• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Ik ben naast Niall neergehurkt en kijk hem bezorgd aan. 'Volgens mij begin ik ziek te worden' hoor ik nog net zwak zijn mond verlaten. Ik aai over zijn hoofd en zeg: 'Je bent helemaal warm! Volgens mij gewoon wat koorts' zeg ik rustig. Snel haal ik wat spullen bij het EHBO tentje en ik ga naast Niall zitten. Ik leg een koel washandje op zijn voorhoofd en kijk medelevend naar het zieke jongetje. 'Stil maar, je hebt rust nodig' fluister ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    hazzakins schreef:
    [Mag ik een samenvatting van wat er gebeurd is? (flower)]

    { Volgens mij... Liam zou doodgaan, leeft nu weer xD En Emma verzorgt Liam en Niall. Eh... Niall heeft iets van koorts... Ja.. Het is vaag. Kan je er wat mee? :$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [dankje je bent een schat/ en jou nzzm Merle is echt nice
    Niall Horan
    Lisa hurkt bezorgd naast me neer. Ik voel haar hand over mijn hoofd gaan 'je bent helemaal warm. Volgens mij is het wat koorts' zegt ze rustig en loopt weg. Vermoedelijk naar de EHBO tent die wel onze vaste tent leek te zijn. Ze komt terug en legt een koel washandje op mijn voorhoofd en ik slaak een verlichtte zucht. Het voelde lekker aan op mijn gloeiende huid ondanks dat ik me koud voelde. 'Stil maar je hebt rust nodig' zegt ze zachtjes en ik slaak weer een zucht. 'Ik voel me duizelig en licht in mijn hoofd' zeg ik zachtjes terug. Kijk zij kon niet ruiken hoe ik me voelde. 'Mag ik misschien wat drinken?' het kwam er kleintjes uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ik ben blij dat mijn ouders me zo hebben genoemd xD Moet zo wel trainen en dan leren dus kan niet veel reageren :$ )
    Lisa:

    Hij zucht opgelucht. Daar ben ik blij om. 'Ik voel me duizelig en licht in mijn hoofd' zegt hij. Ik strijk nog eens door zijn haren. Volgens mij valt het wel wat mee. Ik vind het wel erg sneu hoe ik hem daar zo zie liggen. Maakt niet uit hoe ziek ze zijn, ik heb overal medelijden mee. 'Mag ik misschien wat drinken?' vraagt hij. Ik pak een flesje drinken en een asprientje en overhandig het aan hem. 'Neem die ook maar tegen je hoofdpijn' zeg ik. Ik slik even en zeg dan eerlijk: 'Je ziet er zo zielig uit nu...'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

     hem. 'Neem die ook maar tegen je hoofdpijn' zegt ze. Ze geeft me wayer en een aspirine. Snel neem ik het in terwijl ik het flesje in een keer lreg drink: 'Je ziet er zo zielig uit nu...'.zegt ze en ik glimlsch. Daarna zet ik puppy ogen op. ik gaap even en staar voor me uit. Ik kuch een paar keer. ' mag ik een bakje vokgrns mij ehh'zeg ik moeilijk en voel heel langzaam alles op komen terwijl ik wit wegtrek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Eenmaal gegeten gedronken en me pillen genomen te hebben is het nu pas 8uur. Ik haal me macbook uit de jongens tent waar ik even was vvergeten dat Niall daar ziek lag. Toen ik terug liep betrapte ik mezelf dat ik aan het murieen was, waarna ik gelijk mijn losse hand er voor klapte. Eenmaal terug bij liam zet ik me andere macbook 'dicht' neer en leg er paarse sturdio beats bij. Hij houd van paars, jatoch? ' Liam jij ook nog vers sappie?' Ik knik en loop naar de koelkast waar ik zo'n driekwartier geleden het sap heb gemaakt. Ik haal het eruit en vul onze glazen. Eenmaal terug zet ik een glas naast hem neer en begin ik ' Watch Out For This' te luisteren en op de beat mee te bewegen en de stukjes die de man zegt ook op die manier hard op te zetten. Ik leg me handen op me beats die behoorlijk hard staan ook me. Hooft slingert ergens mee. Ik zie liam grijzen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lisa:

    Hij zet puppyogen op en ik kijk meteen weg. Daar kan ik zo slecht tegen. Met zulke ogen kan je bij mij bijna alles flikken. Ik hoor hem hoesten en kijk meteen weer om. ' mag ik een bakje vokgrns mij ehh' zegt hij en hij trekt wat wit weg. Snel pak ik een bak en houd het onder zijn kin. Hopelijk gaat het goet met hem. Nouja, blijkbaar niet als ik hem zo zie. Stom van mij natuurlijk, maar ik hoop gewoon zo dat hij snel beter word...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Ik wil echt niet vervelend zijn, maar eh...niet te veel personages besturen. Ik weet dat het maar een zinnetje kan zijn maar... wie weet is liam erg depressief ofzo. Dat zeg ik dan niet meteen...ach, zou je er op willen letten? :$)
    Liam:

