• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Het lopen was fijn zo in de zon samen. Opeens verstrakte Zayn en liet me los. Ik had zijn naam wel gehoord, maar snapte niet waarom hij dan zo extreem moest reageren. Zijn familie woonde toch ook niet hier? Toen ik me omdraaide zag ik een klein roodharig meisje onze kant op lopen. Ik keek vragend naar Zayn. Ik zag de schuld in zijn ogen. Hij vond dit duidelijk ook vervelend. Ik keek wat om me heen terwijl de twee wat praatten. Ik voelde me buitengesloten, ik werd niet eens voor gesteld, en dat deed me echt pijn. Opeens werd ik weggetrokken. Ik struikelde de eerste paar passen achter hem aan, voor ik normaal weer kon lopen. Ik stopte toen hij sorry zei en pakte hem bij zijn schouders om hem naar ze toe te draaien. "Dat deed pijn, Zayn. Echt diep." zei ik recht in zijn gezicht. Mijn ogen stonden gebroken, net als mijn stem. Tuurlijk was hij bang voor de reacties van zijn vrienden, ik was ook bang voor de reacties van de mijnen. Toch deed het pijn om zelfs niet als gewoon een vriend te worden voorgesteld. Wilde hij dan niet eens met me gezien worden als een vriend door zijn vrienden? Dat was echt pijnlijk in mijn hart.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik begon me met de seconde, naarder te voelen. Heel even had ik opgekeken naar Liam, maar had meteen mijn ogen weer neergeslagen, toen ik zijn gebroken blik zag. Ik was echt een klootzak. Ik durfde Liam niet meer aan te raken en beet op de binnenkant van mijn wang. 'Ik.' Ik sloot mijn mond weer, wetend dat er toch niets zinnigs uit zo komen en ik het waarschijnlijk alleen maar erger zou maken. Ik wilde dit niet verpesten. Ik wilde Liam geen pijn doen. Uit mijn ooghoeken zag ik onze taxi staan. Maar het betwijfelde me, of Liam nog met me mee wilden. Ik had hem echt gekwetst. En waarom? Omdat ik te laf was om toe te geven. Bang was dat iedereen me zou haten. En ik wist zeker dat ze dat zouden doen. 'Ik. Het was echt niet mijn bedoeling. Ik wist gewoon totaal niet meer wat ik moest doen en wilde gewoon zo snel mogelijk weg.' Stamelde ik uiteindelijk, waarna ik Liam eindelijk weer an durfde te kijken. Maar ik brak enkel nog meer, door de blik. 'Ik ben een eikel.' Het was me vaak genoeg verteld en misschien was het wel waar. Welke gek liet zijn vriend, meteen als een baksteen vallen als het even te heet werd onder zijn voeten. Juist ja. Ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Direct na mijn woorden sloeg hij zijn ogen neer en begon wat te stamelen. Al snel sloot hij zijn mond weer. Ik zag dat hij zichzelf aan het kastijden was hierover. Ja, hij had me hiermee echt goed pijn gedaan, maar ik vond het toch verschrikkelijk om te zien. Ik liet mijn armen vallen en keek hem met iets zachtere ogen aan, al waren ze nogsteeds gebroken. Ik luisterde stil naar zijn gestamel. Het maakte zijn acties niet goed, dat zeker niet, maar het hielp me wel te begrijpen wat er in hem om ging. Daarbij snapte ik het ook wel. Vrienden konden erg hard zijn als je iets deed wat binnen de standaarden van de groep niet kon. Alsnog deed het pijn. Pas bij zijn volgende woorden wist ik wat te zeggen. Ik legde mijn hand op zijn wang en de andere onder zijn kin om hem te dwingen me aan te kijken. Mijn ogen stonden zacht. "Luister alsjeblieft even. Wat je deed, kwetste me diep, maar dat maakt je zeker geen eikel. Je bent bang voor het oordeel van je vrienden en dat is logisch. Laten we nu maar gewoon naar de taxi gaan en proberen dit alles achter ons te laten. Dat betekent niet dat ik niet een keer voorgesteld wil worden aan je vrienden, maar maak je er nu maar geen zorgen over. Eerst kijken we eens hoe de komende tijd zal lopen." Ik drukte zacht een kus op zijn wang en pakte zijn hand. Dat ik nu het voortouw op lichamelijk contact moest nemen zei wel wat tegen me. Tuurlijk had hij me pijn gedaan, maar na wat we gister en vanochtend allemaal hadden gedaan en hoe hij me liet voelen maakte het toch zeker de moeite waard om hem te vergeven en nog een kans te geven. Rustig trok ik hem mee richting de taxi die al op ons stond te wachten met een bordje. Eenmaal bij de taxi nam ik beide koffers en stopte ze achterin voor ik instapte. Ik keek Zayn aan door het raampje en klopte op de plek naast me. We moesten nog helemaal naar Schotland en ik wilde niet alleen.


