• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC ZES









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Atomic = Anne
    Tension = Shirley
    Amaray = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Pompeji = Fren

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hey.<3


    •*• Lululu •*•

    Om de ene of andere gekke reden kan ik plots mn nieuwe pb's niet meer zien, hoewel ik er 13 heb en dat is behoorlijk irritant. Ben ik de enige met dit probleem?
    (heb ondertussen ook al ontdekt welke 13, gewoon abo's en reacties, dus niet zo belangrijk)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Om de ene of andere gekke reden kan ik plots mn nieuwe pb's niet meer zien, hoewel ik er 13 heb en dat is behoorlijk irritant. Ben ik de enige met dit probleem?
    (heb ondertussen ook al ontdekt welke 13, gewoon abo's en reacties, dus niet zo belangrijk)


    Daar is ook al een topic over. Klik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    (...)

    Daar is ook al een topic over. Klik.


    Bedankt, had ik over gekeken :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Om de ene of andere gekke reden kan ik plots mn nieuwe pb's niet meer zien, hoewel ik er 13 heb en dat is behoorlijk irritant. Ben ik de enige met dit probleem?
    (heb ondertussen ook al ontdekt welke 13, gewoon abo's en reacties, dus niet zo belangrijk)

    Had ik ook en een aantal anderen ook^^
    Bij mij is het nog steeds niet verholpen, of het is iig niet meer zoals het eerst was, maar wanneer ik in mijn privé berichten op 'ongelezen berichten' klik, zie ik ze wel opeens. Ik weet niet of dat bij jou ook helpt? En volgens mij zei Rutger al in een topic dat hij ermee bezig was, dus hopelijk is het snel weer opgelost c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Oh, mijn fantastische uitleg kwam net iets te laat >.<


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    katl1 schreef:
    Om de ene of andere gekke reden kan ik plots mn nieuwe pb's niet meer zien, hoewel ik er 13 heb en dat is behoorlijk irritant. Ben ik de enige met dit probleem?
    (heb ondertussen ook al ontdekt welke 13, gewoon abo's en reacties, dus niet zo belangrijk)


    Bij mij stonden ze op de laatste pagina van m'n inbox, in plaats van op de eerste :'D
    En ik had dus al gelezen in dat topic (antwoord van Rutger) dat als je op 'ongelezen berichten' klik, je ze dan wel te zien krijg (:
    Maar je bent dus niet de enige (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jep, Rutger is bezig aan de database van de berichten. Als je op 'ongelezen berichten' klikt, zie je ze normaal staan en kan je ze gewoon aanklikken, zodat dat rode cijfertje vanboven verdwijnt. Zie je niks bij ongelezen berichten staan, zal je even moeten wachten tot Rutger ermee klaar is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    bedankt iedereen voor de hulp ;)
    En ik raak er inderdaad weer aan, via ongelezen berichten


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ga blij zijn :3 Mijn eerste hoofdstuk is pas 15 x gelezen, maar heb alwel 9 abo's en een bladwijzer... Nu zegt dat uiteindelijk nog niks, feitelijk. Maar toch, me is happy erom :3

    Nog meer mensen ergens blij om geworden vanavond of vandaag?

    Allee, ik heb toch zoiezo al een hele goeie dag gehad. De kleine was vandaag zo extreem lief en schattig en knuffelig. Daar wordt een mens zoiezo al superblij van :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik ga blij zijn :3 Mijn eerste hoofdstuk is pas 15 x gelezen, maar heb alwel 9 abo's en een bladwijzer... Nu zegt dat uiteindelijk nog niks, feitelijk. Maar toch, me is happy erom :3

    Nog meer mensen ergens blij om geworden vanavond of vandaag?

    Allee, ik heb toch zoiezo al een hele goeie dag gehad. De kleine was vandaag zo extreem lief en schattig en knuffelig. Daar wordt een mens zoiezo al superblij van :3


    tel daar maar een abo bij, heb een 'abo' op al je verhalen ;)

    en jep, ikke vrolijk, had daarstraks mondeling examen, lector heeft net iets te veel gezegd (ze mogen niks zeggen dat wijst op geslaagd/gebuisd/goed/slecht), en ik ben GESLAAGD (voor dat vak dan toch :p)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    tel daar maar een abo bij, heb een 'abo' op al je verhalen ;)

    en jep, ikke vrolijk, had daarstraks mondeling examen, lector heeft net iets te veel gezegd (ze mogen niks zeggen dat wijst op geslaagd/gebuisd/goed/slecht), en ik ben GESLAAGD (voor dat vak dan toch :p)


    *O* Ik lief abo's, zoals iedereen :3

    Ow goodie! Dat is ook ontzettend goed om te horen, zeg! Dat is toch al één ding waarvoor je geslaagd ben, nu nog al de rest (Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben echt stom. Doe ik 5 seconden gek, blijf ik met mijn voet achter een ijzeren plaat hangen. Ik dacht dat i niet zo erg, totdat het ineens heel veel pijn begon te doen en het heel dik werd. Loop ik met een verband rond mijn voet...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    Ik ben echt stom. Doe ik 5 seconden gek, blijf ik met mijn voet achter een ijzeren plaat hangen. Ik dacht dat i niet zo erg, totdat het ineens heel veel pijn begon te doen en het heel dik werd. Loop ik met een verband rond mijn voet...

    Auw. :S
    Beterschap! <3
    En mijn pb's doen het weer! Yeah :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Dankjewel (:


    '' Type Sangster if you can see this. "