• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Watcha mean? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    Ik voel iets raars in mijn wang en fek genoeg mept mijn hanf met volle kracht tegen heg ding. Vol verwarring staar ik voor me uit. Alles buiten en in mijn hoofd draaide en duizelde. Alsof iemand een mega boekenkast op alfabet door elkaar ggooit had en de kasten om had laten vallen en cerkeerd terug zette.


    hij mept tegen de hand va liam en emma heeft ook nog wat dingen gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan.

    'Niall gaat het?' klink er als ern echo in mijn hoofd en ik dacht even na. Wist ik veel ik voelde me verdoofd.. Mijn ogen sperren zich wijd open als iets vochtigs over mijn hoofd gelijd. What the hell was ze mee bezig? Wazig kijk ik naar Emma en ik glimlach zwakjes :hoi' mijn stem was schor alsof ik de hele nacht heb lopen huilen met mijn erge ochtendheesheid erbij. Oftewel mijn stem klonl ald een kettinhroker

    { Maar dit was je laatste?}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ja maar daarin mept hi jliam hard, en gooi emma water dus ik dagt dat je dat nier gelezen had omdat hij niets erin heeft staan van de klapXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    Liam:

    Ik voel opeens een klap in mijn gezicht en meteen schiet mijn hand naar mijn wang. Het prikt en tintelt. Ik kijk weer terug. Niall kijkt naar Emma en groet haar. Het lijkt of hij me niet ziet staan, maar dat ben ik wel gewent. En ik kan het hem niet kwalijk nemen. Emma is een aardige meid die ons alleen wil helpen. Die klap daarintegen... Ik zucht en loop zo onopvallend mogelijk de tent uit en loop rechtstreekd naar de eettafel. Tijdens het lopen wankel ik nog wat maar ik kan me gelukkig vasthouden aan de tafel. Ik smeer een broodje en stop het in mijn mond. Met een bondend hoofd ga ik aan een tafel zitten. Ik sluit mijn ogen en leg een hand op mijn hoofd. Even wat rust.

    -aangepast-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hey guys,
    I'm back for now maar ik heb echt kapot harde hooftpijn of iemand er tegen aan heb geschopt, en ik ben nog steeds echt heel erg verkoude heel me keel is dik en alles -_____-' ik heb op dit moment echt geeeen inspiratie, wat moet er in staan is er een onderwerp ofzo, zal ik aanschuiven bij liam, en vragen hoe het met hem gaat en lisa moet komen btw voor nialls verdoving..

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 17:55 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [is goed, morgen naar de dokter, wss is mijn pols gekneusd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    'Niall, ik ga even naar liam ik wil graag ontbijten ik roep lisa voor jou' zeg ik duidelijk. Waarna ik vervolgens naar buiten stap en naar Lisa zoek. ' Lisa, niall is in de tent volgens mij is zijn verdoving ook uitgewerkt ik ga ontbijten' zeg ik. En stap richting de keuken ik pak me sinaspers er bij en begin uit mijn zak perssinasappels 6 sinasappels te pakken waarna ik ze pers en vervolgens in 2 groote glazen doe en maak daarna nog 4tosties maak en ik stap met een vol diemblad naar buiten waarna ik het glas versgeperste oranje sap voor zijn neus zet niall kan dalijk eventueel zelf wel maken


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    'Nialll ik ga even naar Liam ik wil graag ontbijten ik haal Lisa voor je'zegt ze en moe knik ik. Ik hoest even en ik blijf lihgen. Na een moment trappel ik de dekens van me af. Het was zo super warm.Ik zucht weer even, was ik ziek aan het worden? Snel trek ik de dekens terug als ik het weer koud krijg en ga door mijn haren terwijl ik het zweet op mijn voorhoofd voel branden. Ik hoor Lisa de tent in komen. 'Volgens mij begin ik ziek te worden' zeg ik hees en zacht




    [ LISA

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 7:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Jullie mogen Lisa anders wel ff doen)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [eef wil jij haar doe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [eef wil jij haar doe
    ja maar ik moet zo wel naar paardrijden het is zo facking warm... Maarja ik heb zo prive les. Is het bij jullie ook zo warm?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [hahajeps vinger is btw ingetapet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Whhaahah, maar ik sta nu in de file naar paardrijden, maar ik ben nogal snel wagenziek. Dus ik kan nu niet meer Lisa of Emma doen, ik doe dat dus na het rijden ik zal zegge als ik thuis ben. Sorrie Yv.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [Mag ik een samenvatting van wat er gebeurd is? (flower)]


    The artist is the kid that survived.