou hoeven leven de komende tijd. Ik kneep nog heel even in zijn hand voor ik ook mijn beker weg deed en met hem de straat op liep. Gelukkig was het niet ver dus ik liet rustig onze handen tussen ons in zwaaien. Ik was nou niet echt bang met hem gezien te worden. Ik kende hier toch bijna niemand en al helemaal eigenlijk niemand die er toe deed. Toen ik hem hoorde neuriën werd mijn glimlach nog iets breder en begon ik zacht mee te doen, al dan wel iets hoger. Ik voelde me heel goed nu en hij zo te horen ook. Dit werd gewoon een geweldige tijd vol rust en tijd voor elkaar. Iets waar ik echt heel erg van zou genieten, maar bovenal van hem natuurlijk.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het tempo was aangenaam, net als heek deze situatie. Het kon allemaal even niet meer stuk. Dat dacht ik op zijn minste. 'Zayn!' Ik schok me dood en uit reflex liet ik Liam zijn hand los. Mijn ogen schoten langs de mensen, tot ik degen had gevonden die mijn naam had geschreeuwd. Mabel kwam tussen wat mensen door en meteen trok ze me in een knuffel. Een opluchting ging door me heen. Ze had het dus niet gezien. Over Mabel haar schouder, keek ik schuldbewust naar Liam. Ik voelde me enorm schuldig, maar hij moest het begrijpen. Ik kon het risico nog niet lopen. Iedereen zou me haten. Hoe laf ik het zelf ook vond. 'Waar ga je heen?' Mabel liet me los en keek vragend naar mijn koffer. 'Op vakantie.' Gaf ik toe. Mabel keek even naar Liam en haar blik vervaagde. 'Jij hebt helemaal geen geld om op vakantie te gaan.' Ik gaf het kleine rode meisje een giftige blik. 'Toch ga ik en wel nu. Sorry, we moeten onze taxi halen.' Ik negeerde Mabel haar onderzoekende blik en drukte een kus op haar wang. 'Ik sms je nog wel.' Meteen trok ik Liam mee en toen Mabel verder liep, vertraagde ik mijn pas weer en liet ik mijn arm langs mijn lichaam hangen. Ik had mijn ogen neergeslagen en beet zachtjes op mijn lip. 'Het spijt me.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''