• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Naveah keek me aan en haar mondhoekjes gingen naar beneden. "Erg saai, tot nu toe. Curlie lijkt niet bang. Hij draait ons de rug om, niet slim. Makkelijke prooi om aantevallen. Maar geen leuke. Hij laat alleen een klein piepje horen als je een mes een stukje in zijn nek boort." zei ze ,waarna ze zich weer richte op haar mes.
    Een krullebol ? Die had ik nog niet tegen gekomen. "Hmm,wat en dom kind ,ik zou zo ,zijn krulletjes opbranden als hij me de rug toekeert.
    "Hoeveel nieuwtjes zijn er nu eigenlijk? 3 of 4 ?"vroeg ik haar dan. Ik wist eigenlijk niets af van die mensen ,en eigenlijk wilde ik ook niet veel over hun weten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cannibal schreef:
    [he, daar woon ik! =D]

    Anthony Daniel Puckerman
    Aiden pakte het flesje aan en vol opwinding keek ik naar hoe hij een goede ader opzocht. De aders werden beter zichtbaar, toen hij erop begon te kloppen en ongeduldig wiegde ik wat heen en weer. "Wil jij het doen? Of doe ik het?" Meteen wees ik naar mezelf. Aiden had hem al even met hem mogen spelen en ik was klaar met het toekijken. Ik pakte de jongen zijn arm over en kneep hem fijn in zijn bovenarm, zodat het bode zich zou ophopen en het er straks sneller uit zou lopen. Met mijn andere hand pakte ik zijn onderarm en ging ik snel er hard met de nagel van mijn duim, verticaal over de opgezwollen ader. En nog een keer en nog een keer. Snel en verfijnt schraapten ik de huid kapot. En al heel snel had ik de ader te pakken en sprong deze open. Raak. Het rode dikke vloeistof, deed mijn ogen glinsteren.


    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik grijnsde toen ik Anthony direct naar zichzelf zag wijzen. "Toe maar" zei ik terwijl ik iets terug ging zitten. Ik zag zijn ogen glunderen en keek zelf gefascineerd naar de bewegingen van zijn handen. Mijn tong ging wat ongecontroleerd over mijn lippen heen. Ik zag zijn nagel steeds weer over de ader gaan. Mijn ogen fonkelden toen in de rode stroperige vloeistof uit de arm zag lopen. Ik hield het flesje onder de wond. Ik keek geobsedeerd naar hoe het bloed in het flesje liep. Heel veel hadden we niet nodig. Het opslaan zou namelijk zonde zijn. Als bloed niet meer vers was was het niet lekker meer. Toen die half vol was trok ik het flesje weg en zette het opzij. Ik moest moeite doen niet de arm van de jongen af te likken. "Help je me tillen?" vroeg ik toen ik mijn schouders onder die van de jongen zette. Hij kon de benen toch wel dragen? Ik hoopte van wel want ik kon dit niet alleen.


    Bowties were never Cooler

    (HET SPIJT ME. Ik had net mijn optreden en ik ben doodop. Dus ik ga morgenmiddag reageren, I'm sorreh.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Ik zat nog steeds opgesloten en besloot een liedje te gaan zingen om de tijd te doden.
    If you're happy and you know it, clap your hands
    If you're happy and you know it, clap your hands
    If you're happy and you know it
    And you surely want to show it
    If you're happy and you know it, clap your hands

