• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC ZES









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Atomic = Anne
    Tension = Shirley
    Amaray = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Pompeji = Fren

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Woehoe, het zesde off-topic alweer! Wat zijn wij toch een stelletje spammers :'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het zesde topic Woehoe ;D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Wel een stelletje spammers waar ik om geef (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zal nog eens mijn poll plaatsen, want ik meen dat nog niet iedereen gestemd heeft, en gezien twee nummers een zelfde aantal stemmen hebben, is er nog niet echt een uitslag. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Ik zal nog eens mijn poll plaatsen, want ik meen dat nog niet iedereen gestemd heeft, en gezien twee nummers een zelfde aantal stemmen hebben, is er nog niet echt een uitslag. ^^


    Ik had al gestemd :3

    Trouwens, hebben jullie ook al zo van het zonnetje genoten gister en vandaag?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik had al gestemd :3

    Trouwens, hebben jullie ook al zo van het zonnetje genoten gister en vandaag?

    Ja, het was echt goddelijk.
    Ik ben nu alleen wel verbrand omdat ik te eigenwijs was om zonnebrand op te doen =/


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik ben speciaal denk ik. Ik heb gister en vandaag in de zon gelegen en ik ben niet verbrand en meteen bruin geworden (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    Ja, het was echt goddelijk.
    Ik ben nu alleen wel verbrand omdat ik te eigenwijs was om zonnebrand op te doen =/


    Same here :'D
    Whaha gisterenmorgend maar 1,5 uur in het zonnetje gezeten en ik was een kreeftje. Dus ik heb de rest van de dag en vandaag toch nog maar ingesmeerd om erger te voorkomen :'D
    Ook al twee dagen heerlijk buiten gegeten en vandaag voor de kleine zo'n water speeltafel gekocht, zodat hem toch iets heeft op het balkon :3 ik lief dat mooie weer. M'n benen zien ook voor het eerst dit jaar de zon en gek genoeg duurt het dagen voor ze geen melkflessen meer zijn, maar hier op het balkon in het volle zonnetje lijkt het precies toch wel beter en sneller te bruinen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik had al gestemd :3
    Trouwens, hebben jullie ook al zo van het zonnetje genoten gister en vandaag?

    Nee. Nee, echt niet. Ik kan niet tegen de zon en de warmte. Geef mij maar regenachtige dagen. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zelfs met zonnebrand durfde ik het niet aan om lang in de zon te zitten. Ik verbrand altijd meteen en ook gelijk heel erg. Ik heb wel buiten gezeten, maar dan in de schaduw. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik word ook meteen bruin, da's wel heel fijn eigenlijk ^^

    En jep, ik heb geleerd in de zon *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn topics :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb niet zoveel van de zon genoten, helaas, ik heb heeel veel tijd achter mijne bureau doorgebracht met wiskunde blokken.
    Maar tijdens het pauzeren in de zwemvijver gedoken. Zalig!


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    if you say i'll never reach the moon,
    i'll send you a postcard soon


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben eindelijk thuis, maar al dat huiswek. >.<
    Veel succes iedereen met examens!;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."