    Bowties were never Cooler

    [Ik reageer als ij mijn laptop weer terug heb ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Er had zich een behoorlijk knoop gevestigd in mijn maag. Ik was in de war. In de war van mezelf en van wat ik deed. Ik zou mezelf niet meer terug herkennen. Misschien kwam het omdat ik voor het eerst echt iemand leuk vond. En dat liefde echt blind maakten. Nog nooit had ik echt iets gegeven om iemand zijn gevoel. Had ik lachend weggelopen, omdat ik vond dat diegene zich aanstelden en niet meer achterom gekeken. Maar het kwam nu niet eens in mijn hoofd op. Liam was akelig lang stil en even overwoog ik echt weg te lopen. Maar dan omdat ik wist dat ik het verpest had. Ik keek pas op, toen Liam me daar toe drong. Ik wilde hem zo graag vastpakken en hem beloven dat ik me nooit meer als een klootzak zou gedragen. Maar ik was te bang dat ik opeens weer te dichtbij voor hem zou komen. En ik wilde niets beloven dat ik waarschijnlijk niet waar zou maken. Ik moest immers nog veel leren als het over relaties ging en over gevoelens van een ander in het algemeen. Al zou ik me schouders ophalen als ik niet werd voorgesteld aan een van Liam zijn vrienden en verder gaan. Pas als we verder zouden zijn in onze relatie zou ik me om zo iets druk maken. Maar dat was ik en ik begreep Liam ook wel. 'Ik beloof het.' Die belofte kon ik wel waarmaken. Ik zou Liam aan iedereen voorstellen die ik maar kenden en tegenkwam. Dat had hij me nu wel duidelijk gemaakt. Ik glimlachte zwak bij het kusje op mijn wang en liep mee richting de taxi. Liam laden de koffers in en stapte ik. Ik slaakte een zucht en ging even met mijn handen door mijn haar. Ik moest dit niet gaan verpesten. Het mocht gewoon niet. Snel stapten ik in en automatisch zocht mijn hand die van Liam. Ik wilde dit gewoon vergeten en met goede moed de vakantie in gaan. Zachtjes kneep ik erin en keek ik naar hem. Ja, ik mocht dit niet verpesten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ookal dwong ik hem wel een beetje me aan te kijken, ik was blij dat hij het deed wn liet mijn hand van onder zijn kin al gauw op zijn schouder zakken. Ik glimlachte bij zijn woorden en drukte een kus op zijn wang. Het deed me goed dit te horen, zelfs als hij zich er niet aan zou houden, was het fijn te weten dat hij het in elk geval ging proberen. Rustig nam ik hem mee naar de taxi, die ongeduldig op ons stond te wachten. Ik was erg blij ook weer een klein glimlachje op zijn gezicht te zien. Met wat lichte moeite hees ik de koffers in de kofferbak en sloot die, waarna ik plaats nam in de taxi. Ik glimlachte toen ik zijn hand de mijne voelde vinden. Voorzichtig vervlocht ik onze vingers en keek hem aan. Ik had nog nooit zoiets voor iemand gevoeld als voor hem. Het dichtst in de buurt kwamen nog mijn gevoelens voor mijn allereerste vriendinnetje, aan wie ik ook mijn maagdelijkheid had verloren. Toch konden zelfs die niet tippen aan dezen. Ze waren gewoon te sterk. "Vergeven, vergeten en doorgaan?" vroeg ik voorzichtig aan hem. Natuurlijk zou ik hem vergeven, ik kon het niet over mijn hart halen het niet te doen, hoe erg hij me net ook had gekwetst. Hij leek het er zelf nog veel zwaarder mee te hebben dan ik. Nu wilde ik gewoon een fijne vakantie hebben met hem. Niets meer. Als ons dat niet gegund was dan wist ik het ook niet meer. Langzaam liet ik mijn hoofd op zijn schouder zakken en staarde onoplettend naar het veranderende landschap in de voorruit terwijl we de grote stad uitreden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik