• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC ZES









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Atomic = Anne
    Tension = Shirley
    Amaray = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Pompeji = Fren

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lootus schreef:
    (...)

    Omdat er tegelijk gepost was, quote ik hem even.

    En ja ik weet welk je bedoeld, heb de film en boek nog niet gezien of gelezen. Twilight natuurlijk wel (:


    Ik mag ze nu nog niet lezen, moet wachten tot na de examens ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ahhwww, dat is balen.

    Jongens, zal ik bij mijn verhaal een proloog schrijven of niet? I don't know...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Als je denkt dat de proloog iets toe kan voegen aan je verhaal zou ik het doen, en anders niet. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik weet het niet.... Kan ik jou anders het eerte hoofdstukje sturen? Dan kan jij dat misschien beter beoordelen. Als je wilt hoor! Hahhaah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja hoor, dat mag. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Heeft het boek 'Hongerspelen' gekregen van mijn zus ;D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    Heeft het boek 'Hongerspelen' gekregen van mijn zus ;D

    Jij. nu. Lezen.
    Het is echt geweldig<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Jij. nu. Lezen.
    Het is echt geweldig<3


    •*• Lululu •*•

    Zeurpostje

    Waarom is mijn moeder op het idee gekomen om net nu 'grote kuis' te doen in mijn kamer? :(
    Examens zijn net gedaan, ik had zoveel leuke gepland om te doen nu. Maar nee, opruimen, kuisen, en niks anders *zucht* En dat al drie dagen, zoveel dingen plots een andere plaats moeten krijgen... En het einde is nog lang niet in zicht.
    IK WORD GEK!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Zeurpostje

    Waarom is mijn moeder op het idee gekomen om net nu 'grote kuis' te doen in mijn kamer? :(
    Examens zijn net gedaan, ik had zoveel leuke gepland om te doen nu. Maar nee, opruimen, kuisen, en niks anders *zucht* En dat al drie dagen, zoveel dingen plots een andere plaats moeten krijgen... En het einde is nog lang niet in zicht.
    IK WORD GEK!!!


    Zal de periode zijn, zeker :'D whaha hebben hier alleen meteen de kamers weer omgewisseld, want de kleine wilde weer z'n oude kamer terug (in plaats van de grote te houden :'D) Dan had vriendlief het in zijn hoofd gehaald om eerst de woonkamer volledig te veranderen... dus wij zijn hier voorlopig ook nog niet klaar :'D
    I know the feeling, want ik ben er dus ook niet al te happy mee :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    katl1 schreef:
    Zeurpostje

    Waarom is mijn moeder op het idee gekomen om net nu 'grote kuis' te doen in mijn kamer? :(
    Examens zijn net gedaan, ik had zoveel leuke gepland om te doen nu. Maar nee, opruimen, kuisen, en niks anders *zucht* En dat al drie dagen, zoveel dingen plots een andere plaats moeten krijgen... En het einde is nog lang niet in zicht.
    IK WORD GEK!!!


    Daarom dat je zo weinig on bent! :'( Stoute mama!!!


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik wil jullie dit even laten horen, wat ik vind het echt een prachtig nummer. ^^
    Het is een cover van een nummer uit de jaren 70 en het origineel is van Miguel Gallardo. Wat mij betreft is dit een van de weinige gevallen waarin een cover het origineel overtreft. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ahwwwww, ik ben zooo blij!! Nou ja, enthousiast! Ik ga deze zomer vakantie naar Zuid- Afrika en nu mogen we misschien mee met een organisatie die helpt in een weeshuis en daar mogen wij dan 3 uurtjes doorbrengen om met die kindjes te spelen enz. Ik vind dat zoo geweldig, want ik heb altijd al mensen willen helpen en altijd al willen weten how het in die weeshuizen is! Ook geven we die kindertjes daar koeka kleding, weet niet of jullie dat merk kennen.

    AFHJSFSJF, sorry moest het even delen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ugh, ik ben na een lange, warme stagedag nog op weg naar school en in de bus is het ook erg warm. Waarscgijnlijk ben ik vanavond pas om half zeven of zeven uur thuis en daar word ik erg chagrijnig van. :/


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ^ Morgen wordt het nog warmer. Ik ben vandaag bijna out geweest erdoor. Please, enlighten me guys, and tell me why people love warm weather. Because it sucks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.