    En zo steeds door, met steeds een ander couplet. Niet dat die veel verschillen van elkaar. Het enige wat anders is, is dat bij de eerste, tweede en laatste regel het stukje clap your hands verandert in snap your fingers, slap your tights, stamp your feet, say amen of do all five.
    Ik begon er langzamerhand best lol in te krijgen, en ook al was ik niet erg happy, toch deed ik alle bewegingen die in het liedje voorkwamen. Dit zorgde er voor dat ik uiteindelijk wel wat vrolijker werd dan eerst. Ik merkte dat ik steeds luider begon te zingen naarmate het liedje vorderde. En zodra het afgelopen was, begon ik gewoon weer opnieuw.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 22:03 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Sorry, bij deze schrijf ik me uit. Ik heb gewoon amper tijd en heb er niet over nagedacht dat ik de komende weken bijna elka dag ga werken, dan ben ik 's avonds kapot en wil ik het liefst slapen... Het spijt me.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Anthony Daniël Puckerman
    Het bloed droop aanzienlijk uit de jongen zijn arm. De donkerrode vloeistof stak mooi af tegen zijn bleke huid. Het flesje werd langzaam gevuld en toen we genoeg hadden zetten Aiden het weg. Ik stopte met het fijnknijpen van de jongen zijn bovenarm en het bloeden ging aanzienlijk langzamer. Ik haalde mijn vinger langs het bloed en tekende er een kruisje mee op het bleke voorhoofd van de jongen. Ik draaide de dop op het flesje en stont net als Aiden op om hem te helpen. Ik had geen flauw idee waar Aiden met de jongen heen wilde, dus wees ik vragend naar het opberghok, voordat ik de jongen, bij zijn benen optilden. Ik was misschien een tenger scharminkel, dit lukte me prima.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik keek naar Anthony en wat hij deed. Het bloed stolde rustig. Ik zag het kruisje wat hij op het voorhoofd van de jongen tekende. Dat vond ik wat minder, maar goed. Ik pakte hem onder zijn schouders en knikte naar Antz. "Jup." Ik hoorde gezang. "Die gast is ook veels te vrolijk." Ik begon rustig richting de opbergkast te lopen. Ik had nog wel een plannetje. We waren bijden dunne scharminkels. Maar, dit konden we zelf wel. Bij de deur draaide ik hem open. "Antz. Kan jij net zo'n teken op het voorhoofd van ons zangvogeltje zetten?" Het bloed was nog vloeibaar en hopelijk zou de angst dan wat terugkomen. Ik slingerde de deur open en slingerde de blonde jongen erin, maar hield zijn arm nog wel bij me.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 9:51 ]


    Bowties were never Cooler

    (sorry ,maar ik kan vanaf vandaag tot en met 24 juni ,weinig tot bijna niet meer reageren ivm. de examens )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anthony Daniël Puckerman
    Het gezang van de jongen in de kast, kon ik maar moeilijk vatten. Ik wist dat ik degene was, waar een steekje bij los zat. Maar volgens mij moest hij ook eens nagekeken worden. Ik hield de benen van de blonde jongen stevig vast, en trippelde naar de deur. 'Antz, kan jij net zo'n teken op het voorhoofd van ons zangvogeltje zetten?' Ik knikte enkel en keek toe hoe Aiden de deur opende. Ik liet de blonde jongen los, toen Aiden hem het hok in slingerde. Hij was toch best zwaar geweest. Of misschien was ik al gewoon wat slapjes van het niet eten. Zins ik hier zat, was ik aanzienlijk dunner geworden en was nu gewoon eng mager te noemen. En dat uiten zich ook ik trillen, slapheid en flauwvallen. Maar ik vond het wel best zo. Het was niet dat ik niet meer wilde eten. Want dat deed ik gewoon als het moest. Maar ik had gewoon nooit meer ergens trek in. Ik haalde mijn vinger weer langs het bloed, wat makkelijk ging omdat Aiden de arm van de bloedende jongen nog vast had. Zwijgend zetten ik mijn vinger op de andere jongen zijn voorhoofd en maakte ik er een kruisje van. Tevreden klopte ik even op de jongen zijn wang, waarna ik het hok weer uitliep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik ben vanaf morgenochtend vroeg, tot zondag nacht/maandag ochtend weg. Want dan zit ik op Pinkpop. Dus dan zal ik niet reageren. Ja, heel misschien ergens 's nachts een keer ofzo, als ik daar überhaupt internet op mijn mobiel heb. Maar waarschijnlijk niet. Want de kans is groot dat ik daar maar 1xtje mijn mobiel kan opladen.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Loubearx = Licorne (;]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:24 ]


    "Family don’t end in blood”

    [iPayphone > Aquari]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Ik wacht op Louis]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Ik wacht op Louis]


    [Ik ga nu weer een stukje schrijven!]


    "Family don’t end in blood”

    [Thanks]


    Bowties were never Cooler