    Emma gaat naast me zitten maar ik besteed er niet erg veel aandacht aan. Ik krijg wel een klein verborgen lachje op mijn gezicht als ze paarse boxen voor ons neer zet. ' Liam jij ook nog vers sappie?' vraagt ze maar voor ik kan antwoorden is ze al weg. Het is tipisch Emma, dingen vragen, weggaan en terugkomen met vanalles en nogwat. Ze zet het sapje weer voor me neer en ik drink het meteen op. Ze zet haar muziek op en ik grijns even. Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Ik kijk omhoog en zie een grote donkere wolk hierheen waaien. En toch heb ik zin om even te lopen ofzo. 'Emma?' vraag ik. Ik kijk haar aan en zeg: 'Zou je met me naar het stand willen lopen? Er is wel een kans dat het gaat regenen...' en ik krab achter mijn hoofd. Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Het voelt alsof er dan wat van me afspoelt, maar dat heb ik niet met een douche... Ach. Ik kijk Emma aan, wachtend op haar reactie.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Lisa drukt een bak onder mijn kin en vlak daarna geef ik over in de bak. Ndat ik op adem gekomen ben zuht ik. "mogen Li en Em hierheen zo dan ben ik niet zoa alleen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorrie iknow.. :$ )

    Emma :

    'Emma?' vraagt hij. Ik kijk hem even aan en wacht op wat hij mij wilt vertellen. 'Zou je met me naar het stand willen lopen? Er is wel een kans dat het gaat regenen...' en hij krabt achter zijn hoofd. ' Tuurlijk' zeg ik bij. Ik hou meer van koelte dan warmte dus ik vind het helemaal prima maar ik weet niet of ik hem dan moet vertellen misschien op het strand dan maar al mijn spullen liggen bijna bij de jongens dus moet ik daar even heen om een fijne jeans te halen en een hempje en een trui. 'Li, ik loop even naar jullie tent daar ligt nog een schoon setje kleding van mij dan spring ik ook even onder de douche.' Zeg ik en wacht op zijn antwoord en loop dan vervolgens naar de tent waar ik niall ziekjes zie liggen ik pak mijn setje kleding bad spullen schoon ondergoed en doe aalles in een tas waarna ik niall een kus op zijn wang geef ' komt goed lieffie ik ga met liam naar het strand het gaat zo ook regenen ik zal dalijk terug komen en dan ben ik de rest van de dag bij jou als je dat wilt er staat verse sap en aardbeien shake in de koelkast als je iets nodig heb.' Ik glimlach lief en druk nog een kus op zijn voor hoofd. ' Als er wat is liam lisa en ik staan onder je sneltoets. We gaan niet al te verweg hoor. Doeg bro kuss' zeg ik hem en loop de tent uit richting de douchjes ik zeg lisa ook nog even gedag. Eenmaal klaar met douche droog ik me af en stap de douche uit boeiend dat ik nu naakt ben er is hier toch nooit iemand. Ik kleed me snel aan doe me wimpers waardoor ze super lang lijken ik doe me uitgeborstelde haar in een losse knot boven op me hoofd en loop terug.


    Sorrie te lang bij dat van niall.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.
    Emma komt de tent binnen gelopen. Ze drukt een kusje op mijn wang " het komt wel goed schat. Ik ga met Liam naar get strand. Het gaat ook zo regenen dus we zullen dadelijk wel terug zijn. En dan ben ik de rest van de dag bij jou als je wilt staat er vesre sap en fruit in de koelkast" ze drukt nog een kusje " als er iets is Lisa, Liam en ik staan onder de sneltoets doeg bronkuss" glimlacht ze en ik zucht weer. Ik wou ook mee.

    (Lol eerst op school gewerkt toen extra gedanst en kwart over naar musical. Morgen werken, en mn feestej


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    Ik gaap en knipper een paar keer. Ik snap het niet -en het zou ook niet zo mogen zijn- dat ik in een tent altijd lekker slaap. Ik wrijf in mijn ogen terwijl ik rechtop ga zitten. ik kijk naast me en zie Niall alleen(dus lisa is al even weg ;) ) liggen. Ik wil hem begroeten maar zie zijn bleke gezicht. Ik bedoel bleker dan normaal. Dat klinkt zo gemeen, maar het is zo... Het is maar goed dat ik het voor me houd. 'Nialler, gaat het' vraag ik met een ochtendstem, maar wel bezorgd. Hij is zo zielig... ja dat vind ik inderdaad! So what?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik ben nu eenmaal aangekleed en loop terug richting de jongens tent om mijn spullen daar kwijt te kunnen. Ik stap naar binnen en zie dat de andere jongen ook wakker is ' sorry, i-ik ehm wist niet dat je al wakker was..' Ik zet me tas neer en pak me spullen die ik nodig heb. ' Ik ben Emma by the way. Ik help li en ni hier een beetje maar ik ben hier ook gewoon op kamp maar slaap/en hou ze hier een beetje in de gaten. ' En ik glimlach even. 'Niall ik ga, ik ben over anderhalf uur terug denk ik ik ben bij li ' doeg lads en geef niall again nog een kus op zijn wang. En stop een kaugompje in me mond en stap de tent uit en ga richting liam.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Louis wordt wakker. "hey gaat het?' ik jaal mijn schouderd op. "het kan beter". Ik knik naar Mm a en glimlacj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ik ben het weekend weg succes)


    Gotta get, gotta get out of my head <3