durfde niet goed te zeggen of het weer goed was. Ondanks dat Liam onze vingers samen vlogt. Ik wist dat ik hem pijn had gedaan, maar ik was er alleen maar bang door geworden. Als Liam dit al zo zwaar opvatten en hem enorm diep kwetsten, wilde ik niet weten hoe het zou aflopen als ik echt iets doms deed. Maar het had me wel mijn ogen geopend. Ik moest enorm me best gaan doen voor deze jongen. Ik knikte en een glimlach vormde mijn lippen. Ik verwisselde mijn handen, zodra Liam zijn hoofd op mijn schouder legde, zodat ik mijn dichtsbijzijnde hand over zijn schouder kon slaan. Mijn hand ging rustig door zijn haar, terwijl mijn andere hand weer verstrengelde met die van hem. 'Weetje,' begon ik zachtjes. 'Ik ben nog nooit eerder echt verliefd geweest.' Ik staarde voor me uit naar de achterkant van de bijrijders stoel. 'Maar ik ben bang dat ik he verpest. Helemaal na net.' Ik schaamde me dood, maar ik wilde dat Liam wist hoe het zat. Ik was nooit iemand geweest van de relaties. 'Ik zou zograag het beste vriendje van de wereld zijn. Je alles geven wat je verdient. Maar ik ben bang dat je me er een beetje bij moet helpen. Wil je dat? Me helpen om mezelf in jou droomprins te veranderen?' Misschien sloeg ik nu een beetje door.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zuchtte zacht en keek door de voorruit naar buiten. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik zijn arm om mijn lijf voelde. Ik was blij dat hij me weer aan durfde te raken. Misschien had ik wel wat erg heftig gereageerd. Natuurlijk was het moeilijk met vrienden. Zeker omdat ik nou niet echt in zijn vriendenkring paste. Mijn glimlach werd iets groter toen ik zijn hand in mijn haren voelde. Het was een heerlijk gevoel. Toch keek ik pas op toen hij begon te praten. Zijn wangen waren licht rood gekleurd onderdat hij sprak. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn wang. "Je bent al mijn droomprins, gekkie. Ik heb misschien wel een beetje overgereageerd. Je stelt me maar voor als je er klaar voor bent." Ik ging met mijn vrije hand kort door zijn haar. "En je hoeft nergens bang voor te zijn. Ik ben nogsteeds de jouwe." De snelweg strekte zich wijd voor ons uit. Mijn ogen dreven weer daan naartoe. "Ik hou van je." mompelde ik zacht. Ik leek erg afwezig, maar ik meende het zeker wel. Hij was mijn droomprins en ik zou hier met niemand liever zitten dan met hem.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:42 ]


    Bowties were never Cooler

    [Iemand voor Aurrisea?]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Mijn wangen hadden nog altijd een rode blos en deze werden alleen maar erger. Ik knikte langzaam. Mijn vingers streken nog altijd langzaam door Liam zijn haar en ik wende mijn blik naar hem toe. Ik duwde mijn lippen kort tegen zijn slaap en sloot mijn ogen even. Ik wist niet waar ik deze jongen aan verdient had. 'Je bent echt het beste wat me ooit is overkomen.' Zuchten ik zachtjes. Ik was blij dat ik het niet echt verpest had. Dat zou ik mezelf nooit vergeven hebben. Liam was de eerste persoon die echt iets bij me los maakten. Dat kriebelige gevoel in je onderbuik en het idee dat je diegene niet meer wilde loslaten. Ik wist zeker dat deze vakantie ons allebei goed zou doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Na mijn woorden staarde ik stil naar de grote weg. Het was fijn zo met zijn handen in mijn haar en zijn arm om me heen. Onze vingers waren nogsteeds verstrengeld. Naeen kusje op mijn slaap liet ik mijn hoofd op zijn schouder