• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    "Ehm.." zegt hij en kijkt even naar zichzelf. Hij kijkt even naar de bank waar Spot op ligt met se kat tusse zijn voorpoten. Kiara loopt er langzaam en nieuwsgierig naartoe en sprint dan op de bank om haar kop uit te steken naar Jade. Haar staart gaat langzaam heen en weer. "Ehm, ja ik kan het altijd proberen". Zegt ie dan. "Ik kan je wel even helpen..." zeg ik dan een beetje verlegen. Ik loop richting de badkamer en laat het bad voor hem vollopen.

    Lore Marith Dorner

    "Waarom vind ik dat stomme park niet", zeg ik tegen mezelf. Ik ben nu bijna al een halfuur aan het zoeken. Plots passeer ik een klein koffietentje. Het viel op. Tussen de grootte huizen hier. Ik stap binnen en kijk rond me. Het was wel leuk. Er zaten een paar mensen van ongeveer mijn leeftijd. Ik loop naar de toonbank en ga zitten op een kruk. Ik bestel iets en ga ergens bij het raam zitten al ik buiten kijk zie ik het Centrale Park. Wow ik ben echt zo dom. Maar ik had toch niet echt zin meer om heen te gaan.


    Do what you love, love what you do

    Cedric Beckett

    De kat springt op de bank en steekt haar kop uit naar Jade. De staart gaat langzaam heen en weer. "Lief zijn" zeg ik streng tegen Jade, die luistert en lief doet tegen de kat. "Ik kan je wel helpen" zegt Amy een beetje verlegen. Ze loopt snel naar boven. Ik ga, een stuk langzamer, achter haar aan de trap op naar de badkamer waar ik Amy voorover gebukt over het bad zie staan. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Ik loop op mijn stille manier naar haar toe en laat mijn vingers even over haar ruggengraat gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Plotseling voel ik zijn vingers over mijn ruggegraat heen gaan en ik verstijf. Hij weet dat ik dit lekker vind. Een rilling gaat door me heen.Ik haal even diep adem en draai me dan om. Ik kijk hem aan en buig mijn hoofd naar hem toe. "Je moet in bad" mompel ik. Ik pak zijn shirt bij de zoom vast en trek hem rustig en voorzichtig uit. Dan maak ik langzaam de knoop van zijn broek los en doe de rits naar beneden. Langzaam trek ik hem een stukje naat beneden en dan duw ik hem langzaam en voorzichtig op de stoel die inbde badkamer staat. Langzaam en nog altijd voorzichtig trek ik zijn broek uit. Mijn vingers glijden daarbij over zijn benen. Ik geef even een kus op zijn pijnlijke knie.

    Cedric Beckett

    Amy verstijft en een rilling gaat door haar heen, Ze draait zich om "je moet in bad" Amy pakt de zoom van mijn shirt en trekt mijn shirt uit. Dan maakt ze de knoop en rits van mijn broek los en houd mijn adem even in. Amy duwt mijn broek langzaam naar beneden, ze duwt me in de stoel in de badkamer en trekt langzaam mijn broek uit waarbij haar vingers mijn benen raken en drukt een kusje op mijn gewonde knie. Ik glimlach even. "Je bent lief" zeg ik zachtjes als ik heel even over haar haar aai. "Dat je me zo komt verzorgen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mamo schreef:
    Rosie Vanderwaal
    "Ik ben ook echt heel blij met de vakantie. Even echt tijd voor de jongens," zei hij. Ik knikte begrijpend. "Ja hoor. Kom maar zitten." Ik ga naast hem op het bankje zitten. "Aidan ziet al een tijdje monsters onder zijn bed en Dean is laatst van de trap gekukelt, maar alles is nu goed. Hopelijk kan ik vanavond wel gewoon doorwerken." Ik neem een slok van mijn frappuccino. "Arme kereltjes. Hoe oud zijn ze nu ook alweer?" vraag ik. "Leuk boek?" vraagt hij. Ik kijk even naar het boek dat ik in mijn handen had. Het was een boek over de Eerste Wereldoorlog. "Ja best wel, het is wel interessant," antwoord ik.


