• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Roxy

    "Ik ben Clair" zegt het meisje. Ik wil haar een hand geven, maar ze staat al op en loopt voor me uit. Ik haal mijn schouders op. Ze leidt me een beetje rond en wijst me ook mijn bed toe. Ik pleur mijn koffer op heb bed en trek mijn vest uit. Het is hier best warm. Ik kijk rond in de kamer, het is allemaal wel heel dicht op elkaar. Ik ben niet echt gewend om met meer mensen op een kamer te slapen. "Wie zijn er nog meer hier? Ik heb nog niemand ontmoet verder" ik heb zoveel vragen, maar ik wil haar ook niet overvallen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 10:34 ]

    whitegamma schreef:
    (Jafta, niet om een enorme bitch te zijn... Maar iedereen schrijft op dit forum eigenlijk in de ik- vorm. Zou je het erg vinden dat aan te passen bij de volgende post? Niet dat je niet goed schrijft maar ik denk gewoon dat het verhaal er iets mooier van wordt)


    Dat klinkt wel als een enorme bitch... :Y)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 12:08 ]


    ©1998

    Jade

    Robin-Jane ligt eindelijk te slapen op mijn schoot als boven komen. Ik kijk Jake aan. 'Dankje.' Hij moet nog een keer naar beneden om de tassen op te halen. Ik zie Sherina tegen haar vaste boom zitten. Voorzichtig rol ik naar haar toe, ik wil Robin niet wakker maken.


    ©1998

    whitegamma schreef:
    (Jafta, niet om een enorme bitch te zijn... Maar iedereen schrijft op dit forum eigenlijk in de ik- vorm. Zou je het erg vinden dat aan te passen bij de volgende post? Niet dat je niet goed schrijft maar ik denk gewoon dat het verhaal er iets mooier van wordt)


    (No problem, ik ben blij dat ik dat nu dan weet, ik zal mijn post er nog wel op aan passen, ik vind het juist fijn als mensen mij op dat soort dingen aan spreken, al helemaal als ik het zelf niet had kunnen weten.)


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    [Sorry, wat? xD BlackAlpha, ik zie nu voor me dat jij boven uit het raam kijkt en mij bij een boom ziet zitten, dan rol je met je baby van de trappen af naar me toe of zo? xD]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Tessel

    Het voelt zo goed weer terug te zijn. Met Mike op mijn heup en Linn aan de hand ga ik de grote deuren van het gebouw binnen. Ik voel me direct thuis. Ook al was er veel gebeurt, dit was de plek waar ik vriendinnen had gemaakt en alles aan ze kqijt kon. Ik loop richting de zolder. Als ik zie dat de zoldertrap weg is gehaald loop ik maar naar de kantine. Op weg naar de kantine zie ik een deur. Dit moest het wel zijn. Ik liep naar binnen. 'He ei' zeg ik tegen iedereen in de kamer maar vooral tegen Clair. Ik gooi mijn spullen op het tweepersoons bed die voor mij was. Ik had wel de ruimte nodig. Ik was eerst van plan de kleintjes niet mee te nemen maar zij moeten ook hun krachten onder conteolw houden. Het jammere was wel dat fabian??? Niet meer hoefde te komen. Hij was een uitstekende leerling geweest en kon Zich eindelijk richten op zijn studie.

    (Ik snap het niet meer zo. Jullie zitten bij een boom.. dus buiten... en clair? Dit is toch ons tweede jaar he? Ik schrijf dit toch wel goed? Dat ik terug kom?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Je kan doen dat je een keuze had om in de zomervakantie op de school te blijven of om weg te gaan.)


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Ik ben in de vakantie met Jake en RJ naar La Push geweest en we komen net aan.... we leven op een berg, dus Jake moest me naar boven helpen, nu gaat hij onze spullen halen ^^


    ©1998

    [# Muismormel, dat met die zolder is gewoon even nooit gebeurt, het was altijd al zo dat we op een plek sliepen... dan zolder gedoe heeft zeg maar nooit bestaan]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Ik ben in de vakantie met Jake en RJ naar La Push geweest en we komen net aan.... we leven op een berg, dus Jake moest me naar boven helpen, nu gaat hij onze spullen halen ^^


    (Ik denk dat Maja zich af vroeg of je je naar Sherina of RJ rolde. zoals je het nu hebt geschreven lijkt het alsof je naar Sherina rolt, maar het zou logischer zijn als je naar RJ rolt. Dat is wat ik me afvroeg in ieder geval.)


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    (Dat was dus echt de enige vraag die ik niet heb gesteld >.<)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jafta schreef:
    (...)

    (Ik denk dat Maja zich af vroeg of je je naar Sherina of RJ rolde. zoals je het nu hebt geschreven lijkt het alsof je naar Sherina rolt, maar het zou logischer zijn als je naar RJ rolt. Dat is wat ik me afvroeg in ieder geval.)


    [Ik rol naar Sherina met RJ op mijn schoot want RJ is een baby...]


    ©1998

    Hoe rol jij dan XD


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    Hoe rol jij dan XD


    Ik zit in een rolstoel, remember?


    ©1998

    xD 10 posts en er is weer verwarring, welkom bij de vondst van Athene


    ©1998