zakken. We hadden een lange toch te gaan. Voor zo ver ik wist was het een goede dag rijden. Minimaal ruim 9 uur rijdend. Ik glimlachte bij zijn woorden en draaide mijnhoofd wat om hem een kusje tegen zijn kaak te geven. "En jij bent het beste wat mij ooit had kunnen overkomen." Van mijn grijze muizen leventje onder een steen, slingerde hij me opeens de echte wereld in. Een vol prachtige dingen. Niet alleen fysiek, maar ook alle gevoelens die hij me gaf. Ze waren allemaal zo nieuw voor me. Mijn vrije hand legde ik op de zijne die op mijn schouder hing om hem te stoppen van door mijn haar te gaan. "Denk je dat ze ook een zwembad hebben?" vroeg ik zacht, maar met een verwachtingsvolle glimlach op mijn gezicht. Ik hield van zwemmen en water. Hopelijk kon dat daar dus.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik sabbelde op mijn lip en een kleine, maar gelukzalige glimlach, vormde mijn lippen. Ik hield mijn hand stil, toen Liam die ban hem erop legde en draaide hem om zodat ik ook deze hand kon vasthouden. Ik wilde deze jongen voor altijd vasthouden. Mijn pupillen werden even groot toen Liam over een zwembad begon. Ik slikte even en veranderde mijn gesabbel, in bijten. 'Vast wel.' Mompelde ik zachtjes en kneep even in zijn hand. Nu schaamde ik me helemaal. Het feit dat ik amper kon zwemmen, deed het hem. Misschien dat ik mezelf net boven water kon houden, maar daar was het ook mee gedaan. Zwemles had ik nooit gehad, dus ik Vermeet water gewoon. Als Liam zo graag wilde zwemmen, zou ik wel gaan pootje baden ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zat heerlijk tegen hem aan met een gelukkige glimlach op mijn lippen. Ik was echt de gelukkigste jongen van de wereld en ik wou dat ik voor altijd hem zo kon vasthouden en bij hem kon blijven zitten. Bij mijn gebrabbel over het zwembad voelde ik hem gespannen worden. Oops, nu had ik wat verkeerd gezegd. Ik keek even naar hem en haalde mijn hand van de zijne. Daarmee ging ik zacht door zijn haren voor ik de hand op zijn wang legde. "Als je niet wil zwemmen moet je het gewoon zeggen. Er zijn genoeg mensen die niet van water houden." Ik ging wat rechter zitten en drukte mijn lippen zacht op de zijnen. Nee, ik kon het niet laten. Zijn lippen waren als een soort drug en ik was er hopeloos verslaafd aan. Gelukkig hoefde ik niet af te kicken. De enige die ons nu nog kon storen was de taxi chauffeur, en die had het schuifje dicht gedaan, dus dat maakte dit eigenlijk compleet prive. Zo prive als de snelweg werd. Maar meer dan prive genoeg voor mij.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 11:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik ben er ook weeeer, laptop terug (: Ik snap er even helemaal niks meer van. De jongens gaan naar Schotland? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Ik beet op de binnenkant van mijn wang en had de neiging mijn blik af te wijken. Maar ik had niet echt het idee dat we dat nu konden gebruiken. Daarbij genoot ik teveel van Liam zijn hand die door mijn haar. Ik zweeg na zijn worden. Nie goed wetend of ik het moest vertellen. Ik schaamde me er behoorlijk voor. Behoorlijk verbaast, dag Liam me kuste, ging ik er meteen in mee. Maar heel even, want ik vond dat ik het moest vertellen. Misschien ook wel omdat ik bang was dat hij boos zou worden als ik het niet zei. Ik slikte even en keek Liam twijfelend aan. Al stelden zijn diepen ogen me wel gerust. 'Ik kan niet zwemmen.' Zei ik zacht en sloeg meteen mijn ogen neer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''