    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte en nam nog een slok koffie. "Ze kunnen wel tegen een zetje. Ze werden even geleden 2. Ze zijn net als hun moeder 19 Juni geboren. Ik heb alleen nog niets, dus ik moet straks nog maar eens wat gaan halen. Ook denk ik dat ik genoeg geld heb om ze mee naar de dierentuin te nemen. Ik wilde het pas vieren als ik vrij was zodat ik er voor hen kon zijn" Dat vonden ze altijd echt geweldig. Ik was na een dag met de twee doodop, maar hun vrolijke gezichtjes maakte het allemaal de moeite waard. Ik keek even naar haar boek. Zelf las ik niets meer dan voor mijn studie. Ik had de tijd gewoon niet. "Mooi." zei ik tegen haar. Op dat moment kwam Dean aanrennen met iets in zijn handen: een muisje. Ik glimlachte en keek naar het wezentje in de handen van mijn zoon. Ik stond er versteld van dat hij zo'n snel diertje had kunnen grijpen. "Kijk papa. Mogen we hem houden?" Ik beet even op mijn lip. "Als je broer er ook een vangt mogen jullie er morgen twee uitzoeken in de dierenwinkel." Dat zou hem vast niet lukken. Maar ik had te vroeg gejuigd, want daar kwam Aidan aan met net zo'n klein bruin muisje in zijn handen. Dean begon het Aidan vrolijk uit te leggen en voor ik het wist had ik twee stuiterende peuters voor me. "Zet eerst de muisjes terug. Dit zijn namelijk geen huismuisjes." Ze renden direct weg om de beestjes terug te zetten. Okay, ik had nu dus een kado, al wist ik niet of ik hier zo blij mee was.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 22:12 ]


    Bowties were never Cooler

    Rosie Vanderwaal
    "Gefeliciteerd alvast," zeg ik glimlachend tegen Justin. "Ah, ze zouden de dierentuin vast geweldig vinden!" Ik neem nog een slok van mijn ijskoffie. "Mooi," zegt Justin over mijn boek. Ik knik. "Klopt." Dean komt er vrolijk aangerend met een muisje en nadat Justin zegt dat ze wel een muisje mogen uitkiezen als Aiden ook een muisje kan vangen, komt Aiden er ook aangerend met een muisje. Justin vertelt ze dat ze de muisjes terug moeten zetten en dat doen ze dan ook braaf. "Nog even en je hoeft niet eens meer naar de dierentuin, dan heb je er thuis één," zeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    mismi schreef:
    Christian Grey
    Ze fronst even en glimlacht dan. "Maak je geen zorgen, ik besteed mijn geld niet alleen aan mezelf" zeg ik dan. "Er zijn genoeg goede doelen waar een deel van mijn geld naartoe gaat. Dat probeer ik zoveel mogelijk te verdelen" zeg ik dan. "Of ik organiseer feesten waar geld in wordt gezameld voor goede doelen.." zeg ik dan. Ik eet het laatste beetje van mijn ontbijt op en drink mijn drinken op. "Wou jij misschien nog wat te drinken?" vraag ik dan.

    Hannah
    'Maak je geen zorgen, ik besteed mijn geld niet alleen aan mezelf,' zei die aangezien hij zag dat ik het waarschijnlijk een beetje apart vond dat hij zo open uit praatte. 'Er zijn genoeg goede doelen waar een deel van mijn geld naartoe gaat. Dat probeer ik zoveel mogelijk te verdelen.' Een glimlach verscheen op mijn gezicht, was het zo? Ik keek hem nog even in zijn ogen aan waar ik al snel mijn blik weer afwendde. 'Of ik organiseer feesten waar geld in wordt gezameld voor goede doelen.' Mijn glimlach werd nog iets breder, ik vond het lief als jongens dat deden. Op de een of andere manier kon ik het wel ergens verwachtten, het was geen verkeerde jongen. Hij at het laatste beetje op van zijn ontbijt en vroeg toen of ik nog wat te drinken wou. 'Nee dankje, maar wat goed van je.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cameron
    In mijn ooghoeken zag ik dat Aiden op een skateboard langskwam. IK zuchtte snel en geluidloos en draaide mijn hoofd weg van hem toen hij hier heen kwam. Ik had geen zin in hem, zeker niet als hij weet wat er met Zoë was. 'Jo,' hoorde ik dan en keek op. Hij trapte zijn skateboard omhoog waarna hij hem in zijn hand nam en naast me ging zitten. Ik voelde zijn blik gericht op mij en ik keek hem terug aan. 'Hey,' bracht ik uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    Na even wat tot rust gekomen te zijn thuis, liep ik toch maar naar the Brew. Ik moest me niet zo druk maken. Ik kende Cedric niet eens, ik voelde niets voor hem en het zou tenslotte vast wel goed met hem gaan na dat ongeluk, zo hard reed de auto vast niet. Ik liep the Brew binnen en zag Hanna bij de bar zitten, met nog iemand. "Hey Han!" riep ik. Een paar mensen keken om. Ik ging op de kruk naast Hanna zitten en bestelde muntthee.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Jake knikt en zegt dat hij haar zal helpen met inpakken. Daarna komt er een man naar ons toe gestrompel, het lijkt niet al te best met hem te gaan.
    Blijkbaar kent hij Jake en hij zegt er wat tegen ,waarna hij met een meisje uit de brew gaat.
    "Stuur me maar een berichtje als je klaar bent met werken dan"zei ze ,het was net alsof het leek dat ze al wegging.
    Ik drink het laatste slokje van mijn Irish koffie op. Tja ,misschien moest ik ook maar eens gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Lisa Parker
    Hij houdt even zijn adem in als ik zijn broek los maak. "Je bent lief" zegt hij en streelt even over mijn haar "Dat je me zo komt verzorgen" gaat hij verder. Ik glimlach even. "Ik ben altijd lief voor jou, dat weet je" zeg ik dan. Ik help hem weer overeind nadat ik zijn sokken heb uitgetrokken. Ik kijk hem even kort aan en doe dan zijn boxer uit. Zodra hij eruit is gestapt leg ik de boxer bij de andere kleren neer. "Je bad is klaar" zeg ik dan. Ik draai me om naar het bad en draai de kraan dicht van de inmiddels bijna volle badkuip.

    Christian Grey
    Haar glimlach wordt steeds groter naarmate ik er meer over vertel. "Tja, als ik mijn geld dan toch ergens aan moet opmaken, dan liever aan iets goeds" zeg ik dan. Ze wijst mijn aanbod voor een drankje af. Ik moest zo eigenlijk maar eens gaan. Ik had nog wel wat werk te doen vandaag. Ik kon niet de hele dag vrij nemen. Een meisje roept naar Hannah en ik draai me ook even om. Een blonde dame, best knap eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:48 ]

    Cedric Beckett

    "Ik ben altijd lief voor jou, dat weet je" Ze helpt me overeind zodra ze mijn sokken uitgetrokken heeft. Ze kijkt me even kort aan en doet dan mijn boxer uit. Ik kijk even kort naar mijn lieve vriendje en knipper dan even. Ze legt een boxer bij mijn andere kleren neer. "Je bad is klaar" Ze draait zich om en draait de kraan van het bad uit. Ik haal even geluidloos diep adem. "Dankjewel" Ik geef een kus op haar hoofd en stap dan voorzichtig in bad. Ik zucht zachtjes als ik me in het warm/hete water laat glijden. Als ik eenmaal lekker lig sluit ik even kort mijn ogen en kijk Amy dan even glimlachend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte naar haar. "Bedankt." Ik nam mijn laatste slok koffie en gooide het bekertje weg. "Daarom. Het is wel hun verjaardag."Al snel kwam Dean aanrennen met een muisje en toen ik hem er een had beloofd als Aidan er ook een vibng kwam die natuurlijk ook aanrennen. Gelukkig luisterden ze wel toen ik zei dat ze de beestjes terug moesten zeggen. Ik glimlachte bij Rosie's woorden. "Het zijn maar 2 muisjes. Meer heb ik ook geen tijd of geld voor, maar een huisdier zal ze goed doen. Misschien haal ik in plaats van 2 muisjes wel 2 konijntjes. Die zijn wat groter en ontsnappen minder snel." Ik keek naar de jongens die nu weer vrolijk door de speeltuin renden.


    Bowties were never Cooler

    Rosie Vanderwaal
    "Konijnen zijn leuk!" zeg ik enthousiast. "Ik vind konijnen persoonlijk ook betere huisdieren dan muizen. Muizen zijn ten slotte nog steeds eigenlijk wel wilde dieren en de jongens kunnen met konijntjes lekker knuffelen," zeg ik. "En konijnen lever langer dan muizen. Het is natuurlijk ook niet leuk voor die jongens als hun muisjes al snel overlijden..."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."